iedereen doet mee aan de puntentelling
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het leukste was koken met iemand uit een ander land.Suriname of Marocco bijv.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Leuk is dat he samen koken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Precies en zulke gerechten makenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leukste was koken met iemand uit een ander land.Suriname of Marocco bijv.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oepsie.
https://www.ad.nl/show/br(...)rd-george~a2b6f3e4d/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het trouwens wel triest dat er mensen boetes krijgen omdat ze boodschappen krijgen van ouders en zo.![]()
![]()
quote:
Er is weinig menselijkheid bij de participatiewet. Volgens de letter der wet doet de gemeente ook niks fout, maar rechtvaardig is andersquote:Op maandag 11 januari 2021 15:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vind het trouwens wel triest dat er mensen boetes krijgen omdat ze boodschappen krijgen van ouders en zo.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, is het ook. Het gaat wel heel ver.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vind het trouwens wel triest dat er mensen boetes krijgen omdat ze boodschappen krijgen van ouders en zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ging je als team 2 keer koken,en dan van elkaar leren.Was zeker leuk.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Precies en zulke gerechten maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
U riep?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oepsie.
https://www.ad.nl/show/br(...)rd-george~a2b6f3e4d/![]()
En dan noem je maar 1 geval.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vind het trouwens wel triest dat er mensen boetes krijgen omdat ze boodschappen krijgen van ouders en zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey mailyquote:
Mijn ov kaart is verlopen en ik kan het niet stopzetten
Ik heb maar 4 dagen om het stop te zetten![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Laatst een mevrouw die terug moet betalen omdat haar ex de kids zakgeld gaf voor een telefoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is het punt ook idd.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is weinig menselijkheid bij de participatiewet. Volgens de letter der wet doet de gemeente ook niks fout, maar rechtvaardig is anders
Als het nou gaat om een auto of scooter of zo, dan ok. Maar boodschappen?
Ik vind het eigenlijk alleen maar mooi dat mensen dat doen, deze mensen krijgen van familie boodschappen en dat scheelt weer aanmeldingen bij de voedselbank. Kunnen die mooi weer andere mensen helpen.
Ze hebben het druk zat bij de voedselbanken.![]()
Verkopen aan djmo!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
![]()
Zwaar leven heb jij.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb maar 4 dagen om het stop te zetten
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoezo kan je het niet stop zetten dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Huh dat is vreemd, hoezo kan je hem niet stop zetten?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Best wel.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Het gaat wel heel ver.![]()
De participatiewet gaat ervan uit dat iedereen die bijstand heeft luie uitvreters en fraudeurs zijn en aangepakt moeten worden. Dat krijg je dit soort kromme zaken.
En degene die sancties krijgt opgelegd wordt ook niet gewezen op hun rechten. Dus ze hebben minder rechtsbescherming dan een daadwerkelijke crimineel
Uw ADH vitamine Worst
https://www.studentenreis(...)sproduct-stopzetten/quote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Lukt dit niet dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat het een !@#$ system isquote:Op maandag 11 januari 2021 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo kan je het niet stop zetten dan?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wanneer moet ik stopzetten?
Zet je studentenreisproduct uiterlijk stop op de tiende dag van de maand waarin je er geen recht meer op hebt. Je mag vanaf de eerste dag van die maand al niet meer met je studentenreisproduct reizen.
Voorbeeld: als augustus de laatste maand is waarin je recht hebt op het studentenreisproduct, dan moet je uiterlijk op 10 september je studentenreisproduct stopzetten.
Je moest het gisteren dus gedaan, maar toen was het zondagI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Doe niet zo moeilijk,je moet even naar het station.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vind ik het meest pijnlijke idd.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
De participatiewet gaat ervan uit dat iedereen die bijstand heeft luie uitvreters en fraudeurs zijn en aangepakt moeten worden. Dat krijg je dit soort kromme zaken.
En degene die sancties krijgt opgelegd wordt ook niet gewezen op hun rechten. Dus ze hebben minder rechtsbescherming dan een daadwerkelijke crimineel![]()
Ik kreeg nog tot de 15e. Was al te laat idd, maar wist niet dat het gisteren nog konquote:Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Wanneer moet ik stopzetten?
Zet je studentenreisproduct uiterlijk stop op de tiende dag van de maand waarin je er geen recht meer op hebt. Je mag vanaf de eerste dag van die maand al niet meer met je studentenreisproduct reizen.
Voorbeeld: als augustus de laatste maand is waarin je recht hebt op het studentenreisproduct, dan moet je uiterlijk op 10 september je studentenreisproduct stopzetten.
Je moest het gisteren dus gedaan, maar toen was het zondag
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
schoonmoeder van Lange Fransquote:Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef Jippie het volgende:
Was een paar jaar terug toch ook met een Oma die op haar kleinkinderen paste?Uw ADH vitamine Worst
Daar ben ikquote:Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk,je moet even naar het station.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
En degene die sancties krijgt opgelegd wordt ook niet gewezen op hun rechten. Dus ze hebben minder rechtsbescherming dan een daadwerkelijke crimineel![]()
![]()
Daar staat me wel iets van bij idd.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef Jippie het volgende:
Was een paar jaar terug toch ook met een Oma die op haar kleinkinderen paste?![]()
https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact.htmquote:
HIer staat een tel nummer wat je kan bellen, heb je dat al gedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders bellen ?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kreeg nog tot de 15e. Was al te laat idd, maar wist niet dat het gisteren nog konI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ja, was ook zoiets.ppfffquote:Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef Jippie het volgende:
Was een paar jaar terug toch ook met een Oma die op haar kleinkinderen paste?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dus het was een BO? Bekende Oma!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
schoonmoeder van Lange Frans![]()
Ja anders was het niet zo in de mediaquote:Op maandag 11 januari 2021 15:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh dus het was een BO? Bekende Oma!Uw ADH vitamine Worst
Ik heb mijn OV studentenkaart bijna 10 maanden te lang gehouden,dat heeft me best veel geld gekost.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had Lange Frans toen een uitkering?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn schoonmoeder welquote:Op maandag 11 januari 2021 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
Had Lange Frans toen een uitkering?Uw ADH vitamine Worst
Mijn zoon was ook te laat, maar eigen schuld hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn OV studentenkaart bijna 10 maanden te lang gehouden,dat heeft me best veel geld gekost.![]()
![]()
Ik kreeg een boete terwijl ik em al 5 maanden ingeleverd had.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn OV studentenkaart bijna 10 maanden te lang gehouden,dat heeft me best veel geld gekost.
Ik had gelukkig het inleverbewijs bewaard.![]()
![]()
Wat een mazzel!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kreeg een boete terwijl ik em al 5 maanden ingeleverd had.
Ik had gelukkig het inleverbewijs bewaard.![]()
Ik had hem bewust gehouden,maar de boete was niet fijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kreeg een boete terwijl ik em al 5 maanden ingeleverd had.
Ik had gelukkig het inleverbewijs bewaard.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat geloof ik graag.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had hem bewust gehouden,maar de boete was niet fijn.![]()
Ik stond nog wel ingeschreven op die school,maar kwam er niet onder uit.quote:
Was een dikke 3000 gulden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zondegeld.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stond nog wel ingeschreven op die school,maar kwam er niet onder uit.
Was een dikke 3000 gulden.
Had je dit gelezen?
https://www.lc.nl/friesla(...)warden-26347987.html![]()
Zeker mooiquote:Op maandag 11 januari 2021 16:04 schreef Jippie het volgende:
Dit lijkt mij ook gaaf om te zien
[ twitter ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi natuurverschijnsel wel.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:04 schreef Jippie het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
Sowieso Yellowstonequote:Op maandag 11 januari 2021 16:04 schreef Jippie het volgende:
[ twitter ]![]()
Ik hoop niet dat die nog gaat uitbarsten. Paar jaar over tijd inmiddels.![]()
Yep,meer dan terechte straf.Heb je het filmpje gezien?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zondegeld.
Had je dit gelezen?
https://www.lc.nl/friesla(...)warden-26347987.html
Wat deed die man in de gracht?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik had je nog gementiont begin jan met de link, maar je was er even niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,meer dan terechte straf.Heb je het filmpje gezien?
Wat deed die man in de gracht?
Ja echt terecht, gelijk aanpakken dat tuig.![]()
Zijn vaak lafbekken die zoiets doenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,meer dan terechte straf.Heb je het filmpje gezien?
Wat deed die man in de gracht?![]()
Toen was ik even absent.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ik had je nog gementiont begin jan met de link, maar je was er even niet.
Ja echt terecht, gelijk aanpakken dat tuig.
Yep, dat wist ik toen niet.quote:
Die man in de gracht, ik heb geen idee, die was er ineens.
Het leek wel alsof hij op die manier over wou steken of zo, te lui om even om te lopen.![]()
En vuurwerk ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Jippie het volgende:
Wegrennen en dan brandende fakkel tegen iemand aan gooien![]()
A gossie, vertel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vond ik wel apart lijken.Maar het filmpje was verder duidelijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep, dat wist ik toen niet.
Die man in de gracht, ik heb geen idee, die was er ineens.
Het leek wel alsof hij op die manier over wou steken of zo, te lui om even om te lopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja alsof ie uit de lucht was komen vallen he.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik wel apart lijken.Maar het filmpje was verder duidelijk.![]()
![]()
Slaan wel een jaar overquote:Op maandag 11 januari 2021 16:13 schreef Jippie het volgende:
Leuk idee! Dan kan het kabinet zich op de crisis richten ipv stemmen ronselen
[ twitter ]I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Je kan ook chatten of mailenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:16 schreef Nattekat het volgende:
0900 nummer![]()
Ik regel wel een nieuwe kaart en hoop dat ie op tijd is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er was verder ook niemand die er aandacht aan gaf,alsof het heel normaal was.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja alsof ie uit de lucht was komen vallen he.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat viel ons ook op idd.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was verder ook niemand die er aandacht aan gaf,alsof het heel normaal was.
Alsof het een eend was die daar zwom of zo.![]()
![]()
Ik heb een oproep gekregen voor meerdaagse verkiezingen, vroege en verkiezingsdag zelfUw ADH vitamine Worst
Tot later Gizquote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Was weer gezellig mensen.
Ik ga er weer vandoor.
Nu al?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een oproep gekregen voor meerdaagse verkiezingen, vroege en verkiezingsdag zelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een oproep gekregen voor meerdaagse verkiezingen, vroege en verkiezingsdag zelf![]()
![]()
Fijne avond.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Was weer gezellig mensen.
Ik ga er weer vandoor.
Het is al in maart hè, dus helemaal niet vroeg voor het werven van mensen op stembureausquote:Uw ADH vitamine Worst
Een slager laat ons zien dat het varken niet meer hetzelfde varken is als dat van een aantal jaren geleden. Tegenwoordig heeft een varken een rib meer en een aantal tepels extra. Die zijn nodig om meer biggetjes te kunnen dragen en voeden. Een boer vertelt dat varkens inderdaad meer biggen krijgen dan vroeger. Bij een fokbedrijf krijgen we uitgelegd hoe we het varken zo ver hebben gekregen om meer biggen te gaan baren en we gaan op bezoek bij een spermastation, waar vanuit het zaad de hele wereld over vliegt.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Volgens mij mag dat niet vd Grondwet. Het kan wel maar dan krijg je een soort interim regering.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als ze de verkiezingen maar niet per post gaan doen zoals in Amerika.
Dan beter uitstellen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
KvW?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Een slager laat ons zien dat het varken niet meer hetzelfde varken is als dat van een aantal jaren geleden. Tegenwoordig heeft een varken een rib meer en een aantal tepels extra. Die zijn nodig om meer biggetjes te kunnen dragen en voeden. Een boer vertelt dat varkens inderdaad meer biggen krijgen dan vroeger. Bij een fokbedrijf krijgen we uitgelegd hoe we het varken zo ver hebben gekregen om meer biggen te gaan baren en we gaan op bezoek bij een spermastation, waar vanuit het zaad de hele wereld over vliegt.Uw ADH vitamine Worst
Mijn papa?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat viel ons ook op idd.
Alsof het een eend was die daar zwom of zo.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
O jij gaat altijd op het stembureau zittenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is al in maart hè, dus helemaal niet vroeg voor het werven van mensen op stembureausWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij gaat altijd op het stembureau zitten
Uw ADH vitamine Worst
Hoe dan vraag ik mijafquote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Een slager laat ons zien dat het varken niet meer hetzelfde varken is als dat van een aantal jaren geleden. Tegenwoordig heeft een varken een rib meer en een aantal tepels extra. Die zijn nodig om meer biggetjes te kunnen dragen en voeden. Een boer vertelt dat varkens inderdaad meer biggen krijgen dan vroeger. Bij een fokbedrijf krijgen we uitgelegd hoe we het varken zo ver hebben gekregen om meer biggen te gaan baren en we gaan op bezoek bij een spermastation, waar vanuit het zaad de hele wereld over vliegt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als het nog niet zeker is of de tweede kamer verkiezingen door gaan, waarom heb jij dan al bericht ?
Hey Raf.Hoe gaat het?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rietjes sperma zijn goud waard.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Matig, maar het is niet anders. Hopelijk snel wat beter though.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Gaat om werving stembureauledenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar als het nog niet zeker is of de tweede kamer verkiezingen door gaan, waarom heb jij dan al bericht ?Uw ADH vitamine Worst
Ik heb rietjes en...quote:
Verrek, gozer, jij hier?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Matig, maar het is niet anders. Hopelijk snel wat beter though.Tizzurdan?
![]()
Ga je dat dit jaar ook doen? Lijkt mij niet lekker nu met die corona shitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik wat kan doen,let me know.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Matig, maar het is niet anders. Hopelijk snel wat beter though.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hello Raf ( mag ik dat zeggen) ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Mutaties door doorfokken?
Andersom kan ook, met honden bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zielig zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah okquote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat om werving stembureauledenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Nee SBE.quote:rietjes van stieren of hengsten.
Ben je ziek?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Matig, maar het is niet anders. Hopelijk snel wat beter though.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Soms.quote:
Dank je, dan mag jij Dot zeggenquote:
Hij wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik lees nu net dat die herdershond zelfs gedumpt was door de aandoening. Ik had er ooit een filmpje van gezien, maar wist niet / kon me niet herinneren dat-ie ongewenst was vanwege de handicap.quote:
Bij het zoeken van dat plaatje heb ik ook een aantal andere nare afwijkingen bij honden gezien, echt geen pretje.![]()
![]()
Ik doe iets fout.quote:
Hij kan zo droog uit de hoek komen altijd.quote:
Tjalala kan dat ook alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gossie.quote:Niet te ernstig hoop ik
Twijfel nogquote:Op maandag 11 januari 2021 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je dat dit jaar ook doen? Lijkt mij niet lekker nu met die corona shitUw ADH vitamine Worst
quote:
Bevalt wel in je appartement verder?quote:
En qua gezondheid, nog het zelfde als toen we elkaar voor het laatst gezien hadden, of is het verslechterd?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee SBE.rietjes van stieren of hengsten.
Ik dacht nog wel een makkelijke baan gevonden te hebben.
Ja zielig altijd begin er dan niet aan.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik lees nu net dat die herdershond zelfs gedumpt was door de aandoening. Ik had er ooit een filmpje van gezien, maar wist niet / kon me niet herinneren dat-ie ongewenst was vanwege de handicap.
Bij het zoeken van dat plaatje heb ik ook een aantal andere nare afwijkingen bij honden gezien, echt geen pretje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe op met me.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik dacht nog wel een makkelijke baan gevonden te hebben.
Snap ik. komen echt veel mensen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu heb ik beeldquote:Op maandag 11 januari 2021 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik dacht nog wel een makkelijke baan gevonden te hebben.
Hihi.quote:
Tja en Jip postte net dat bericht dat het nog de vraag is of de verkiezingen dit jaar überhaupt nog door gaan, maar als je de coronacijfers van vandaag ziet; dat ziet er echt prima uit!quote:![]()
![]()
Ach chronisch ziek en nog wat gezever en met corona gedoe wat depri, is even niet leuk allemaal. Komt vast wel weer goed.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hey Maz heb nog aan je gedachtquote:
Wat hebben ze gedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scholen misschien weer open op 25 januari.
Als het veilig kan, hoopt het kabinet de basisscholen en de kinderopvangcentra op 25 januari weer te openen. Bronnen bevestigen een bericht daarover van het AD. Voorwaarde is wel dat uit onderzoek naar de Britse variant van het virus blijkt dat het risico voor de kinderen acceptabel is. Voor de rest van het onderwijs blijft de lockdown gelden tot 9 februari.
De Britse variant leidde tot een grote uitbraak van corona op een school in Bergschenhoek. Dat voedde theorieën dat juist jonge kinderen extra vatbaar zouden zijn voor die mutatie. Daarom wil het kabinet een nieuw advies van het Outbreak Management Team (OMT).![]()
Fijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach chronisch ziek en nog wat gezever en met corona gedoe wat depri, is even niet leuk allemaal. Komt vast wel weer goed.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maar de opnames in ziekenhuizen ziet er niet best uit helaasquote:Op maandag 11 januari 2021 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en Jip postte net dat bericht dat het nog de vraag is of de verkiezingen dit jaar überhaupt nog door gaan, maar als je de coronacijfers van vandaag ziet; dat ziet er echt prima uit!
Maar inderdaad de besmettingen gaan de goede kant op, maar nog veel te veel en ze weten nog niet wat die britse variant gaat doen hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk, gooi de boel maar weer open, dan gaan de verkiezingen gegarandeerd niet door dit jaar.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:43 schreef aloa het volgende:
Scholen misschien weer open op 25 januari.
Als het veilig kan, hoopt het kabinet de basisscholen en de kinderopvangcentra op 25 januari weer te openen. Bronnen bevestigen een bericht daarover van het AD. Voorwaarde is wel dat uit onderzoek naar de Britse variant van het virus blijkt dat het risico voor de kinderen acceptabel is. Voor de rest van het onderwijs blijft de lockdown gelden tot 9 februari.
De Britse variant leidde tot een grote uitbraak van corona op een school in Bergschenhoek. Dat voedde theorieën dat juist jonge kinderen extra vatbaar zouden zijn voor die mutatie. Daarom wil het kabinet een nieuw advies van het Outbreak Management Team (OMT).![]()
![]()
Advies is om die uit te stellen las ik al.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi de boel maar weer open, dan gaan de verkiezingen gegarandeerd niet door dit jaar.![]()
De ontsteking is nu door, dus de druk is eraf. Foto gemaakt en het zag er nog goed uit. Maar komt de ontsteking terug dan moet die er uit. Verstandskies en ik hebben de afspraak gemaakt dat die ontsteking niet meer terug komt. Dus het is opgelostquote:Op maandag 11 januari 2021 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz heb nog aan je gedacht
Wat hebben ze gedaan?
Chronisch ziek is kut, ik kan je de hand geven.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach chronisch ziek en nog wat gezever en met corona gedoe wat depri, is even niet leuk allemaal. Komt vast wel weer goed.
Hopelijk heb je geen corona?
En zeker komt het goed
Hier in mijn wijk is er een corona-explosie gaande.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar de opnames in ziekenhuizen ziet er niet best uit helaas
Maar inderdaad de besmettingen gaan de goede kant op, maar nog veel te veel en ze weten nog niet wat die britse variant gaat doen hierMet afspraken maken met sommige instanties krijg ik zeer uitdrukkelijk de vraag of ik met bepaalde mensen hier in de wijk in aanraking ben geweest. Vind ik wel een beetje opvallend i.v.m. privacy van die mensen, maar ook wel weer begrijpelijk.
![]()
Hopelijk luisteren ze daar naar.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Advies is om die uit te stellen las ik al.![]()
2 keer negatief getest gelukkig.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Chronisch ziek is kut, ik kan je de hand geven.
Hopelijk heb je geen corona?
En zeker komt het goed
Ben ook echt angsthaas.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Is ook beetje uitzonderlijke situatie nu.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in mijn wijk is er een corona-explosie gaande.Met afspraken maken met sommige instanties krijg ik zeer uitdrukkelijk de vraag of ik met bepaalde mensen hier in de wijk in aanraking ben geweest. Vind ik wel een beetje opvallend i.v.m. privacy van die mensen, maar ook wel weer begrijpelijk.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Helemaal niet gek hoor. Het is een smerig virusquote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2 keer negatief getest gelukkig.
Ben ook echt angsthaas.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ze hebben de ontstekingen open geprikt?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
De ontsteking is nu door, dus de druk is eraf. Foto gemaakt en het zag er nog goed uit. Maar komt de ontsteking terug dan moet die er uit. Verstandskies en ik hebben de afspraak gemaakt dat die ontsteking niet meer terug komt. Dus het is opgelost
Fijn dat het er verder nog goed uit zag.
Goeie afspraak heb je gemaakt. Fijn dat de pijn een stuk minder is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een brakke gezondheid kan ik me dat ook wel goed voorstellen!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben ook echt angsthaas.![]()
![]()
True!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook beetje uitzonderlijke situatie nu.![]()
![]()
O lekker dan, en die familie van Mini zijn vriendinnetje, die is wel bij jullie binnen geweest tochquote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in mijn wijk is er een corona-explosie gaande.Met afspraken maken met sommige instanties krijg ik zeer uitdrukkelijk de vraag of ik met bepaalde mensen hier in de wijk in aanraking ben geweest. Vind ik wel een beetje opvallend i.v.m. privacy van die mensen, maar ook wel weer begrijpelijk.
Gelukkigquote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben ook echt angsthaas.
Kan het mij wel voorstellen, vooral als je chronisch ziek bent.
Het is te hopen dat die ellende snel weg isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
Tering, mannetje hier ligt al een paar uur te slapen. Dat gaat vannacht leuk worden!
Wakker maken geen optie?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
Tering, mannetje hier ligt al een paar uur te slapen. Dat gaat vannacht leuk worden!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs ik genoeg had mocht je het hebben. Slaap zelf al zo slechtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje whisky door zijn laatste glas melk heen mixen?quote:
Dan is-ie altijd FLINK over de zeik, maar door mijn typen hier is hij nu NET wakker aan het worden!quote:En gelukkig is hij niet knorrig.
![]()
![]()
Ja ik liet ze op die leeftijd hooguit1.5 uur tot 2 uur slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje whisky door zijn laatste glas melk heen mixen?![]()
Laten we dat maar niet doen, nee!![]()
![]()
Die van mij sliepen al niet meer.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik liet ze op die leeftijd hooguit1.5 uur tot 2 uur slapen![]()
Wellicht geen goed idee. Voor je het weet gaat hij keihard snurkenquote:
Beter even over de zeik en een goede nachtrust voor iedereenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is-ie altijd FLINK over de zeik, maar door mijn typen hier is hij nu NET wakker aan het worden!En gelukkig is hij niet knorrig.
Ook weer waar, ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter even over de zeik en een goede nachtrust voor iedereen![]()
![]()
met 2 jaar niet meer? O ja bij mij wel een uurtje vaan hooguit 1.5quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht geen goed idee. Voor je het weet gaat hij keihard snurken
Dat was al heel snel gebeurd hier.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
met 2 jaar niet meer? O ja bij mij wel een uurtje vaan hooguit 1.5![]()
Tebbie nou .............quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK was wel even blij met dat uurtje, kon je vaak net even wat doen wat wat lastiger was als ze er bij huppeldequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar ja. Maar goed blijkbaar hadden ze het niet echt nodig.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was wel even blij met dat uurtje, kon je vaak net even wat doen wat wat lastiger was als ze er bij huppelde![]()
En 2 arrestaties.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij wel
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb het net op, roerbak groenten en blokjes kipfilet met uien en champignonsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie mogen mijn slaap wel hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb genoeg slaap.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie mogen mijn slaap wel hebben.![]()
Nee, ik wil niet overdag slapenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie mogen mijn slaap wel hebben.
Maar wel heel lief aangeboden
Jij ook niet.Maar mensen die het nodig hebben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met jou slaap zit je hele nachten opquote:Op maandag 11 januari 2021 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook niet.Maar mensen die het nodig hebben.
Ah okquote:Op maandag 11 januari 2021 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook niet.Maar mensen die het nodig hebben.![]()
Als het goed is heb ik nu weer ritme.Ik zou nu een dutje kunnen doen,maar dan ben ik vannacht zeker wakker.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met jou slaap zit je hele nachten op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede bekomst.quote:
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij weet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kabinet komt terug van plan om leeftijdselectie op IC te verbieden
Het kabinet zal toch geen wet indienen die het artsen verbiedt om op leeftijd te selecteren als er onvoldoende capaciteit is op de intensivecareafdeling. Minister Van Ark voor Medische Zorg schrijft aan de Tweede Kamer dat ze haar standpunt hierover heeft heroverwogen. Ze komt daarmee tegemoet aan de wens van de Tweede Kamer.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nu weer ritme.Ik zou nu een dutje kunnen doen,maar dan ben ik vannacht zeker wakker.![]()
Ik hoop dat je je ritme houdt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb vertrouwen...quote:Op maandag 11 januari 2021 17:12 schreef Paul het volgende:
Fugue is aan het koken. Zal mij benieuwen![]()
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:11 schreef aloa het volgende:
Kabinet komt terug van plan om leeftijdselectie op IC te verbieden
Het kabinet zal toch geen wet indienen die het artsen verbiedt om op leeftijd te selecteren als er onvoldoende capaciteit is op de intensivecareafdeling. Minister Van Ark voor Medische Zorg schrijft aan de Tweede Kamer dat ze haar standpunt hierover heeft heroverwogen. Ze komt daarmee tegemoet aan de wens van de Tweede Kamer.
Ga je haar niet gezellig helpen in de keuken @Fugue zet hem eens aan werk, gezellig samen kokenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:12 schreef Paul het volgende:
Fugue is aan het koken. Zal mij benieuwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul moet DTS in de gaten houden.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je haar niet gezellig helpen in de keuken @:Fugue zet hem eens aan werk, gezellig samen koken![]()
Bij een woonzorg centrum hier in de buurt 74 bewoners besmetI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Dat hoop ik ook, lijkt mij voor de artsen ook een verschrikkingquote:Op maandag 11 januari 2021 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we nooit op dit zwarte punt gaan komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vrees het ergste.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we nooit op dit zwarte punt gaan komen.![]()
Wauwquote:Op maandag 11 januari 2021 17:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Bij een woonzorg centrum hier in de buurt 74 bewoners besmetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NIET HAAR TAGGEN!quote:Op maandag 11 januari 2021 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je haar niet gezellig helpen in de keuken @:Fugue zet hem eens aan werk, gezellig samen kokenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:
Stomme NSB'er.quote:Ik hoop dat je genoten hebt van je ware heldendaad om de politie te bellen toen een 15-tal klasgenootjes (8 a 9 jaar) onze buurjongen Vinz kwamen verwelkomen bij zijn thuiskomst na zijn strijd het afgelopen jaar tegen kanker.
Wat boezemde je precies angst in?
De klasbubbel die blij stond te wachten op hun vriend? Hun ouders die aan de andere kant van de straat met autolengte tussen en mét mondmasker hun kroost gadesloegen. Waren het je buren die (ook met mondmasker) enkele slingers hadden opgehangen buiten?
Ik hoop dat je genoten om de thuiskomst te verstoren van een dappere jongen die 1 jaar lang gevochten heeft tegen kanker, meer dan 10 chemokuren had , midden in coronatijd.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:waarom niet, en schreeuw niet zo tegen mij
Dat is wel heel kinderachtig, om dan de politie te bellenquote:I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Nouja ik weet niet of Fugue zoveel aandacht wilquote:Op maandag 11 januari 2021 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]waarom niet, en schreeuw niet zo tegen mij
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja erg hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maar als ze met jou gaat zal ze moeten gaan wennen aan publiciteit.
O oke, zal het niet meer doenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet of Fugue zoveel aandacht wil
Is toch een soort van best lady.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maar als ze met jou gaat zal ze moeten gaan wennen aan publiciteit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die keuzes moeten ze ook gewoon aan de artsen overlaten. Die weten het best wat ze moeten doen.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, precies.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is toch een soort van best lady.![]()
Toch moeilijk want ze kennen de patient nietquote:Op maandag 11 januari 2021 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die keuzes moeten ze ook gewoon aan de artsen overlaten. Die weten het best wat ze moeten doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet geklikt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben toch de meeste inschatting op dat moment.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch moeilijk want ze kennen de patient nietIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is toch een soort van best lady.
Ik heb haar avatar gemaakt.quote:
Hoe is het je pol, hoe is er gestemd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Geen idee, moet ik even kijken..quote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het je pol, hoe is er gestemd?
Ook lekker!quote:Op maandag 11 januari 2021 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het net op, roerbak groenten en blokjes kipfilet met uien en champignonsOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij verdwijnt naar de achtergrond zo kan niemand stemmen natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik even kijken..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb honger maar geen zin om te koken
Hoezo?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:27 schreef Jippie het volgende:
@:Paul is Fugue wel de goede vrouw voor jou?
Is niet echt meer nodig lijkt me.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel, om het spel zelf héquote:Op maandag 11 januari 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet echt meer nodig lijkt me.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik lees bijv dat ze in een dronken bui naaktfoto van haar zelf opstuurt in DM
Als je het per week gaat doen,krijg je dat iemand gelijk gaat knallen een voorsprong pakt.En dat anderen denken,ik wacht wel een weekje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ook gestemd, rondes van een week lijkt mij wel leuk. Alleen moet er dan wel veel gedicht wordenquote:![]()
![]()
Daar zit wel wat in inderdaad..quote:Op maandag 11 januari 2021 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
Als je het per week gaat doen,krijg je dat iemand gelijk gaat knallen een voorsprong pakt.En dat anderen denken,ik wacht wel een weekje.
Dat is elke maand ook zo.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
Als je het per week gaat doen,krijg je dat iemand gelijk gaat knallen een voorsprong pakt.En dat anderen denken,ik wacht wel een weekje.![]()
Slaan we die gewoon over of komt het pas later..quote:Op maandag 11 januari 2021 17:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb ook gestemd, rondes van een week lijkt mij wel leuk. Alleen moet er dan wel veel gedicht wordenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
mmmm waar had je die gehaald?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh Dot ik had spruitjes en die waren lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij maakt het geen fluit uit, als het hier maar gezellig leuk is
Dat is een goed punt.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
Als je het per week gaat doen,krijg je dat iemand gelijk gaat knallen een voorsprong pakt.En dat anderen denken,ik wacht wel een weekje.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Niet dat ik er tegen ben of zo hoor.Ik ben overal wel voor in.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in inderdaad..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WAT ZEG JE NOUquote:Op maandag 11 januari 2021 17:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik lees bijv dat ze in een dronken bui naaktfoto van haar zelf opstuurt in DMWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: