huehuheuequote:Op zondag 10 januari 2021 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee? Steken dit soort opmerkingen je?
Ziedend.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef Wotte het volgende:
2-2 voor rust en terecht met je Oostenrijkse kuttactiek.
Je komt erg boos over. Schmidt is een Duitser trouwensquote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef Wotte het volgende:
2-2 voor rust en terecht met je Oostenrijkse kuttactiek.
40:45quote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
ff pissen en ik kom terug, 1-2
40-45quote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Oh sorry.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bijnaam heeft nu wel een wrange bijklank.
quote:
Kunnen we nu concluderen dat Lenny Twentse huisvrouwenhumor heeft?quote:
😃quote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon grappig.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kinderachtig aub.
PSV mag wel wat meer initiatief tonen idd. Anders roepen ze het over zichzelf af met al die ruimte op links o.a.quote:
Was gewoon om PSV te verrassen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
Boertje Erik heeft wel erg weinig vertrouwen in zijn nieuwe aankoop als hij denkt dat Labyad het daar beter doet vandaag
Nog erger, ben gewoon geen fan van topclubs die voetbal spelen met een ijshockey verdediging. Het is entertainment, het volk wil brood en spelen, het moet op en neer vloeien, geen snelle counters en terug in je hol.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je komt erg boos over. Schmidt is een Duitser trouwens
Even gekeken. Nanke (wtf is dit voor naam) is een vrouw.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we nu concluderen dat Lenny Twentse huisvrouwenhumor heeft?
De tweede helft ?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordeel voor Ajax is dat PSV maar 1 helft goed speelt.
De vrouw van Jelle Klaassen. (insert hier weer allemaal voorspelbare peodgrapjes)quote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even gekeken. Nanke (wtf is dit voor naam) is een vrouw.
Als je dat goed uitvoert is dat ook geen straf om naar te kijken imo.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nog erger, ben gewoon geen fan van topclubs die voetbal spelen met een ijshockey verdediging. Het is entertainment, het volk wil brood en spelen, het moet op en neer vloeien, geen snelle counters en terug in je hol.
Oke man.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nog erger, ben gewoon geen fan van topclubs die voetbal spelen met een ijshockey verdediging. Het is entertainment, het volk wil brood en spelen, het moet op en neer vloeien, geen snelle counters en terug in je hol.
Nee Ajax is beter, maar PSV 3-4 keer messcherpquote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben zeker de enige die vindt dat Ajax de betere partij is? (PSV-aanval afgewacht met posten)
Misschien bang dat Haller geen volle 90 minuten meekan. Heeft ie nu een excuusquote:Op zondag 10 januari 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
Boertje Erik heeft wel erg weinig vertrouwen in zijn nieuwe aankoop als hij denkt dat Labyad het daar beter doet vandaag
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben zeker de enige die vindt dat Ajax de betere partij is? (PSV-aanval afgewacht met posten)
Vanaf de 25e minuut vind ik Ajax wel echt beter, ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
Wie?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vrouw van Jelle Klaassen. (insert hier weer allemaal voorspelbare peodgrapjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |