Pas op he, de dikke dame moet nog een vet liedje zingen he!quote:
Dan heb je niet zoveel van Ajax gezien ben ik bang.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:12 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ajax leek voor de winterstop een stuk makkelijker te voetballen vaak, maar doen nu onder voor een PSV zonder Götze. Die had ik echt niet zien aankomen.
Die eerste goal vond ik wel echt goed. Verder is het allemaal nogal rommelig.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar dat doen ze nu ook niet toch? Malen Gakpo en co tegen Blind en Schuurs met ruimte, tel uit je winst.
Wát een klote OP zeg.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dan heb ik de plaatjes er dit keer puur voor Scrummie ingedaan dus.
Ja nee oke.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op he, de dikke dame moet nog een vet liedje zingen he!
Of zoiets.
Minder dan PSV iig.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je niet zoveel van Ajax gezien ben ik bang.
Interesseert niemand iets.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:13 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax nu de odds die PSV had voorafgaand bij 0-2 achterstand
Ah nu snap ik die Antilianen reclame op dat shirt.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:12 schreef Caland het volgende:
Blind z’n pacemaker hoeft vandaag in ieder geval niet aan te slaan
Lekker rustig aan
Hier zit een 40-45 grap in.quote:
Feyenoord haalt hooguit een puntje in de toppers. Geen illusies.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Duidelijk, titelstrijd gaat tussen PSV en Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |