En een anabolen Arie met zo'n neppe bruine tint en tanktopsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef MissyZ het volgende:
Liese heeft het gevoel dat er nieuwe bezoners binnen komen. Ze vragen zich af op welke manier.
Ik ook.
Ik dacht aan een prins op een wit paard en in een harnas.
Of een schoonheid met hakken, neplippen, neptieten, en nephersens.
Die ook niks te doen hebben en gaan vreten, rummikubben of luieren??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lol, zeker persoon twee zal reuring geven!
Wat kan hij niet??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Vanochtend maakte hij nog een opmerking dat hij kon survivallen
Ok, dan snap ik het. Ik heb zelf die ervaring ook ivm outdoor sports / survival.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Vanochtend maakte hij nog een opmerking dat hij kon survivallen
Zou ze nu al op springen staan??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef MissyZ het volgende:
Liese heeft het gevoel dat er nieuwe bezoners binnen komen. Ze vragen zich af op welke manier.
Ik ook.
Ik dacht aan een prins op een wit paard en in een harnas.
Of een schoonheid met hakken, neplippen, neptieten, en nephersens.
Ja misschien wel, maar hopen toch op discussies en dergelijke. Emoties, complotjes...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die ook niks te doen hebben en gaan vreten, rummikubben of luieren??
Dan gaat de tijd lekker snel. Als je op de bank gaat liggen is elke seconden 1 uur.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:00 schreef Ebinas het volgende:
Jowi verliest echt uren en uren per dag aan dat kapsel
Ja echt zonde, hij had die tijd mooi kunnen gebruiken om te rummiknuppelen!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:00 schreef Ebinas het volgende:
Jowi verliest echt uren en uren per dag aan dat kapsel
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:03 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt zonde, hij had die tijd mooi kunnen gebruiken om te rummiknuppelen!
Die haartjes moeten ook mooi glimmend op een rijtje liggen!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:02 schreef greysbones het volgende:
Jowi doet lipbalsem op zijn wenkies???
Zo eikel is het niet. Heb ik meteen gezegd. Amsterdammer grote bek, groot hart.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:09 schreef Sangha het volgende:
Theo is wel lekker sociaal bezig met z'n warme choco's voor de rest!
Ik vind het ook zeker geen eikel, inderdaad een type van een grote mond en een klein hartje. Hij heeft ook toffe en aardige eigenschappen. Ben benieuwd hoe hij zich verder profileert in het programma.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zo eikel is het niet. Heb ik meteen gezegd. Amsterdammer grote bek, groot hart.
Klein hartje bedoel je....althans zo is de uitdrukking.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zo eikel is het niet. Heb ik meteen gezegd. Amsterdammer grote bek, groot hart.
Ja maar bij een klein hart stel ik me dan weer een harteloos iemand voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klein hartje bedoel je....althans zo is de uitdrukking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |