Owwwww dat is het ja, hij zegt het zo vaakquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:20 schreef Sestra666 het volgende:
Dan zullen we MOETEN rouleren, aldus Theo
Opdrachtje zeker
Ga nie passen niequote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:26 schreef suzi1 het volgende:
ik zou gewoon bij tommie in bed kruipen en zodra de snurk begint hem half draaien
Mooie UI zus.quote:
dat lult iequote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:32 schreef MissyZ het volgende:
Er moeten een gelijk aantal in de slaapkamers slapen. Dat zei Theo, ze moeten dan rouleren stelt Theo voor.
Ja dat bedoel ik. Het is geen regelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoezo?? Misschien is dat een opdracht.
Sommige kwamen met 3 koffers binnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me toch af.. hoe groot waren die afzonderlijke koffers van iedereen
TheoTater in zijn zoveelste outfit ... ( Ma Flodder ter vergelijk, loopt nog steeds als Ma Flodder..)
[ afbeelding ]
Ik ga voor optie 2.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:34 schreef Ebinas het volgende:
Ik vraag me een beetje af of Nat wel net zo stuk zit als Theo.
Of dat ze dit weer mooi aangrijpt om iets theatraals te hebben.
een nekklem is denk ik effectiever tegen het gesnurkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:31 schreef MissyZ het volgende:
Theo heeft een neusklem gevraagd in de DGB voor Thomas.
3, de Luxe Deelnemers ?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Sommige kwamen met 3 koffers binnen.
Stel dat theo de opdracht heeft om de bedden eerlijk te verdelen dan wilt hij dat natuurlijk aankondigen als een regel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Het is geen regel
Theo slaap echt wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:35 schreef Sestra666 het volgende:
Vind t wel sneu voor Thomas
8 nachten al.. kan Theo niet slapen
Werkte niet zei naomi.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:38 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon allemaal oordopjes krijgen? Of werkt dat niet optimaal? Geen ervaring met zowel snurken als oordopjes hoor
Ook niet ideaal. Ik krijg bijvoorbeeld snel last van ophopend oorsmeer met oordopjesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:38 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon allemaal oordopjes krijgen? Of werkt dat niet optimaal? Geen ervaring met zowel snurken als oordopjes hoor
Thomas kan goed snurken,maar Theo doet het zelf ook.Er waren een aantal bewoners die er geen last van hadden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:38 schreef Ireth het volgende:
Meen je niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Ook niet ideaal. Ik krijg bijvoorbeeld snel last van ophopend oorsmeer met oordopjes
laptopquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
snap niet hoe jullie dit allemaal kunnen kijken, zeker met zo'n tv van het jaar nul of zo
VPN met Belgie als land, accountje op de Belgsite en één stream gratis kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
snap niet hoe jullie dit allemaal kunnen kijken, zeker met zo'n tv van het jaar nul of zo
Op mijn smartphone...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dat doet/probeert hij 'savonds ook al. Zo lang mogelijk wakker blijven zodat de rest eerst kan inslapen en dan hopelijk geen last hebben van zijn gesnurk... tevergeefs...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:53 schreef Ebinas het volgende:
Thomas blijft bewust even wakker, zodat mensen in kunnen slapen, zegt Nat.
Als dat zo is, is dat wel heel liefffffffffffffffffff
Die jongen is als de dood dat iemand hem een lastpost vindt.....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:53 schreef Ebinas het volgende:
Thomas blijft bewust even wakker, zodat mensen in kunnen slapen, zegt Nat.
Als dat zo is, is dat wel heel liefffffffffffffffffff
Logisch... doordat hij zo lang wakker blijft, valt hij meteen in een erg diepe slaap.. en daarmee ontstaat dan ook het nog diepere snurkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat doet/probeert hij 'savonds ook al. Zo lang mogelijk wakker blijven zodat de rest eerst kan inslapen en dan hopelijk geen last hebben van zijn gesnurk... tevergeefs...
Maar is er wel eens iemand in een RLS geweest die 's nachts het geluid van een boorhamer wist te overstemmen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:55 schreef Blackprinces het volgende:
Ik kan het me niet herinneren maar is er ooit in een RLS zoveel gezeur geweest dat iemand snurkt?
Hij was vannacht ook als laatste nog wakker. Snap het wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die jongen is als de dood dat iemand hem een lastpost vindt.....
Sneu hoor,quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Hij was vannacht ook als laatste nog wakker. Snap het wel.
Geen idee, ik heb zo nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:01 schreef Blackprinces het volgende:
Lagen die sportdingen al die tijd al in het huis?
Dan komt Daan van een koude kermis thuis met haar gelul over haar kinderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:00 schreef suzi1 het volgende:
denkt daan nou dat de streamers geen geluid hebben, want niet alles is goed voor beeld/geluidmateriaal wat ze zeggen
Ik dus ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zo nog niet eerder gezien
Wel beter als ze iets meer van dit soort dingen hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |