Ik kijk via KPN iTV...quote:Op zondag 10 januari 2021 17:00 schreef Paul het volgende:
ESPN stream ligt er vanaf minuut 1 bij iedereen uit. Dus mocht iemand een streampje hebben IK KAN NIET ANDERS JA! Kut ESPN
Het benoemen waard uit schaamte daar waar ik op's standaard skipquote:Op zondag 10 januari 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ja nu weet ik het wel hoor. Ik word er nog verlegen van.
PSV - Ajaxquote:
Ik vond hem ook leuk, maar dat kansloze indekken zat me toch iets te dwars om op de like te klikkenquote:Op zondag 10 januari 2021 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Een post van @:mexicanobakker geliked
Ik heb een pittige mening over users zonder ui.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:04 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Wil @:maxi-mus toch wel met zijn OP complimenteren
meestal zijn dat mensen die weer terug zijn na anoniem geweest te zijn, maar zich nog geen "echte fokker voelen"quote:Op zondag 10 januari 2021 17:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users zonder ui.
Over indekken gesproken, waar is @Dj_Day-V ?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem ook leuk, maar dat kansloze indekken zat me toch iets te dwars om op de like te klikken
Mooi steekpasje.quote:
Ik moet nog een keer een ui nemenquote:Op zondag 10 januari 2021 17:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users zonder ui.
Ja, die post gewoon hoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Over indekken gesproken, waar is @:DJ_Day-V ?
Die had zich zo erg ingedekt dat die zichzelf al een kwartier probeert uit te gravenquote:Op zondag 10 januari 2021 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Over indekken gesproken, waar is @:DJ_Day-V ?
Ik check soms mijn mobielquote:Op zondag 10 januari 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die post gewoon hoor.
Sinds de 0-1
Wow 0-2
Dit wordt pijnlijk
Mimimimimiquote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Al 40-45 OP's gemaakt als Ajax (Europees) en Oranje spelen maar inderdaad nauwelijks waardering. Moet minimaal 4 lappen tekst in kennelijk.
Oeiquote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Al 40-45 OP's gemaakt als Ajax (Europees) en Oranje spelen maar inderdaad nauwelijks waardering. Moet minimaal 4 lappen tekst in kennelijk.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die post gewoon hoor.
Sinds de 0-1
Wow 0-2
Dit wordt pijnlijk
Weet jij nu al op wie je gaat stemmen bij mijn Schlemiel van de wedstrijd poll?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zahavi is in 1 wedstrijd van de schlemiel naar de held zo.
Er zaten waarschijnlijk 40-45 grapjes in verwerkt en dan blijft de like uit.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Je OPs zijn niet schijtlollig genoeg. Gewoon.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Niet? Dit lag aardig in mijn lijn der verwachting helaas.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Dit was niet echt wat ik verwachtte van deze wedstrijd.
Hendrix natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij nu al op wie je gaat stemmen bij mijn Schlemiel van de wedstrijd poll?
Verwerk volgende keer een kort leuk gebbetje in de OP.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Het is nou ook weer niet zo dat PSV tot nu toe een verpletterende indruk op me maakte.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet? Dit lag aardig in mijn lijn der verwachting helaas.
rip hendrixquote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hendrix natuurlijk.
Hier niet bij zijn
Nee maar dat doen ze nu ook niet toch? Malen Gakpo en co tegen Blind en Schuurs met ruimte, tel uit je winst.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nou ook weer niet zo dat PSV tot nu toe een verpletterende indruk op me maakte.
Konden we z'n nek maar omdraaien.quote:
Iedereen van Ajax.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij nu al op wie je gaat stemmen bij mijn Schlemiel van de wedstrijd poll?
Ik lees de OP's altijd, sinds @El-Stinho van die mooie OP's had.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:11 schreef Caland het volgende:
Ik lees de OP eigenlijk nooit bij livetopics
Dit ter info
Dat was John de Wolf in z'n eentje.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
Blind en Schuurs moet toch ook wel echt het meest homofiele centrum ooit zijn
Mist ritmequote:Op zondag 10 januari 2021 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Blind gaat er ook niet echt meer hart in.
Ajax leek voor de winterstop een stuk makkelijker te voetballen vaak, maar doen nu onder voor een PSV zonder Götze. Die had ik echt niet zien aankomen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet? Dit lag aardig in mijn lijn der verwachting helaas.
Oh dan heb ik de plaatjes er dit keer puur voor Scrummie ingedaan dus.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:11 schreef Caland het volgende:
Ik lees de OP eigenlijk nooit bij livetopics
Dit ter info
Pas op he, de dikke dame moet nog een vet liedje zingen he!quote:
Dan heb je niet zoveel van Ajax gezien ben ik bang.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:12 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ajax leek voor de winterstop een stuk makkelijker te voetballen vaak, maar doen nu onder voor een PSV zonder Götze. Die had ik echt niet zien aankomen.
Die eerste goal vond ik wel echt goed. Verder is het allemaal nogal rommelig.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar dat doen ze nu ook niet toch? Malen Gakpo en co tegen Blind en Schuurs met ruimte, tel uit je winst.
Wát een klote OP zeg.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dan heb ik de plaatjes er dit keer puur voor Scrummie ingedaan dus.
Ja nee oke.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op he, de dikke dame moet nog een vet liedje zingen he!
Of zoiets.
Minder dan PSV iig.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je niet zoveel van Ajax gezien ben ik bang.
Interesseert niemand iets.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:13 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax nu de odds die PSV had voorafgaand bij 0-2 achterstand
Ah nu snap ik die Antilianen reclame op dat shirt.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:12 schreef Caland het volgende:
Blind z’n pacemaker hoeft vandaag in ieder geval niet aan te slaan
Lekker rustig aan
Hier zit een 40-45 grap in.quote:
Feyenoord haalt hooguit een puntje in de toppers. Geen illusies.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Duidelijk, titelstrijd gaat tussen PSV en Feyenoord
Dit.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord haalt hooguit een puntje in de toppers. Geen illusies.
Foei. Ga je weer klikken ?quote:
Dan feliciteer ik PSV met de titel.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Duidelijk, titelstrijd gaat tussen PSV en Feyenoord
Dat was de paal Nielsie.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
Gaat die keeper opeens ook nog lastige ballen tegenhouden, wat een lul
Die heeft wél humor.quote:
Welke verdediging?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar wordt de verdediging niet beter van vrees ik
Niveautje Fortuna.quote:
Hoe is Budweiser? Ze proberen het hier als premium pils in de markt te zetten merk ik in de supermarkt.quote:
Lekker manquote:Op zondag 10 januari 2021 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe is Budweiser? Ze proberen het hier als premium pils in de markt te zetten merk ik in de supermarkt.
Ik vind die scorebalk ook wel leuk!quote:Op zondag 10 januari 2021 17:20 schreef R-woud93 het volgende:
ESPN heeft wel een prima logo, stoort gelukkig niet
Bij deze stand ben ik het daar wel mee eens ja.quote:
Lauwe pis.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe is Budweiser? Ze proberen het hier als premium pils in de markt te zetten merk ik in de supermarkt.
Niet te zuipen. Serieus.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verdomme, te laatquote:Op zondag 10 januari 2021 17:21 schreef GGMM het volgende:
Althans, qua design.
De stand vind ik minder leuk!
Dank je, Hansquote:Op zondag 10 januari 2021 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij deze stand ben ik het daar wel mee eens ja.
Klopt.quote:
Net zoals Corona dus, en zoals omgekeerd Heineken in het buitenland doetquote:Op zondag 10 januari 2021 17:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lauwe pis.
Bier voor arbeider in Alabama.
Voor de 0-1 was het niveau nog redelijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een ontzettend slechte wedstrijd is het eigenlijk op de 0-1 na.
Walking Football.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:24 schreef Zorro het volgende:
Rosario voetbalt alsof de spelregels zeggen: Ale iemand je voorbij gaat ben je af en mag je niet meer mee doen.
Die bijnaam heeft nu wel een wrange bijklank.quote:
Je reageert als door een bij gestokenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat was een overtreding op Dumfries.
huehuheuequote:Op zondag 10 januari 2021 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee? Steken dit soort opmerkingen je?
Ziedend.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef Wotte het volgende:
2-2 voor rust en terecht met je Oostenrijkse kuttactiek.
Je komt erg boos over. Schmidt is een Duitser trouwensquote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef Wotte het volgende:
2-2 voor rust en terecht met je Oostenrijkse kuttactiek.
40:45quote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
ff pissen en ik kom terug, 1-2
40-45quote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Oh sorry.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bijnaam heeft nu wel een wrange bijklank.
quote:
Kunnen we nu concluderen dat Lenny Twentse huisvrouwenhumor heeft?quote:
😃quote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon grappig.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kinderachtig aub.
PSV mag wel wat meer initiatief tonen idd. Anders roepen ze het over zichzelf af met al die ruimte op links o.a.quote:
Was gewoon om PSV te verrassen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
Boertje Erik heeft wel erg weinig vertrouwen in zijn nieuwe aankoop als hij denkt dat Labyad het daar beter doet vandaag
Nog erger, ben gewoon geen fan van topclubs die voetbal spelen met een ijshockey verdediging. Het is entertainment, het volk wil brood en spelen, het moet op en neer vloeien, geen snelle counters en terug in je hol.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je komt erg boos over. Schmidt is een Duitser trouwens
Even gekeken. Nanke (wtf is dit voor naam) is een vrouw.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we nu concluderen dat Lenny Twentse huisvrouwenhumor heeft?
De tweede helft ?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordeel voor Ajax is dat PSV maar 1 helft goed speelt.
De vrouw van Jelle Klaassen. (insert hier weer allemaal voorspelbare peodgrapjes)quote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even gekeken. Nanke (wtf is dit voor naam) is een vrouw.
Als je dat goed uitvoert is dat ook geen straf om naar te kijken imo.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nog erger, ben gewoon geen fan van topclubs die voetbal spelen met een ijshockey verdediging. Het is entertainment, het volk wil brood en spelen, het moet op en neer vloeien, geen snelle counters en terug in je hol.
Oke man.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nog erger, ben gewoon geen fan van topclubs die voetbal spelen met een ijshockey verdediging. Het is entertainment, het volk wil brood en spelen, het moet op en neer vloeien, geen snelle counters en terug in je hol.
Nee Ajax is beter, maar PSV 3-4 keer messcherpquote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben zeker de enige die vindt dat Ajax de betere partij is? (PSV-aanval afgewacht met posten)
Misschien bang dat Haller geen volle 90 minuten meekan. Heeft ie nu een excuusquote:Op zondag 10 januari 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
Boertje Erik heeft wel erg weinig vertrouwen in zijn nieuwe aankoop als hij denkt dat Labyad het daar beter doet vandaag
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben zeker de enige die vindt dat Ajax de betere partij is? (PSV-aanval afgewacht met posten)
Vanaf de 25e minuut vind ik Ajax wel echt beter, ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
Wie?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vrouw van Jelle Klaassen. (insert hier weer allemaal voorspelbare peodgrapjes)
Liever met Haller een voorsprong opbouwen en dan wisselen dan een comeback moeten doenquote:Op zondag 10 januari 2021 17:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Misschien bang dat Haller geen volle 90 minuten meekan. Heeft ie nu een excuus
Bedankt, nu heb ik er weer vertrouwen in.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:37 schreef KingRoland het volgende:
Lol meestal als ajax de aansluitingstreffer maakt winnen ze het ook, als ze dat niet doen voor de 1e helft verliezen ze altijd en kun je de 2e helft gewoon skippen
Prima dit
2e helft van PSV is ook niet al te best als je de statistieken ziet lolquote:Op zondag 10 januari 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik er weer vertrouwen in.
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
Volgens Frank de Boer wel.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
*niet dat dit alles zegt.
Ziedendquote:Op zondag 10 januari 2021 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
zal wel weer lucky ajax zijn
met die coronaboy Haller (die hoort nog niet eens daar te zijn maar 2 weken quarantaine, oh ja maar ajax mag dat van corrupte knvb)
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
met die coronaboy Haller (die hoort nog niet eens daar te zijn maar 2 weken quarantaine, oh ja maar ajax mag dat van corrupte knvb)
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
Madquote:Op zondag 10 januari 2021 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
Het is aan je voorbij gegaan dat ze tests hebben uitgevonden?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
Humberto zal net als Jeroen van der Boom diep in het hol van Loewie duiken.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Matige gasten.
Sjamberto heeft Van Gaal vanavond. BLM.
2 weken quarantaine is 2 weken quarantaine, geen excuses graagquote:Op zondag 10 januari 2021 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is aan je voorbij gegaan dat ze tests hebben uitgevonden?
Maar dat geldt niet voor topsporters.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
2 weken quarantaine is 2 weken quarantaine, geen excuses graag
VBL heeft uitzonderingquote:Op zondag 10 januari 2021 17:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
2 weken quarantaine is 2 weken quarantaine, geen excuses graag
zeker niet voor amsterdamse goden, hun met de flutburgemeester ook die regels zelf ook aan d'r laars lapt, met criminele man en zoonquote:Op zondag 10 januari 2021 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor topsporters.
Denk om je bloeddruk kerel.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zeker niet voor amsterdamse goden, hun met de flutburgemeester ook die regels zelf ook aan d'r laars lapt, met criminele man en zoon
Ja klopt Halsema die heeft dat even geregeld.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zeker niet voor amsterdamse goden, hun met de flutburgemeester ook die regels zelf ook aan d'r laars lapt, met criminele man en zoon
quote:Op zondag 10 januari 2021 17:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |