Anders bellen ?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kreeg nog tot de 15e. Was al te laat idd, maar wist niet dat het gisteren nog kon
Ja, was ook zoiets.ppfffquote:Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef Jippie het volgende:
Was een paar jaar terug toch ook met een Oma die op haar kleinkinderen paste?
Oh dus het was een BO? Bekende Oma!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
schoonmoeder van Lange Frans
Ja anders was het niet zo in de mediaquote:Op maandag 11 januari 2021 15:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh dus het was een BO? Bekende Oma!
Zijn schoonmoeder welquote:Op maandag 11 januari 2021 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
Had Lange Frans toen een uitkering?
Mijn zoon was ook te laat, maar eigen schuld hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn OV studentenkaart bijna 10 maanden te lang gehouden,dat heeft me best veel geld gekost.
Ik kreeg een boete terwijl ik em al 5 maanden ingeleverd had.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn OV studentenkaart bijna 10 maanden te lang gehouden,dat heeft me best veel geld gekost.
Wat een mazzel!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kreeg een boete terwijl ik em al 5 maanden ingeleverd had.
Ik had gelukkig het inleverbewijs bewaard.
Ik had hem bewust gehouden,maar de boete was niet fijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kreeg een boete terwijl ik em al 5 maanden ingeleverd had.
Ik had gelukkig het inleverbewijs bewaard.
Dat geloof ik graag.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had hem bewust gehouden,maar de boete was niet fijn.
Ik stond nog wel ingeschreven op die school,maar kwam er niet onder uit.quote:
Zondegeld.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stond nog wel ingeschreven op die school,maar kwam er niet onder uit.
Was een dikke 3000 gulden.
Zeker mooiquote:Op maandag 11 januari 2021 16:04 schreef Jippie het volgende:
Dit lijkt mij ook gaaf om te zien
[ twitter ]
Mooi natuurverschijnsel wel.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:04 schreef Jippie het volgende:
[ twitter ]
Sowieso Yellowstonequote:Op maandag 11 januari 2021 16:04 schreef Jippie het volgende:
[ twitter ]
Yep,meer dan terechte straf.Heb je het filmpje gezien?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zondegeld.
Had je dit gelezen?
https://www.lc.nl/friesla(...)warden-26347987.html
Ja ik had je nog gementiont begin jan met de link, maar je was er even niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,meer dan terechte straf.Heb je het filmpje gezien?
Wat deed die man in de gracht?
Zijn vaak lafbekken die zoiets doenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,meer dan terechte straf.Heb je het filmpje gezien?
Wat deed die man in de gracht?
Toen was ik even absent.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ik had je nog gementiont begin jan met de link, maar je was er even niet.
Ja echt terecht, gelijk aanpakken dat tuig.
Yep, dat wist ik toen niet.quote:
En vuurwerk ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Jippie het volgende:
Wegrennen en dan brandende fakkel tegen iemand aan gooien
A gossie, vertel?quote:
Dat vond ik wel apart lijken.Maar het filmpje was verder duidelijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep, dat wist ik toen niet.
Die man in de gracht, ik heb geen idee, die was er ineens.
Het leek wel alsof hij op die manier over wou steken of zo, te lui om even om te lopen.
Ja alsof ie uit de lucht was komen vallen he.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik wel apart lijken.Maar het filmpje was verder duidelijk.
Slaan wel een jaar overquote:Op maandag 11 januari 2021 16:13 schreef Jippie het volgende:
Leuk idee! Dan kan het kabinet zich op de crisis richten ipv stemmen ronselen
[ twitter ]
Je kan ook chatten of mailenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:16 schreef Nattekat het volgende:
0900 nummer![]()
Ik regel wel een nieuwe kaart en hoop dat ie op tijd is.
Er was verder ook niemand die er aandacht aan gaf,alsof het heel normaal was.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja alsof ie uit de lucht was komen vallen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |