quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)

Thnx!!quote:Op maandag 1 februari 2021 11:33 schreef WheeleE het volgende:
Gefeliciteerd Soapie!
Voorlopig duurt het nog even voor er weer iemand de 100 aantikt denk ik.

Zo dan, die heb je snel gevonden. En ik maar denken dat hij moeilijk zou zijn....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)

quote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef Essebes het volgende:
Stadstuinen
(Ik had vorige week bijna de Binnentuinen gepost)

Yep.quote:

Hork: 158quote:

Ik heb de lantaarnpalen wel gevonden in de vruchten buurt, maar daar zijn de straten veelal 1 huizenlaag hoger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Hork het volgende:
Zijstraat van Sint allegondeplein dacht ik aan, maar daar staan andere lantaarnpalen zo te zien

In Scheveningen staan ze ook. Maar daar ken ik geen huizen met erkers. Vermoed dat het Laak isquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik heb de lantaarnpalen wel gevonden in de vruchten buurt, maar daar zijn de straten veelal 1 huizenlaag hoger.
Ook nog geen succes dus tot nu toe.

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kloptquote:
(Roos Vonk)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |