ALs ik genoeg had mocht je het hebben. Slaap zelf al zo slechtquote:
Beetje whisky door zijn laatste glas melk heen mixen?quote:
Dan is-ie altijd FLINK over de zeik, maar door mijn typen hier is hij nu NET wakker aan het worden!quote:
Ja ik liet ze op die leeftijd hooguit1.5 uur tot 2 uur slapenquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje whisky door zijn laatste glas melk heen mixen?
Die van mij sliepen al niet meer.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik liet ze op die leeftijd hooguit1.5 uur tot 2 uur slapen
Wellicht geen goed idee. Voor je het weet gaat hij keihard snurkenquote:
Beter even over de zeik en een goede nachtrust voor iedereenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is-ie altijd FLINK over de zeik, maar door mijn typen hier is hij nu NET wakker aan het worden!En gelukkig is hij niet knorrig.
Ook weer waar, ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter even over de zeik en een goede nachtrust voor iedereen
met 2 jaar niet meer? O ja bij mij wel een uurtje vaan hooguit 1.5quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht geen goed idee. Voor je het weet gaat hij keihard snurken
Dat was al heel snel gebeurd hier.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
met 2 jaar niet meer? O ja bij mij wel een uurtje vaan hooguit 1.5
Tebbie nou .............quote:
IK was wel even blij met dat uurtje, kon je vaak net even wat doen wat wat lastiger was als ze er bij huppeldequote:
Dat is waar ja. Maar goed blijkbaar hadden ze het niet echt nodig.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was wel even blij met dat uurtje, kon je vaak net even wat doen wat wat lastiger was als ze er bij huppelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |