Ik had het wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering moeten kennen inderdaad. Heel dom van mij.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is standaard bij dit soort type overeenkomsten.
Verder hoef je de inhoud ervan niet te kennen, want het feit dat ze naar de arbiter stappen zegt genoeg. Arbitrage komt namelijk slechts per overeenkomst tot stand. Staat allemaal keurig beschreven in het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering.
Beetje raar om zo sarcastisch te doen als je gewoon verbeterd wordt door iemand die het beter snaptquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had het wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering moeten kennen inderdaad. Heel dom van mij.
Valt wel mee hoor. Alleen wat aangepast na een eerdere reactie.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje raar om zo sarcastisch te doen als je gewoon verbeterd wordt door iemand die het beter snapt
Waarom precies?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je eerst gaan verdiepen in het schadevergoedingsrecht.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax is een warm bad. Een echte familie.
Ook niet nodig gelukkig. Daar laten ze tenminste geen spelers sterven op het veld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:59 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
PSV heeft niet eens de centen om überhaupt zo'n proces in te gaan.
Nee precies, die misbruiken alleen maar kleine jongens in het park.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook niet nodig gelukkig. Daar laten ze tenminste geen spelers sterven op het veld.
Zo godverdomme, die kan boswachtertje in zijn zak steken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nee precies, die misbruiken alleen maar kleine jongens in het park.
Zo heel uitzonderlijk is het juridisch nou ook weer niet hoor. Er loopt iemand forse letselschade op aan het begin van zijn carrière. Dat gebeurt wel vaker. Dat het om een voetballer gaat maakt dan op zichzelf niet zo heel veel uit. Dan is het aan de eisende partij, de speler in dit geval, om te bewijzen wat de schade is. Maar aan dat bewijs mogen geen zware eisen worden gesteld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:10 schreef Tarado het volgende:
ben wel benieuwd, er zal weinig jurisprudentie zijn van zo'n geval
Ah het privéleven van een ex-medewerker. Ajax laat werknemers sterven op het veld en vervolgens hun families met een fooi creperen. Dat is iets heel anders dan in privétijd Marokkaantjes blowjobs geven in een plantsoen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ons aller Ajax heeft ook al eens een pedo in dienst gehadquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nou, nou, al meer dan twee jaar zijn de superlatieven rondom Nouri niet bij te houden. Maar nu er betaald moet worden kan hij beter worden vergeleken met Snoquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. Leuk dat de familie Nouri hun zoon met De Jong en Van der Beek blijft vergelijken. Evander Sno lijkt mij helaas een betere vergelijking mocht ie er wel goed uitgekomen zijn.
Bulgaars salarisje is geen 10 mil gok ik.
bij de KNVB zullen ze er toch niet eerder mee te maken gehad hebben lijkt me, dat Ajax deels schuld heeft is ook het moeilijke eraan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo heel uitzonderlijk is het juridisch nou ook weer niet hoor. Er loopt iemand forse letselschade op aan het begin van zijn carrière. Dat gebeurt wel vaker. Dat het om een voetballer gaat maakt dan op zichzelf niet zo heel veel uit. Dan is het aan de eisende partij, de speler in dit geval, om te bewijzen wat de schade is. Maar aan dat bewijs mogen geen zware eisen worden gesteld.
Het komt er op neer dat de arbitragecommissie zal moeten gaan inschatten wat Nouri zou hebben verdiend in z’n carrière. En dan niet te conservatief maar ook niet speculatief.
Het is/was een leuk ventje en een type voetballer waarvan je hoopte dat hij het zou halen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou, nou, al meer dan twee jaar zijn de superlatieven rondom Nouri niet bij te houden. Maar nu er betaald moet worden kan hij beter worden vergeleken met Sno
Ook al was het de nieuwe Cruijff, hoever gaat de verantwoordelijkheid van de werkgever, in principe heeft Ajax overal aan voldaan, het is die arts die de procedures niet juist gevolgd heeft, had deze man wel op de juiste manier ingegrepen was er dan nog wel een profcarrière mogelijk geweest?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is/was een leuk ventje en een type voetballer waarvan je hoopte dat hij het zou halen.
Ajax is verantwoordelijk voor zijn personeel en zijn acties.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al was het de nieuwe Cruijff, hoever gaat de verantwoordelijkheid van de werkgever, in principe heeft Ajax overal aan voldaan, het is die arts die de procedures niet juist gevolgd heeft, had deze man wel op de juiste manier ingegrepen was er dan nog wel een profcarrière mogelijk geweest?
Ook maar tot op zekere hoogte, als je een bevoegd arts inzet bij een voetbalwedstrijd zal je aan de vereiste normen hiervoor voldaan hebben neem ik aan, dat die man verkeerd ingrijpt had Ajax niet kunnen voorzien.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax is verantwoordelijk voor zijn personeel en zijn acties.
Wat betreft profcarriere, dat is inderdaad de vraag. Volledig herstel komt voor, maar vaker ook niet. Zeker op profniveau.
Ja. Niet om kwaliteiten, wel om een vergelijkbaar probleem.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou, nou, al meer dan twee jaar zijn de superlatieven rondom Nouri niet bij te houden. Maar nu er betaald moet worden kan hij beter worden vergeleken met Sno
Door mensen als Barbara Barend en Henk Spaan jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
de vergelijking snap ik wel hoor (Sno speelde overigens gewoon nog een jaar of tien met z’n ICD). Maar ik vind het grappig hoe nu het downgraden begint..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen als Barbara Barend en Henk Spaan ja
Bosz bijvoorbeeld had altijd zijn twijfels al.
(even afgezien van het feit dat je de vergelijking met Sno niet lijkt te snappen)
Sportartsen hebben weinig ervaring met dit soort scenario's. Dan moeten ze een SEH-arts inhuren die regelmatig reanimeert en acute beslissingen neemt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook maar tot op zekere hoogte, als je een bevoegd arts inzet bij een voetbalwedstrijd zal je aan de vereiste normen hiervoor voldaan hebben neem ik aan, dat die man verkeerd ingrijpt had Ajax niet kunnen voorzien.
quote:» Er is al 58 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Hallo Appie, voetbal je nog? mvg Arno Vermeulen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Blijf sterk. We keep in touch. Tot volgend jaar.
erg mooiquote:Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef onlogisch het volgende:
Familie Nouri bereikt akkoord over schadevergoeding met Ajax
quote:Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maak dan dat bedrag ook openbaar. Hebben we weer wat om over te kankeren.
25.000 euro per week tot z'n 35e?quote:Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maak dan dat bedrag ook openbaar. Hebben we weer wat om over te kankeren.
Dat vind ik wel veel hoor. Zijn lichaam was veel te iel voor topsport tussen de volwassenen. Zou eerder zeggen 2 ton per jaar tot zijn 30ste. Lijkt me zat voor iets wat hij niet uitvoert.quote:Op zondag 7 november 2021 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
25.000 euro per week tot z'n 35e?
1,3 miljoen/jaar
Dit is geen menswaardig bestaan. 😢quote:De neurologische situatie van Abdelhak Nouri is onveranderd. Sinds hij thuis wordt verzorgd gaat het wel beter met hem. De verzorging is intensief, nog altijd 24/7.
Nouri is rustig, maar ook alert. Hij kan emoties laten zien (lachen en huilen) en communiceren lukt met gezichtsuitdrukkingen.
“Nouri is rustig”. Nee ik snap wel dat ie niet zo veel kletstquote:Op zondag 7 november 2021 14:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit is geen menswaardig bestaan. 😢
Nouri zit de hele dag zo in z'n rolstoel:quote:Hij kan emoties laten zien (lachen en huilen)
Ik heb ooit eens stage gelopen in een verpleegtehuis (ja, ik ja) waar bejaarden met meerdere handicaps lagen. OA een vrouw die dus meerdere beroertes had overleefd en ook alleen maar kon kwijlen, lachen en huilen. Als haar eten niet zout genoeg was (bv) ging ze huilen. Een van de redenen dat ik gestopt ben met mijn opleiding in die richting.quote:Op zondag 7 november 2021 14:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit is geen menswaardig bestaan. 😢
Vooral als je bedenkt dat Ajax zijn medische kosten dus blijft betalen. Doet een zorgverzekeraar dat niet gewoon? @Cocoquote:
De WlZ in zo’n geval voor een groot deel ja. Daarnaast doen dit soort families vaak alle zorg zelfquote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooral als je bedenkt dat Ajax zijn medische kosten dus blijft betalen. Doet een zorgverzekeraar dat niet gewoon? @:coco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |