SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Essebes: 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
U gaat door voor de magnetron!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilertags werken net als quotes en andere markup: [spoiler]<tekst>[/spoiler]"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Klopt. Ik was daar nog nooit geweest en vond het er verrassend uitzienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef WheeleE het volgende:
Da's de Aronskelkweg. Leuk verborgen hoekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik heb mezelf even terug naar 5 punten gezet, ik ging van 4 naar 6 in ene..)De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Correct en tevens juistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Nee, niet in de buurt van de Engelenburgstraat 😎quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:15 schreef WheeleE het volgende:
Ik dacht ergens op/rond de Engelenburgstraat maar ik kan het niet vinden.
Yep, helemaal 👍quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Dat is snel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Onnoembare: 8
mschol: 8
CaLeX: 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hork: 154quote:
Wil je volgende keer even wachten tot hij is goedgekeurd.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:39 schreef Peter het volgende:
Alvast de volgende opgave:
[ afbeelding ]
Correct!quote:
quote:
Dat was ook mijn eerste guess. Echter die buurt heeft grotendeels geen 4 maar drie woonlagen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:02 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik denk vruchten- of bomenbuurt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een nieuwe opgave:
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Nee, dit is niet de juiste buurt.quote:
Nee, Laak ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik ook al zoekend geweest 😥quote:Op maandag 25 januari 2021 16:53 schreef soapie het volgende:
Ik kan het ook nog niet vinden, maar vermoed bij de Stedes en Gaardes ofzo..
Dat is erg warm idd!quote:Op maandag 25 januari 2021 16:53 schreef soapie het volgende:
Ik kan het ook nog niet vinden, maar vermoed bij de Stedes en Gaardes ofzo..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ligt dichterbij de oplossing dan de Bezuidenhout-suggestiequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:39 schreef WheeleE het volgende:
Ik neig naar een zijstraat van de Sportlaan/Segbroeklaan. Heb m nog niet kunnen vinden tijdens mijn koffiepauze helaas.
Ook ook nog niet, maar ik kijk graag mee ook waar het ligt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:38 schreef 4-elements het volgende:
Ben dit jaar nog niet echt in vorm. Kan 'm niet vinden.
Yeah! 👏quote:
(Roos Vonk)
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:48 schreef Essebes het volgende:
Nog eentje en dan bereik je de 100 @:soapie
laan van poot?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:00 schreef soapie het volgende:
[..]![]()
Nieuwe dan maar, waar staan deze leuke huisjes??
[ afbeelding ]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:
(Roos Vonk)
Thnx!!quote:Op maandag 1 februari 2021 11:33 schreef WheeleE het volgende:
Gefeliciteerd Soapie!
Voorlopig duurt het nog even voor er weer iemand de 100 aantikt denk ik.
Zo dan, die heb je snel gevonden. En ik maar denken dat hij moeilijk zou zijn....quote:
(Roos Vonk)
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef Essebes het volgende:
Stadstuinen
(Ik had vorige week bijna de Binnentuinen gepost)
Yep.quote:
Hork: 158quote:
Ik heb de lantaarnpalen wel gevonden in de vruchten buurt, maar daar zijn de straten veelal 1 huizenlaag hoger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Hork het volgende:
Zijstraat van Sint allegondeplein dacht ik aan, maar daar staan andere lantaarnpalen zo te zien
In Scheveningen staan ze ook. Maar daar ken ik geen huizen met erkers. Vermoed dat het Laak isquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik heb de lantaarnpalen wel gevonden in de vruchten buurt, maar daar zijn de straten veelal 1 huizenlaag hoger.
Ook nog geen succes dus tot nu toe.
quote:
Kloptquote:
(Roos Vonk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |