Fiets op?? Het vriest en het sneeuwt een beetje.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:25 schreef Sangha het volgende:
Ik voel me zo passief door het kijken dat ik zin krijg om te sporten,ik ga de fiets maar eens op, tot laters!
Ja, inderdaad....groot hart voor veel liefdequote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja maar bij een klein hart stel ik me dan weer een harteloos iemand voor.
Je hebt toch ook de uitdrukking dat je een groot hart hebt als je veel voor andere doet.
Qua mogelijkheden of looks?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:30 schreef Benny het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ze echt een dondersmooie keuken hebben
Theo is een bushcrafter?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:16 schreef Sangha het volgende:
Theo geeft aan dat hij weet heeft van wat in de natuur eetbaar is en wat niet en heeft met zijn zoon survivaltochten gedaan. Vuur maken doet hij dan gewoon met een aansteker.
Theo is dubbel gebroken vandaagquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:31 schreef MissyZ het volgende:
Je hebt de titel niet aangepast.
Daan heeft het fruit klaar staan voor Jowi.
Mama Daan wilde Me-time maar is nog steeds een moederkloek.
Elke dag fiets ik, op hometrainer en paar keer per week buiten, lekker warm aangekleed nu en dan frisse neus halen, heerlijk! En nu gaan ik...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Fiets op?? Het vriest en het sneeuwt een beetje.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:33 schreef MissyZ het volgende:
Jowi is eindelijk klaar, en echt......na een halve dag waarin die elke huidcel heeft gepoetst en elk haartje heeft gestreken zie ik geen enkel verschil met toen hij zijn bed uitkwam. Ook knap.
Dat hoorde ik ook gisteren. Maar het komt allemaal wat chaotisch over met die opdrachten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:27 schreef suzi1 het volgende:
en omdat dr eerste opdracht mislukt was (nieuwe bewoners helpen binnen te sneaken zonder zelf gezien te worden) kreeg ze een nieuwe kans met die dansopdracht dus
toen zij nog aan het klagen was Thomas en Nick de koelkasten hebben gedaan plus de keuken. Het is trouwens de eerste keer dat ik haar bezig zie met het huishouden maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:34 schreef MissyZ het volgende:
Nathalie is team keuken schoonmaken. Ze was een team met Ziko.......dus ze klaagt al.
Ze moet het alleen doen.
Maar ze werd al geholpen.....
Nee, dat ligt niet aan jouw.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
toen zij nog aan het klagen was Thomas en Nick de koelkasten hebben gedaan plus de keuken. Het is trouwens de eerste keer dat ik haar bezig zie met het huishouden maar dat kan aan mij liggen.
Dat hebben gij goe gezienquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze beeld hier uit dat de poetsdoeken op zijn?
2 duimpjes opquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat hebben gij goe gezien
[ afbeelding ]
Ze moet eens verder kijken dan haar kin lang isquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
toen zij nog aan het klagen was Thomas en Nick de koelkasten hebben gedaan plus de keuken. Het is trouwens de eerste keer dat ik haar bezig zie met het huishouden maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat hebben gij goe gezien
[ afbeelding ]
Pakt even dr momentjuh. Snap juh.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:44 schreef MissyZ het volgende:
Natte gaat buiten eten. Alleen. Even Me-time.
Heeft ze even nodig.
Kan ze zo weer met frisse energie aandacht vragen, en medelijden.
opzoek naar ruziequote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:44 schreef MissyZ het volgende:
Heeft ze even nodig.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:44 schreef MissyZ het volgende:
Heeft ze even nodig.
Alstublieft nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Nathelie is een soort Billy...Zometeen gaat ze nog in zichzelf praten.
Michelin mannetje in de pizzahouding van de berg af?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:53 schreef MissyZ het volgende:
Thomas is groot fan van Disney maar nooit in Disneylandgeweest.
Te duur, dan gaat die liever ski-een.
En nu heb ik een beeld voor me........
Ze zijn bezig met een spannende legpuzzelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:53 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb de stream aan de gang gekregeneens kijken waar jullie nu allemaal over lullen.
ik denk ook niet dat hij ergens in kanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:53 schreef MissyZ het volgende:
Thomas is groot fan van Disney maar nooit in Disneylandgeweest.
Te duur, dan gaat die liever ski-een.
En nu heb ik een beeld voor me........
Ik vind het nog te vroeg om tactisch te gaan stemmen. Ze zijn daar al zo mee bezig. Wacht eerst even tot de groep echt compleet is want er kan nog zoveel gebeuren. Bij programma's als Expeditie Robinson heeft dat nog wel nut om gelijk met de tactiek bezig te zijn want dat is een vaste groep en komt er nooit iemand bij, maar hier in BB is dat op dit moment nog niet relevant.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:53 schreef waxmask het volgende:
ik begreep gisteren dat ze nu de pijlen op els richten? meeste willen niet tot het einde met haar overblijven
Ja en tsunami's van schuivende sneeuwbergen. Onder gedolven mensen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:54 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Michelin mannetje in de pizzahouding van de berg af?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:55 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja en tsunami's van schuivende sneeuwbergen. Onder gedolven mensen.
En aan zijn achterhoofd krabbende Thomas; "Eeh, ja, vervelend".
Moet hij dan lopend de berg op.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat hij ergens in kan
Zelfde als dat ze altijd een mes bij zich hebben toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:58 schreef MissyZ het volgende:
Waarom zijn Belgen altijd erg trots op zichzelf wanneer ze een puzzel binnen 1 jaar oplossen?
Omdat er op de doos vermeld staat “van 3 tot 5 jaar”
*sorry
#ikhouvanbelgen
#NeeEcht
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:58 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Jij denkt dat 'ie dat overleeft?
hier is thomas in actiequote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:01 schreef zodeju het volgende:
[..]Daarom begrijp ik dat skiën ook niet....past niet in skilift en lopend ook niet.
Ze zijn er wel met 3-4 man aan aan't werken hequote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:03 schreef Benny het volgende:
Hebben ze die puzzel straks nou gewoon in een dag opgelost?
Daaromquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:01 schreef zodeju het volgende:
[..]Daarom begrijp ik dat skiën ook niet....past niet in skilift en lopend ook niet.
Holy shit, zij zit ook buiten. Had haar helemaal niet gespotquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Mooie opmerking van Theo net tegen Els dacht ik, kom er bij zitten anders zit je zo op een afstandje zoals een psycholoog om alles in de gaten te houden.
Tja, blijkbaar maar dat is toch algemeen bekend dat ze na hun quarantaine naar een hotel moesten? Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:11 schreef JACM het volgende:
We mogen zeker niet horen hoe het ging in hun hotelkamers vooraf
Wist het niet, maar heel flauw om te schakelen naar die legpuzzelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar maar dat is toch algemeen bekend dat ze na hun quarantaine naar een hotel moesten? Lekker belangrijk.
Kan me ook niet herinneren dat het bij oude bb's zo lang duurde. En dacht dat er toen veel meer samenhorigheid was met opdrachten voor de pot en niet al bezig waren met nominaties en zwart makerij.....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:08 schreef GayGuy het volgende:
Zelfs de bewoners hadden meer actie verwacht🤣🤣🤣🤣
ik gok dat naomi en els op de schoplijst komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese gaat veel nominatie rondes overleven let op me woorden.
Ik hoop Nathalie en Naomi vanwege haar niet verstaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik gok dat naomi en els op de schoplijst komen
Naomi is tenminste nog normaalquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Naomi heeft net als Nathalie een een vervelend stemmetje ,maar ik hoop dat zij blijft en Nathalie mag weg
Ik kan al die Belgen niet verstaanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:24 schreef Benny het volgende:
Ik vind Naomi juist een leuk vlaams accentje hebben
Ik vind beiden vreselijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:32 schreef MissyZ het volgende:
Theo is voor Linda de Mol, en niet voor Chantal Jansen.
![]()
Chantie is zooooooo leuk.
Ik heb Chantal wel eens echt een paar keer meegemaakt, en ik vind haar echt leuk.quote:
Wat maakt dat uit. Het plezier is er niet minder omquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijkbaar geen nieuw gekochte puzzels. Wat zijn ze zuinig zeg
Weet ie het weer beter?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:36 schreef ddww het volgende:
Nou Theo, zeg maar even hoe de regels van schaken echt zijn!
Ze heeft iig meer emotie in haar gezicht , Linda heeft wat teveel haar gezicht laten bewerken en ze is er niet op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:36 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik heb Chantal wel eens echt een paar keer meegemaakt, en ik vind haar echt leuk.
Komt onopvallend binnen, heeft droge humor en is grappig.
Linda was vroeger een knappe vrouw maar nu ziet ze er niet meer uitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft iig meer emotie in haar gezicht , Linda heeft wat teveel haar gezicht laten bewerken en ze is er niet op vooruit gegaan
Vreselijk en onbegrijpelijk !!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Linda was vroeger een knappe vrouw maar nu ziet ze er niet meer uit
Hij is een betweter , maar ik vind hem wel okayquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Theo vreselijk. Wat een ah is dat.
Misschien moet ik nog aan hem wennen hoor, kan bestquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is een betweter , maar ik vind hem wel okay
Ze speelt zelf ook 'het spel' .quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:45 schreef MissyZ het volgende:
Els is psycholoog of helderziende.
Ze ziet mensen "het spel spelen"
Vind ze niet leuk.
Zag ze ook in de Live show.
Els is echt een Elsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:48 schreef ddww het volgende:
Els praat een beetje als de mislukte nageboorte van Theo
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:54 schreef MissyZ het volgende:
Jowi en Nick in beeld. 7 bewoners zoek.........
Mag de stagair voor de camerabeelden even koffie drinken, dan zien we weer wat?
Pionnen > "Die kleintjes"quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:56 schreef Armageddon het volgende:
Hoe die gozer dat schaken uitlegt. LOL!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat heb je dat leuk gedaan......in deze zie ik "oeiiiiiii wat spannend he"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je naar iemand kijkt die haar nagels aan het drogen is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:59 schreef ddww het volgende:
probeer nu wat te volgen op de streams.. maaruh... is het altijd zo levendig? niet te volgen joh, zoveel er gebeurt!
die lege tweezits onder het afkapje buiten is spannenderquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:01 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Alsof je naar iemand kijkt die haar nagels aan het drogen is.
Die plant buiten is nog interessanter dan wat er nu gebeurtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:03 schreef ddww het volgende:
[..]
die lege tweezits onder het afkapje buiten is spannender
Get ready for the lunch!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:03 schreef Benny het volgende:
Ah, het is weer tijd voor de tweede lunch van vandaag?
Lise en Naomi liepen net zonder geluid door de tuin.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ik schakel net weer in, waarom is er een streamlock op 2?
Nope. Niets te zien hierquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:12 schreef Tamaartje het volgende:
Ah ik schakel op het juiste moment in zie ik
Inderdaad waarom kijk je dan streams???quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:13 schreef Angelique61 het volgende:
Gameroom mogen we niet zien is voor tv zeker, beetje jammer dit maakt streamen niet zo leuk, vind ik
Omdat ik dacht dat we alles konden zien.......beetje jammer...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad waarom kijk je dan streams???
Zal wel maandag in de uitzending zittenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Skitta?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:14 schreef TheBradgeTV het volgende:
Heeft Nathalie nou een shirt aan met "Ik Heb Skitta" er op?![]()
Wat een onwijze tokkie
Dan pas?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zal wel maandag in de uitzending zitten
Die regie moet echt minder slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Liese heeft dus een nieuw vriendje gevonden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:11 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Lise en Naomi liepen net zonder geluid door de tuin.
daar zie je nu toch niks, ze hebben het licht uitgedaan... -> darkroom!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:14 schreef MissyZ het volgende:
Drie man in de gameroom en wij mogen niet meegluren. Zo jammer dit.
Haha ja dat bedoel ik ook hoor... je kijkt toch streams zodat je dit soort dingen wil zienquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:14 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat we alles konden zien.......beetje jammer...
Beelden van scharende meiden!?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Liese heeft dus een nieuw vriendje gevonden.
Snap je daardoor vind ik het minder leuk om te kijken de hele dag spelletjes bahquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Haha ja dat bedoel ik ook hoor... je kijkt toch streams zodat je dit soort dingen wil zien
Dacht ik gisteren al, dat ze Naomi zou gaan tackelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Liese heeft dus een nieuw vriendje gevonden.
Echt hequote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:17 schreef MissyZ het volgende:
Theo, Thomas en Daan zijn een spel spelen en nu moeten de andere bewoners verder koken. Nat weet niet hoe de keuken werkt. Wel hoe ze zure bommem moet eten.
Ze is in een vat zure bommen gevallen..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:17 schreef MissyZ het volgende:
Theo, Thomas en Daan zijn een spel spelen en nu moeten de andere bewoners verder koken. Nat weet niet hoe de keuken werkt. Wel hoe ze zure bommem moet eten.
Vaak krijg je naderhand wel een beetje mee wat er is gebeurt. Ze moeten/willen ons wel naar de tv laten kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:13 schreef Angelique61 het volgende:
Gameroom mogen we niet zien is voor tv zeker, beetje jammer dit maakt streamen niet zo leuk, vind ik
Die zijn nodig voor de opnames van de gameroomquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
Regie, stream 2 staat nog steeds op de tuin
Dus je kan kiezen tussen een etende Nathalie of de tuinquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
Regie, stream 2 staat nog steeds op de tuin
De tuinquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:19 schreef JACM het volgende:
[..]
Dus je kan kiezen tussen een etende Nathalie of de tuin
Smoesjes die stond daarvoor ook al op de tuinquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Die zijn nodig voor de opnames van de gameroom
Zal wel ter voorbereiding van wat er nu in de gaykamer, GAMEkamer, bedoel ik, aan het gebeuren is😆😉quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:20 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Smoesjes die stond daarvoor ook al op de tuin
Een gayroom yeahhhquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:21 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zal wel ter voorbereiding van wat er nu in de gaykamer, GAMEkamer, bedoel ik, aan het gebeuren is😆😉
Dramaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:23 schreef aswesleep het volgende:
Het zit weer tegen voor Natalie, er is geen rosé.
het is gewoon een complot!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:23 schreef aswesleep het volgende:
Het zit weer tegen voor Natalie, er is geen rosé.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:21 schreef ddww het volgende:
Lipjes goed getuit, lichte zuigkracht, geen afleiding... Technische uitvoering een 9,5 !!!
[ afbeelding ]
Arm beestjequote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:24 schreef MissyZ het volgende:
Ben er eindelijk achter waar Nathalie mij aan doet denken met die brede onderkin. Ik had ineens een beeld van onze oude engelse bulldog voor me.
Die blik die hij had, heeft deze dame ook.
Mij doet ze denken aan de dino baby in Dinosaursquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:24 schreef MissyZ het volgende:
Ben er eindelijk achter waar Nathalie mij aan doet denken met die brede onderkin. Ik had ineens een beeld van onze oude engelse bulldog voor me.
Jaaaahhquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:26 schreef ddww het volgende:
Ik ben er ook achter waar (de uitstraling van) Els me aan doet denken... aan het typetje Femke van Klikbeet:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
Els is geen bankenmens
Dat heb ik dan weer gemeen met haar
je kan niet zeggen "die borsten van Els"... want (ondanks die pens) moet je naar de voeten kijken om te weten wat de voorkant isquote:
Ik vind haar net Jeremy Clarkson toen hij jong was.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:24 schreef MissyZ het volgende:
Die zie ik niet eensquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:30 schreef ddww het volgende:
[..]
je kan niet zeggen "die borsten van Els"... want (ondanks die pens) moet je naar de voeten kijken om te weten wat de voorkant is
Het probleem is, ze lijkt er ook nog als twee druppels water op...quote:
Met een dotje haar eropquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zie ik niet eensIk zie alleen buik
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:32 schreef GayGuy het volgende:
Els heeft wel humor🤣 Nathalie "ik wil ze laten schrikken" Els "heb je erin gekeken dan?"🤣
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind haar net Jeremy Clarkson toen hij jong was.
Els maakte precies hetzelfde mopje. Great minds... nou ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:31[t/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/435768]utopia2.0 het volgende:
Natelie wil de eieren laten schrikken. Kijk er effe in zou ik zeggen...
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:32 schreef GayGuy het volgende:
Els heeft wel humor🤣 Nathalie "ik wil ze laten schrikken" Els "heb je erin gekeken dan?"🤣
Lekker crunchyquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:36 schreef MissyZ het volgende:
Els en haar trui. Ze kwam ermee uit bed, na het douchen weer aan, en we zitten dacht ik al op dag 3.
Die trui heeft straks een eigen bed nodig.
1 van de leukere, lekkere droge humorquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
Het is natuurlijk allemaal uiterlijk gedoe , Els is best aardig
Hey renequote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:37 schreef renevanlaaren het volgende:
Is er nou geen geluid op 1 of is er iets met mijn foon 🤨
Ja datquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
1 van de leukere, lekkere droge humor
2 staat hier vast en ook geen geluid dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:37 schreef renevanlaaren het volgende:
Ik heb ook geen geluid op 1 via mijn telefoon. Via de site van Videoland welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:37 schreef renevanlaaren het volgende:
Dank je slinger ik de laptop ff aanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:38 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geluid op 1 via mijn telefoon. Via de site van Videoland wel
Dat valt mij ook opquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
Waarom steeds Theo en Danielle die dit soort beslissingen nemen.
Dit gebeurde in de Gameroom. Zullen we maandag wel op tv zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben moeten kiezen? Dat heb ik dan net gemist blijkbaar.
Iedereen denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben moeten kiezen? Dat heb ik dan net gemist blijkbaar.
Ik vind haar wel mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:42 schreef 20100 het volgende:
Liese is niet langer het lekkerste wijf in het huis
De bewoners waar het publiek meer van wil zien? +THOMAS?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
Was daar Thomas niet bij dan.....?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
dit iddquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was daar Thomas niet bij dan.....?
Dacht misschien dat ze dit mochten doen om dat ze uitgekozen waren.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:44 schreef Tamaartje het volgende:
De nieuwe mensen hebben iig alles gezien tot nu toe
Is de vleeskeuring al geweest dan?...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:42 schreef 20100 het volgende:
Niet eensquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leukertje op het eerste gezicht. trouwens alle drie beter dan wat er inzit.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:42 schreef 20100 het volgende:
Ow... er staat Leukertje...met een Lquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leukertje op het eerste gezicht. trouwens alle drie beter dan wat er inzit.
Niet gezien tot nu, was even tijdelijk blind door dat jurkjequote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:48 schreef ddww het volgende:
[..]
Ow... er staat Leukertje...met een L
Ik las wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |