SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ja, dat gaat heel goed tegenwoordig. Hij heeft steeds meer vrienden zelfs, maar omdat hij nooit in onze woonplaats op school heeft gezeten heeft hij hier nauwelijks vrienden. En dat vindt hij wel eens lastig. Dus we zijn erg blij dat hij nu een vriend heeft gevonden hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij een paar vrienden heeft die hetzelfde zijn. Maakt het voor hem allemaal ook wat makkelijker, denk ik.
Dat heb je zelf gedaan, denk ik.quote:
Je kunt het ook in de feedback vragen. Zal ik dat doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil wel modjes lokken, maar weet eigenlijk niet wie hier mod zijn. @:Viv kan jij helpen?
Belsen en Bosbeetle geloof ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil wel modjes lokken, maar weet eigenlijk niet wie hier mod zijn. @:Viv kan jij helpen?
Kun je bovenaan in MUZ in het topic "What a mod gotta do" aankaarten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik doe het wel evenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je bovenaan in MUZ in het topic "What a mod gotta do" aankaarten.
Er komt vast nog wel een andere.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:22 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, fietsen, anders mis ik straks mijn trein nog
Anders ook welquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon het topic rapporteren, dan zien de mods het.
Dank voor de snelle service.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik wat heeft dit nou weer met MUZ van doen, pas door de OP wist ik dat het R49 was
Jij hebt paling en je deelt niet eens?quote:
Die was donderdag bij mijn vaste viskraam ook op tegen sluitingstijd.quote:
Oh wat fijn om te horen! Gelukkig zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen mn pa, en die is inmiddels ook weer een heel eind opgeknapt, alleen nog snel moe... maar dat zal moeten slijten nu gok ik.
Het zonnetje schijnt naar binnen en ik zie allemaal dingen.. stof dusquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien het zonnetje schijnt, maar er buiten bijna niets te doen is gooi ik zo wat 'zonnige' beats via de stream de wereld in...
Poets ze!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:05 schreef just me het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt naar binnen en ik zie allemaal dingen.. stof dus
Zorg jij voor de arbeidsvitaminen dan ga ik ondertussen aan de slag
U draait, wij poetsenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poets ze!
Mijn eega is daar ook mee bezig, dus ben ik verbannen naar mijn draaihok...
de plaat zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is oneerlijk verdeeld.
Ik had ook liever willen poetsen...
Op weg naar het boodschappen doen hebben we natte sneeuw, regen, hagel en een regenboog gehad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zoveel stof hier,daar is geen beginnen aan. We stonden in de startblokken om te gaan wandelen en toen trok het helemaal dicht en viel er neerslag. Straks poging twee dan maar, want dit is niet aangenaam zo
Die zonder inkt of heb je die om kunnen ruilen?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:00 schreef just me het volgende:
en ondertussen ben ik de nieuwe printer aan het installeren
HP Envoy6000, 99,00 en 6 maanden gratis inktquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zonder inkt of heb je die om kunnen ruilen?
Welke is het geworden?
Dat wordt de eerste 6 maanden dan heel veel printen...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:19 schreef just me het volgende:
[..]
HP Envoy6000, 99,00 en 6 maanden gratis inkt
Jep, zeker als dochterlief niet de verhuisdoos kan vinden waar de printer inzit. Ik ben al bezig om voor de kabouter werkbladen uit te printenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt de eerste 6 maanden dan heel veel printen...
Is dat voor school?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:27 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, zeker als dochterlief niet de verhuisdoos kan vinden waar de printer inzit. Ik ben al bezig om voor de kabouter werkbladen uit te printen
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat voor school?
If so, moet je dat als ouder ook maar net kunnen regelen...
Nee, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:30 schreef just me het volgende:
[..]er niet iedere ouder heeft een beschikking over een printer e.d.
Dat zal ook wel gebeuren denk ik maar een moeder die het voor je doet is wel zo handig. Ik ga er toch maandag naar toe.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik.
Kunnen ze dat niet van school uit regelen en opsturen/af laten halen, denk ik dan...
Ah, iets met voor een karretje spannen...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:32 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren denk ik maar een moeder die het voor je doet is wel zo handig. Ik ga er toch maandag naar toe.
Jep of geen zin hebben om te zoekenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, iets met voor een karretje spannen...
Tip:quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
Jep of geen zin hebben om te zoeken
quote:Kinderopvang heeft voldoende capaciteit
De kinderopvang heeft voldoende capaciteit om kwetsbare kinderen en kinderen van ouders met cruciale beroepen op te vangen, zegt de Branchevereniging Maatschappelijke Kinderopvang (BMK) zaterdag over de noodopvang van kinderen tijdens de lockdown.
De bezetting is gemiddeld nog geen 50 procent ten opzichte van normaal, blijkt uit een peiling van BMK onder een groot aantal kinderopvangorganisaties. Wel doen meer ouders een beroep op de opvang dan tijdens de eerste lockdown. Dat is ook op scholen het geval. (Foto: ANP)
Zij kunnen het thuis opvangen gelukkig. Merel werkt 3 dagen en haar man 4 dagen. Ze wisselen elkaar af.quote:
Ik las het bericht toevallig en ik verbaasde me over de 'leegstand binnen de opvang.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
Zij kunnen het thuis opvangen gelukkig. Merel werkt 3 dagen en haar man 4 dagen. Ze wisselen elkaar af.
Bij Junior is het iets lastiger, maar die zit weer in quarantaine en weet woensdag of hij weer aan het werk mag. Hij heeft wel een cruciaal beroep en hij zal zeker de opvang inschakelen als opa's en oma's het mooi genoeg vinden.
Hij heeft werkoverleg gehad, minstens 1,5 meter afstand gehouden en collega blijkt nu besmet te zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las het bericht toevallig en ik verbaasde me over de 'leegstand binnen de opvang.
Ik dacht dat veel ouders hun kinderen daar wel onder zouden brengen, om niet de hele dag aandacht aan ze te hoeven schenken terwijl je moet werken.
Maar weer in quarantaine?
Sommige mensen maken er een hobby van...
Dat is mooi, dan ga ik daarna nog even naar buitenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga het tempo en de bassen even open draaien, voordat ik er zo mee stop...
Oh, hij is slechts preventief in quarantaine...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:53 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft werkoverleg gehad, minstens 1,5 meter afstand gehouden en collega blijkt nu besmet te zijn.
[
Ja, doen, voordat het donker is!quote:Dat is mooi, dan ga ik daarna nog even naar buiten
Is het nog glad?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Drie kwartier stevig door kunnen wandelen, heerlijk
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:59 schreef MadMaster het volgende:
Ben overigens benieuwd of Brother z'n telefoon heeft kunnen maken.
Dit is mijn geplofte exemplaar:
[ afbeelding ]
Nee, gelukkig niet meer glad, wel ijs op de sloten. We hebben ook bewust gewacht tot de middag, geen zin in uitglijdenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het nog glad?
Vanmorgen was het op straat net een schaatsbaan...
Zie je die batterij, dat witte vierkante ding links en deels onder het zwarte vlak doorlopend?quote:
We hadden geen idee, hoer was het niet glad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet meer glad, wel ijs op de sloten. We hebben ook bewust gewacht tot de middag, geen zin in uitglijden
Ik hoor het.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn alweer een plaat verder...
dat is toch jammer geen gladde hoerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden geen idee, hoer was het niet glad.
Bij de supermarkt wel, daar gingen er diverse onderuit...
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:09 schreef just me het volgende:
[..]
dat is toch jammer geen gladde hoer
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:09 schreef just me het volgende:
[..]
dat is toch jammer geen gladde hoer
Heb ik ook wel eens last van, ik neem het je niet kwalijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Sommige letters zitten te dicht op elkaar...
Loop ze!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:19 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van, ik neem het je niet kwalijk
Maar nu ga ik wel even naar buiten voordat het donker is!
Dank voor de muziekjes
![]()
![]()
Ik weet niet of het steeds zo'n stuitermuziek is geweest, maar anders kan ik me dat voorstellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:24 schreef MadMaster het volgende:
En de laatste, ik vind het mooi geweest na 2,5 uur...
Nee, ik ben heel rustig begonnen op 130 BPM en zit nu op 190 BPM...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of het steeds zo'n stuitermuziek is geweest, maar anders kan ik me dat voorstellen.
quote:13:52 : Azior - Sunset At Myvatn (Original Mix)
13:57 : Johan Gielen feat. Sally Corlett - Reached You Anyway
14:02 : Dario G - Sunchyme [Original]
14:09 : Jaydee - Plastic Dreams (Original Mix)
14:18 : Three Drives - Greece 2000 (Marcel Woods Mash-up Remix)
14:25 : The Doors - Riders On The Storm [Alexander Holsten & Sanya Shelest Cub Remix Edit]
14:28 : Faithless - Salva Mea (Full Epic Mix)
14:37 : Illitheas And Ahmed Romel - Mavikus (Original Mix)
14:45 : Zolex - Night of the Running Man (K.O.B. Mix)
14:49 : Jaro Sabo - Signals
14:54 : Owen Ear - EKO (original version)
14:58 : Tragic Error - Tanzen
15:03 : Vadim Spark & Dennis Graft - Spells (Original Mix)
15:08 : Assaf - Sweet Sorrow (Extended Mix)
15:12 : Andrew Rayel & David Gravell - Trance Reborn (FYH100 Anthem)
15:14 : Feel - The Nutcracker (Extended Mix)
15:20 : The Cube Guys - La Banda (Original Mix)
15:25 : U.S.U.R.A. - Open Your Mind (Fishpop Mix)
15:29 : Ashley Wallbridge - JYNX (Cut Edit)
15:34 : Lisa Lashes - Numero Uno (Ummet Ozcan Remix)
15:40 : 3 Phase Featuring Dr. Motte - Der Klang Der Familie (Corvin Dalek Wet & Hard Remix)
15:45 : Supermarco May - W.A.P (Psyco Version)
15:50 : Mr. Greidor - S.B.V.200 (Electroliftclub H and D Mix)
15:53 : Digital Boy - Digital Danze (Neophyte Remix)
15:55 : Arpeggiators - Freedom Of Expression (DJ Scot Project Remix).mp3
16:02 : The Moon - Blow The Speakers (The Mighty Ghost Mix)
16:07 : Geck-E - Thump
16:09 : Brooklyn Bounce - Club Bizarre (DJ Scot Project Remix)
16:12 : Julian DJ & Davide Sonar - Techno Noise (Original Frequency mix)
16:14 : Neal Thomas - Pyrotechno
16:15 : John Ferris - Generation Bass (Blutonium Boy vs. DJ Neo Mix)
16:17 : Isaac - Recharged
16:20 : Inner Heat - 2Gether
16:23 : Gary D. - Overload
16:24 : Wasting Program - You Have Nothing Left But Destruction
Je hebt vooral de dreunen meegekregen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:28 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek die ik meegekregen heb in ieder geval.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt vooral de dreunen meegekregen.
Ik ga even een blokje om en ben zo bij je terug...
Ja, hij is inmiddels weer gemaakt. Duurde allemaal even wat langer dan verwacht en heb dus half Amsterdam zo'n beetje gezien. Ben nu net weer thuis.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:59 schreef MadMaster het volgende:
Ben overigens benieuwd of Brother z'n telefoon heeft kunnen maken.
Dit is mijn geplofte exemplaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eenzame luisteraar is er weerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:11 schreef Melting het volgende:
Voor degene die wat verzoekjes in wil dienen en gewoon wat muziek wil luisteren:
http://www.radio49.nl/
Dus niet luisteren via link in dit topic vermeldt, maar via die site.
Zijn er 2 nu.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
De eenzame luisteraar is er weer
Eentje maarquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
Brother is aan het verzoeken geslagen, zie ik.
Oh jaquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:23 schreef brother52 het volgende:
Ook handig, wil ik mijn bankapp instellen, moet ik eerst nog wat aan mijn gegevens toevoegen via de site maar om daar in te kunnen loggen, moet ik dat bevestigen via de app...![]()
Maandag maar even bellen.
Nee, gewoon de nieuwe.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
Ik ben even in de war nu. Moeten we weer naar de oude site luisteren?
Nee. Raf is bezig met het kijken naar het plan-programma.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
Heeft Raf guppy weer tot leven gewekt?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Raf is bezig met het kijken naar het plan-programma.
Ik heb Gup weer aangezet. Met hulp van Mad ook weer goed ingesteld.
Dat klopt niet, volgens mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik hoor I'm so glad that I am a woman, gezongen door een man.
Maar ben bang dat ze niet meer door gaan breken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
Dit bandje begint inmiddels toch wel enige bekendheid te krijgen.
The Beatles - Can't buy me love
Nee, het zal die Black Legend wel zijn geweest met een sample van dat nummer eronder. Of ik ben gek, dat sluit ik zeker ook niet uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klopt niet, volgens mij.
Misschien stream nog eens herstarten.
quote:
Goedenavond, ik was even druk bezig, ik kreeg 'n factuur terug maar ik kan het mailadres niet in mijn ledenbestand vindenquote:
Ik heb nu vooral werkbladen voor groep 1 uitgeprintquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Uitgeprint?
Trui had zo'n leuke kleurplaat die je kon personaliseren vroeger. Voor kinderfeestjes.
Dat is vervelend. Ouwerwetse postzegel erop dan maar?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Goedenavond, ik was even druk bezig, ik kreeg 'n factuur terug maar ik kan het mailadres niet in mijn ledenbestand vinden
Ja maar dan moet ik wel vinden voor wie de factuur bestemd is! En dat lukt dus niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Ouwerwetse postzegel erop dan maar?
Mmm..... lastig. Zijn de facturen niet genummerd bij jullie?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik wel vinden voor wie de factuur bestemd is! En dat lukt dus niet.
Afscheidsfeestje!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:16 schreef just me het volgende:
maar er is een opvolger voor mij
![]()
dus eind maart ga ik stoppen
In ieder geval geen gezoenquote:
dan doen we datquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:16 schreef just me het volgende:
maar er is een opvolger voor mij
![]()
dus eind maart ga ik stoppen
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
dan doen we dat
en ik mag de printer houden, heb meteen aangeboden die zelf te kopen maar dat hoefde niet
Netjes!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
dan doen we dat
en ik mag de printer houden, heb meteen aangeboden die zelf te kopen maar dat hoefde niet
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:19 schreef livelink het volgende:
Zit je in de remixes vandaag, Melting?
Deze niet nee, maar die vorige wel.quote:
Dat is dan niet bewust.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze niet nee, maar die vorige wel.
lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:25 schreef brother52 het volgende:
Ik had niet door dat het alweer zo laat was.
Misschien ook maar even wat eten.
Oh, dit had ik moeten weten. Vorig jaar nog gezien.quote:
Voor maart nog dus?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, dit had ik moeten weten. Vorig jaar nog gezien.
Oh ja, nieuw jaar en zo. 2 jaar geleden gezienquote:
Dat vermoedde ik eigenlijk alquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, nieuw jaar en zo. 2 jaar geleden gezien
quote:
Geen carnaval voor hem dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hij is vandaag gearresteerd. Die lacht voorlopig niet meer
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
en met hem nog meer mensen neem ik aan ?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het blijft geweldig. Vind de mensen die dit zo snel bedenken en uitwerken zo ontzettend knap. Zo creatief.quote:
Ja, allemaal zo dom om met hun poffertjesporum vooraan in beeld te staan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
en met hem nog meer mensen neem ik aan ?
quote:
Ja, inderdaad. Totaal geen idee dat er gevolgen zouden kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, allemaal zo dom om met hun poffertjesporum vooraan in beeld te staan.
Diverse figuren zijn ook al ontslagen door hun werkgever...
Weet je dat we bijna 2,5 uur hebben zitten ouwehoeren?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
If You Don't Know Me By Now - Simply Red
Zo lang?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je dat we bijna 2,5 uur hebben zitten ouwehoeren?
Mw. MM wilde mijn eten al naar boven brengen...
Die slechteriken weten dat er domme, lichtgelovige figuren zijn die door wat manipulatie de kolen voor hen uit het vuur halen. Verdeel en heers...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Totaal geen idee dat er gevolgen zouden kunnen zijn![]()
Maar dit zijn de domme, lichtgelovige mensen.
Ik hoop dat ze de echte slechteriken ook weten te pakken.
Ja, helaas. Dat is hoe het werkt. Triest allemaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die slechteriken weten dat er domme, lichtgelovige figuren zijn die door wat manipulatie de kolen voor hen uit het vuur halen. Verdeel en heers...
Uhm.... een beetje. Maar ik heb nu kaas om te snacken bij mijn biertje.quote:
Als je Trump ziet met z'n zgn. krokodillentranen en nota ben zijn veroordeling van degene die het Capitool binnen gedrongen zijn...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, helaas. Dat is hoe het werkt. Triest allemaal.
Ik heb vandaag speciaal weer een Brugse Zot in huis gehaald voor vanavond...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Uhm.... een beetje. Maar ik heb nu kaas om te snacken bij mijn biertje.
Proost!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag speciaal weer een Brugse Zot in huis gehaald voor vanavond...
orange rain dropsquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je Trump ziet met z'n zgn. krokodillentranen en nota ben zijn veroordeling van degene die het Capitool binnen gedrongen zijn...
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben nu al niet meer nieuwsgierig, ongeacht de titel...
Het is niksquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:48 schreef Melting het volgende:
De titel van de volgende plaat heeft me nieuwsgierig gemaakt naar deze plaat.
Ben benieuwd wat het is.
Toch nieuwsgierig genoeg om het even op te zoeken.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Theme from the Deerhunter - Shadows
Eigenlijk een moeilijkere titel, naar die weet ik even niet...
Cavatina.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Theme from the Deerhunter - Shadows
Eigenlijk een moeilijkere titel, naar die weet ik even niet...
Als het een luisterboek was, zat er misschien de muziek nog wel bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
Ik wist wel dat het van the Deerhunter was. Maar ik ken alleen het boek.
Ik ben in de war trouwens. Ik dacht dat het een verfilming was van het boek The heart is a lonely hunter, maar dat is helemaal niet zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het een luisterboek was, zat er misschien de muziek nog wel bij.
Gaat dat ook over de Vietnam oorlog?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben in de war trouwens. Ik dacht dat het een verfilming was van het boek The heart is a lonely hunter, maar dat is helemaal niet zo.
Nee, niet eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat dat ook over de Vietnam oorlog?
Ik loop echt weer achter met de stream. Maar zou het sowieso niet zo snel geweten hebben.quote:
Het is rust.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
ik kan trouwens niet luisteren als er iets gedraaid wordt, fc groningen speelt een best zenuwslopende wedstrijd.
prioriteitenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
ik kan trouwens niet luisteren als er iets gedraaid wordt, fc groningen speelt een best zenuwslopende wedstrijd.
smoesjes...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
voetbal boven muziek, helaasquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Peter Koelewijn - KL204 (Als Ik God Was)
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met FC Groningen te maken dan?
Ze deden vroeger echt niet aan spaties.quote:
Nee ik ga niet weer zoekenquote:
Bij de Shadows ook al. Maar toen zei je niets.quote:
Heb je die dan afgelopen donderdag ook gedraaid?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij de Shadows ook al. Maar toen zei je niets.
Nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die dan afgelopen donderdag ook gedraaid?
Joss Stone dusquote:
Ik snapte echt niet wat je hier wilde zeggen. Ik ga herstarten want ik loop weer veel te ver achter.quote:
En wie weet hoeveel ik achter loop...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snapte echt niet wat je hier wilde zeggen. Ik ga herstarten want ik loop weer veel te ver achter.
ninja editquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wie weet hoeveel ik achter loop...
je gaat je niet weer op glad ijs of zo begevenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na die prostituée vanmiddag pas ik wel op...
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
je gaat je niet weer op glad ijs of zo begeven
Sorry, ik zat ook in een discussie in POL. En ben dus wat langzamer en extra voorzichtig. Want het zou niet de eerste keer zijn dat ik in POL lukraak een song brul.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Livelink, meteen typen bij het horen van de song...
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:34 schreef livelink het volgende:
Robbie Williams - ik ben slecht in titels
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik zat ook in een discussie in POL. En ben dus wat langzamer en extra voorzichtig. Want het zou niet de eerste keer zijn dat ik in POL lukraak een song brul.
Ja, dat is ze helaas niet meer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Ben wel joooooooooooonnnnggggggggggggg.....
zekersquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
just me had ook zo'n kapsel vroegâh...
nee joh, ik was totaal niet met mijn uiterlijk bezig, toen niet, nu nog steeds nietquote:
Natural beautyquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, ik was totaal niet met mijn uiterlijk bezig, toen niet, nu nog steeds niet
ik maakte alleen mijn username correctquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verbeter je nu ook al mijn hoofdletters?
Morgen golfwedstrijd dus rustig aanquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verbeter je nu ook al mijn hoofdletters?
Die hoofdletters gaan vanzelf bij nieuwe zinnen, sorry...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
ik maakte alleen mijn username correct
Ik ga voor maart. De maand waarin het voor ons begon en waarin het wat mij betreft ook wel weer mag eindigen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Deze drummer, Stewart Copeland, moet dus in het Concertgebouw eigen arrangementen van de songs van The Police gaan spelen, met het Concertgebouw orkest.
Maar wanneer?
Voorlopig staat het concert ergens in oktober gepland, geloof ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga voor maart. De maand waarin het voor ons begon en waarin het wat mij betreft ook wel weer mag eindigen.
Ik zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hoofdletters gaan vanzelf bij nieuwe zinnen, sorry...
ik heb nog tot eind maartquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, elke activiteit die je nu wel mag doen moet je met 2 handen aanpakken...
Alleen als de zon schijnt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:47 schreef livelink het volgende:
Is dit ook de zangeres met de zonnebril?
Je kan ook ander vrijwilligerswerk gaan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog tot eind maart
ik weet dat het een goede beslissing is maar het zal wel wennen zijn
Nog meer vrije tijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
waar gaat dit overquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Voorlopig even niets, als ik terugreken heb ik meer jaren wél vrijwilligerswerk gedaan dan nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan ook ander vrijwilligerswerk gaan doen natuurlijk.
oh ik dacht dat je gelezen had dat ik nu echt ga stoppen met de ledenadministratiequote:
Ow, dat wist ik niet, maar is op zich goed nieuws, voor jou.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je gelezen had dat ik nu echt ga stoppen met de ledendministratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |