Ja komt dat die wel wat doen in tegenstelling tot die vodjes die we hier gebruiken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja, zon FFP2 is echt benauwd.....
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:03 schreef GemMagic het volgende:
Dit patroon gaat natuurlijk naadloos over in de ontdekking van een volgende variant die weer nieuwe maatregelen vereist, net zo lang tot we er een tegenkomen waarvan we menen dat het vaccin niet helpt en we zo nog weer een jaar in lockdown zitten.
Ik denk niet dat ze strenger kunnen handhaven zonder in te perken op andere zaken. Geeft ook niet een al te best signaal als de politie niet komt omdat er ingebroken is omdat ze het druk hebben met coronaboetes uitdelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat roepen ze al sinds maart eigenlijk. Het is duidelijk dat deze maatregel als laatste zal komen. The Last Stand van deze regering. Verbaas me erover dat er weinig tot niet wordt gesproken over strengere handhaving.
over wat voor avondklok hebben ze het eigenlijk qua tijd?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar vooralsnog hangt ie als een zwaard van damocles boven de mensen. Als je niet goed je best gaat doen; avondklok. Als je niet netjes naar ons luistert: avondklok. Als het niet goed gaat met de Britse: avondklok
En als jij wel je best doet maar je buurman niet: avondklok. Oftewel: je eigen invloed is marginaal. Werken altijd heel goed, dat soort prisoners dilemmas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar vooralsnog hangt ie als een zwaard van damocles boven de mensen. Als je niet goed je best gaat doen; avondklok. Als je niet netjes naar ons luistert: avondklok. Als het niet goed gaat met de Britse: avondklok
Zo zie ik het ook. Mocht het echt helemaal verkeerd gaan en er geen andere mogelijkheden zijn, dan is een avondklok de laatste optie die ze hebben. Maar vooralsnog is daar helemaal geen sprake van, zeker niet zolang de trend juist dalend is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat roepen ze al sinds maart eigenlijk. Het is duidelijk dat deze maatregel als laatste zal komen. The Last Stand van deze regering. Verbaas me erover dat er weinig tot niet wordt gesproken over strengere handhaving.
20:00 tot 05:00 las ik ergens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
over wat voor avondklok hebben ze het eigenlijk qua tijd?
20.00 - 06.00quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
net zoals vroeger, als de lantaarnpalen aan gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:08 schreef halfway het volgende:
Avondklok is een rode grens, gaan ze ook nog eisen hoelaat je thuis moet zijn?
Achterlijke debielen.
ik hoop 19u danquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar doordat er nog steeds berichten over zijn en het niet keihard ontkracht is geeft aan dat er juist sprake van is. Dat ie vandaag niet komt houdt niet in dat ie niet komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Mocht het echt helemaal verkeerd gaan en er geen andere mogelijkheden zijn, dan is een avondklok de laatste optie die ze hebben. Maar vooralsnog is daar helemaal geen sprake van, zeker niet zolang de trend juist dalend is.
RIP onze hondquote:
ik heb nog wel wat kunstgras over voor jequote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
RIP onze hondDie poept en plast toch echt alleen op gras.
Dan leg je maar een grasmat aan in de woonkamer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
RIP onze hondDie poept en plast toch echt alleen op gras.
Ik vind het niet zo raar dat ze alle opties openhouden. Beter zo dan alvast in september roepen dat "een situatie zoals maart niet meer gaat gebeuren" en daar vervolgens op terug moeten komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar doordat er nog steeds berichten over zijn en het niet keihard ontkracht is geeft aan dat er juist sprake van is. Dat ie vandaag niet komt houdt niet in dat ie niet komt.
RIP Het laatste stukje sociaal leven dat ik nog over had. Die ene keer in de twee weken dat we ergens een potje gaan klaverjassen kan er ook nog wel vanaf.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
RIP onze hondDie poept en plast toch echt alleen op gras. En dan hebben wij er nog eentje die geen wandeling nodig heeft.
dat heb ik gewoon voor onze nijntjes hahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan leg je maar een grasmat aan in de woonkamer.
Met vriendelijke groet,
Hugo & Mark
Gaan we zeker overwegenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan leg je maar een grasmat aan in de woonkamer.
Met vriendelijke groet,
Hugo & Mark
WAT ? had jij een stukje sociaal leven ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
RIP Het laatste stukje sociaal leven dat ik nog over had. Die ene keer in de twee weken dat we ergens een potje gaan klaverjassen kan er ook nog wel vanaf.
Met een avondklok is dat ook de grootste groep die je raakt. Hondenuitlaters. Feestjes zullen gewoon door blijven gaan; dan blijven ze gewoon lekker slapen. Bv. Als ze al in durven te grijpen in bepaalde wijken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
RIP onze hondDie poept en plast toch echt alleen op gras. En dan hebben wij er nog eentje die geen wandeling nodig heeft.
België vanaf 00 uur. Lijkt mij ook een stukje redelijker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
thanks, dat is wel heel vroeg in de avond
Na de behoefte van de hond het kunstgras een doos in doen en naar MinVWS sturen. Dit is wat je krijgt met een avondklok, groetjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat kunstgras over voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |