Geen idee maar zowel de Labello's van Zoey en Daniëlle zijn weg.quote:
Ik begrijp dat echt niet. Zoveel hebben ze niet te doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:27 schreef IkFok het volgende:
handdoeken 2 dagen gebruiken ze komen anders niet door de was heen
Waskamer is niet altijd openquote:Op maandag 11 januari 2021 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp dat echt niet. Zoveel hebben ze niet te doen.
Is het niet doordat de kamer met de wasmachine niet altijd open is?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Washok is niet altijd open vandaarquote:Op maandag 11 januari 2021 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nope, hij is van tommie naar thompussy gezaktquote:Op maandag 11 januari 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje raar wel ja. Wil hem nog wel een kans geven.
Hij had wel spijtquote:Op maandag 11 januari 2021 22:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nope, hij is van tommie naar thompussy gezakt
Is het gelukt om te kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je bent weer lekker op dreef ....quote:Op maandag 11 januari 2021 22:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hamsters gaan bedje in
Liese kijkt naar de strip van De Pil
nog ..dagen
dan mag dr ei spingen
.. ramen dicht ..vliegend zaad![]()
Nattelie moet ff plasen
Sjowie vraag wie dr een scheet heeft gelaten
. een gewone avond
Stem ; beste bewoners amaiij ,.. tis tijd voor een batterij wissel
ghu ghu
quote:
Die gaat het ook niet redden daar...quote:Op maandag 11 januari 2021 22:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Jill lijkt wel een beetje moeilijk aansluiting te vinden bij de anderen. Ze lijkt zich toch het meest op haar gemak te voelen bij Thomas.
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik moest erst de
vpn support anschrijven
Nee Nederlandsquote:
Oh, dat wist ik niet. Wat raar.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:29 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Washok is niet altijd open vandaar
Zo zeker niet in ieder geval. Wel jammer. Vind het een leuke meidquote:Op maandag 11 januari 2021 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat het ook niet redden daar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
moet je vpn vor videoland hebben?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zeker niet in ieder geval. Wel jammer. Vind het een leuke meid
in italie is nu exitshowquote:Op maandag 11 januari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch een uurtje later dan gisteren.
Ja, ik vind het wel een beetje sneu, ik heb ook het idee dat er iets mis is met haar, weet niet precies wat. ...quote:Op maandag 11 januari 2021 22:36 schreef engine het volgende:
![]()
Jill lijkt wel een beetje moeilijk aansluiting te vinden bij de anderen.
Ze lijkt zich toch het meest op haar gemak te voelen bij Thomas.
Ook Brazilië start binnenkort, en daar hebben ze elke avond een feest tot diep in de nacht.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
in italie is nu exitshow
de gaan selten vor 2 00
slapen
Weet ik niet. Denk het wel. Maar er zijn gratis vpn servers alleen weet ik daar niet genoeg van om te helpen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je vpn vor videoland hebben?
2 keer in de week jepquote:Op maandag 11 januari 2021 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook Brazilië start binnenkort, en daar hebben ze elke avond een feest tot diep in de nacht.
niet om te kijken, maar wel om aan te melden eerste keer.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk het wel. Maar er zijn gratis vpn servers alleen weet ik daar niet genoeg van om te helpen.
Je bedoeld dat je vpn nodig hebt om te registreren? Dat moet wel te doen zijn dan.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:47 schreef Flory het volgende:
[..]
niet om te kijken, maar wel om aan te melden eerste keer.
hoezo kreunt zij bij het omkleden?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef BB-King het volgende:
Zoey kleedt zich uit in de douche met flinke kreungeluiden.
Klopt, je kunt dan in meeste eu landen kijken.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je vpn nodig hebt om te registreren? Dat moet wel te doen zijn dan.
Geen idee. Ze moest waarschijnlijk teveel strekken.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo kreunt zij bij het omkleden?
man man zo en villa en dannquote:Op maandag 11 januari 2021 22:50 schreef cobain1994 het volgende:
Zie haar haast niet in het donker..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Geen idee. Ze moest waarschijnlijk teveel strekken.
man man manquote:Op maandag 11 januari 2021 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]dann will ik niet weten hoe ze schreeuwt
als zij harde poep heeft
Washokquote:Op maandag 11 januari 2021 22:55 schreef engine het volgende:
Andere slaapkamer gaan daan en natalie op pad
Natalie die iets doet? Op dit tijdstip?quote:
Ik heb Natalie niet terug naar bed zien gaan maar kan mij ook niet voorstellen dat die nu alleen klusjes aan het doen isquote:Op maandag 11 januari 2021 23:07 schreef UtopiaFreak het volgende:
ineens een mic aan in de voorraadkamer(ik hoorde de wasmachine)?! dan moet er een gezenderde persoon lopen.
miss een geheime opdracht, "doe eens iets" zonder dat de anderen het merken.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Natalie niet terug naar bed zien gaan maar kan mij ook niet voorstellen dat die nu alleen klusjes aan het doen is
!?!?!?!quote:Op maandag 11 januari 2021 22:52 schreef engine het volgende:
Jill heeft haar tieten laten zien schijnbaar
Heb ik niet gehoord...ik zie wel daan met haar ogen knipperen als bambiquote:
Haar woordenquote:
Het was niet zichtbaar op een stream.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:13 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Wáárom zijn daar dan geen caps van?
Ja behoorlijkquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het alternatief is Arie Boomsma op NPO1 ....
Toch geluktquote:
Ik heb het terug geluisterd maar kan het niet plaatsen.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
Er hoest iemand, misschien dat iemand dat kan checken morgen
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het terug geluisterd maar kan het niet plaatsen.
quote:
Omdat ze nu pas op tv waren ... Viel me van het weekend idd ook op dat ze er niet stonden , maar tv is leadingquote:Op maandag 11 januari 2021 23:38 schreef Flory het volgende:
@:Benny De 3 bewoners zijn eindelijk op de rtl site toegevoegd
Jup, nog nooit eerder gezien zo. Ook totaal geen communicatie met internetters en streamers, nergens aanwijzingen dat er bijv. gestemd kan worden enz.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze nu pas op tv waren ... Viel me van het weekend idd ook op dat ze er niet stonden , maar tv is leading
Ja kom er net achter dat ik weer een stem ronde heb gemistquote:Op maandag 11 januari 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup, nog nooit eerder gezien zo. Ook totaal geen communicatie met internetters en streamers, nergens aanwijzingen dat er bijv. gestemd kan worden enz.
Luie regie, hoort volledig bij deze generatie. Prop wat Sims in een huis, basisbehoeftes, leun achterover, doe geen moeite. En hoppateequote:Op maandag 11 januari 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup, nog nooit eerder gezien zo. Ook totaal geen communicatie met internetters en streamers, nergens aanwijzingen dat er bijv. gestemd kan worden enz.
Ze zijn vanavond ook pas officieel gearriveerd op RTLquote:Op maandag 11 januari 2021 23:38 schreef Flory het volgende:
@:Benny De 3 bewoners zijn eindelijk op de rtl site toegevoegd
Ja ik snapte deze ook niet, aan het einde van de aflevering zeggen ze je kan stemmen op de sterkste en zwakste maar die stemronde is allang geweest. Dafuq?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja kom er net achter dat ik weer een stem ronde heb gemist
tussen 10 e 11 of zo ... sommigen wat eerderquote:Op dinsdag 12 januari 2021 01:24 schreef GayGuy het volgende:
Lagen ze weer zo vroeg op bed? Ik snap wel, dat als je daar zit, je de tijd vol O edig kwijt raak, maar kan Big brothet nu niet even een brand oefening inlassen, ofzo?🤣
Wat zijn ze vlot uit bed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie, babbels over Jill haar tiet die gisterenavond uit haar shirt hing, en praten over de slaap.
Begint al goed zo deze dag.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:18 schreef engine het volgende:
Ik hoor Natalie tetteren en ben gelijk een beetje geïrriteerd
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Begint al goed zo deze dag.
ik word zelfs al geïrriteerd als ik lees dat ze aan het tetteren is... en dan hoor ik haar nog niet eensquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:18 schreef engine het volgende:
Begint al goed zo deze dag.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:18 schreef engine het volgende:
Houd mijn hart vast voor straks arme arme Jillquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:19 schreef ddww het volgende:
[..]
ik word zelfs al geïrriteerd als ik lees dat ze aan het tetteren is... en dan hoor ik haar nog niet eens
Ik ook.Stomme Thomas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Begint al goed zo deze dag.
[..]
Houd mijn hart vast voor straks arme arme Jill
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:19 schreef ddww het volgende:
[..]
ik word zelfs al geïrriteerd als ik lees dat ze aan het tetteren is... en dan hoor ik haar nog niet eens
vrolijke zonneschijnquote:
Weet je ik begrijp zijn stem nog steeds niet. Ben ook echt nieuwsgierig wat zijn motivatie is.quote:
Dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:21 schreef engine het volgende:
Handdoeken 1x gebruiken ookwat is dat voor hotel
Naja... ik gebruik een handdoek ook een keer. Anders kun je net zo goed niet jezelf wassenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:21 schreef engine het volgende:
Handdoeken 1x gebruiken ookwat is dat voor hotel
preciesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik gebruik een handdoek ook een keer. Anders kun je net zo goed niet jezelf wassen
Same here.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Weet je ik begrijp zijn stem nog steeds niet. Ben ook echt nieuwsgierig wat zijn motivatie is.
quote:
Want? Ik ben schoon als ik afdroogquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik gebruik een handdoek ook een keer. Anders kun je net zo goed niet jezelf wassen
Ik heb een centrifuge thuisquote:
Wat een luxe.quote:
bladblazer werkt ook, alleen klaagt Els dan weer dat ik dr aan het swaffelen benquote:
Je billen ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Want? Ik ben schoon als ik afdroog
Engine heeft best mooie billen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Engine heeft best mooie billen.
Alleen bij Thomas zie ik haar vrolijk,maar hij ontloopt haar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jill naar huis wil, dat smoeltje af en toe!
Kan haar plekje niet vinden in de groepquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jill naar huis wil, dat smoeltje af en toe!
Klopt zij zal zelf ook energie in de andere moeten steken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ze kan er zelf ook meer moeite voor gaan doen
Dank je askimquote:
Ja inderdaad, jammer ik vind het een leuke meid!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Kan haar plekje niet vinden in de groepwil dat de anderen meiden wat meer moeite doen om haar erbij te betrekken.
Is wel waar.quote:
Is zijn föhn ontploft?quote:
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is zijn föhn ontploft?
Whut? Ik heb nogal wat gemist, geloof ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie, babbels over Jill haar tiet die gisterenavond uit haar shirt hing, en praten over de slaap.
Ze gaan toch stemmen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:40 schreef GayGuy het volgende:
Waarom zijn ze zo vroeg wakker? Is er een opdracht,ofzo?
Nee, is gisteren al gebeurd. RTFSquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze gaan toch stemmen?
Is toch niet vroeg. Iedere dag zoiets ongeveer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:40 schreef GayGuy het volgende:
Waarom zijn ze zo vroeg wakker? Is er een opdracht,ofzo?
Nomineren? Dat was toch gisteren?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze gaan toch stemmen?
De uitslag komt toch vandaag voor de kijkers?quote:
Maar nu nog niet,ik verwacht nog wel een challenge.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De uitslag komt toch vandaag voor de kijkers?
Wie weet .. ze moeten nog een heel weekend laten zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De uitslag komt toch vandaag voor de kijkers?
Raar dat ze zo ver achterlopenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wie weet .. ze moeten nog een heel weekend laten zien.
mag het hopen, maar zou wel zon flut challenge zijn. liever dag / nacht fietsen enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar nu nog niet,ik verwacht nog wel een challenge.
Logisch, 1 streamdag bevat niet genoeg content voor een aflevering.quote:
Dat heb je zelf in de handquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Logisch, 1 streamdag bevat niet genoeg content voor een aflevering.
Paalzitten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag het hopen, maar zou wel zon flut challenge zijn. liever dag / nacht fietsen enzo
Hij is bezig nuquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:01 schreef Poezewoes het volgende:
Heeft Thomas zelf al zijn 15 rondjes gelopen?
Goed bezig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:13 schreef Benny het volgende:
De OP is bijgewerkt met de nieuwe kandidatenafbeeldingen
Nu helemaal wanneer ze met Nick praat.quote:
Gedeeltelijk eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:39 schreef Bottebb het volgende:
Theo vind Danny Vera en Waylon de beste muzikanten van Nederland.
Fik, hij heb nog gelijk ook
Goedemorgen.quote:
Heb jij je 15 rondjes al gedaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:45 schreef puzziepie het volgende:
Wat een gezelligheid aan de ontbijttafel
Ik heb net een stuk gefietst , telt dat mee?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij je 15 rondjes al gedaan?
Ik reken het goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk gefietst , telt dat mee?
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik reken het goed.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:59 schreef Ireth het volgende:
Was de uitzending gisteren op tv nog interessant voor iemand die streams kijkt en hier meeleest? Heb hem niet gezien en vraag me af of het de moeite waard is om terug te kijken...Vette fik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een leuke uitzending vooral omdat ik sommige dingen niet had gezien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zag je hem rennen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef TjjWester het volgende:
Is thomas zo aan het smile omdat hij mag eten of heb ik iets gemist???
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:59 schreef Ireth het volgende:
Was de uitzending gisteren op tv nog interessant voor iemand die streams kijkt en hier meeleest? Heb hem niet gezien en vraag me af of het de moeite waard is om terug te kijken...Ik heb gekeken, het ging oa over dat Els niet goed in de groep ligt en dat de drie nieuwe mensen erbij kwamen, dus ze liggen nog steeds een dag of vier achter. Ik kijk de livestreams en de reguliere uitzendingen, maar dat is eigenlijk niet te doen. Je kan beter kiezen denk ik tussen of tv of streams.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Ja dat vraag ik me ook af, hij kwam aanlopen met een dikke smile!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef TjjWester het volgende:
Is thomas zo aan het smile omdat hij mag eten of heb ik iets gemist???
Duh teenhaar bij een vrouw is niet echt charmant.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:09 schreef Sestra666 het volgende:
de stem: op blote voeten
jill: ik ga mijn teenhaar scheren
Wil ze dat niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:04 schreef suzi1 het volgende:
het is een probleem als daan naast een man in apart hokje staat te douchen. want dat snappen haar kinderen niet. maar haar kinderen mogen wel bekend staan met hoe en wat ik niet herhaal.
ja viel me ook op. zijn schuine 'grappen' halen het niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:11 schreef suzi1 het volgende:
theo wordt op tv echt zo anders neegezet dan hoe wij hem zien, kwa grote bek enzo
Niet de piemel die ik wilde zien, maar ze zijn al minder camerabewust. Nu Jowi nog met zijn billen bloot graag?quote:
Er zal wel iemand niet klaar zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:14 schreef Ireth het volgende:
Dat zijn best lange 5 minuten daar! Heeft de febo ook geen klok ofzo?
Ja dat zal nog wel even duren...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:19 schreef suzi1 het volgende:
dat was even maar, dat te horen tss
nou dan kan ik de was van de lijn gaan halen zeker
Ja alle krenten uut de pap worden geblocked!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:20 schreef Angelique61 het volgende:
Zo niks aan dat we niks mogen zien, is toch minder leuk om te volgen, jammer!
Terecht wel. Raar tijdstip en kneuzenkermis zo met al die sl'squote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:22 schreef spapaars het volgende:
Er wordt best veel op de livestreams verborgen houden voor de TV shows, en die kijkcijfers storten in.
Eerste afvallers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:22 schreef Angelique61 het volgende:
Korte challenge, zijn er al een paar terug..
Ja denk ik ook, ik hoorde iets over de zwakste schakel!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef Flory het volgende:
Te maken met de stemming zwakste en sterkste speler?
oeh scherp!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef Flory het volgende:
Te maken met de stemming zwakste en sterkste speler?
nee de huismeester heeft immuniteit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:28 schreef Bottebb het volgende:
Heeft deze proef nog iets met immuniteit te maken?
Zie ik nou correct 144k kijkers gisteren??quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:22 schreef spapaars het volgende:
Er wordt best veel op de livestreams verborgen houden voor de TV shows, en die kijkcijfers storten in.
Is die "grote bek " van Theo nog groter op de streams? (Ik volg alleen de tv-uitzendingen.)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:11 schreef suzi1 het volgende:
theo wordt op tv echt zo anders neegezet dan hoe wij hem zien, kwa grote bek enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |