SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Essebes: 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
U gaat door voor de magnetron!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilertags werken net als quotes en andere markup: [spoiler]<tekst>[/spoiler]"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Klopt. Ik was daar nog nooit geweest en vond het er verrassend uitzienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef WheeleE het volgende:
Da's de Aronskelkweg. Leuk verborgen hoekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik heb mezelf even terug naar 5 punten gezet, ik ging van 4 naar 6 in ene..)De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Correct en tevens juistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Nee, niet in de buurt van de Engelenburgstraat 😎quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:15 schreef WheeleE het volgende:
Ik dacht ergens op/rond de Engelenburgstraat maar ik kan het niet vinden.
Yep, helemaal 👍quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Dat is snel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Onnoembare: 8
mschol: 8
CaLeX: 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hork: 154quote:
Wil je volgende keer even wachten tot hij is goedgekeurd.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:39 schreef Peter het volgende:
Alvast de volgende opgave:
[ afbeelding ]
Correct!quote:
quote:
Dat was ook mijn eerste guess. Echter die buurt heeft grotendeels geen 4 maar drie woonlagen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:02 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik denk vruchten- of bomenbuurt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een nieuwe opgave:
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Nee, dit is niet de juiste buurt.quote:
Nee, Laak ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik ook al zoekend geweest 😥quote:Op maandag 25 januari 2021 16:53 schreef soapie het volgende:
Ik kan het ook nog niet vinden, maar vermoed bij de Stedes en Gaardes ofzo..
Dat is erg warm idd!quote:Op maandag 25 januari 2021 16:53 schreef soapie het volgende:
Ik kan het ook nog niet vinden, maar vermoed bij de Stedes en Gaardes ofzo..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ligt dichterbij de oplossing dan de Bezuidenhout-suggestiequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:39 schreef WheeleE het volgende:
Ik neig naar een zijstraat van de Sportlaan/Segbroeklaan. Heb m nog niet kunnen vinden tijdens mijn koffiepauze helaas.
Ook ook nog niet, maar ik kijk graag mee ook waar het ligt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:38 schreef 4-elements het volgende:
Ben dit jaar nog niet echt in vorm. Kan 'm niet vinden.
Yeah! 👏quote:
(Roos Vonk)
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:48 schreef Essebes het volgende:
Nog eentje en dan bereik je de 100 @:soapie
laan van poot?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:00 schreef soapie het volgende:
[..]![]()
Nieuwe dan maar, waar staan deze leuke huisjes??
[ afbeelding ]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:
(Roos Vonk)
Thnx!!quote:Op maandag 1 februari 2021 11:33 schreef WheeleE het volgende:
Gefeliciteerd Soapie!
Voorlopig duurt het nog even voor er weer iemand de 100 aantikt denk ik.
Zo dan, die heb je snel gevonden. En ik maar denken dat hij moeilijk zou zijn....quote:
(Roos Vonk)
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef Essebes het volgende:
Stadstuinen
(Ik had vorige week bijna de Binnentuinen gepost)
Yep.quote:
Hork: 158quote:
Ik heb de lantaarnpalen wel gevonden in de vruchten buurt, maar daar zijn de straten veelal 1 huizenlaag hoger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Hork het volgende:
Zijstraat van Sint allegondeplein dacht ik aan, maar daar staan andere lantaarnpalen zo te zien
In Scheveningen staan ze ook. Maar daar ken ik geen huizen met erkers. Vermoed dat het Laak isquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik heb de lantaarnpalen wel gevonden in de vruchten buurt, maar daar zijn de straten veelal 1 huizenlaag hoger.
Ook nog geen succes dus tot nu toe.
quote:
Kloptquote:
(Roos Vonk)
Het is idd wel redelijk troosteloosquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:39 schreef WheeleE het volgende:
De nieuwste kant doet met denken aan Transvaal.
Maar het gebouw rechts niet. Ik dacht het meer in Bouwlust/Vrederust of Morgenstond of zo te moeten zoeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:39 schreef WheeleE het volgende:
De nieuwste kant doet met denken aan Transvaal.
Bouwlust is goedquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:49 schreef Essebes het volgende:
[..]
Maar het gebouw rechts niet. Ik dacht het meer in Bouwlust/Vrederust of Morgenstond of zo te moeten zoeken.
Je weet wel zeker dat we het over Den Haag hebben?quote:
Complimenten!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef 4-elements het volgende:
Kostte me ook veel zoekwerk - ook voor de hint zat ik al in Zuidwest te speuren - maar het is de Eindstede!
Haha, dank je. Ik wilde het bijna opgeven, dacht dat ik heel Bouwlust al 3x had gezien. Maar dit hoekje blijkbaar niet.quote:
Same for me...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Haha, dank je. Ik wilde het bijna opgeven, dacht dat ik heel Bouwlust al 3x had gezien. Maar dit hoekje blijkbaar niet.
Hork: 159quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef 4-elements het volgende:
Kostte me ook veel zoekwerk - ook voor de hint zat ik al in Zuidwest te speuren - maar het is de Eindstede!
Dacht dat deze ook moeilijk zou zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
We kennen elkaar niet in het echt, en weten dus niet van elkaar in welke delen van de stad we meer of minder bekend zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dacht dat deze ook moeilijk zou zijn.![]()
Dat klopt, we weten niet wat de ander weet. Zelf ben ik dan weer nooit in Marlot geweest.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet in het echt, en weten dus niet van elkaar in welke delen van de stad we meer of minder bekend zijn.
Ik kende dit wijkje en wist in ieder geval dat de wegen er allemaal geasfalteerd waren. Voor mij genoeg reden om al snel hier te gaan zoeken.
[ afbeelding ]
Ik dacht in de buurt van de Noordpolderkade, maar kan m daar (nog) niet vinden...quote:Op maandag 8 februari 2021 07:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet in het echt, en weten dus niet van elkaar in welke delen van de stad we meer of minder bekend zijn.
Ik kende dit wijkje en wist in ieder geval dat de wegen er allemaal geasfalteerd waren. Voor mij genoeg reden om al snel hier te gaan zoeken.
[ afbeelding ]
Nou, je zit in de goede richting, ik dacht je komt na 10 minuten wel met het goede antwoord.....quote:Op maandag 8 februari 2021 15:25 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik dacht in de buurt van de Noordpolderkade, maar kan m daar (nog) niet vinden...
Ik was even weg, maar het is de Asstraat!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:26 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nou, je zit in de goede richting, ik dacht je komt na 10 minuten wel met het goede antwoord.....
(Roos Vonk)
Hork: 159quote:Op zondag 14 februari 2021 10:00 schreef WheeleE het volgende:
Ineens valt het kwartje: Natalstraat!
Ik ken 'm alleen vanaf de andere kant gezien, daarom duurde het even![]()
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door WheeleE op 14-02-2021 12:47:28 ]"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Geef maar een seintje als jullie een hint willen hebben.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou Essebesje, komt me bekend voor maar kan het niet zo gauw vindenmaar wel een goeie.
Een tipje van de sluier zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 07:59 schreef Essebes het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als jullie een hint willen hebben.
deze is goed!quote:
Jawel, dat is 'm!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:53 schreef 4-elements het volgende:
Monsterseweg, met rechts de Stenen Kamer.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:37 schreef Essebes het volgende:
Boegstraat. (Hoewel ik eerst in het centrum rondom de Denneweg aan het zoeken was)
Klopt!quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:54 schreef 4-elements het volgende:
Toch niet. Het is de Cornelis Jolstraat
(Roos Vonk)
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:32 schreef Essebes het volgende:
oh jee, dat ken ik. Mijn man had zijn allereerste studentenkamer in de Korte Vleerstraat. Dit is daar om het hoekje, dit is de Zuilingstraat.
Murray Walker
(Roos Vonk)
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Essebes het volgende:
Tapijt weg!
Maar mijn Google geeft geen twee hondjes
Kijk maar: [ afbeelding ]
Edit: en als ik 1 beeldje verder scroll weer wel :-)
Murray Walker
Nee, dat is niet in de buurt van deze fotoquote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik meende dit te herkennen uit regio Haagse Bos maar toch maar niet.
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nee, dat is niet in de buurt van deze foto
Essebesje houdt het spannendquote:Op maandag 22 februari 2021 09:59 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik dacht bij het Westbroekpark, maar ook daar kan ik m niet viden....
Inderdaad!quote:Op maandag 22 februari 2021 10:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Monsterweweg, als je Ockenburg uitrijdt....
Helemaal correct!quote:
Zoooo, dat is snel, maar wel helemaal 👍quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Ik zei niet voor niets dat het een makkie wasquote:
Murray Walker
Noordelijkerquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou denken aan de Bras maar toch maar niet
Ja! Correct.quote:
Ik zou deze straat niet in Laak zoeken.quote:
Was ook een wilde gok, zonder zoeken...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou deze straat niet in Laak zoeken.
Nou, wat mij betreft is het wel tijd voor een hintquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou deze straat niet in Laak zoeken.
quote:
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:29 schreef 4-elements het volgende:
Minstreelstraat. Deze hoef ik niet eens op te zoeken.
(Roos Vonk)
Jij stormt wel erg vlot richting de top 5 zeg. Ik moet iets beter m'n best gaan doen voor je me inhaaltquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:29 schreef 4-elements het volgende:
Minstreelstraat. Deze hoef ik niet eens op te zoeken.
Dat zal nog wel meevallen. Je hebt een behoorlijke voorsprong.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij stormt wel erg vlot richting de top 5 zeg. Ik moet iets beter m'n best gaan doen voor je me inhaalt
quote:
Murray Walker
Hork: 159quote:
Helemaal goed!quote:
(Roos Vonk)
Ow, Dan zat ik echt heul erg verkeerd te zoeken tot nu toequote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:54 schreef 4-elements het volgende:
Het is een stukje Den Haag dat ´veroverd´ is op een andere gemeente.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:53 schreef Essebes het volgende:
Hehe, dat was ff zoeken.....Schietlood.
(Heel klein stukje ‘corridor’. Dit was bedacht bij de annexatie om er voor te zorgen dat de wijken Ypenburg en Leidschenveen altijd via grondgebied aan Den Haag vast zouden zitten, dat ze dus niet geïsoleerd zouden komen te liggen van de gemeentegrens)
Murray Walker
Nee, dat is helaas niet de juiste wijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:55 schreef 4-elements het volgende:
Ik gok ergens rond Rustenburg/Oostbroek, maar kan het nog niet vinden.
Laak is niet goed, bomen- of vruchtenbuurt is really close 🤫quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:42 schreef soapie het volgende:
Vruchtenbuurt en Laak kan ik m ook nog niet vinden.. Hint is welkom.
Ik heb alle straten daar gehad, behalve die....quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:24 schreef 4-elements het volgende:
Ah, eindelijk gevonden. De Wilgstraat.
Dat had ik dus ook. Totdat eindelijk dit ministraatje mij opviel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb alle straten daar gehad, behalve die....
(Roos Vonk)
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:26 schreef Essebes het volgende:
Ja! Had niet gedacht dat deze zo moeilijk zou zijn, sorry ☺️
Hork: 159
Maringo: 120
Fransie: 110
soapie: 104
WheeleE: 40
4-elements: 31
Messina: 29
Admiraal_Anaal: 28
kapiteinpannekoek: 25
Essebes: 23
Marvelous: 20
Gretsch: 12Geen sorry, dit maakt het juist leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik er natuurlijk even af moeten knippen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:42 schreef Essebes het volgende:
Ik werd op het spoor gezet door de ministerietoren links op de foto....in de Gouwestraat
Murray Walker
(Roos Vonk)
U mag door voor de magnetron!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Nice, helemaal goed!quote:
(Roos Vonk)
Hork: 160quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |