Dat viel ons ook op idd.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was verder ook niemand die er aandacht aan gaf,alsof het heel normaal was.
Tot later Gizquote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Was weer gezellig mensen.
Ik ga er weer vandoor.
Nu al?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een oproep gekregen voor meerdaagse verkiezingen, vroege en verkiezingsdag zelf
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een oproep gekregen voor meerdaagse verkiezingen, vroege en verkiezingsdag zelf
Fijne avond.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Was weer gezellig mensen.
Ik ga er weer vandoor.
Het is al in maart hè, dus helemaal niet vroeg voor het werven van mensen op stembureausquote:
Volgens mij mag dat niet vd Grondwet. Het kan wel maar dan krijg je een soort interim regering.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als ze de verkiezingen maar niet per post gaan doen zoals in Amerika.
Dan beter uitstellen.
KvW?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Een slager laat ons zien dat het varken niet meer hetzelfde varken is als dat van een aantal jaren geleden. Tegenwoordig heeft een varken een rib meer en een aantal tepels extra. Die zijn nodig om meer biggetjes te kunnen dragen en voeden. Een boer vertelt dat varkens inderdaad meer biggen krijgen dan vroeger. Bij een fokbedrijf krijgen we uitgelegd hoe we het varken zo ver hebben gekregen om meer biggen te gaan baren en we gaan op bezoek bij een spermastation, waar vanuit het zaad de hele wereld over vliegt.
Mijn papa?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat viel ons ook op idd.
Alsof het een eend was die daar zwom of zo.
O jij gaat altijd op het stembureau zittenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is al in maart hè, dus helemaal niet vroeg voor het werven van mensen op stembureaus
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij gaat altijd op het stembureau zitten
Hoe dan vraag ik mijafquote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Een slager laat ons zien dat het varken niet meer hetzelfde varken is als dat van een aantal jaren geleden. Tegenwoordig heeft een varken een rib meer en een aantal tepels extra. Die zijn nodig om meer biggetjes te kunnen dragen en voeden. Een boer vertelt dat varkens inderdaad meer biggen krijgen dan vroeger. Bij een fokbedrijf krijgen we uitgelegd hoe we het varken zo ver hebben gekregen om meer biggen te gaan baren en we gaan op bezoek bij een spermastation, waar vanuit het zaad de hele wereld over vliegt.
Hey Raf.Hoe gaat het?quote:
Matig, maar het is niet anders. Hopelijk snel wat beter though.quote:
Gaat om werving stembureauledenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar als het nog niet zeker is of de tweede kamer verkiezingen door gaan, waarom heb jij dan al bericht ?
Ik heb rietjes en...quote:
Verrek, gozer, jij hier?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Matig, maar het is niet anders. Hopelijk snel wat beter though.
Ga je dat dit jaar ook doen? Lijkt mij niet lekker nu met die corona shitquote:
Als ik wat kan doen,let me know.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hello Raf ( mag ik dat zeggen) ?quote:
Hey ToTquote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Mutaties door doorfokken?
Andersom kan ook, met honden bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat om werving stembureauleden
Nee SBE.quote:
Ben je ziek?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:
Soms.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |