quote:» Er is al 58 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Hallo Appie, voetbal je nog? mvg Arno Vermeulen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Blijf sterk. We keep in touch. Tot volgend jaar.
erg mooiquote:Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef onlogisch het volgende:
Familie Nouri bereikt akkoord over schadevergoeding met Ajax
quote:Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maak dan dat bedrag ook openbaar. Hebben we weer wat om over te kankeren.
25.000 euro per week tot z'n 35e?quote:Op zondag 7 november 2021 13:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maak dan dat bedrag ook openbaar. Hebben we weer wat om over te kankeren.
Dat vind ik wel veel hoor. Zijn lichaam was veel te iel voor topsport tussen de volwassenen. Zou eerder zeggen 2 ton per jaar tot zijn 30ste. Lijkt me zat voor iets wat hij niet uitvoert.quote:Op zondag 7 november 2021 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
25.000 euro per week tot z'n 35e?
1,3 miljoen/jaar
Dit is geen menswaardig bestaan. 😢quote:De neurologische situatie van Abdelhak Nouri is onveranderd. Sinds hij thuis wordt verzorgd gaat het wel beter met hem. De verzorging is intensief, nog altijd 24/7.
Nouri is rustig, maar ook alert. Hij kan emoties laten zien (lachen en huilen) en communiceren lukt met gezichtsuitdrukkingen.
“Nouri is rustig”. Nee ik snap wel dat ie niet zo veel kletstquote:Op zondag 7 november 2021 14:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit is geen menswaardig bestaan. 😢
Ik heb ooit eens stage gelopen in een verpleegtehuis (ja, ik ja) waar bejaarden met meerdere handicaps lagen. OA een vrouw die dus meerdere beroertes had overleefd en ook alleen maar kon kwijlen, lachen en huilen. Als haar eten niet zout genoeg was (bv) ging ze huilen. Een van de redenen dat ik gestopt ben met mijn opleiding in die richting.quote:Op zondag 7 november 2021 14:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit is geen menswaardig bestaan. 😢
Vooral als je bedenkt dat Ajax zijn medische kosten dus blijft betalen. Doet een zorgverzekeraar dat niet gewoon? @Cocoquote:
De WlZ in zo’n geval voor een groot deel ja. Daarnaast doen dit soort families vaak alle zorg zelfquote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooral als je bedenkt dat Ajax zijn medische kosten dus blijft betalen. Doet een zorgverzekeraar dat niet gewoon? @:coco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |