Ik vind het leuk, en begrijp het welquote:Op maandag 11 januari 2021 21:55 schreef aswesleep het volgende:
Nu zijn ze wel heel ver afgedaald in de dialecten bij het Belgische clubje.
Ik ook. Ik hoor nu ook wanneer Nick zich aanpast, er sluipt alleens een Nederlands woord in.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, en begrijp het wel
Hij doet 90% van het eten.. verder is hij meubilair idd.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:01 schreef Shola het volgende:
Nick gaat naar bed. Voegt weinig toe aan het huis.
quote:
Oké, hij doet iets met het eten. Voor de rest is hij vrij ontzichtbaar. Die zul je niet missen in ieder geval.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij doet 90% van het eten.. verder is hij meubilair idd.
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand heeft zich afgetrokken naast Daantje gisteravond.
Ze was niet blij met die info.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben de andere stream aan het luisteren. We kregen net een shoutoutquote:Op maandag 11 januari 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, anders ff terug spoelen
Liese > Naomi. Na die eerdere diss van Naomi voor de stream kijkers.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben de andere stream aan het luisteren. We kregen net een shoutout
Neequote:Op maandag 11 januari 2021 22:07 schreef suzi1 het volgende:
moet ik nog iets terugkijken van de laatste 3 uur?
neuhhquote:Op maandag 11 januari 2021 22:08 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Liese > Naomi. Na die eerdere diss van Naomi.
Ze zijn al ruim 1,5 luur ater dan gisterenquote:Op maandag 11 januari 2021 22:09 schreef Shola het volgende:
Denk dat het huis met een half uur wel op bed ligt, gokje van mijn kant.
Dat is al opmerkelijk, ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn al ruim 1,5 luur ater dan gisteren
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
FF een kroketje voor het slapen gaan.
[ afbeelding ]
XXXL Kroketquote:Op maandag 11 januari 2021 22:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
BB / Big Brother 2021 Updatesquote:Op maandag 11 januari 2021 22:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Zijn er al nieuwe regels van huismeester Thomas?
Hij wil weer een hele emmerquote:Op maandag 11 januari 2021 22:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |