Goed bezig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:13 schreef Benny het volgende:
De OP is bijgewerkt met de nieuwe kandidatenafbeeldingen
Nu helemaal wanneer ze met Nick praat.quote:
Gedeeltelijk eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:39 schreef Bottebb het volgende:
Theo vind Danny Vera en Waylon de beste muzikanten van Nederland.
Fik, hij heb nog gelijk ook
Goedemorgen.quote:
Heb jij je 15 rondjes al gedaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:45 schreef puzziepie het volgende:
Wat een gezelligheid aan de ontbijttafel
Ik heb net een stuk gefietst , telt dat mee?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij je 15 rondjes al gedaan?
Ik reken het goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk gefietst , telt dat mee?
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik reken het goed.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:59 schreef Ireth het volgende:
Was de uitzending gisteren op tv nog interessant voor iemand die streams kijkt en hier meeleest? Heb hem niet gezien en vraag me af of het de moeite waard is om terug te kijken...Vette fik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een leuke uitzending vooral omdat ik sommige dingen niet had gezien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zag je hem rennen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef TjjWester het volgende:
Is thomas zo aan het smile omdat hij mag eten of heb ik iets gemist???
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:59 schreef Ireth het volgende:
Was de uitzending gisteren op tv nog interessant voor iemand die streams kijkt en hier meeleest? Heb hem niet gezien en vraag me af of het de moeite waard is om terug te kijken...Ik heb gekeken, het ging oa over dat Els niet goed in de groep ligt en dat de drie nieuwe mensen erbij kwamen, dus ze liggen nog steeds een dag of vier achter. Ik kijk de livestreams en de reguliere uitzendingen, maar dat is eigenlijk niet te doen. Je kan beter kiezen denk ik tussen of tv of streams.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Ja dat vraag ik me ook af, hij kwam aanlopen met een dikke smile!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef TjjWester het volgende:
Is thomas zo aan het smile omdat hij mag eten of heb ik iets gemist???
Duh teenhaar bij een vrouw is niet echt charmant.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:09 schreef Sestra666 het volgende:
de stem: op blote voeten
jill: ik ga mijn teenhaar scheren
Wil ze dat niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:04 schreef suzi1 het volgende:
het is een probleem als daan naast een man in apart hokje staat te douchen. want dat snappen haar kinderen niet. maar haar kinderen mogen wel bekend staan met hoe en wat ik niet herhaal.
ja viel me ook op. zijn schuine 'grappen' halen het niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:11 schreef suzi1 het volgende:
theo wordt op tv echt zo anders neegezet dan hoe wij hem zien, kwa grote bek enzo
Niet de piemel die ik wilde zien, maar ze zijn al minder camerabewust. Nu Jowi nog met zijn billen bloot graag?quote:
Er zal wel iemand niet klaar zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:14 schreef Ireth het volgende:
Dat zijn best lange 5 minuten daar! Heeft de febo ook geen klok ofzo?
Ja dat zal nog wel even duren...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:19 schreef suzi1 het volgende:
dat was even maar, dat te horen tss
nou dan kan ik de was van de lijn gaan halen zeker
Ja alle krenten uut de pap worden geblocked!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:20 schreef Angelique61 het volgende:
Zo niks aan dat we niks mogen zien, is toch minder leuk om te volgen, jammer!
Terecht wel. Raar tijdstip en kneuzenkermis zo met al die sl'squote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:22 schreef spapaars het volgende:
Er wordt best veel op de livestreams verborgen houden voor de TV shows, en die kijkcijfers storten in.
Eerste afvallers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:22 schreef Angelique61 het volgende:
Korte challenge, zijn er al een paar terug..
Ja denk ik ook, ik hoorde iets over de zwakste schakel!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef Flory het volgende:
Te maken met de stemming zwakste en sterkste speler?
oeh scherp!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef Flory het volgende:
Te maken met de stemming zwakste en sterkste speler?
nee de huismeester heeft immuniteit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:28 schreef Bottebb het volgende:
Heeft deze proef nog iets met immuniteit te maken?
Zie ik nou correct 144k kijkers gisteren??quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:22 schreef spapaars het volgende:
Er wordt best veel op de livestreams verborgen houden voor de TV shows, en die kijkcijfers storten in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |