quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:37 schreef Essebes het volgende:
Boegstraat. (Hoewel ik eerst in het centrum rondom de Denneweg aan het zoeken was)
Klopt!quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:54 schreef 4-elements het volgende:
Toch niet. Het is de Cornelis Jolstraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:32 schreef Essebes het volgende:
oh jee, dat ken ik. Mijn man had zijn allereerste studentenkamer in de Korte Vleerstraat. Dit is daar om het hoekje, dit is de Zuilingstraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Essebes het volgende:
Tapijt weg!
Maar mijn Google geeft geen twee hondjes
Kijk maar: [ afbeelding ]
Edit: en als ik 1 beeldje verder scroll weer wel :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Nee, dat is niet in de buurt van deze fotoquote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik meende dit te herkennen uit regio Haagse Bos maar toch maar niet.
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nee, dat is niet in de buurt van deze foto
Essebesje houdt het spannendquote:Op maandag 22 februari 2021 09:59 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik dacht bij het Westbroekpark, maar ook daar kan ik m niet viden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |