quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:54 schreef MissyZ het volgende:
Jowi en Nick in beeld. 7 bewoners zoek.........
Mag de stagair voor de camerabeelden even koffie drinken, dan zien we weer wat?
Pionnen > "Die kleintjes"quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:56 schreef Armageddon het volgende:
Hoe die gozer dat schaken uitlegt. LOL!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat heb je dat leuk gedaan......in deze zie ik "oeiiiiiii wat spannend he"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je naar iemand kijkt die haar nagels aan het drogen is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:59 schreef ddww het volgende:
probeer nu wat te volgen op de streams.. maaruh... is het altijd zo levendig? niet te volgen joh, zoveel er gebeurt!
die lege tweezits onder het afkapje buiten is spannenderquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:01 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Alsof je naar iemand kijkt die haar nagels aan het drogen is.
Die plant buiten is nog interessanter dan wat er nu gebeurtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:03 schreef ddww het volgende:
[..]
die lege tweezits onder het afkapje buiten is spannender
Get ready for the lunch!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:03 schreef Benny het volgende:
Ah, het is weer tijd voor de tweede lunch van vandaag?
Lise en Naomi liepen net zonder geluid door de tuin.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ik schakel net weer in, waarom is er een streamlock op 2?
Nope. Niets te zien hierquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:12 schreef Tamaartje het volgende:
Ah ik schakel op het juiste moment in zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |