Ja, eenmalig even inloggen, je browser vraagt of hij je wachtwoord mag onthouden en klaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ging automatisch..nu willen ze dat ik inlog
Dan is Nathalie geen aardig persoon. Je gaat niet bewust een persoon afkraken om zelf buiten schot te blijven. Dan ben je echt geen leuk persoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathalie zo bang is om zelf afgekraakt te worden dat ze constant op zoek gaat naar medestanders om iemand anders af te kraken.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gewoon een naar karakter heeft.
ja is gewoon een beetje sneu zoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is constant bezig om anderen niet tot last te zijn of te irriteren.....
Thomas zit niets kwaads in . Ik ben #team Thomas.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is constant bezig om anderen niet tot last te zijn of te irriteren.....
Ik ook, zolang hij denkt ik zit daar goed en nog kan genieten van het spelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Thomas zit niets kwaads in . Ik ben #team Thomas.
theo staat in de badkamer te doen lasof hij kan zingen en dat is naast Liesequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:22 schreef Rockiejj het volgende:
Ik vraag me soms af waar ze de streams op selecteren, ik hoor Theo liedjes zingen maar ik zie Liese d'r kleding met moeite opvouwen..
Doe ff normaalquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja, eenmalig even inloggen, je browser vraagt of hij je wachtwoord mag onthouden en klaar.
Daar ga je niet dood aan.
Ja precies..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
maar echt mee eens dat ze echt de meest slaapverwekkende streams opzoeken
Die hoor en zie ik alleen maar. Heb zelf op Theo gestemd want misschien wordt hij door deze stemming wel huismeester, maar ik denk dat het Els wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
Als ze maar niet hebben gestemd op Nathalie, dat mensen meer van haar willen zien
dat waren danielle, thomas en theo alquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
Als ze maar niet hebben gestemd op Nathalie, dat mensen meer van haar willen zien
Omdat ze er zelf behoefte aan heeft. Gooit het nog in de groep of misschien meerdere dit willen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:28 schreef greysbones het volgende:
OMG nathalie moet nu al met een psycholoog praten? of hoor ik dat nu verkeerd?
Nieuwe sauna met technische problemen??quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Omdat ze er zelf behoefte aan heeft. Gooit het nog in de groep of misschien meerdere dit willen.
Ze heeft ook om aanmaakblokjes gevraagd en of de sauna vanavond open mag. I.v.m technische problemen gaan ze daar nog naar kijken
Nu weten we het wel dat je hem vies dik vindt!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
heeft genoeg spek om zich warm te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |