Oeiquote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Al 40-45 OP's gemaakt als Ajax (Europees) en Oranje spelen maar inderdaad nauwelijks waardering. Moet minimaal 4 lappen tekst in kennelijk.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die post gewoon hoor.
Sinds de 0-1
Wow 0-2
Dit wordt pijnlijk
Weet jij nu al op wie je gaat stemmen bij mijn Schlemiel van de wedstrijd poll?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zahavi is in 1 wedstrijd van de schlemiel naar de held zo.
Er zaten waarschijnlijk 40-45 grapjes in verwerkt en dan blijft de like uit.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Al 40-45 OP's gemaakt als Ajax (Europees) en Oranje spelen maar inderdaad nauwelijks waardering. Moet minimaal 4 lappen tekst in kennelijk.
Je OPs zijn niet schijtlollig genoeg. Gewoon.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Niet? Dit lag aardig in mijn lijn der verwachting helaas.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Dit was niet echt wat ik verwachtte van deze wedstrijd.
Hendrix natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij nu al op wie je gaat stemmen bij mijn Schlemiel van de wedstrijd poll?
Verwerk volgende keer een kort leuk gebbetje in de OP.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Het is nou ook weer niet zo dat PSV tot nu toe een verpletterende indruk op me maakte.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet? Dit lag aardig in mijn lijn der verwachting helaas.
rip hendrixquote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hendrix natuurlijk.
Hier niet bij zijn
Nee maar dat doen ze nu ook niet toch? Malen Gakpo en co tegen Blind en Schuurs met ruimte, tel uit je winst.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nou ook weer niet zo dat PSV tot nu toe een verpletterende indruk op me maakte.
Konden we z'n nek maar omdraaien.quote:
Iedereen van Ajax.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij nu al op wie je gaat stemmen bij mijn Schlemiel van de wedstrijd poll?
Ik lees de OP's altijd, sinds @El-Stinho van die mooie OP's had.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:11 schreef Caland het volgende:
Ik lees de OP eigenlijk nooit bij livetopics
Dit ter info
Dat was John de Wolf in z'n eentje.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
Blind en Schuurs moet toch ook wel echt het meest homofiele centrum ooit zijn
Mist ritmequote:Op zondag 10 januari 2021 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Blind gaat er ook niet echt meer hart in.
Ajax leek voor de winterstop een stuk makkelijker te voetballen vaak, maar doen nu onder voor een PSV zonder Götze. Die had ik echt niet zien aankomen.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet? Dit lag aardig in mijn lijn der verwachting helaas.
Oh dan heb ik de plaatjes er dit keer puur voor Scrummie ingedaan dus.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:11 schreef Caland het volgende:
Ik lees de OP eigenlijk nooit bij livetopics
Dit ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |