Owwwww dat is het ja, hij zegt het zo vaakquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:20 schreef Sestra666 het volgende:
Dan zullen we MOETEN rouleren, aldus Theo
Opdrachtje zeker
Ga nie passen niequote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:26 schreef suzi1 het volgende:
ik zou gewoon bij tommie in bed kruipen en zodra de snurk begint hem half draaien
Mooie UI zus.quote:
dat lult iequote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:32 schreef MissyZ het volgende:
Er moeten een gelijk aantal in de slaapkamers slapen. Dat zei Theo, ze moeten dan rouleren stelt Theo voor.
Ja dat bedoel ik. Het is geen regelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoezo?? Misschien is dat een opdracht.
Sommige kwamen met 3 koffers binnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me toch af.. hoe groot waren die afzonderlijke koffers van iedereen
TheoTater in zijn zoveelste outfit ... ( Ma Flodder ter vergelijk, loopt nog steeds als Ma Flodder..)
[ afbeelding ]
Ik ga voor optie 2.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:34 schreef Ebinas het volgende:
Ik vraag me een beetje af of Nat wel net zo stuk zit als Theo.
Of dat ze dit weer mooi aangrijpt om iets theatraals te hebben.
een nekklem is denk ik effectiever tegen het gesnurkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:31 schreef MissyZ het volgende:
Theo heeft een neusklem gevraagd in de DGB voor Thomas.
3, de Luxe Deelnemers ?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Sommige kwamen met 3 koffers binnen.
Stel dat theo de opdracht heeft om de bedden eerlijk te verdelen dan wilt hij dat natuurlijk aankondigen als een regel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Het is geen regel
Theo slaap echt wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:35 schreef Sestra666 het volgende:
Vind t wel sneu voor Thomas
8 nachten al.. kan Theo niet slapen
Werkte niet zei naomi.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:38 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon allemaal oordopjes krijgen? Of werkt dat niet optimaal? Geen ervaring met zowel snurken als oordopjes hoor
Ook niet ideaal. Ik krijg bijvoorbeeld snel last van ophopend oorsmeer met oordopjesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:38 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon allemaal oordopjes krijgen? Of werkt dat niet optimaal? Geen ervaring met zowel snurken als oordopjes hoor
Thomas kan goed snurken,maar Theo doet het zelf ook.Er waren een aantal bewoners die er geen last van hadden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:38 schreef Ireth het volgende:
Meen je niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Ook niet ideaal. Ik krijg bijvoorbeeld snel last van ophopend oorsmeer met oordopjes
laptopquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
snap niet hoe jullie dit allemaal kunnen kijken, zeker met zo'n tv van het jaar nul of zo
VPN met Belgie als land, accountje op de Belgsite en één stream gratis kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
snap niet hoe jullie dit allemaal kunnen kijken, zeker met zo'n tv van het jaar nul of zo
Op mijn smartphone...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dat doet/probeert hij 'savonds ook al. Zo lang mogelijk wakker blijven zodat de rest eerst kan inslapen en dan hopelijk geen last hebben van zijn gesnurk... tevergeefs...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:53 schreef Ebinas het volgende:
Thomas blijft bewust even wakker, zodat mensen in kunnen slapen, zegt Nat.
Als dat zo is, is dat wel heel liefffffffffffffffffff
Die jongen is als de dood dat iemand hem een lastpost vindt.....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:53 schreef Ebinas het volgende:
Thomas blijft bewust even wakker, zodat mensen in kunnen slapen, zegt Nat.
Als dat zo is, is dat wel heel liefffffffffffffffffff
Logisch... doordat hij zo lang wakker blijft, valt hij meteen in een erg diepe slaap.. en daarmee ontstaat dan ook het nog diepere snurkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat doet/probeert hij 'savonds ook al. Zo lang mogelijk wakker blijven zodat de rest eerst kan inslapen en dan hopelijk geen last hebben van zijn gesnurk... tevergeefs...
Maar is er wel eens iemand in een RLS geweest die 's nachts het geluid van een boorhamer wist te overstemmen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:55 schreef Blackprinces het volgende:
Ik kan het me niet herinneren maar is er ooit in een RLS zoveel gezeur geweest dat iemand snurkt?
Hij was vannacht ook als laatste nog wakker. Snap het wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die jongen is als de dood dat iemand hem een lastpost vindt.....
Sneu hoor,quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Hij was vannacht ook als laatste nog wakker. Snap het wel.
Geen idee, ik heb zo nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:01 schreef Blackprinces het volgende:
Lagen die sportdingen al die tijd al in het huis?
Dan komt Daan van een koude kermis thuis met haar gelul over haar kinderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:00 schreef suzi1 het volgende:
denkt daan nou dat de streamers geen geluid hebben, want niet alles is goed voor beeld/geluidmateriaal wat ze zeggen
Ik dus ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zo nog niet eerder gezien
Wel beter als ze iets meer van dit soort dingen hebben.quote:
negers zijn sowieso nooit snelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:20 schreef Ebinas het volgende:
Jowi slaapt overal doorheen.
Ik heb sws niet de indruk dat jowi zich snel erg druk om maakt
snel zit iig niet in zijn woordenboek
Van mij mag ze de volgende zijn die vertrekt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:22 schreef Ebinas het volgende:
Nat weer over Thomas.
Ze blijft maar doorgaan ook
Vind haar maar naar gedrag hebben. De enige toevoeging die ze zou kunnen hebben is dat ze reuring brengt omdat anderen zich aan haar gaan storen. Maar denk dat ze er snel uitligt. Zowel bij de bewoners als de kijkersquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij mag ze de volgende zijn die vertrekt.Totaal geen toevoeging. Ze is niet grappig, ze is niet behulpzaam, alleen bezig met ikke.
het gaat om de context... ik vind Liese niet echt een aangename persoonlijkheid, en dan doet haar decolote mij weinig (maar ik begrijo je punt (ofwel: twee puntenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en als het de decolete van liese zou zijn?
Dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:27 schreef JACM het volgende:
Theo en Thomas zijn lekker bezig geweest met sporten. Vind het wel tof om te zien dat ondanks alle ergernissen van Theo op het gesnurk van Thomas hij hem wel enorm motiveert met het sporten
Nathalie klaagt alleen maar.
Theo is goed bezig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:50 schreef MissyZ het volgende:
Theo maakt pizzasaus.
Er word gebadderd en gesport.
Geen actie.
heeft genoeg spek om zich warm te houden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:54 schreef Ireth het volgende:
Lekker contrast in die keuken, Theo in winterjas met muts op zijn kant, Thomas in een tshirt
Theo is vrolijk vandaag:)quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:23 schreef Ebinas het volgende:
Nat is chagrijnig, ze is echt bloedje......
Theo ook, ze moeten hem met rust laten, hij is zo chagrijnig als de tyfus.
tussen snappen en doen zit een heel verschil he
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:52 schreef spapaars het volgende:
Die Naomi kan naturel een voice over doen in een smurfenfilm
Dat vind ik jammer, met wie samen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:13 schreef spapaars het volgende:
Dus thomas is volgende week genomineerd.
en kun je nagaan, die heeft al 8 dagen maar 2 a 3 uur geslapenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Theo is vrolijk vandaag:)
Dan heeft Theo ook geen reden om te klagen als hij zelf snurkt. Misschien hoort bij zich zelf snurken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thomas kan goed snurken,maar Theo doet het zelf ook.Er waren een aantal bewoners die er geen last van hadden.
Hoe is hij dan over een maand loopt hij met hakbijl door het huis.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en kun je nagaan, die heeft al 8 dagen maar 2 a 3 uur geslapen
Had ik begrepen dat er een paar op een andere plek zijn gaan slapen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Thomas snurkt knoerthard, Theo snurkt ietsje zachter. Vanavond willen ze Thomas verplaatsen. Elke nacht in andere slaapkamer of zoiets.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:00 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Had ik begrepen dat er een paar op een andere plek zijn gaan slapen?
En is het Thomas die zo snurkt? Want als dat zo is kunnen ze beter hem ergens anders neerleggen lijkt me
Nathalie is toch van het woordje wauw? Waarom moet zij Thomas zo afkraken. Zo een hekel aan als mensen iemand afkraken om niets .quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij mag ze de volgende zijn die vertrekt.Totaal geen toevoeging. Ze is niet grappig, ze is niet behulpzaam, alleen bezig met ikke.
Snachts ja. Overdag ook nog 2 uur iedere dag.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat kraakte ze af?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nathalie is toch van het woordje wauw? Waarom moet zij Thomas zo afkraken. Zo een hekel aan als mensen iemand afkraken om niets .
Thomas ligt ze toch over te zeuren.quote:
ik zat naar de andere cam te luisterenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Thomas ligt ze toch over te zeuren.
Ik denk dat Nathalie zo bang is om zelf afgekraakt te worden dat ze constant op zoek gaat naar medestanders om iemand anders af te kraken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nathalie is toch van het woordje wauw? Waarom moet zij Thomas zo afkraken. Zo een hekel aan als mensen iemand afkraken om niets .
Mooie plek en lekker stil.quote:
het één sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathalie zo bang is om zelf afgekraakt te worden dat ze constant op zoek gaat naar medestanders om iemand anders af te kraken.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gewoon een naar karakter heeft.
Stadjers zijn altijd rete irritant, gewoon afsteken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Thomas ligt ze toch over te zeuren.
Wat zijn stadjers??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Stadjers zijn altijd rete irritant, gewoon afsteken.
Theo lag gisteren overdag te slapen, komt niks tekort hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:08 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het idee dat Thomas zelf ook aardig last heeft van slaapgebrek, hij kijkt af en toe of hij in kan storten.
thomas is echt rete onzeker en weet echt wel dat hij zo snurkt en durft bijna niet tegaan slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:08 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het idee dat Thomas zelf ook aardig last heeft van slaapgebrek, hij kijkt af en toe of hij in kan storten.
Zoals al eerder gezegd kan je op elke rtl website inloggen met je videoland account.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
Je kon gisteren stemmen op wie wij willen dat jij/zij meer te vertellen heeft in het huis....
Ik kan het niet meer vinden en op de rtl site moet ik inloggen terwijl ik een videoland account heb...
Ik denk mensen uit de stad.quote:
Meerdere keren zelfs.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Theo lag gisteren overdag te slapen, komt niks tekort hoor
Dat ging automatisch..nu willen ze dat ik inlogquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd kan je op elke rtl website inloggen met je videoland account.
Is constant bezig om anderen niet tot last te zijn of te irriteren.....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
thomas is echt rete onzeker en weet echt wel dat hij zo snurkt en durft bijna niet tegaan slapen
Ja, eenmalig even inloggen, je browser vraagt of hij je wachtwoord mag onthouden en klaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ging automatisch..nu willen ze dat ik inlog
Dan is Nathalie geen aardig persoon. Je gaat niet bewust een persoon afkraken om zelf buiten schot te blijven. Dan ben je echt geen leuk persoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathalie zo bang is om zelf afgekraakt te worden dat ze constant op zoek gaat naar medestanders om iemand anders af te kraken.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gewoon een naar karakter heeft.
ja is gewoon een beetje sneu zoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is constant bezig om anderen niet tot last te zijn of te irriteren.....
Thomas zit niets kwaads in . Ik ben #team Thomas.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is constant bezig om anderen niet tot last te zijn of te irriteren.....
Ik ook, zolang hij denkt ik zit daar goed en nog kan genieten van het spelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Thomas zit niets kwaads in . Ik ben #team Thomas.
theo staat in de badkamer te doen lasof hij kan zingen en dat is naast Liesequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:22 schreef Rockiejj het volgende:
Ik vraag me soms af waar ze de streams op selecteren, ik hoor Theo liedjes zingen maar ik zie Liese d'r kleding met moeite opvouwen..
Doe ff normaalquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja, eenmalig even inloggen, je browser vraagt of hij je wachtwoord mag onthouden en klaar.
Daar ga je niet dood aan.
Ja precies..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
maar echt mee eens dat ze echt de meest slaapverwekkende streams opzoeken
Die hoor en zie ik alleen maar. Heb zelf op Theo gestemd want misschien wordt hij door deze stemming wel huismeester, maar ik denk dat het Els wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
Als ze maar niet hebben gestemd op Nathalie, dat mensen meer van haar willen zien
dat waren danielle, thomas en theo alquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
Als ze maar niet hebben gestemd op Nathalie, dat mensen meer van haar willen zien
Omdat ze er zelf behoefte aan heeft. Gooit het nog in de groep of misschien meerdere dit willen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:28 schreef greysbones het volgende:
OMG nathalie moet nu al met een psycholoog praten? of hoor ik dat nu verkeerd?
Nieuwe sauna met technische problemen??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Omdat ze er zelf behoefte aan heeft. Gooit het nog in de groep of misschien meerdere dit willen.
Ze heeft ook om aanmaakblokjes gevraagd en of de sauna vanavond open mag. I.v.m technische problemen gaan ze daar nog naar kijken
Nu weten we het wel dat je hem vies dik vindt!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
heeft genoeg spek om zich warm te houden.
Ja of het komt "ze" niet goed uit. Kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:34 schreef greysbones het volgende:
Saun
[..]
Nieuwe sauna met technische problemen??
ja denk vooral het laatstequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja of het komt "ze" niet goed uit. Kan ook natuurlijk.
Zou fijn zijn, 3 of 4 nieuwenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Hoop dat er snel een nieuwe, of meerdere nieuwe binnen gaan komen anders kakt het snel in. Misschien vanavond na de dagelijkse recap waarin ze met een mededeling komen; "schakel nu over naar de livestreams, er komt een nieuwe inwoner aan'...
Ja en dan wat meer uitgesproken personen, 1 die goed tegen theo ingaat bv.quote:
Dat wordt feest danquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja en dan wat meer uitgesproken personen, 1 die goed tegen theo ingaat bv.
of iemand die Nathalie duidelijk maakt dat ze niet zo leuk bezig is..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja en dan wat meer uitgesproken personen, 1 die goed tegen theo ingaat bv.
Schreeuwen, schelden, gooien en smijten. Mattuhhh!!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
of iemand die Nathalie duidelijk maakt dat ze niet zo leuk bezig is..
Conservatieve trollquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had toch al aangegeven dat ze een kort lontje heeft en gauw kwaad wordt aan de groep. Ze moeten wel allemaal rekening met haar houden. Dus niet snurken geen wauw zeggen niet negeren en smorgens met rust laten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Omdat ze er zelf behoefte aan heeft. Gooit het nog in de groep of misschien meerdere dit willen.
Ze heeft ook om aanmaakblokjes gevraagd en of de sauna vanavond open mag. I.v.m technische problemen gaan ze daar nog naar kijken
Precies, zo iemand die geen blad voor haar mond neemt, een felle dame die haar even op haar plek zet, ik denk dat ze daar heul veul moeite mee zal hebben = vuurwerk!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet met je rug naar haar toe zitten. Haar niet aanraken als ze pissed off is en haar zeker niet negeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze had toch al aangegeven dat ze een kort lontje heeft en gauw kwaad wordt aan de groep. Ze moeten wel allemaal rekening met haar houden. Dus niet snurken geen wauw zeggen niet negeren en smorgens met rust laten.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet met je rug naar haar toe zitten. Haar niet aanraken als ze pissed off is en haar zeker niet negeren.
Ik denk dat dat binnen een week wel gaat gebeuren, hopende dat BB ook wat meer gaat sturen om deze passieve spelletjesgroep een 'boost' te geven!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Schreeuwen, schelden, gooien en smijten. Mattuhhh!!
Mag die er nu inkomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jepquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef suzi1 het volgende:
jankstem "sorry dat ik vanochtend zo chaggerijnig was"? is dat nattelie
Ze eten best wel veel.quote:
Volgens mij wel ja!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef suzi1 het volgende:
Nathelie die het weer eens niet over zichzelf heeft...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef suzi1 het volgende:
Komt omdat ze relatief weinig te doen hebben denk ik. Krijg je vervelingquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze eten best wel veel.
Ja veel tussendoortjes, weinig bewegen, veel calorieën naar binnen, hèt recept om zwaarder te worden. Zal grappig zijn als Thomas na drie maanden lichter is en de rest zwaarder!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze eten best wel veel.
3 keer per dag, valt toch best mee?? Ze zullen wel denken dat het lunchtijd is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze eten best wel veel.
Ja, want dat is plesanter!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:52 schreef Blackprinces het volgende:
Nick legt de kleine kindertjes even uit dat je eerst beleg op maakt van de 11ste en daarna pas die van de 13e opmaakt...
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet met je rug naar haar toe zitten. Haar niet aanraken als ze pissed off is en haar zeker niet negeren.
Kennelijk is het nodig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:52 schreef Blackprinces het volgende:
Nick legt de kleine kindertjes even uit dat je eerst beleg op maakt van de 11ste en daarna pas die van de 13e opmaakt...
theo zit vaak erg in de buurt met de tijd 'gokken'quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:52 schreef MissyZ het volgende:
Kwartier geleden had Thomas een slimme opmerking. (eerste vd week)
We mogen tovch pas na 19.00 alcohol drinken?
Maar hoe weteh we dah dan, dah et zeuven uur is?
Oh zegt Theo, dat weet ik wel.
Theo kijkt klok aan de hand van de hoeveelheid licht buiten. Is op de avond niet handig!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:52 schreef MissyZ het volgende:
Kwartier geleden had Thomas een slimme opmerking. (eerste vd week)
We mogen tovch pas na 19.00 alcohol drinken?
Maar hoe weteh we dah dan, dah et zeuven uur is?
Oh zegt Theo, dat weet ik wel.
Ja hij houdt het idd aardig bij. Vast op geoefend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
theo zit vaak erg in de buurt met de tijd 'gokken'
Ook in de avond en nacht veranderd de hoeveelheid licht, het is moeilijker en minder precies maar zeker niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:54 schreef Sangha het volgende:
[..]
Theo kijkt klok aan de hand van de hoeveelheid licht buiten. Is op de avond niet handig!
Dat is waar, maar geen significant verschil, ik denk dat je dat niet makkelijk kan zien. Wellicht hij wel ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ook in de avond en nacht veranderd de hoeveelheid licht, het is moeilijker en minder precies maar zeker niet onmogelijk.
Lol, zeker persoon twee zal reuring geven!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef MissyZ het volgende:
Liese heeft het gevoel dat er nieuwe bezoners binnen komen. Ze vragen zich af op welke manier.
Ik ook.
Ik dacht aan een prins op een wit paard en in een harnas.
Of een schoonheid met hakken, neplippen, neptieten, en nephersens.
Zeker niet makkelijk nee maar een geoefend oog kan snachts ruwweg schatten hoe laat het is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat is waar, maar geen significant verschil, ik denk dat je dat niet makkelijk kan zien. Wellicht hij wel ja.
Vanochtend maakte hij nog een opmerking dat hij kon survivallenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat is waar, maar geen significant verschil, ik denk dat je dat niet makkelijk kan zien. Wellicht hij wel ja.
En een anabolen Arie met zo'n neppe bruine tint en tanktopsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef MissyZ het volgende:
Liese heeft het gevoel dat er nieuwe bezoners binnen komen. Ze vragen zich af op welke manier.
Ik ook.
Die ook niks te doen hebben en gaan vreten, rummikubben of luieren??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lol, zeker persoon twee zal reuring geven!
Wat kan hij niet??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Vanochtend maakte hij nog een opmerking dat hij kon survivallen
Ok, dan snap ik het. Ik heb zelf die ervaring ook ivm outdoor sports / survival.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Vanochtend maakte hij nog een opmerking dat hij kon survivallen
Zou ze nu al op springen staan??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef MissyZ het volgende:
Ik ook.
Ja misschien wel, maar hopen toch op discussies en dergelijke. Emoties, complotjes...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die ook niks te doen hebben en gaan vreten, rummikubben of luieren??
Dan gaat de tijd lekker snel. Als je op de bank gaat liggen is elke seconden 1 uur.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:00 schreef Ebinas het volgende:
Jowi verliest echt uren en uren per dag aan dat kapsel
Ja echt zonde, hij had die tijd mooi kunnen gebruiken om te rummiknuppelen!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:00 schreef Ebinas het volgende:
Jowi verliest echt uren en uren per dag aan dat kapsel
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:03 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt zonde, hij had die tijd mooi kunnen gebruiken om te rummiknuppelen!
Die haartjes moeten ook mooi glimmend op een rijtje liggen!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:02 schreef greysbones het volgende:
Jowi doet lipbalsem op zijn wenkies???
Zo eikel is het niet. Heb ik meteen gezegd. Amsterdammer grote bek, groot hart.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:09 schreef Sangha het volgende:
Theo is wel lekker sociaal bezig met z'n warme choco's voor de rest!
Ik vind het ook zeker geen eikel, inderdaad een type van een grote mond en een klein hartje. Hij heeft ook toffe en aardige eigenschappen. Ben benieuwd hoe hij zich verder profileert in het programma.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zo eikel is het niet. Heb ik meteen gezegd. Amsterdammer grote bek, groot hart.
Klein hartje bedoel je....althans zo is de uitdrukking.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zo eikel is het niet. Heb ik meteen gezegd. Amsterdammer grote bek, groot hart.
Ja maar bij een klein hart stel ik me dan weer een harteloos iemand voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klein hartje bedoel je....althans zo is de uitdrukking.
Klopt, een klein hartje en een groot hart betekent hetzelfde qua uitdrukking.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja maar bij een klein hart stel ik me dan weer een harteloos iemand voor.
Je hebt toch ook de uitdrukking dat je een groot hart hebt als je veel voor andere doet.
Het klonk niet als een sterk verhaal wat mij betreft, hij maakte het juist kleiner...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:18 schreef GayGuy het volgende:
Pfff "Survival Theo" weer met sterke verhalen, zo te horen? Nog ffe en hij gaat zeggen dat hij dagelijks met Grizzly beren vecht, ofzo🤣🤣🤣
Even afwachten. Alles doseren ze, gelijk in een echte soap. Niet gelijk teveel 'prikkels' geven. Ze gaan hun kruid nog niet gelijk verschieten. Het wordt nog wel leuker, want dit is nog wel erg 'vakantiekamp'- achtig. Zo gaat het altijd in RLS. Utopia moest ook op gang komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:00 schreef schizolientje het volgende:
Na altijd de Big Brothers, Utopia enz gevolgd te hebben vind ik dit tnt een enorme afknapper. De eerste live uitzending ben ik bij weg gezapt, zo ook gisteren toen het slappe geouwehoer begon van een rioolpsycholoog en nog iemand. Het wordt dood geouwehoerd, de uitzendingen ook niet boeiend dus niet meer gevolgd. Hier gelezen, gezellig maar de saaiheid uit het huis druipt er vanaf. Ik had al videoland maar de korte tijdjes dat ik het aan had was ik het ook snel zat. Wie weet komt het nog. Mijn omgeving ging er al van uit st ik 24/7 zou volgen maar zo ver is t nog lang niet
Ik denk dat mensen tegenwoordig meer actie willen op emotioneel nivo, als de Gouden Kooi, Utopia en bv Temptation...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:18 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie ruud uit bb1 zeggen dat hun dagen vooral uit thee lurken en kaarten bestonden, waarom hebbben we daar naar gekeken?? Nu doen deze deelnemers hetzelfde en krijgen ze verwijten.
Dat zou wel heel preuts zijn...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef snetje het volgende:
Ja hoor ... ze hebben het over wietplanten en we krijgen een streamwissel ...
Dan gaat de dag snel vooruit. Wat moet hij anders.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef MissyZ het volgende:
Jowi is net zo lang bezig als een compleet balletgezelschap.
Elke haar moet recht, nu oorbel wissel.
Echt al dik een uur aan het groomen.
Ik wil een combi van dat allesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen tegenwoordig meer actie willen op emotioneel nivo, als de Gouden Kooi, Utopia en bv Temptation...
Ik denk ook dat hij daarom erin is gezet. Levenservaring.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:21 schreef JACM het volgende:
Theo kan heel grof uit de hoek komen en neemt geen blad voor de mond. Maar uit z’n acties blijkt dat hij wel het beste met veel medebewoners voor heeft. Zoals het motiveren van Thomas bij het sporten, en deels ook Nick.
Nathalie is de echte trut met haar geklaag en achter-de-ellenbooggedrag
Ja inderdaad, dat hij Thomas motiveert bij het sporten vind ik echt een toffe geste, hij had ook boos op hem kunnen blijven / zijn ivm dat gesnurk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:21 schreef JACM het volgende:
Theo kan heel grof uit de hoek komen en neemt geen blad voor de mond. Maar uit z’n acties blijkt dat hij wel het beste met veel medebewoners voor heeft. Zoals het motiveren van Thomas bij het sporten, en deels ook Nick.
Nathalie is de echte trut met haar geklaag en achter-de-ellenbooggedrag
Konden ze toch geld mee verdienen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Je hoort ook helemaal niets meer over die dans opdracht.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wil een combi van dat alles
Ja, dat was een opdracht van Liese en betrok Ziko hierbij, maar ja die is weg. Dus op de een of andere manier moet dat nog afgemaakt worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Konden ze toch geld mee verdienen?
Jawel die hadden ze gewonnen. Liese zei na nomineren nog; we hebben wel 5000 verdiend met de opdracht. Dat ging over het dansen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Je hoort ook helemaal niets meer over die dans opdracht.
Dacht dat ze deze dansopdracht in de live uitzending gisterenavond moesten doen, dus op TV. Maar het is dus blijkbaar al geslaagd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:25 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jawel die hadden ze gewonnen. Liese zei na nomineren nog; we hebben wel 5000 verdiend met de opdracht. Dat ging over het dansen.
BB motiveert mensenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:25 schreef Sangha het volgende:
Ik voel me zo passief door het kijken dat ik zin krijg om te sporten,ik ga de fiets maar eens op, tot laters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |