Een Cheney die regime change wil? Verrassend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef Dutch_view het volgende:
(CNN) Liz Cheney gaat voor Impeachment stemmen
76 pagina's? Uhhhhh....mischien net even wat te laat voorquote:Op woensdag 13 januari 2021 00:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wie heeft er zin in wat leesvoer? Rapport ter ondersteuning van de impeachment resolutie
Ach, ze stemmen morgen pas en bovendien zijn er altijd wel een paar nachtbrakers.quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
76 pagina's? Uhhhhh....mischien net even wat te laat voor
67 nodig, 48+20=68. Weten we ook waardoor Mitch om isquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Nog voor het nieuws over McConnell zelfs...
Nou ja, Mitch gaat nergens heen, natuurlijk, die zit er nog wel 6 jaar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:57 schreef trein2000 het volgende:
Ik was ff met iets bezig. En dan open ik Twitter en zie ik dat Mitch omgegaan is? Die wil d’r uit met een klapper? WTF
Los van dit incident vind ik het ook wel ergens dubieus dat parlementariėrs door de scan moeten om in het parlement te komenquote:Op woensdag 13 januari 2021 01:52 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
Och gut, Dirty Harry wil weer eens laten zien dat ze een echte patriot is.
Waarom?quote:Op woensdag 13 januari 2021 02:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Los van dit incident vind ik het ook wel ergens dubieus dat parlementariėrs door de scan moeten om in het parlement te komen
Wat ga je doen als ie afgaat? Ze de toegang tot het parlement en daarmee tot de stemming ontzeggen? Dat vind ik toch wel problematisch. Parlementariėrs moeten toegang hebben tot het parlement.quote:
Met een wapen het Capitool binnenlopen is een strafbaar feit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 02:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ie afgaat? Ze de toegang tot het parlement en daarmee tot de stemming ontzeggen? Dat vind ik toch wel problematisch. Parlementariėrs moeten toegang hebben tot het parlement.
Ze mogen ook niet naakt naar binnen of in een clownspak (vermoedelijk).quote:Op woensdag 13 januari 2021 02:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ie afgaat? Ze de toegang tot het parlement en daarmee tot de stemming ontzeggen? Dat vind ik toch wel problematisch. Parlementariėrs moeten toegang hebben tot het parlement.
The House is expected to vote on the 25th Amendment resolution around 10:30 pm. ET.quote:Op woensdag 13 januari 2021 03:26 schreef Coeus het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft iedereen nu gestemd?
Nummer 4:quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:22 schreef L3gend het volgende:
[ twitter ]
En niet verrassend nr.3 republikein voor impeachment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |