Je vergat Tennesseequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vervelend voor Elizabeth from Knoxville
Alleen afgeschaft ergens tquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:06 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Ik vroeg me af om "trial by combat" zoiets kon betekenen als "strijdend ten ondergaan". Helaas niet. Blijkbaar (dat realiseerde ik me niet) was trial by combat in het verleden een manier om daadwerkelijk vechtend je gelijk te halen. Alweer iets geleerd!!
a method to settle accusations in the absence of witnesses or a confession in which two parties in dispute fought in single combat
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Trial_by_combat
Dat staat nog vers in het geheugen van menig FC Utrecht supporter.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:14 schreef speknek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kun je je voorstellen keihard gedist te worden door Luxemburg.
Tis geen verkeerde imitatie. De VS is being fucked to death op het moment. Bijna net zo vooruitziend als the Simpsons. Bijna.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In zijn manier van staan en zijn fysieke houding begint hij Mr President Garrison uit South Park steeds beter te imiteren, zo een beetje schuin hangend tegen dat ding met de microfoon erop.
Ze zullen altijd zeggen dat ze het niet zo gemeend hebben. Maar die MAGA's nemen blijkbaar alles heel letterlijk en heel serieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:13 schreef Bluesdude het volgende:
Hij kan altijd zeggen dat wat hij zei 'lets have a trial by combat' niet bedoeld was als een gewelddadige combat.
Maar Trump en hij hebben de heethoofden zover opgefokt dat duizenden daar bij de rally het opvatte als ook gewelddadige combat is nodig, is ok
In die zin hebben zij die lynchmob gemaakt en aangezet tot een geweldadige rebellie (incitement of insurrection)
Daar genoot Trump dan ook zichtbaar van, voor zijn breedbeeld-TV.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ze zullen altijd zeggen dat ze het niet zo gemeend hebben. Maar die MAGA's nemen blijkbaar alles heel letterlijk en heel serieus.
Maar volgens Reuters was het Luxemburg dat hem niet wilde zienquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:15 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Inclusief nog meer duidelijke quotes eronder. Duidelijk.
Ja, dan gaat pompeo niet.
https://www.washingtonpos(...)QLCVCAJJYDWAEMFGRMYMquote:Joint Chiefs of Staff issue military-wide memo condemning Capitol riot, confirming Biden will become next commander in chief
By Paul Sonne
The Joint Chiefs of Staff, the Pentagon body comprising the military’s top generals, issued a memo to the entire U.S. military on Tuesday condemning the Capitol riot and confirming Biden will become the 46th commander in chief of the armed forces on Jan. 20.
In the memo, the top Pentagon brass characterized the violent riot as “a direct assault on the U.S. Congress, the Capitol building and our Constitutional process,” and said the military remained fully committed to protecting and defending the Constitution “against all enemies foreign and domestic.”
“As service members, we must embody the values and ideals of the nation,” the top brass said. “We support and defend the Constitution. Any act to disrupt the Constitutional process is not only against our traditions, values and oath; it is against the law.”
Ik zie hem al helemaal zitten ja met een een diet coke en een cheeseburger.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar genoot Trump dan ook zichtbaar van, voor zijn breedbeeld-TV.
YEH Luxembourg!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:15 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Weet je, ik denk dat Reuters mogelijk de waarheid spreekt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar volgens Reuters was het Luxemburg dat hem niet wilde zien
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:04 schreef wdn het volgende:
Wanted by the FBI:
[ afbeelding ]
Dit is de kerel aan de andere kant van de brandblusser
en CFD staat waarschijnlijk voor C .... Fire Department. Hopelijk is het niet een brandweerman.
Dank je dat jij je opoffert ( om ernaar te luisteren).quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
hahah wat een figuur is het ook. Lekker bazelen over staal, gewapend beton, nog sterker beton, nog sterker staal![]()
Na 1 zin meteen weer verder over de "impeachment hoax"![]()
Daarna 1 zin over de riot van de Capitol maar meteen weer een heeeeeel verhaal over de vaccins![]()
Daarna de befaamde wall![]()
Dan zegt hij "we took down the coyote's" ??? bedoeld hij daarmee de prairiewolf mee ?![]()
Moet nog 15 min luisteren maar neem ff pauze
Ja deze man lijkt er wel op, maar mensen met naam en toenaam verdacht maken op internet vind ik altijd wat dubieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:34 schreef Felixa het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze naam komt voorbij op Twitter.
Lijkt er wel op, maar heb zo mijn twijfels. Kans is ook vrij groot dat ie er alleen maar op lijkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:34 schreef Felixa het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze naam komt voorbij op Twitter.
“Said to be”? Klinkt als geroddel...quote:
Zeer dubieus en gevaarlijk. Het zal de eerste keer niet zijn dat het de verkeerde betreft.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja deze man lijkt er wel op, maar mensen met naam en toenaam verdacht maken op internet vind ik altijd wat dubieus.
Die scheitbak probeert het zo te ritselen dat de democraten de verantwoordelijkheid krijgen voor de impeachment stemming.quote:
Dat zou dan betekenen dat de harde kern van de Republikeinse partij klaar is om Trump bij het oud vuil te zetten?quote:
Eh, dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:43 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Die scheitbak probeert het zo te ritselen dat de democraten de verantwoordelijkheid krijgen voor de impeachment stemming.
Trump is nu een loser, he? En het debacle van de 6e zal best kwaad bloed gezet hebben bij de mensen die letterlijk voor hun leven moesten schuilen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat de harde kern van de Republikeinse partij klaar is om Trump bij het oud vuil te zetten?
Dat ging inderdaad nog boven alle politieke verschillen tussen D's en R's uit. Op menselijk niveau was het gewoon sadistisch dat hij bij wijze van spreken verlekkerd naar de tv zat te kijken terwijl er daar honderden mensen voor hun leven vreesden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump is nu een loser, he? En het debacle van de 6e zal best kwaad bloed gezet hebben bij de mensen die letterlijk voor hun leven moesten schuilen.
Als ze straks nog echt de impeachment door de Senaat krijgen dan zet ik wel mijn feesthoedje op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump is nu een loser, he? En het debacle van de 6e zal best kwaad bloed gezet hebben bij de mensen die letterlijk voor hun leven moesten schuilen.
Ik krijg het idee dat de Republikeinen niet verder willen gaan dan hun equivalent van een motie van treurnis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze straks nog echt de impeachment door de Senaat krijgen dan zet ik wel mijn feesthoedje op.
Dan kan Collins weer eens laten weten hoe teleurgesteld ze isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat de Republikeinen niet verder willen gaan dan hun equivalent van een motie van treurnis.
Ik mag die Asselborn wel: hoezo politiek correct? Gewoon zeggen wat je er van vindt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:15 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Geloof er niet zoveel dat hij voor iets stemt, tenzij hij heeft daadwerkelijk genoeg stemmen heeft voor conviction. Maar dit lijkt me meer voor Censure dan Impechment tbhquote:
Ik vind het ronduit fantastisch, gewoon hop, truth to power. Kan mij herinneren dat de PM van Luxembourg tegen PM May ook wat ware woorden had over Brexit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:53 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik mag die Asselborn wel: hoezo politiek correct? Gewoon zeggen wat je er van vindt.
Luxemburg is net klein genoeg, maar net niet te klein, om de rol van hofnar op zich te nemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit fantastisch, gewoon hop, truth to power. Kan mij herinneren dat de PM van Luxembourg tegen PM May ook wat ware woorden had over Brexit.
De ouderwetse hofnar dan, die de koning waarheden in zijn oor fluisterde zodat hij niet naast zijn schoenen zou gaan lopen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
Luxemburg is net klein genoeg, maar net niet te klein, om de rol van hofnar op zich te nemen.
Jup, onbetekenend genoeg om geen gevaar te zijn, maar wel belangrijk genoeg om in de buurt te zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De ouderwetse hofnar dan, die de koning waarheden in zijn oor fluisterde zodat hij niet naast zijn schoenen zou gaan lopen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit fantastisch, gewoon hop, truth to power. Kan mij herinneren dat de PM van Luxembourg tegen PM May ook wat ware woorden had over Brexit.
hahah geen dankquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je dat jij je opoffert ( om ernaar te luisteren).
Misschien had ze die ui wel ter plaatse gekocht. Het zou me niets verbazen als daar iemand rond liep die halve uien voor 5 dollar verkocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze een ui had tegen de pepperspray...
Yep.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:16 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Jim Acosta van CNN zou McConnell Trump nu "haten". Aldus een informant.
Tja als het hem zelf raakt, dan is meneer plots boos.quote:
De mensensmokkelaars in Mexico worden coyotes genoemd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
hahah wat een figuur is het ook. Lekker bazelen over staal, gewapend beton, nog sterker beton, nog sterker staal![]()
Na 1 zin meteen weer verder over de "impeachment hoax"![]()
Daarna 1 zin over de riot van de Capitol maar meteen weer een heeeeeel verhaal over de vaccins![]()
Daarna de befaamde wall![]()
Dan zegt hij "we took down the coyote's" ??? bedoeld hij daarmee de prairiewolf mee ?![]()
Moet nog 15 min luisteren maar neem ff pauze
Tja, hij is een Republikein, he?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja als het hem zelf raakt, dan is meneer plots boos.
Oh, die gasten die nu tunnels onder de muren graven, bedoelt hijquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De mensensmokkelaars in Mexico worden coyotes genoemd.
Heh verpest nou niet het feestje van Trump vandaagquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, die gasten die nu tunnels onder de muren graven, bedoelt hij
quote:Former head of U.S. Capitol Police says he never was made aware of FBI’s bulletin warning of threats of an armed ‘war’ on the Capitol
By Carol D. Leonnig
The recently departed head of the U.S. Capitol Police said Tuesday he never received nor was made aware of the FBI’s field bulletin warning of threats of an armed “war” on the Capitol before Wednesday’s deadly attack.
A day before rioters stormed the Capitol in Washington, an FBI office in Virginia issued an explicit internal warning that extremists were preparing to travel to Washington to commit violence, according to an internal document reviewed by The Washington Post.
Steven Sund said he and his staff would have taken seriously an FBI alert about online forums discussing storming the Capitol and urging specific violent acts.
The Post reported on an internal FBI memo Jan. 5 which reported information gathered from an online forum by its Roanoke office. The online thread cited in the FBI report was associated with a planned pro-Trump protest of the vote. It read: “Get violent. Stop calling this a march, or rally, or a protest. Go there ready for war. We get our President or we die. NOTHING else will achieve this goal.”
This conflicted with the claim from Steven D’Antuono, the head of the FBI’s Washington Field Office, who told reporters last week that “there was no indication” of anything planned Wednesday “other than First-Amendment protected activity.”
On Tuesday, D’Antuono said the Jan 5 memo was shared with all law enforcement partners before Wednesday’s siege. Sund said it was entirely new to him.
“This is not information I was privy to prior to January 6,” Sund said. “I’ve only heard about it since the media report” Tuesday. “I did not have that information, nor was that information taken into consideration in our security planning.”
Asked if lower level staff may have received the FBI report, Sund said he believed that very unlikely. “I’m pretty confident our representatives, if they became aware of this, they would have pushed it up to me rather quickly,” he said. Sund also said that in a video conference with the FBI to discuss security planning in the days before Wednesday’s demonstration, “no one mentioned it.”
Ja dus. Tenzij hij de Senaat overmorgen terugroept, wil hij er een lange rechtzaak van maken tot nadat Trump zijn termijn is afgelopen. Gewoon een vertragingstechniek, alhoewel het ongetwijfeld ook zou leiden tot Trump die uitgesloten wordt van het ambt, zodat ze ook geen vervelende primary krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:32 schreef Szura het volgende:
Mja moet maar zien wat er echt van terechtkomt [ twitter ]
Ik acht het niet onmogelijk dat hij die informatie niet gehad heeft maar ik verwacht niet van de huidige administratie dat er duidelijkheid zal komen waarom dat zo was.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:43 schreef Szura het volgende:
Sund, de vertrekkend baas van de Capitol Police, reageert op het WP-bericht over een FBI-memo in aanloop naar de bestorming:
[..]
Dat is nummer twee nu na Ketko?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef Dutch_view het volgende:
(CNN) Liz Cheney gaat voor Impeachment stemmen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef Dutch_view het volgende:
quote:"On January 6, 2021 a violent mob attacked the United States Capitol to obstruct the process of our democracy and stop the counting of presidential electoral votes. This insurrection caused injury, death and destruction in the most sacred space in our Republic.
Much more will become clear in coming days and weeks, but what we know now is enough. The President of the United States summoned this mob, assembled the mob, and lit the flame of this attack. Everything that followed was his doing. None of this would have happened without the President. The President could have immediately and forcefully intervened to stop the violence. He did not. There has never been a greater betrayal by a President of the United States of his office and his oath to the Constitution.
I will vote to impeach the President."
Ik geloof best dat hij Trump weg wil spoelen nu het kan. Het alternatief is de komende jaren meer verdeeldheid binnen de GOP en alsnog het ene na het andere schandaal wat boven komt borrelen nu de archieven opengaan, wat zij elke keer weer voor de voeten geworpen zullen krijgen. Waar ik meer over twijfel is of ze de stemmen hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dus. Tenzij hij de Senaat overmorgen terugroept, wil hij er een lange rechtzaak van maken tot nadat Trump zijn termijn is afgelopen. Gewoon een vertragingstechniek, alhoewel het ongetwijfeld ook zou leiden tot Trump die uitgesloten wordt van het ambt, zodat ze ook geen vervelende primary krijgen.
nee is Breakingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:52 schreef AnneX het volgende:
Biden heeft gebeld voor overleg met McConnell of alvast wat leden van zijn kabinet kunnen worden approved tegelijk met impeachment gedoe.
McConnell denkt na en zal terugbellen.
Of las ik dat hier al?!
Dat kondigde Biden gisteren al aan bij z’n prik. Hij wil dat het dan de helft van de dag over impeachment gaat en de andere helft over z’n benoemingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:52 schreef AnneX het volgende:
Biden heeft gebeld voor overleg met McConnell of alvast wat leden van zijn kabinet kunnen worden approved tegelijk met impeachment gedoe.
McConnell denkt na en zal terugbellen.
Of las ik dat hier al?!
Slim, is daarmee uitgesprokener dan McCarthy en Scalise, er wordt al langer gefluisterd dat zij een gooi wil doen naar een hogere rang bij de Republikeinen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef Dutch_view het volgende:
Woensdag 9 AM Eastern Time.quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:13 schreef Szura het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat ze nou gaan stemmen over die 25th amendment resolutie?
Dat is impeachment lijkt me, die 25th amendment stemming zou vandaag al zijnquote:
ah gevonden:quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is impeachment lijkt me, die 25th amendment stemming zou vandaag al zijn
Ah dat is m, gaat nog wel ff duren zo te horen. Lees het over 6 uur welquote:
Optimistquote:Op woensdag 13 januari 2021 00:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ah dat is m, gaat nog wel ff duren zo te horen. Lees het over 6 uur wel
Een Cheney die regime change wil? Verrassend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef Dutch_view het volgende:
76 pagina's? Uhhhhh....mischien net even wat te laat voorquote:Op woensdag 13 januari 2021 00:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wie heeft er zin in wat leesvoer? Rapport ter ondersteuning van de impeachment resolutie
Ach, ze stemmen morgen pas en bovendien zijn er altijd wel een paar nachtbrakers.quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
76 pagina's? Uhhhhh....mischien net even wat te laat voor
67 nodig, 48+20=68. Weten we ook waardoor Mitch om isquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Nog voor het nieuws over McConnell zelfs...
Nou ja, Mitch gaat nergens heen, natuurlijk, die zit er nog wel 6 jaar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:57 schreef trein2000 het volgende:
Ik was ff met iets bezig. En dan open ik Twitter en zie ik dat Mitch omgegaan is? Die wil d’r uit met een klapper? WTF
Los van dit incident vind ik het ook wel ergens dubieus dat parlementariėrs door de scan moeten om in het parlement te komenquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:52 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
Och gut, Dirty Harry wil weer eens laten zien dat ze een echte patriot is.
Waarom?quote:Op woensdag 13 januari 2021 02:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Los van dit incident vind ik het ook wel ergens dubieus dat parlementariėrs door de scan moeten om in het parlement te komen
Wat ga je doen als ie afgaat? Ze de toegang tot het parlement en daarmee tot de stemming ontzeggen? Dat vind ik toch wel problematisch. Parlementariėrs moeten toegang hebben tot het parlement.quote:
Met een wapen het Capitool binnenlopen is een strafbaar feit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 02:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ie afgaat? Ze de toegang tot het parlement en daarmee tot de stemming ontzeggen? Dat vind ik toch wel problematisch. Parlementariėrs moeten toegang hebben tot het parlement.
Ze mogen ook niet naakt naar binnen of in een clownspak (vermoedelijk).quote:Op woensdag 13 januari 2021 02:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ie afgaat? Ze de toegang tot het parlement en daarmee tot de stemming ontzeggen? Dat vind ik toch wel problematisch. Parlementariėrs moeten toegang hebben tot het parlement.
The House is expected to vote on the 25th Amendment resolution around 10:30 pm. ET.quote:Op woensdag 13 januari 2021 03:26 schreef Coeus het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft iedereen nu gestemd?
Nummer 4:quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:22 schreef L3gend het volgende:
[ twitter ]
En niet verrassend nr.3 republikein voor impeachment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |