abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 11 januari 2021 @ 11:17:11 #51
39237 crew  H_T
2733
pi_197339631
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

SPSS is niet zo moeilijk in gebruik.

Gefeliciteerd @:TheVulture
Ik vond het ook wel meevallen, maar daarin was ik echt flink in de minderheid onder de studenten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_197339649
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:10 schreef H_T het volgende:

[..]

Aaaah, SPSS, de schrik van veel scriptieschrijvers die er daarna nooit meer wat mee gaan doen omdat ze het absoluut niet nodig hebben in hun werkveld O+

Ik kon nog wel aardig overweg met het programma destijds :) Was best handig ook met groepswerk, want doordat ik de klus op me nam die niemand wilde doen hoefde ik weer wat anders niet te doen :P

En dan wist ik nog steeds niet wat ik nou eigenlijk aan het doen was. Klik hier, klik daar, als dat getal tussen waardes X en Y zit is het goed. Maar waarom :?
Ja, dat laatste heb ik vooral _O- Voor mijn tentamens over SPSS heb ik ook allemaal gewoon goede cijfers gehaald (een 9 en een 7,5), maar op het moment dat ik dingen die uit SPSS komen uit moet leggen zoals in een scriptie loopt het gewoon allemaal niet meer lekker :P
  maandag 11 januari 2021 @ 11:18:47 #53
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197339656
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb mijn happysocks met cadeautjes erop aangetrokken en dat is wel het hoogtepunt vandaag _O-

Ik vier het alleen met m'n vriend vandaag. Ouders, familie en vrienden heb ik allemaal laten zitten gezien de omstandigheden, ook geen zin in een plukjesverjaardag
Ik vier m'n verjaardagen eigenlijk altijd alleen met m'n vrouw als het even kan. Vorig jaar was het precies in de stricte lockdown dus toen maar lekker eten besteld en er wat moois van gemaakt :Y
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197339658
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:17 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel meevallen, maar daarin was ik echt flink in de minderheid onder de studenten
Voor mijn opleiding moest ik het heel veel gebruiken. Zelfs de handleiding boek stond op mijn boekenlijst.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 11 januari 2021 @ 11:19:29 #55
39237 crew  H_T
2733
pi_197339667
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:18 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja, dat laatste heb ik vooral _O- Voor mijn tentamens over SPSS heb ik ook allemaal gewoon goede cijfers gehaald (een 9 en een 7,5), maar op het moment dat ik dingen die uit SPSS komen uit moet leggen zoals in een scriptie loopt het gewoon allemaal niet meer lekker :P
Het is wel fijn als je het beter kunt uitleggen dan het studeerequivalent van 'omdat mijn mama dat zegt!'
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_197339673
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Happysocks met cadeautjes O+ O+

Verstandig dat je het klein houdt en alleen met vriend viert ^O^ Vind je het jammer of eigenlijk wel gewoon prima zo? ;)
Het is een beetje dubbel, normaal vind ik eigen verjaardagen altijd de hel omdat je dan alleen maar de benen onder je kont uit loopt de hele avond en niemand echt spreekt, maar zo helemaal niks is ook wel weer het andere uiterste _O-

En wat een beetje in mijn hoofd spookt merk ik is dat 1,5 jaar geleden een vriend van me op zijn 41e plotseling is overleden. Het klinkt heel raar wellicht maar daar heb ik al een paar keer aan gedacht op de een of andere manier... je wordt wat sentimenteler op je oude dag ofzo :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197339679
Ik vond het zelf ook niet zo erg om mijn verjaardag alleen met mijn gezin te vieren eigenlijk :@
pi_197339693
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vier m'n verjaardagen eigenlijk altijd alleen met m'n vrouw als het even kan. Vorig jaar was het precies in de stricte lockdown dus toen maar lekker eten besteld en er wat moois van gemaakt :Y
Wat dat betreft is die lockdown wel een uitkomst; perfect excuus om het lekker klein te vieren ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197339694
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vier m'n verjaardagen eigenlijk altijd alleen met m'n vrouw als het even kan. Vorig jaar was het precies in de stricte lockdown dus toen maar lekker eten besteld en er wat moois van gemaakt :Y
Eten bestellen wilde ik ook nog doen, alleen zijn de restaurants in de buurt hier echt helemaal dicht op maandag, ook voor afhaal _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197339714
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eten bestellen wilde ik ook nog doen, alleen zijn de restaurants in de buurt hier echt helemaal dicht op maandag, ook voor afhaal _O-
Wat😮
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197339725
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:20 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond het zelf ook niet zo erg om mijn verjaardag alleen met mijn gezin te vieren eigenlijk :@
Ik ook niet :D Maar zo doe ik het ook eigenlijk elk jaar. Een keer iets leuks doen op mijn verjaardag lijkt me op zich best wel leuk, maar dan gewoon met een klein groepje

Op de basisschool had ik nog wel eens dat ik klassenfeesten organiseerde op mijn verjaardag, maar daar had ik op de middelbare al geen trek meer in
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 11 januari 2021 @ 11:23:31 #62
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197339743
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eten bestellen wilde ik ook nog doen, alleen zijn de restaurants in de buurt hier echt helemaal dicht op maandag, ook voor afhaal _O-
Oh :D Da's wel balen ja. Nou ja dan maar zelf echt iets speciaals maken?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197339745
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ook niet :D Maar zo doe ik het ook eigenlijk elk jaar. Een keer iets leuks doen op mijn verjaardag lijkt me op zich best wel leuk, maar dan gewoon met een klein groepje

Op de basisschool had ik nog wel eens dat ik klassenfeesten organiseerde op mijn verjaardag, maar daar had ik op de middelbare al geen trek meer in
Nou ja, het enige wat ik wel had gewild op mijn verjaardag was naar een restaurant. Dat kon helaas niet maar mijn ouders hadden dan bedacht om te gaan gourmetten dus bij de plaatselijke cateraar hadden zij zo'n gourmetpakket besteld :D Ook gewoon prima ^O^
pi_197339779
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is een beetje dubbel, normaal vind ik eigen verjaardagen altijd de hel omdat je dan alleen maar de benen onder je kont uit loopt de hele avond en niemand echt spreekt, maar zo helemaal niks is ook wel weer het andere uiterste _O-

En wat een beetje in mijn hoofd spookt merk ik is dat 1,5 jaar geleden een vriend van me op zijn 41e plotseling is overleden. Het klinkt heel raar wellicht maar daar heb ik al een paar keer aan gedacht op de een of andere manier... je wordt wat sentimenteler op je oude dag ofzo :@
Ah ja dat snap ik wel als je heel anders gewend bent :) Maar hopelijk wordt het toch wel een leuke dag zo :*

Dat is niet raar hoor! Zulk soort dingen blijven je ook gewoon bij, als iemand die je dierbaar is zo jong overlijdt. En dan juist op gelukkige dagen dat je wat te vieren hebt, snap ik dat het even extra binnenkomt en je daar aan moet denken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197339789
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ook niet :D Maar zo doe ik het ook eigenlijk elk jaar. Een keer iets leuks doen op mijn verjaardag lijkt me op zich best wel leuk, maar dan gewoon met een klein groepje

Op de basisschool had ik nog wel eens dat ik klassenfeesten organiseerde op mijn verjaardag, maar daar had ik op de middelbare al geen trek meer in
Op de middelbare trok ik met m'n 3 beste maten van de middelbare school vaak gewoon een biertje los in het weekend dat één van ons jarig was. Gewoon gezellig :) Maar goed, dat was dan ook echt alleen met de mensen waar ik héél goed mee kon, met hen later ook op examenreis geweest en zo. De rest (van die half-vrienden) deed ik dan eigenlijk niks mee terwijl ik andersom wel uitgenodigd werd.

Er zijn overigens wel personen van de middelbare school waar ik nu leuker/beter contact mee heb dan toen ik op de middelbare school met diegene zat :D
pi_197339834
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:23 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Nou ja, het enige wat ik wel had gewild op mijn verjaardag was naar een restaurant. Dat kon helaas niet maar mijn ouders hadden dan bedacht om te gaan gourmetten dus bij de plaatselijke cateraar hadden zij zo'n gourmetpakket besteld :D Ook gewoon prima ^O^
Dat is inderdaad een mooie oplossing! ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 11 januari 2021 @ 11:29:28 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197339842
Nadat ik het vorig jaar wel groots gevierd had, was ik sowieso van plan om dat dit jaar niet te doen. Gelukkig helpt de lockdown daar nu ook aan mee. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197339867
Goedemorgen iedereen *O*
@sportfreak een beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd. *O*
@koffieleuk succes met je tentamens. :Y
@TheVulture 41 jaar, nou dan mag je de titel oude bok met trots dragen :P , van harte gefeliciteerd. *O*
pi_197339932
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:26 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Op de middelbare trok ik met m'n 3 beste maten van de middelbare school vaak gewoon een biertje los in het weekend dat één van ons jarig was. Gewoon gezellig :) Maar goed, dat was dan ook echt alleen met de mensen waar ik héél goed mee kon, met hen later ook op examenreis geweest en zo. De rest (van die half-vrienden) deed ik dan eigenlijk niks mee terwijl ik andersom wel uitgenodigd werd.

Er zijn overigens wel personen van de middelbare school waar ik nu leuker/beter contact mee heb dan toen ik op de middelbare school met diegene zat :D
Dat is ook gewoon gezellig *O* En helemaal met mensen waar je echt heel close mee bent. Wel leuk dat je nu juist beter contact hebt met sommige mensen :D Ik heb eigenlijk na de diploma-uitreiking nooit meer iemand gezien.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197340040
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:23 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh :D Da's wel balen ja. Nou ja dan maar zelf echt iets speciaals maken?
Mwah niks bijzonders, kip met rijst en groenten, maar wel :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 11 januari 2021 @ 12:00:23 #72
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197340261
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:26 schreef molloot200 het volgende:

[..]


Er zijn overigens wel personen van de middelbare school waar ik nu leuker/beter contact mee heb dan toen ik op de middelbare school met diegene zat :D
Dat laatste heb ik ook :D Maar kwam eigenlijk al een beetje aan het eind van de zesde. We waren altijd met z'n zessen, dat werd toen acht. Eentje viel eigenlijk meteen na de middelbare school af (maar dat was echt vriendschap door omstandigheden zeg maar :P En ze was gezakt, dus was misschien ook wel lastig dat wij studeerden en alles). En eentje nu bijna vier jaar geleden, die was echt heel ongeïnteresseerd en had nooit meer tijd. En toen kreeg de eerste van de vriendinnen een kindje, die heeft ze niet eens gefeliciteerd, niet meebetaald aan het gezamenlijke cadeau en niet op kraambezoek geweest. Wij hadden al jaren een beetje frustratie jegens haar, maar dit was wel echt de druppel. Dus nu weer met z'n zessen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197340392
Ik vind het af en toe best jammer dat ik met niemand van de middelbare meer contact heb. Maar de vriendinnen die ik toen had, bleken ook in de laatste twee jaar van school niet echt goede vriendinnen te zijn, toen ik een burn-out kreeg en ze daar niet echt sympathie voor hadden. Zij leerden tijdens de werkweken in de laatste jaren ook allemaal andere mensen kennen en namen mij niet in hun nieuwe groep op.

De andere mensen in mijn jaarlaag waren verder wel aardig, maar ik durfde ook niet echt in mijn eentje dan op een groepje af te stappen van mensen waar ik in eerdere jaren nooit mee om was gegaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 11 januari 2021 @ 12:10:43 #74
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197340393
Gefeliciteerd @TheVulture! *G*
  maandag 11 januari 2021 @ 12:15:35 #75
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197340470
Nooit SPSS gebruikt, bij ons op de studie hadden we Stata! En een heel klein beetje R en Python gehad :Y
Was daar heul niet slecht in, zowel de analyse kunnen doen als het uitleggen waarom je bepaalde resultaten kreeg :P
Bij m'n scriptie daarentegen :X Ging ik veel te moeilijk denken waardoor je analyses krijgt waar je niet zo heel veel meer mee kan _O- En überhaupt data die eigenlijk niet specifiek genoeg was om er iets over te kunnen zeggen :P
Ach, ik heb best wel wat plezier gehad bij het schrijven ervan, niet onbelangrijk :s)
  maandag 11 januari 2021 @ 12:47:25 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197341038
Ik ben goed bezig hoor. Zojuist een memo van 443 regels verwerkt. :7
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 11 januari 2021 @ 13:08:24 #77
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197341425
Ah daar is de eerste prijscorrectie van de Bitcoin al.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 11 januari 2021 @ 13:22:10 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197341672
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 13:08 schreef Strani het volgende:
Ah daar is de eerste prijscorrectie van de Bitcoin al.
Zag net een bericht voorbij komen dat een Belg in 2014 voor 50 bitcoin en verkoopt 'm nu voor 0,95 bitcoin. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 11 januari 2021 @ 13:48:10 #79
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197342099
De pluim is weer warm geworden #doeikou
  maandag 11 januari 2021 @ 13:53:07 #80
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197342193
Wat kan een ICT afdeling soms toch lekker inefficiënt werken hè. Bij ons moest je altijd al een ticket inschieten als je een vraag/probleem had. Behalve bij echt zwaar urgente zaken dan.

Dat systeem was niet helemaal ideaal, dus daarvoor hebben ze iets nieuws gebouwd. Maar sindsdien kreeg ik, en anderen ook, een foutmelding als je het programma wilde openen.

Wat blijkt, het werkt alleen als je de VPN verbinding uitschakelt :') Dus om een probleem te kunnen melden, moet ik mijn VPN verbinding uitschakelen, waardoor een deel van de programma's niet werken en ik niet op de schijf kan komen :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 11 januari 2021 @ 13:53:44 #81
39237 crew  H_T
2733
pi_197342209
Arnold Schwarzenegger heeft een goeie speech opgenomen en op YouTube gezet :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 11 januari 2021 @ 13:55:29 #82
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197342248
quote:
82s.gif Op maandag 11 januari 2021 13:48 schreef Momo het volgende:
De pluim is weer warm geworden #doeikou
Geen min 17 meer einde van de maand?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197342389
Gefeliciteerd @TheVulture *O* *O*
Koel en donker bewaren
  maandag 11 januari 2021 @ 14:05:06 #84
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197342422
quote:
82s.gif Op maandag 11 januari 2021 13:48 schreef Momo het volgende:
De pluim is weer warm geworden #doeikou
Nou ja zeg, zelfs de de Elfstedentocht die niet doorgaat gaat niet door :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_197342454
Ik heb weer dingen besteld ;(

*gaat zich opgeven voor een praatgroep*
Koel en donker bewaren
pi_197342460
Maar nu mag ik ECHT ECHT niks meer.
Koel en donker bewaren
  maandag 11 januari 2021 @ 14:07:51 #87
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197342477
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:07 schreef Guanabana het volgende:
Maar nu mag ik ECHT ECHT niks meer.
Herkenbaar wel. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197342549
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb weer dingen besteld ;(

*gaat zich opgeven voor een praatgroep*
Wat is het dit keer geworden? :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197342569
En ik ga vandaag een dekbedovertrek bestellen, want ik ben het nu echt zat!

Ik wilde ook nog iets anders, maar dat ben ik vergeten :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197342684
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat is het dit keer geworden? :P
Ik durf het niet te zeggen, jullie gaan lachen :')

Ik heb een beetje last van mijn huid, heel droog en vlekkerig en rood dus ik had wat info gezocht en heb nu hyaluronzuur en een exfoliant met melkzuur en nog een dagcrème. :@

Maar in my defense, het was allemaal heel betaalbaar, anders had ik het niet gedaan :P
Koel en donker bewaren
  maandag 11 januari 2021 @ 14:16:05 #91
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197342692
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb weer dingen besteld ;(

*gaat zich opgeven voor een praatgroep*
Ik wil wel bij je in de praatgroep! Wat heb je besteld? :9
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197342731
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:11 schreef Aoibhin het volgende:

Ik wilde ook nog iets anders, maar dat ben ik vergeten :')
Sommige dingen zijn ook privé, het geeft niet Jobi. ;)
Koel en donker bewaren
  maandag 11 januari 2021 @ 14:18:22 #93
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197342733
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik durf het niet te zeggen, jullie gaan lachen :')

Ik heb een beetje last van mijn huid, heel droog en vlekkerig en rood dus ik had wat info gezocht en heb nu hyaluronzuur en een exfoliant met melkzuur en nog een dagcrème. :@

Maar in my defense, het was allemaal heel betaalbaar, anders had ik het niet gedaan :P
Klinkt als iets dat wel nuttig is, dus dat valt buiten dat je niks meer mag kopen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197342741
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Klinkt als iets dat wel nuttig is, dus dat valt buiten dat je niks meer mag kopen.
Neeee zeg dit niet!!

:P
Koel en donker bewaren
  maandag 11 januari 2021 @ 14:19:37 #95
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197342752
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik durf het niet te zeggen, jullie gaan lachen :')

Ik heb een beetje last van mijn huid, heel droog en vlekkerig en rood dus ik had wat info gezocht en heb nu hyaluronzuur en een exfoliant met melkzuur en nog een dagcrème. :@

Maar in my defense, het was allemaal heel betaalbaar, anders had ik het niet gedaan :P
Als ik later groot en rijk ben wil ik een Foreo, ken je dat? _O_
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197342764
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:19 schreef Meke het volgende:

[..]

Als ik later groot en rijk ben wil ik een Foreo, ken je dat? _O_
Nee?
Koel en donker bewaren
pi_197342804
Een gezichtsborstel. Mijn eerste reactie is echt, auw dat is toch veel te ruw voor je gezicht :P
Koel en donker bewaren
pi_197342806
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:15 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik durf het niet te zeggen, jullie gaan lachen :')

Ik heb een beetje last van mijn huid, heel droog en vlekkerig en rood dus ik had wat info gezocht en heb nu hyaluronzuur en een exfoliant met melkzuur en nog een dagcrème. :@

Maar in my defense, het was allemaal heel betaalbaar, anders had ik het niet gedaan :P
Waarom zouden we daar om lachen? :D Juist fijn als je fijne spulletjes weet te vinden die helpen! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197342813
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn ook privé, het geeft niet Jobi. ;)
Nou zo spannend was het niet hoor :D Anders was ik het vast niet vergeten _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197342819
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Waarom zouden we daar om lachen? :D Juist fijn als je fijne spulletjes weet te vinden die helpen! *O*
Omdat sommige mensen (en ik eigenlijk ook wel to some extent) dat soort huidverzorgingsproducten nogal onzin vinden :P Kijk een dagcrème is tot daaraan toe, maar een exfoliant en allerlei serumpjes, mja :P

Maar dit is ook mijn calvinistische opvoeding speaking hoor :D :@
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')