quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Thnx!!quote:Op maandag 1 februari 2021 11:33 schreef WheeleE het volgende:
Gefeliciteerd Soapie!
Voorlopig duurt het nog even voor er weer iemand de 100 aantikt denk ik.
Zo dan, die heb je snel gevonden. En ik maar denken dat hij moeilijk zou zijn....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef Essebes het volgende:
Stadstuinen
(Ik had vorige week bijna de Binnentuinen gepost)
Yep.quote:
Hork: 158quote:
Ik heb de lantaarnpalen wel gevonden in de vruchten buurt, maar daar zijn de straten veelal 1 huizenlaag hoger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Hork het volgende:
Zijstraat van Sint allegondeplein dacht ik aan, maar daar staan andere lantaarnpalen zo te zien
In Scheveningen staan ze ook. Maar daar ken ik geen huizen met erkers. Vermoed dat het Laak isquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik heb de lantaarnpalen wel gevonden in de vruchten buurt, maar daar zijn de straten veelal 1 huizenlaag hoger.
Ook nog geen succes dus tot nu toe.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:
(Roos Vonk)
Het is idd wel redelijk troosteloosquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:39 schreef WheeleE het volgende:
De nieuwste kant doet met denken aan Transvaal.
Maar het gebouw rechts niet. Ik dacht het meer in Bouwlust/Vrederust of Morgenstond of zo te moeten zoeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:39 schreef WheeleE het volgende:
De nieuwste kant doet met denken aan Transvaal.
Bouwlust is goedquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:49 schreef Essebes het volgende:
[..]
Maar het gebouw rechts niet. Ik dacht het meer in Bouwlust/Vrederust of Morgenstond of zo te moeten zoeken.
Je weet wel zeker dat we het over Den Haag hebben?quote:
Complimenten!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef 4-elements het volgende:
Kostte me ook veel zoekwerk - ook voor de hint zat ik al in Zuidwest te speuren - maar het is de Eindstede!
Haha, dank je. Ik wilde het bijna opgeven, dacht dat ik heel Bouwlust al 3x had gezien. Maar dit hoekje blijkbaar niet.quote:
Same for me...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Haha, dank je. Ik wilde het bijna opgeven, dacht dat ik heel Bouwlust al 3x had gezien. Maar dit hoekje blijkbaar niet.
Hork: 159quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef 4-elements het volgende:
Kostte me ook veel zoekwerk - ook voor de hint zat ik al in Zuidwest te speuren - maar het is de Eindstede!
Dacht dat deze ook moeilijk zou zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
We kennen elkaar niet in het echt, en weten dus niet van elkaar in welke delen van de stad we meer of minder bekend zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dacht dat deze ook moeilijk zou zijn.![]()
Dat klopt, we weten niet wat de ander weet. Zelf ben ik dan weer nooit in Marlot geweest.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet in het echt, en weten dus niet van elkaar in welke delen van de stad we meer of minder bekend zijn.
Ik kende dit wijkje en wist in ieder geval dat de wegen er allemaal geasfalteerd waren. Voor mij genoeg reden om al snel hier te gaan zoeken.
[ afbeelding ]
Ik dacht in de buurt van de Noordpolderkade, maar kan m daar (nog) niet vinden...quote:Op maandag 8 februari 2021 07:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet in het echt, en weten dus niet van elkaar in welke delen van de stad we meer of minder bekend zijn.
Ik kende dit wijkje en wist in ieder geval dat de wegen er allemaal geasfalteerd waren. Voor mij genoeg reden om al snel hier te gaan zoeken.
[ afbeelding ]
Nou, je zit in de goede richting, ik dacht je komt na 10 minuten wel met het goede antwoord.....quote:Op maandag 8 februari 2021 15:25 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik dacht in de buurt van de Noordpolderkade, maar kan m daar (nog) niet vinden...
Ik was even weg, maar het is de Asstraat!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:26 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nou, je zit in de goede richting, ik dacht je komt na 10 minuten wel met het goede antwoord.....
(Roos Vonk)
Hork: 159quote:Op zondag 14 februari 2021 10:00 schreef WheeleE het volgende:
Ineens valt het kwartje: Natalstraat!
Ik ken 'm alleen vanaf de andere kant gezien, daarom duurde het even![]()
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door WheeleE op 14-02-2021 12:47:28 ]"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Geef maar een seintje als jullie een hint willen hebben.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou Essebesje, komt me bekend voor maar kan het niet zo gauw vindenmaar wel een goeie.
Een tipje van de sluier zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 07:59 schreef Essebes het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als jullie een hint willen hebben.
deze is goed!quote:
Jawel, dat is 'm!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:53 schreef 4-elements het volgende:
Monsterseweg, met rechts de Stenen Kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |