abonnement Unibet Coolblue
pi_197343465
Ajacied Abdelhak Nouri is vanmiddag tijdens een oefenwedstrijd tegen Werder Bremen in Oostenrijk neergestort op het veld. De wedstrijd is direct stilgelegd en de 20-jarige speler wordt momenteel gereanimeerd. De situatie lijkt dan ook ernstig.

Nouri liep op het middenveld en viel plotseling neer op het veld. Er kwamen snel ambulances het veld op en er werden schermen neergezet om in alle rust te kunnen behandelen. De spelers van Ajax en Werder Bremen stonden zichtbaar aangeslagen op het veld. Ook het publiek was muisstil.

Nouri werd op het veld zeker tien minuten gereanimeerd. Ajax-directeur Edwin van der Sar kwam ook het veld op om de situatie te bekijken. Het is nog onduidelijk hoe Nouri er aan toe is.

http://www.ad.nl/nederlan(...)nduel-ajax~a7badbe8/

:o :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Hoe kan dat nou :?
Super talent en aardige jongen :)

Update 13 juli:
quote:
Ernstige hersenschade Nouri

Ajax ontving vandaag heel slecht nieuws over de toestand van Abdelhak Nouri. Bij de Ajacied is ernstige en blijvende hersenschade geconstateerd.

Op de intensive care van het ziekenhuis in Innsbruck zijn de afgelopen dagen de hersenfuncties van Nouri verder onderzocht. De diagnose die nadien werd gesteld, is dat een groot deel van zijn hersenen niet meer functioneert en dat de kans op herstel van deze cruciale hersenfuncties nihil is. Dit alles
hoogstwaarschijnlijk als gevolg van te weinig zuurstoftoevoer naar de hersenen, nadat de middenvelder onwel werd tijdens de wedstrijd Ajax - Werder Bremen in Hippach. Hij is medisch vrijgegeven voor vervoer. De verwachting is dat Nouri op korte termijn naar een ziekenhuis in Amsterdam zal worden gebracht voor verdere verzorging.

Zoals eerder deze week gemeld, communiceert Ajax mede namens de familie Nouri. Zij laten weten dat zij nog hoop hebben en zij vragen om niet te stoppen met de smeekgebeden.

De op 2 april 1997 in Amsterdam geboren Nouri doorliep de hele jeugdopleiding van Ajax. Op 21 september 2016 maakte de middenvelder zijn debuut in het eerste elftal, tijdens de bekerwedstrijd tegen Willem II. In totaal kwam hij in vijftien officiële wedstrijden in actie, hij maakte daarin één doelpunt. Voor Jong Ajax kwam de Amsterdammer 45 keer uit, voor dat team scoorde hij elf keer. Afgelopen seizoen ontving het grote talent van Ajax de Gouden Stier, de prijs voor de beste
speler van de Jupiler League.

Algemeen directeur Edwin van der Sar: ,,Dit het slechtst denkbare bericht. Het is verschrikkelijk. Wij voelen enorm mee met zijn ouders, zijn broers en zussen en zijn overige naasten. Voor hen is dit leed niet te beschrijven. De klap is hier bij Ajax ook keihard aangekomen, al wisten we dat we ook rekening moesten houden met dit scenario. Het waren onzekere dagen, waarbij ontzettend veel mensen op verschillende manieren hebben meegeleefd met zijn situatie. Dat wordt enorm gewaardeerd. Ik
heb ook gemerkt dat de hele club er sinds zaterdag mee bezig is. Abdelhak is zo'n groot talent, maar helaas zullen we nooit weten hoe ver zijn ster gereikt zou hebben als dit niet was gebeurd."
  maandag 11 januari 2021 @ 15:06:16 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197343666
quote:
6s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Voorbeeld dan maar

[ afbeelding ]

Uitgelachen nu :?
_O- _O-
Nee, ga door.
  Forum Admin maandag 11 januari 2021 @ 15:07:30 #3
35723 crew  GGMM
pi_197343696
Niemand weet toch wat de familie wil en wat Ajax heeft aangeboden.

Dus echt een zinnige discussie kan je dan niet voeren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197343763
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:07 schreef GGMM het volgende:
Niemand weet toch wat de familie wil en wat Ajax heeft aangeboden.

Dus echt een zinnige discussie kan je dan niet voeren.
Beetje speculeren alleen ja.
  maandag 11 januari 2021 @ 15:10:45 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197343780
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:07 schreef GGMM het volgende:
Niemand weet toch wat de familie wil en wat Ajax heeft aangeboden.

Dus echt een zinnige discussie kan je dan niet voeren.
En er is ook niet zoveel jurisprudentie over. Nou ja, behalve Guus Geluk dan blijkbaar.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:11:53 #6
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_197345149
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

_O- _O-
Nee, ga door.
Je zou dus ook kunnen stellen dat het aantal nog te voetballen jaren 0 was, aangezien hij een ernstige hartafwijking had.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 11 januari 2021 @ 16:13:58 #7
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197345186
Niet dat ik enige kennis van zaken heb, maar ik kan mij toch niet voorstellen dat een rechter potentiële salarisinkomsten van een andere club gaat meenemen in het toewijzen van een schadevergoeding. Dat wordt allemaal wel heel speculatief namelijk.

Een gemiddeld salaris bij Ajax (eventueel op zijn positie) lijkt me toch het meest redelijke uitgangspunt. Als hij nou op het punt stond een transfer te maken, dan werd het een ander verhaal, maar er zijn veel te veel mogelijke trajecten om een zinnige uitspraak te doen over hoe realistisch ieder traject zou zijn.
pi_197347306
quote:
Stop maar,je maakt jezelf alleen maar belachelijker
pi_197347599
Ik denk dat hij naar Qatar zou zijn gegaan voor 4 ton per week :Y
Nieuw is niet altijd beter.
  Forum Admin dinsdag 12 januari 2021 @ 12:52:01 #11
35723 crew  GGMM
pi_197360592
quote:
30-40 miljoen lijkt me wel een bedrag waar je als club van zegt dat dat wat te ver gaat en dat je het dus op een rechtszaak aan laat komen.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:10:37 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197360641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

30-40 miljoen lijkt me wel een bedrag waar je als club van zegt dat dat wat te ver gaat en dat je het dus op een rechtszaak aan laat komen.
Ze komen er nu vooral niet uit omdat Ajax vindt dat hij niet meer op niveau topsport had kunnen bedrijven en de familie wel.

https://www.volkskrant.nl(...)ri-bepalen~bfa51a74/
pi_197360730
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ze komen er nu vooral niet uit omdat Ajax vindt dat hij niet meer op niveau topsport had kunnen bedrijven en de familie wel.

https://www.volkskrant.nl(...)ri-bepalen~bfa51a74/
Voor beide valt wel wat te zeggen denk ik. Al neig ik dan meer naar de kant van de familie, niet-zakelijk gezien.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 13:36:47 #15
21467 franske19
Hit the deck!
pi_197361027
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ze komen er nu vooral niet uit omdat Ajax vindt dat hij niet meer op niveau topsport had kunnen bedrijven en de familie wel.

https://www.volkskrant.nl(...)ri-bepalen~bfa51a74/
Ajax hoeft niet op te draaien voor een fantasie carrière bij de Europese top. Is gewoon niet realistisch. Ajax heeft z'n contract gerespecteerd en aangeboden om meer dan tien jaarsalarissen uit te keren (5 miljoen euro). Zoiets krijg je nergens.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_197363508
30-40 miljoen daar kun je een flinke moskee van bouwen, lekker man.
pi_197363884
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:36 schreef franske19 het volgende:

[..]

Ajax hoeft niet op te draaien voor een fantasie carrière bij de Europese top. Is gewoon niet realistisch. Ajax heeft z'n contract gerespecteerd en aangeboden om meer dan tien jaarsalarissen uit te keren (5 miljoen euro). Zoiets krijg je nergens.
Wat een verschrikkelijke aasgieren die familie
Alpha kenny one
pi_197363916
Als het echt om die bedragen gaat wat Derksen noemt dan is het inderdaad niet vreemd dat Ajax ze niet tegemoet komt :')

Dacht dat het om een paar ton schadevergoeding ofzo ging :') Of was ik gewoon te naïef :') ?
U MAD?
pi_197363967
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 18:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik denk dat hij naar Qatar zou zijn gegaan voor 4 ton per week :Y
Ik denk naar China tegen een zelf te bepalen dagelijks bedrag tot aan zijn dood. :Y
pi_197363970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
Als het echt om die bedragen gaat wat Derksen noemt dan is het inderdaad niet vreemd dat Ajax ze niet tegemoet komt :')

Dacht dat het om een paar ton schadevergoeding ofzo ging :') Of was ik gewoon te naïef :') ?
MaAr HiJ hAd BaRcElOnA kUnNeN hAlEn
pi_197364004
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:04 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik denk naar China tegen een zelf te bepalen dagelijks bedrag tot aan zijn dood. :Y
Ik denk dat hij die blanco cheque zou hebben geweigerd. Uit clubliefde.
Net als abe lenstra.
pi_197364137
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

MaAr HiJ hAd BaRcElOnA kUnNeN hAlEn
Precies dat ja. Als dat je hoofdargument is als familie zijnde :') (naast het feit dat Ajax hem vermoord heeft uiteraard).
U MAD?
  dinsdag 12 januari 2021 @ 17:10:10 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197365086
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 16:05 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik denk dat hij die blanco cheque zou hebben geweigerd. Uit clubliefde.
Net als abe lenstra.
Ik had die reclame net een beetje verdrongen

Bedankt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197396893
'Familie Nouri wil 15 miljoen euro van Ajax'

De familie van Abdelhak Nouri vraagt aan Ajax een bedrag van 15 miljoen euro aan schadevergoeding. Dit beweren Yves Gijrath en Erik de Vlieger in de podcast 1-2-tje met Yves.

De voetballer raakte invalide door hersenbeschadiging en dat is onder andere de schuld van de Amsterdamse club. De familie vraagt hiervoor een schadevergoeding van vele miljoenen euro's.
Johan Derksen zei maandagavond in VI dat het volgens hem niet gaat om een bedrag van 10 miljoen, maar om veel meer. "Ik denk dat het om 30, 40 (miljoen, red.) en misschien wel meer gaat. Zo'n familie heeft natuurlijk een carriere voor die jongen voor ogen. Eerst een paar jaar Ajax en dan een grote club in het buitenland. Dan ga je al die salarissen en transfersommen bij elkaar optellen en dan kom je tot een waanzinnig bedrag."

Schande
Yves Gijrath zegt in zijn podcast echter dat het om veel minder geld gaat. "Het gaat niet over 40 miljoen zoals Derksen zei. (...) Het gaat om 15 miljoen. En als ik je dan ook nog vertel dat de verzekeraar 5 miljoen vergoed. Moet je je eens voorstellen dat Ajax dan besluit de andere 10 miljoen gespreid te betalen. Over een periode van 25 jaar misschien. Dan hebben we het bijvoorbeeld over een bedrag van 3 ton per jaar."
Ook Erik de Vlieger zegt van bronnen te hebben gehoord dat de familie bij 15 miljoen euro akkoord gaat. Ajax zou geen antwoord hebben gegeven op dit 'bod'.

De mannen vinden het een schande dat Ajax nog niets heeft laten horen en vinden zelfs dat de fans in opstand moeten komen. "Ik vind dat het publiek van Ajax, er geen genoegen mee mag nemen", zegt Erik. "Als ik nu in Nederland had gezeten had ik een paar gasten van de F-side gebeld en had ik gezegd: 'Zullen we naar de ArenA gaan en een geweldloze optocht houden dat Ajax dit moet oplossen. Want het is een schande dat ze die mensen uitlepelen."

https://www.shownieuws.nl(...)iljoen-euro-van-ajax

Dit is een heel ander bedrag ;)
pi_197397556
"Van horen zeggen" dit en zo, zus en zo. Niemand weet het, ook podcastje 1-2tje niet.

Optocht :') waarom zijn die F-side gasten altijd van die puberale lui?
pi_197398262
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 05:31 schreef RamboDirk het volgende:
"Van horen zeggen" dit en zo, zus en zo. Niemand weet het, ook podcastje 1-2tje niet.

Optocht :') waarom zijn die F-side gasten altijd van die puberale lui?
Erik de Vlieger is niet van de F-side hoor. Dat is één of ander pedant lulletje met wat volgers op twitter die in Portugal woont oid
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197398355
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2021 00:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Familie Nouri wil 15 miljoen euro van Ajax'

De familie van Abdelhak Nouri vraagt aan Ajax een bedrag van 15 miljoen euro aan schadevergoeding. Dit beweren Yves Gijrath en Erik de Vlieger in de podcast 1-2-tje met Yves.

De voetballer raakte invalide door hersenbeschadiging en dat is onder andere de schuld van de Amsterdamse club. De familie vraagt hiervoor een schadevergoeding van vele miljoenen euro's.
Johan Derksen zei maandagavond in VI dat het volgens hem niet gaat om een bedrag van 10 miljoen, maar om veel meer. "Ik denk dat het om 30, 40 (miljoen, red.) en misschien wel meer gaat. Zo'n familie heeft natuurlijk een carriere voor die jongen voor ogen. Eerst een paar jaar Ajax en dan een grote club in het buitenland. Dan ga je al die salarissen en transfersommen bij elkaar optellen en dan kom je tot een waanzinnig bedrag."

Schande
Yves Gijrath zegt in zijn podcast echter dat het om veel minder geld gaat. "Het gaat niet over 40 miljoen zoals Derksen zei. (...) Het gaat om 15 miljoen. En als ik je dan ook nog vertel dat de verzekeraar 5 miljoen vergoed. Moet je je eens voorstellen dat Ajax dan besluit de andere 10 miljoen gespreid te betalen. Over een periode van 25 jaar misschien. Dan hebben we het bijvoorbeeld over een bedrag van 3 ton per jaar."
Ook Erik de Vlieger zegt van bronnen te hebben gehoord dat de familie bij 15 miljoen euro akkoord gaat. Ajax zou geen antwoord hebben gegeven op dit 'bod'.

De mannen vinden het een schande dat Ajax nog niets heeft laten horen en vinden zelfs dat de fans in opstand moeten komen. "Ik vind dat het publiek van Ajax, er geen genoegen mee mag nemen", zegt Erik. "Als ik nu in Nederland had gezeten had ik een paar gasten van de F-side gebeld en had ik gezegd: 'Zullen we naar de ArenA gaan en een geweldloze optocht houden dat Ajax dit moet oplossen. Want het is een schande dat ze die mensen uitlepelen."

https://www.shownieuws.nl(...)iljoen-euro-van-ajax

Dit is een heel ander bedrag ;)
Is toch nog steeds een extreem hoog bedrag? 5 miljoen voor een jeugdspeler is al een enorm bedrag.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_197398728
Vind dit altijd zo'n treurige berichten

Twee mensen beweren dat....
  Forum Admin donderdag 14 januari 2021 @ 15:08:56 #29
35723 crew  GGMM
pi_197405482
Erik de Vlieger?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:18:54 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 16 januari 2021 @ 11:29:26 #31
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197441528
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:36 schreef franske19 het volgende:

[..]

Ajax hoeft niet op te draaien voor een fantasie carrière bij de Europese top.
Dit is de enige juiste conclusie en ik kan me ook niet voorstellen dat ze in een arbitragezaak een andere mening zullen hebben. Er zitten zoveel variabelen aan een voetbalcarrière dat nu even het verloop van de komende 10-15 jaar uitstippelen en het maximale prijskaartje eraan plakken compleet van de pot gerukt is.

Maar ja, hoog inzetten en ergens in het midden uitkomen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Twiitch op 16-01-2021 14:28:36 ]
  zaterdag 16 januari 2021 @ 12:31:58 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197442764
Dat krijg je met zo'n maffiamaatje als advocaat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197555568
twitter
pi_197555654
Klinkt als een klok ^O^
  donderdag 21 januari 2021 @ 18:53:17 #35
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197555672
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 18:47 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
“Het gaat niet om geld maar we spannen wel een zaak aan om geld”

Tsja.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197555676
Arbitrage commissie omdat ze weten dat ze bij een rechter kansloos zijn?
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  donderdag 21 januari 2021 @ 19:04:10 #37
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197555855
Hoeveel denken ze nu in godsnaam te kunnen krijgen? Was een speler met een dergelijke hartconditie trouwens niet bij de eerste de beste transfer afgekeurd?
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 21 januari 2021 @ 19:15:29 #38
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197556044
Er hebben natuurlijk ook wel een hoop spelers nog de top gehaald nadat ze op hun 20e een hartaanval hebben gehad...
Makkelijk tweede.
pi_197556095
Mooi dat er een zaak komt.
pi_197556154
Ja lekker naar de KNVB.

Pak dan een rechter, maar das ook duidelijk waaarom ze t nie doen.
  donderdag 21 januari 2021 @ 19:29:38 #41
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197556269
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja lekker naar de KNVB.

Pak dan een rechter, maar das ook duidelijk waaarom ze t nie doen.
Verliezen ze bij voorbaat idd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197557461
Max 5 miljoen kunnen ze krijgen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_197557464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja lekker naar de KNVB.

Pak dan een rechter, maar das ook duidelijk waaarom ze t nie doen.
Er staat in de (arbeids)overeenkomst met Ajax en Nouri dat ze naar de arbiter moeten bij eventuele geschillen, Hans. Wat een ontzettend domme opmerking.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2021 20:14:03 ]
  donderdag 21 januari 2021 @ 21:21:56 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_197559321
Kan iemand mij vertellen hoe je enerzijds kan zeggen dat het niet om financieel gewin gaat en anderzijds een schadevergoeding wil voor het verlies van zijn verdienvermogen, terwijl hij geen euro die hij had verdiend uit zou kunnen geven?

Dan ben je gewoon ordinair om geld aan het harken. Vergoeding van de medische kosten en een schadevergoeding kan ik allemaal begrijpen, maar je kan echt geen compensatie voor gemiste inkomsten, die niet gemist worden maar de familie gewoon lekker zelf wil uitgeven, eisen en zeggen dat het niet om financieel gewin gaat.

Ik ben het niet graag eens met Ajax, maar het is walgelijk dat die familie even over de rug van die jongen geld wil harken. Bah
Laffe huichelaar
pi_197559648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je enerzijds kan zeggen dat het niet om financieel gewin gaat en anderzijds een schadevergoeding wil voor het verlies van zijn verdienvermogen, terwijl hij geen euro die hij had verdiend uit zou kunnen geven?

Dan ben je gewoon ordinair om geld aan het harken. Vergoeding van de medische kosten en een schadevergoeding kan ik allemaal begrijpen, maar je kan echt geen compensatie voor gemiste inkomsten, die niet gemist worden maar de familie gewoon lekker zelf wil uitgeven, eisen en zeggen dat het niet om financieel gewin gaat.

Ik ben het niet graag eens met Ajax, maar het is walgelijk dat die familie even over de rug van die jongen geld wil harken. Bah
Het zou de familie juist sieren dat ze aangeven financiële genoegdoening te willen. Ik denk dat iedereen dat best wel begrijpt. Maar dat zal de zaak wel zwakker maken, juridisch I guess?

Mijn gevoel neigt naar, dat we hier te maken hebben met de gretigheid van de familie ipv de gierigheid van Ajax.
pi_197561496
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je enerzijds kan zeggen dat het niet om financieel gewin gaat en anderzijds een schadevergoeding wil voor het verlies van zijn verdienvermogen, terwijl hij geen euro die hij had verdiend uit zou kunnen geven?

Dan ben je gewoon ordinair om geld aan het harken. Vergoeding van de medische kosten en een schadevergoeding kan ik allemaal begrijpen, maar je kan echt geen compensatie voor gemiste inkomsten, die niet gemist worden maar de familie gewoon lekker zelf wil uitgeven, eisen en zeggen dat het niet om financieel gewin gaat.

Ik ben het niet graag eens met Ajax, maar het is walgelijk dat die familie even over de rug van die jongen geld wil harken. Bah
Tuurlijk worden die inkomsten wel gemist. Nouri zou normaal gesproken zijn familie ook financieel ondersteunen.
#12 is not for sale!
pi_197561710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je enerzijds kan zeggen dat het niet om financieel gewin gaat en anderzijds een schadevergoeding wil voor het verlies van zijn verdienvermogen, terwijl hij geen euro die hij had verdiend uit zou kunnen geven?

Dan ben je gewoon ordinair om geld aan het harken. Vergoeding van de medische kosten en een schadevergoeding kan ik allemaal begrijpen, maar je kan echt geen compensatie voor gemiste inkomsten, die niet gemist worden maar de familie gewoon lekker zelf wil uitgeven, eisen en zeggen dat het niet om financieel gewin gaat.

Ik ben het niet graag eens met Ajax, maar het is walgelijk dat die familie even over de rug van die jongen geld wil harken. Bah
Volgens mij moet jij je eerst gaan verdiepen in het schadevergoedingsrecht.
pi_197562125
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 20:13 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Er staat in de (arbeids)overeenkomst met Ajax en Nouri dat ze naar de arbiter moeten bij eventuele geschillen, Hans. Wat een ontzettend domme opmerking.
Ik had het contract moeten kennen inderdaad. Heel dom van mij.
pi_197562187
Maar goed. Leuk dat de familie Nouri hun zoon met De Jong en Van der Beek blijft vergelijken. Evander Sno lijkt mij helaas een betere vergelijking mocht ie er wel goed uitgekomen zijn.

Bulgaars salarisje is geen 10 mil gok ik.
pi_197562314
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ik had het contract moeten kennen inderdaad. Heel dom van mij.
Is standaard bij dit soort type overeenkomsten.

Verder hoef je de inhoud ervan niet te kennen, want het feit dat ze naar de arbiter stappen zegt genoeg. Arbitrage komt namelijk slechts per overeenkomst tot stand. Staat allemaal keurig beschreven in het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2021 23:26:00 ]
pi_197562704
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Is standaard bij dit soort type overeenkomsten.

Verder hoef je de inhoud ervan niet te kennen, want het feit dat ze naar de arbiter stappen zegt genoeg. Arbitrage komt namelijk slechts per overeenkomst tot stand. Staat allemaal keurig beschreven in het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering.
Ik had het wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering moeten kennen inderdaad. Heel dom van mij.
  donderdag 21 januari 2021 @ 23:53:29 #52
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197562995
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ik had het wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering moeten kennen inderdaad. Heel dom van mij.
Beetje raar om zo sarcastisch te doen als je gewoon verbeterd wordt door iemand die het beter snapt
Makkelijk tweede.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 00:10:12 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197563341
ben wel benieuwd, er zal weinig jurisprudentie zijn van zo'n geval
pi_197563473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Beetje raar om zo sarcastisch te doen als je gewoon verbeterd wordt door iemand die het beter snapt
Valt wel mee hoor. Alleen wat aangepast na een eerdere reactie.

Heb alleen maar geleerd vnv.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 07:46:57 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_197566241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:55 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij je eerst gaan verdiepen in het schadevergoedingsrecht.
Waarom precies?
Laffe huichelaar
pi_197566284
Ajax is een warm bad. Een echte familie.
U MAD?
pi_197566311
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax is een warm bad. Een echte familie.
:')

PSV heeft niet eens de centen om überhaupt zo'n proces in te gaan.
pi_197566351
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:59 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

:')

PSV heeft niet eens de centen om überhaupt zo'n proces in te gaan.
Ook niet nodig gelukkig. Daar laten ze tenminste geen spelers sterven op het veld.
U MAD?
pi_197566418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ook niet nodig gelukkig. Daar laten ze tenminste geen spelers sterven op het veld.
Nee precies, die misbruiken alleen maar kleine jongens in het park.
No bitch to me
  vrijdag 22 januari 2021 @ 08:15:04 #60
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197566427
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:13 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Nee precies, die misbruiken alleen maar kleine jongens in het park.
Zo godverdomme, die kan boswachtertje in zijn zak steken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 22 januari 2021 @ 08:18:13 #61
408813 crew  trein2000
pi_197566447
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:10 schreef Tarado het volgende:
ben wel benieuwd, er zal weinig jurisprudentie zijn van zo'n geval
Zo heel uitzonderlijk is het juridisch nou ook weer niet hoor. Er loopt iemand forse letselschade op aan het begin van zijn carrière. Dat gebeurt wel vaker. Dat het om een voetballer gaat maakt dan op zichzelf niet zo heel veel uit. Dan is het aan de eisende partij, de speler in dit geval, om te bewijzen wat de schade is. Maar aan dat bewijs mogen geen zware eisen worden gesteld.

Het komt er op neer dat de arbitragecommissie zal moeten gaan inschatten wat Nouri zou hebben verdiend in z’n carrière. En dan niet te conservatief maar ook niet speculatief.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_197566453
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:13 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Nee precies, die misbruiken alleen maar kleine jongens in het park.
Ah het privéleven van een ex-medewerker. Ajax laat werknemers sterven op het veld en vervolgens hun families met een fooi creperen. Dat is iets heel anders dan in privétijd Marokkaantjes blowjobs geven in een plantsoen.
U MAD?
pi_197566477
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:13 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Nee precies, die misbruiken alleen maar kleine jongens in het park.
Ons aller Ajax heeft ook al eens een pedo in dienst gehad
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_197566630
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. Leuk dat de familie Nouri hun zoon met De Jong en Van der Beek blijft vergelijken. Evander Sno lijkt mij helaas een betere vergelijking mocht ie er wel goed uitgekomen zijn.

Bulgaars salarisje is geen 10 mil gok ik.
Nou, nou, al meer dan twee jaar zijn de superlatieven rondom Nouri niet bij te houden. Maar nu er betaald moet worden kan hij beter worden vergeleken met Sno _O-
#12 is not for sale!
  vrijdag 22 januari 2021 @ 08:49:19 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197566684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zo heel uitzonderlijk is het juridisch nou ook weer niet hoor. Er loopt iemand forse letselschade op aan het begin van zijn carrière. Dat gebeurt wel vaker. Dat het om een voetballer gaat maakt dan op zichzelf niet zo heel veel uit. Dan is het aan de eisende partij, de speler in dit geval, om te bewijzen wat de schade is. Maar aan dat bewijs mogen geen zware eisen worden gesteld.

Het komt er op neer dat de arbitragecommissie zal moeten gaan inschatten wat Nouri zou hebben verdiend in z’n carrière. En dan niet te conservatief maar ook niet speculatief.
bij de KNVB zullen ze er toch niet eerder mee te maken gehad hebben lijkt me, dat Ajax deels schuld heeft is ook het moeilijke eraan.
pi_197566954
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:42 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Nou, nou, al meer dan twee jaar zijn de superlatieven rondom Nouri niet bij te houden. Maar nu er betaald moet worden kan hij beter worden vergeleken met Sno _O-
Het is/was een leuk ventje en een type voetballer waarvan je hoopte dat hij het zou halen.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:21:22 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197567093
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:12 schreef Adames het volgende:

[..]

Het is/was een leuk ventje en een type voetballer waarvan je hoopte dat hij het zou halen.
Ook al was het de nieuwe Cruijff, hoever gaat de verantwoordelijkheid van de werkgever, in principe heeft Ajax overal aan voldaan, het is die arts die de procedures niet juist gevolgd heeft, had deze man wel op de juiste manier ingegrepen was er dan nog wel een profcarrière mogelijk geweest?
pi_197567467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ook al was het de nieuwe Cruijff, hoever gaat de verantwoordelijkheid van de werkgever, in principe heeft Ajax overal aan voldaan, het is die arts die de procedures niet juist gevolgd heeft, had deze man wel op de juiste manier ingegrepen was er dan nog wel een profcarrière mogelijk geweest?
Ajax is verantwoordelijk voor zijn personeel en zijn acties.
Wat betreft profcarriere, dat is inderdaad de vraag. Volledig herstel komt voor, maar vaker ook niet. Zeker op profniveau.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:50:41 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197567580
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:44 schreef Adames het volgende:

[..]

Ajax is verantwoordelijk voor zijn personeel en zijn acties.
Wat betreft profcarriere, dat is inderdaad de vraag. Volledig herstel komt voor, maar vaker ook niet. Zeker op profniveau.
Ook maar tot op zekere hoogte, als je een bevoegd arts inzet bij een voetbalwedstrijd zal je aan de vereiste normen hiervoor voldaan hebben neem ik aan, dat die man verkeerd ingrijpt had Ajax niet kunnen voorzien.
pi_197567669
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:42 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Nou, nou, al meer dan twee jaar zijn de superlatieven rondom Nouri niet bij te houden. Maar nu er betaald moet worden kan hij beter worden vergeleken met Sno _O-
Ja. Niet om kwaliteiten, wel om een vergelijkbaar probleem.
  Forum Admin vrijdag 22 januari 2021 @ 09:59:02 #71
35723 crew  GGMM
pi_197567726
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:42 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Nou, nou, al meer dan twee jaar zijn de superlatieven rondom Nouri niet bij te houden. Maar nu er betaald moet worden kan hij beter worden vergeleken met Sno _O-
Door mensen als Barbara Barend en Henk Spaan ja :O
Bosz bijvoorbeeld had altijd zijn twijfels al.

(even afgezien van het feit dat je de vergelijking met Sno niet lijkt te snappen)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197568401
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Door mensen als Barbara Barend en Henk Spaan ja :O
Bosz bijvoorbeeld had altijd zijn twijfels al.

(even afgezien van het feit dat je de vergelijking met Sno niet lijkt te snappen)
:+ de vergelijking snap ik wel hoor (Sno speelde overigens gewoon nog een jaar of tien met z’n ICD). Maar ik vind het grappig hoe nu het downgraden begint..
#12 is not for sale!
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:25:34 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197569191
Wat wil je met Khalid Kasem als advocaat? Waar kennen we die ook al weer van?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197787848
Voor de liefhebber: https://www.bnr.nl/podcas(...)ersaansprakelijkheid 30 min over dit dossier.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:59:49 #75
208890 June.
Seriously?
pi_197788439
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ook maar tot op zekere hoogte, als je een bevoegd arts inzet bij een voetbalwedstrijd zal je aan de vereiste normen hiervoor voldaan hebben neem ik aan, dat die man verkeerd ingrijpt had Ajax niet kunnen voorzien.
Sportartsen hebben weinig ervaring met dit soort scenario's. Dan moeten ze een SEH-arts inhuren die regelmatig reanimeert en acute beslissingen neemt.
Shine bright like a diamond.
pi_198823358
quote:
» Er is al 58 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
twitter


Blijf sterk. We keep in touch. Tot volgend jaar.
pi_198835567
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 19:20 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ twitter ]

Blijf sterk. We keep in touch. Tot volgend jaar.
Hallo Appie, voetbal je nog? mvg Arno Vermeulen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 7 november 2021 @ 13:15:14 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202069128
Maak dan dat bedrag ook openbaar. Hebben we weer wat om over te kankeren.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_202069254
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maak dan dat bedrag ook openbaar. Hebben we weer wat om over te kankeren.
pi_202069266
POLL
pi_202069297
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maak dan dat bedrag ook openbaar. Hebben we weer wat om over te kankeren.
25.000 euro per week tot z'n 35e?

1,3 miljoen/jaar
pi_202069348
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:29 schreef Nober het volgende:

[..]
25.000 euro per week tot z'n 35e?

1,3 miljoen/jaar
Dat vind ik wel veel hoor. Zijn lichaam was veel te iel voor topsport tussen de volwassenen. Zou eerder zeggen 2 ton per jaar tot zijn 30ste. Lijkt me zat voor iets wat hij niet uitvoert.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_202069712
Lol

twitter
pi_202069732
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 14:00 schreef potjecreme het volgende:
Lol

[ twitter ]
Die heeft hij al.
  zondag 7 november 2021 @ 14:18:46 #87
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_202069906
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:26 schreef Mansjester het volgende:
[poll=3080]
Ik mis 40-45 miljoen.
pi_202069996
quote:
De neurologische situatie van Abdelhak Nouri is onveranderd. Sinds hij thuis wordt verzorgd gaat het wel beter met hem. De verzorging is intensief, nog altijd 24/7.

Nouri is rustig, maar ook alert. Hij kan emoties laten zien (lachen en huilen) en communiceren lukt met gezichtsuitdrukkingen.

Dit is geen menswaardig bestaan. 😢
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 7 november 2021 @ 14:36:02 #89
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202070080
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 14:27 schreef superniger het volgende:

[..]
Dit is geen menswaardig bestaan. 😢
“Nouri is rustig”. Nee ik snap wel dat ie niet zo veel kletst :')

Inderdaad geen menswaardig bestaan dit, klinkt als pure horror. Gelukkig vangt zijn familie lekker veel geld.
Makkelijk tweede.
pi_202070089
Zo wil je niet oud worden.
  zondag 7 november 2021 @ 14:43:10 #91
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_202070186
quote:
Hij kan emoties laten zien (lachen en huilen)
Nouri zit de hele dag zo in z'n rolstoel: :')
pi_202070254
Hoog klimmen, diep vallen, alleen maar verliezers etc.

Thoughts & p(r)ayers.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 7 november 2021 @ 19:27:08 #93
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202075192
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 14:27 schreef superniger het volgende:

[..]
Dit is geen menswaardig bestaan. 😢
Ik heb ooit eens stage gelopen in een verpleegtehuis (ja, ik ja) waar bejaarden met meerdere handicaps lagen. OA een vrouw die dus meerdere beroertes had overleefd en ook alleen maar kon kwijlen, lachen en huilen. Als haar eten niet zout genoeg was (bv) ging ze huilen. Een van de redenen dat ik gestopt ben met mijn opleiding in die richting.

Stiekem hoopte ik dat die vrouw gewoon rustig heen zou gaan. Dat is geen menswaardig bestaan. Nouri moet nog decennia zo leven.. :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_202079690
Echt een warme club dat Ajax!!!
U MAD?
pi_203768767
twitter
  maandag 21 februari 2022 @ 17:10:03 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203768774
wat een geld
pi_203768804
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:10 schreef Tarado het volgende:
wat een geld
Vooral als je bedenkt dat Ajax zijn medische kosten dus blijft betalen. Doet een zorgverzekeraar dat niet gewoon? @Coco
pi_203768822
Daar kan de familie flink wat shoarmazaken van openen GENOT.
pi_203768827
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Vooral als je bedenkt dat Ajax zijn medische kosten dus blijft betalen. Doet een zorgverzekeraar dat niet gewoon? @:coco
De WlZ in zo’n geval voor een groot deel ja. Daarnaast doen dit soort families vaak alle zorg zelf
hardcoholic
  maandag 21 februari 2022 @ 17:14:53 #100
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203768836
Wat een geld.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')