Dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:21 schreef engine het volgende:
Handdoeken 1x gebruiken ookwat is dat voor hotel
Naja... ik gebruik een handdoek ook een keer. Anders kun je net zo goed niet jezelf wassenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:21 schreef engine het volgende:
Handdoeken 1x gebruiken ookwat is dat voor hotel
preciesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik gebruik een handdoek ook een keer. Anders kun je net zo goed niet jezelf wassen
Same here.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Weet je ik begrijp zijn stem nog steeds niet. Ben ook echt nieuwsgierig wat zijn motivatie is.
quote:
Want? Ik ben schoon als ik afdroogquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik gebruik een handdoek ook een keer. Anders kun je net zo goed niet jezelf wassen
Ik heb een centrifuge thuisquote:
Wat een luxe.quote:
bladblazer werkt ook, alleen klaagt Els dan weer dat ik dr aan het swaffelen benquote:
Je billen ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Want? Ik ben schoon als ik afdroog
Engine heeft best mooie billen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Engine heeft best mooie billen.
Alleen bij Thomas zie ik haar vrolijk,maar hij ontloopt haar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jill naar huis wil, dat smoeltje af en toe!
Kan haar plekje niet vinden in de groepquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jill naar huis wil, dat smoeltje af en toe!
Klopt zij zal zelf ook energie in de andere moeten steken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ze kan er zelf ook meer moeite voor gaan doen
Dank je askimquote:
Ja inderdaad, jammer ik vind het een leuke meid!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Kan haar plekje niet vinden in de groepwil dat de anderen meiden wat meer moeite doen om haar erbij te betrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |