Weet jij nu al op wie je gaat stemmen bij mijn Schlemiel van de wedstrijd poll?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zahavi is in 1 wedstrijd van de schlemiel naar de held zo.
Er zaten waarschijnlijk 40-45 grapjes in verwerkt en dan blijft de like uit.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Al 40-45 OP's gemaakt als Ajax (Europees) en Oranje spelen maar inderdaad nauwelijks waardering. Moet minimaal 4 lappen tekst in kennelijk.
Je OPs zijn niet schijtlollig genoeg. Gewoon.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Al 40-45 OP's gemaakt als Ajax (Europees) en Oranje spelen maar inderdaad nauwelijks waardering. Moet minimaal 4 lappen tekst in kennelijk.
Niet? Dit lag aardig in mijn lijn der verwachting helaas.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Dit was niet echt wat ik verwachtte van deze wedstrijd.
Hendrix natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij nu al op wie je gaat stemmen bij mijn Schlemiel van de wedstrijd poll?
Verwerk volgende keer een kort leuk gebbetje in de OP.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
Het is nou ook weer niet zo dat PSV tot nu toe een verpletterende indruk op me maakte.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet? Dit lag aardig in mijn lijn der verwachting helaas.
rip hendrixquote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hendrix natuurlijk.
Hier niet bij zijn
Nee maar dat doen ze nu ook niet toch? Malen Gakpo en co tegen Blind en Schuurs met ruimte, tel uit je winst.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nou ook weer niet zo dat PSV tot nu toe een verpletterende indruk op me maakte.
Konden we z'n nek maar omdraaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |