Zag net een bericht voorbij komen dat een Belg in 2014 voor 50 bitcoin en verkoopt 'm nu voor 0,95 bitcoin.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:08 schreef Strani het volgende:
Ah daar is de eerste prijscorrectie van de Bitcoin al.
Geen min 17 meer einde van de maand?quote:
Herkenbaar wel.quote:
Wat is het dit keer geworden?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb weer dingen besteld
*gaat zich opgeven voor een praatgroep*
Ik durf het niet te zeggen, jullie gaan lachenquote:
Ik wil wel bij je in de praatgroep! Wat heb je besteld?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb weer dingen besteld
*gaat zich opgeven voor een praatgroep*
Sommige dingen zijn ook privé, het geeft niet Jobi.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde ook nog iets anders, maar dat ben ik vergeten
Klinkt als iets dat wel nuttig is, dus dat valt buiten dat je niks meer mag kopen.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, jullie gaan lachen
Ik heb een beetje last van mijn huid, heel droog en vlekkerig en rood dus ik had wat info gezocht en heb nu hyaluronzuur en een exfoliant met melkzuur en nog een dagcrème.![]()
Maar in my defense, het was allemaal heel betaalbaar, anders had ik het niet gedaan
Neeee zeg dit niet!!quote:Op maandag 11 januari 2021 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat wel nuttig is, dus dat valt buiten dat je niks meer mag kopen.
Als ik later groot en rijk ben wil ik een Foreo, ken je dat?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een beetje last van mijn huid, heel droog en vlekkerig en rood dus ik had wat info gezocht en heb nu hyaluronzuur en een exfoliant met melkzuur en nog een dagcrème.![]()
Maar in my defense, het was allemaal heel betaalbaar, anders had ik het niet gedaan
Nee?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik later groot en rijk ben wil ik een Foreo, ken je dat?
Waarom zouden we daar om lachen?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou zo spannend was het niet hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 14:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn ook privé, het geeft niet Jobi.
Omdat sommige mensen (en ik eigenlijk ook wel to some extent) dat soort huidverzorgingsproducten nogal onzin vindenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom zouden we daar om lachen?Juist fijn als je fijne spulletjes weet te vinden die helpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |