Chronisch ziek is kut, ik kan je de hand geven.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach chronisch ziek en nog wat gezever en met corona gedoe wat depri, is even niet leuk allemaal. Komt vast wel weer goed.
Hier in mijn wijk is er een corona-explosie gaande.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar de opnames in ziekenhuizen ziet er niet best uit helaas
Maar inderdaad de besmettingen gaan de goede kant op, maar nog veel te veel en ze weten nog niet wat die britse variant gaat doen hier
Hopelijk luisteren ze daar naar.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Advies is om die uit te stellen las ik al.
2 keer negatief getest gelukkig.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Chronisch ziek is kut, ik kan je de hand geven.
Hopelijk heb je geen corona?
En zeker komt het goed
Is ook beetje uitzonderlijke situatie nu.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in mijn wijk is er een corona-explosie gaande.Met afspraken maken met sommige instanties krijg ik zeer uitdrukkelijk de vraag of ik met bepaalde mensen hier in de wijk in aanraking ben geweest. Vind ik wel een beetje opvallend i.v.m. privacy van die mensen, maar ook wel weer begrijpelijk.
Helemaal niet gek hoor. Het is een smerig virusquote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2 keer negatief getest gelukkig.
Ben ook echt angsthaas.
Ze hebben de ontstekingen open geprikt?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
De ontsteking is nu door, dus de druk is eraf. Foto gemaakt en het zag er nog goed uit. Maar komt de ontsteking terug dan moet die er uit. Verstandskies en ik hebben de afspraak gemaakt dat die ontsteking niet meer terug komt. Dus het is opgelost
Met een brakke gezondheid kan ik me dat ook wel goed voorstellen!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben ook echt angsthaas.
True!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook beetje uitzonderlijke situatie nu.
O lekker dan, en die familie van Mini zijn vriendinnetje, die is wel bij jullie binnen geweest tochquote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in mijn wijk is er een corona-explosie gaande.Met afspraken maken met sommige instanties krijg ik zeer uitdrukkelijk de vraag of ik met bepaalde mensen hier in de wijk in aanraking ben geweest. Vind ik wel een beetje opvallend i.v.m. privacy van die mensen, maar ook wel weer begrijpelijk.
Gelukkigquote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben ook echt angsthaas.
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
Tering, mannetje hier ligt al een paar uur te slapen. Dat gaat vannacht leuk worden!
Wakker maken geen optie?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:48 schreef ToT het volgende:
Tering, mannetje hier ligt al een paar uur te slapen. Dat gaat vannacht leuk worden!
ALs ik genoeg had mocht je het hebben. Slaap zelf al zo slechtquote:
Beetje whisky door zijn laatste glas melk heen mixen?quote:
Dan is-ie altijd FLINK over de zeik, maar door mijn typen hier is hij nu NET wakker aan het worden!quote:
Ja ik liet ze op die leeftijd hooguit1.5 uur tot 2 uur slapenquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje whisky door zijn laatste glas melk heen mixen?
Die van mij sliepen al niet meer.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik liet ze op die leeftijd hooguit1.5 uur tot 2 uur slapen
Wellicht geen goed idee. Voor je het weet gaat hij keihard snurkenquote:
Beter even over de zeik en een goede nachtrust voor iedereenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is-ie altijd FLINK over de zeik, maar door mijn typen hier is hij nu NET wakker aan het worden!En gelukkig is hij niet knorrig.
Ook weer waar, ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter even over de zeik en een goede nachtrust voor iedereen
met 2 jaar niet meer? O ja bij mij wel een uurtje vaan hooguit 1.5quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht geen goed idee. Voor je het weet gaat hij keihard snurken
Dat was al heel snel gebeurd hier.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
met 2 jaar niet meer? O ja bij mij wel een uurtje vaan hooguit 1.5
Tebbie nou .............quote:
IK was wel even blij met dat uurtje, kon je vaak net even wat doen wat wat lastiger was als ze er bij huppeldequote:
Dat is waar ja. Maar goed blijkbaar hadden ze het niet echt nodig.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was wel even blij met dat uurtje, kon je vaak net even wat doen wat wat lastiger was als ze er bij huppelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |