Yeah! 👏quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:48 schreef Essebes het volgende:
Nog eentje en dan bereik je de 100 @:soapie
laan van poot?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:00 schreef soapie het volgende:
[..]![]()
Nieuwe dan maar, waar staan deze leuke huisjes??
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Thnx!!quote:Op maandag 1 februari 2021 11:33 schreef WheeleE het volgende:
Gefeliciteerd Soapie!
Voorlopig duurt het nog even voor er weer iemand de 100 aantikt denk ik.
Zo dan, die heb je snel gevonden. En ik maar denken dat hij moeilijk zou zijn....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Roos Vonk)
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef Essebes het volgende:
Stadstuinen
(Ik had vorige week bijna de Binnentuinen gepost)
Yep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |