Die scheitbak probeert het zo te ritselen dat de democraten de verantwoordelijkheid krijgen voor de impeachment stemming.quote:
Dat zou dan betekenen dat de harde kern van de Republikeinse partij klaar is om Trump bij het oud vuil te zetten?quote:
Eh, dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:43 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Die scheitbak probeert het zo te ritselen dat de democraten de verantwoordelijkheid krijgen voor de impeachment stemming.
Trump is nu een loser, he? En het debacle van de 6e zal best kwaad bloed gezet hebben bij de mensen die letterlijk voor hun leven moesten schuilen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat de harde kern van de Republikeinse partij klaar is om Trump bij het oud vuil te zetten?
Dat ging inderdaad nog boven alle politieke verschillen tussen D's en R's uit. Op menselijk niveau was het gewoon sadistisch dat hij bij wijze van spreken verlekkerd naar de tv zat te kijken terwijl er daar honderden mensen voor hun leven vreesden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump is nu een loser, he? En het debacle van de 6e zal best kwaad bloed gezet hebben bij de mensen die letterlijk voor hun leven moesten schuilen.
Als ze straks nog echt de impeachment door de Senaat krijgen dan zet ik wel mijn feesthoedje op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump is nu een loser, he? En het debacle van de 6e zal best kwaad bloed gezet hebben bij de mensen die letterlijk voor hun leven moesten schuilen.
Ik krijg het idee dat de Republikeinen niet verder willen gaan dan hun equivalent van een motie van treurnis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze straks nog echt de impeachment door de Senaat krijgen dan zet ik wel mijn feesthoedje op.
Dan kan Collins weer eens laten weten hoe teleurgesteld ze isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat de Republikeinen niet verder willen gaan dan hun equivalent van een motie van treurnis.
Ik mag die Asselborn wel: hoezo politiek correct? Gewoon zeggen wat je er van vindt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:15 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Inclusief nog meer duidelijke quotes eronder. Duidelijk.
Ja, dan gaat pompeo niet.
Geloof er niet zoveel dat hij voor iets stemt, tenzij hij heeft daadwerkelijk genoeg stemmen heeft voor conviction. Maar dit lijkt me meer voor Censure dan Impechment tbhquote:
Ik vind het ronduit fantastisch, gewoon hop, truth to power. Kan mij herinneren dat de PM van Luxembourg tegen PM May ook wat ware woorden had over Brexit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:53 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik mag die Asselborn wel: hoezo politiek correct? Gewoon zeggen wat je er van vindt.
Luxemburg is net klein genoeg, maar net niet te klein, om de rol van hofnar op zich te nemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit fantastisch, gewoon hop, truth to power. Kan mij herinneren dat de PM van Luxembourg tegen PM May ook wat ware woorden had over Brexit.
De ouderwetse hofnar dan, die de koning waarheden in zijn oor fluisterde zodat hij niet naast zijn schoenen zou gaan lopen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
Luxemburg is net klein genoeg, maar net niet te klein, om de rol van hofnar op zich te nemen.
Jup, onbetekenend genoeg om geen gevaar te zijn, maar wel belangrijk genoeg om in de buurt te zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De ouderwetse hofnar dan, die de koning waarheden in zijn oor fluisterde zodat hij niet naast zijn schoenen zou gaan lopen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit fantastisch, gewoon hop, truth to power. Kan mij herinneren dat de PM van Luxembourg tegen PM May ook wat ware woorden had over Brexit.
hahah geen dankquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je dat jij je opoffert ( om ernaar te luisteren).
Misschien had ze die ui wel ter plaatse gekocht. Het zou me niets verbazen als daar iemand rond liep die halve uien voor 5 dollar verkocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze een ui had tegen de pepperspray...
Yep.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:16 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Jim Acosta van CNN zou McConnell Trump nu "haten". Aldus een informant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |