Je bedoelt denk ik ZLVBLquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Wij in KLB zijn de nette beschaafde mensen en blijven altijd rustig.
Het is maar een spelletje met 12 latente kerels
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:28 schreef pferdfahrer het volgende: Het is maar een spelletje met 12 latente kerels die achter een balletje aanhuppelen en al liggen te janken bij een klein tikje. Totaal niks mannelijks aan.
Trainer rent er ook achteraanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
12 latente kerels die achter een bal aanhuppelen.
Zeker dat je het over voetbal hebt?
Aldus degene die zelfs met campagne voeren geen enkele stem heeft binnen weten te halen.quote:
IK mocht geen campagne voeren, heb er 2 bans voor gehad van meerdere dagenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:37 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Aldus degene die zelfs met campagne voeren geen enkele stem heeft binnen weten te halen.
D4E_____!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:52 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
IK mocht geen campagne voeren, heb er 2 bans voor gehad van meerdere dagen
Vaak staan er nog een paar extra te lanterfanten op het veld. 12 rennende kerels is nog ruim genomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
12 latente kerels die achter een bal aanhuppelen.
Zeker dat je het over voetbal hebt?
Zo zou ik Beugelsdijk toch niet kunnen omschrijven hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Van alle “sporten” is voetbal zeker een van de minst mannelijke. Geen wonder ook dat de bekendste uitoefenaar van de sport een mega-nicht is.
Kijk eens dom? Ja, ho maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Het is maar een spelletje met 12 latente kerels die achter een balletje aanhuppelen
Dit is het befaamde amoebeteam? Zie al dat er inmiddels wat schuim is overkomen waaien vanuit dat riool.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:04 schreef onlogisch het volgende:
Wel jammer dat je met dit topic mannen als @:Caland @:Buitendam @:coco @:tong80 @:Zipportal @:fetx @:Elan @:AFCNiels @:RensAjacied @:Gurneyisbestoke @:Adames @:3rr0r @:Scrummie @:AFCNiels @:Drizzt @:Wereldgozer @:lange_lans over één kam scheert
Je zus op een driewieler.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit is het befaamde amoebeteam? Zie al dat er wat schuim is overkomen waaien vanuit dat riool.
Eens.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:18 schreef GGMM het volgende:
Terecht topic.
Al die voetbalusertjes zullen hier wel weer naartoe komen omdat ze bij kritiek altijd direct beledigd zijn, maar dat bewijst alleen maar hoe puberaal ze zijn
Het enige schuim dat overstroomt komt uit de kut van je moeder.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit is het befaamde amoebeteam? Zie al dat er inmiddels wat schuim is overkomen waaien vanuit dat riool.
ZIEDENDquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het enige schuim dat overstroomt komt uit de kut van je moeder.
Mensen zoals jou werden na de oorlog kaal geschoren.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:18 schreef GGMM het volgende:
Terecht topic.
Al die voetbalusertjes zullen hier wel weer naartoe komen omdat ze bij kritiek altijd direct beledigd zijn, maar dat bewijst alleen maar hoe puberaal ze zijn
jou?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen zoals jou werden na de oorlog kaal geschoren.
Deze fout kan gewoon niet, user maxi-mus.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je er nu al vuistdiep in?
Ga maar weer weg van VBL.
jouquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
eensquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze fout kan gewoon niet, user maxi-mus.
Hoho, de kappers zijn dicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:34 schreef Buitendam het volgende:
Deze TS dient kaalgeschoren door de straten teworden gesleurd (heeft z’n oma ervaring mee (lol)).
Vieswoestquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:34 schreef Buitendam het volgende:
Deze TS dient kaalgeschoren door de straten te worden gesleurd (heeft z’n oma ervaring mee (lol)).
Ik vind dat altijd de opperamoebe van een team idd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:39 schreef Questular het volgende:
Voetbal is wel aardig verpest door het gedrag van voetballers tegenwoordig.
En users die naar een bepaalde voetbalclub hinten in hun naam, UI of handtekening komen in een speciaal gedeelte in de hel terecht.
Jij hebt een nieuw woordje geleerd of niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:41 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd de opperamoebe van een team idd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:39 schreef Questular het volgende:
Voetbal is wel aardig verpest door het gedrag van voetballers tegenwoordig.
En users die naar een bepaalde voetbalclub hinten in hun naam, UI of handtekening komen in een speciaal gedeelte in de hel terecht.
Misschien kan je er zelf ook wat van leren, ik bedoel het gemiddelde opleidingsniveau in VBL is enkel de basisschool of vbo zwakstroom.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt een nieuw woordje geleerd of niet?
Dan zit ik met twee universitaire masters gelukkig ver boven het zelf bepaalde gemiddelde van oppergod @pferdfahrerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Misschien kan je er zelf ook wat van leren, ik bedoel het gemiddelde opleidingsniveau in VBL is enkel de basisschool of vbo zwakstroom.
Roep vooral die wappie erbijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, thanks
@:PSVcl pik je dit?
Van alle idioten met voetbalclubs in de naam is hij wel de leukste om in je topic te betrekkenquote:
Ja daarom, die is zelf nog bezig het wiel uit te vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Van alle idioten met voetbalclubs in de naam is hij wel de leukste om in je topic te betrekken
Je weet dat oorlogen zijn gevochten te paard? Notabene de echte kerels die ervoor hebben gezorgd dat jij nu als een lapzwans op de bank kan liggen met je zak chips en schultenbrau om te vloeken naar je tv en denkende dat jij alles beter weet en kent dan de voetballers?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Over latente kerels in te strakke broeken gesproken; Paardrijden is geen sport.
Paardrijden is voor meisjes in een wat jongere leeftijdscategorie die hun maagdenvlies door willen hebben of met de clit tegen het zadel aan willen rijden. De enige mannen/jongens die ik ken die paardrijden doen dit op zijn "brokebackmountains" zeg maar.
(Als ts een meisje is snap ik zijn obsessie aangaande paarden overigens prima.)
Niet iedereen heeft een walvis als moeder.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het enige schuim dat overstroomt komt uit de kut van je moeder.
En dit.quote:
Voetbal heeft een racisme probleem.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:14 schreef Questular het volgende:
Je hebt negersex in je naam staan, gooi jezelf weg gek.
Paardrijden is voor vrouwen en flikkertjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:18 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je weet dat oorlogen zijn gevochten te paard? Notabene de echte kerels die ervoor hebben gezorgd dat jij nu als een lapzwans op de bank kan liggen met je zak chips en schultenbrau om te vloeken naar je tv en denkende dat jij alles beter weet en kent dan de voetballers?
Ongegrond verklaard de reactie en verworpen.
Nice. Toch maar eens een keer langs de manege.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Over latente kerels in te strakke broeken gesproken; Paardrijden is geen sport.
Paardrijden is voor meisjes in een wat jongere leeftijdscategorie die hun maagdenvlies door willen hebben of met de clit tegen het zadel aan willen rijden. De enige mannen/jongens die ik ken die paardrijden doen dit op zijn "brokebackmountains" zeg maar.
(Als ts een meisje is snap ik zijn obsessie aangaande paarden overigens prima.)
Sorry had gefaald omdat ik hier niet woon en foutjes maak.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:34 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Nice. Toch maar eens een keer langs de manege.
Arie Boomsma ben jij het? Kan jij deze mannen meenemen: @Caland @Buitendam @Coco @tong80 @Zipportal @fetX @Elan @AFCNiels @RensAjacied @GurneyIsBestOke @Adames @3rr0r @Scrummie @AFCNiels @:Drizzt @Wereldgozer @Lange_Lans @onlogisch @GGMM @Marsenal @Lenny @Maximus @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:34 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Nice. Toch maar eens een keer langs de manege.
Deze is niet zo geslaagd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Arie Boomsma ben jij het? Kan jij deze mannen meenemen: @:Caland @:Buitendam @:coco @:tong80 @:Zipportal @:fetx @:Elan @:AFCNiels @:RensAjacied @:Gurneyisbestoke @:Adames @:3rr0r @:Scrummie @:AFCNiels @:Drizzt @:Wereldgozer @:lange_lans @:onlogisch @:GGMM @:Marsenal @:Lenny @:Maximus @:Lenny_Leonard
Die vinden dat wel leuk en hebben een beetje moeite met hun identiteit en geaardheid. Misschien kan je er nog een leuk programma van maken. 'Langs het veld maar in de kast.' Of zoiets.
het zijn stiekem allemaal vieze kinderachtige nichtenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Arie Boomsma ben jij het? Kan jij deze mannen meenemen: @:Caland @:Buitendam @:coco @:tong80 @:Zipportal @:fetx @:Elan @:AFCNiels @:RensAjacied @:Gurneyisbestoke @:Adames @:3rr0r @:Scrummie @:AFCNiels @:Drizzt @:Wereldgozer @:lange_lans @:onlogisch @:GGMM @:Marsenal @:Lenny @:Maximus @:Lenny_Leonard
Die vinden dat wel leuk en hebben een beetje moeite met hun identiteit en geaardheid. Misschien kan je er nog een leuk programma van maken. 'Langs het veld maar in de kast.' Of zoiets.
Meeste voetbal supporters leven voor dat ene moment dat er een goal komt en de spelers elkaar knuffelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:43 schreef Adames het volgende:
[..]
het zijn stiekem allemaal vieze kinderachtige nichten
niveautje dit hoor
Gekomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Meeste voetbal supporters leven voor dat ene moment dat er een goal komt en de spelers elkaar knuffelen.
En @Calandquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen debielen uit KLB rollen zo.
Dit probeerde je net ook al. Alleen toen faalde je echt mokerhard.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Daarom ben je ook bij haar weggegaan om met een man te trouwen.quote:
Wel leuk dat je blijft proberen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Daarom ben je ook bij haar weggegaan om met een man te trouwen.
Volgens mij is elke vrouw lelijk in jouw ogen.
Maar ik ben blij dat ik geen contact meer met je heb.
Liever de deksel op mijn neus dan met mijn neus in de potjes van de spermabank zoals velen van jullie stiekem doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:46 schreef GGMM het volgende:
Oei, @:boze_eend dacht ook tof mee te doen en krijgt de deksel op zijn neus.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik zie maar 2 moderators. Ze hebben er meer tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:00 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat het hele VBL clubje op de foto.
Gevoelige snaar geraakt merk ik. Let op je bloeddruk!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:18 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je weet dat oorlogen zijn gevochten te paard? Notabene de echte kerels die ervoor hebben gezorgd dat jij nu als een lapzwans op de bank kan liggen met je zak chips en schultenbrau om te vloeken naar je tv en denkende dat jij alles beter weet en kent dan de voetballers?
Ongegrond verklaard de reactie en verworpen.
Een oorverdovend krekelgeluid volgt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je hebt iets tegen negers? Vuile racist.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:14 schreef Questular het volgende:
Je hebt negersex in je naam staan, gooi jezelf weg gek.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:00 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat het hele VBL clubje op de foto.
Je moeder is een racistische sexneger.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt iets tegen negers? Vuile racist.
Dit is wel gay want je zegt negers? Niet eens negers en negerinnen. Dus met negersex bedoel je dat je dat wel lekker vind twee donkere mannen bij elkaar?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt iets tegen negers? Vuile racist.
Ik vind het ook niet kunnen maar blijkbaar valt hij op donkere mannen en wil hij seks met ze.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Je moeder is een racistische sexneger.
*negerinquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Je moeder is een racistische sexneger.
Erg lastig hé, de juiste persoon mentionen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Voetbal heeft een racisme probleem.
@:MikeyTT
Zeg kun jij dit niet even mergen met die sc van jullie?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:46 schreef GGMM het volgende:
Oei, @:boze_eend dacht ook tof mee te doen en krijgt de deksel op zijn neus.
Oké racist.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat bepaal ik lekker zelf, knuppel.
Dit vind ik niet zo'n goed idee, sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zeg kun jij dit niet even mergen met die sc van jullie?
Ik vraag yvonne wel dan. Aan jou heb ik ook niksquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo'n goed idee, sorry
Als je vies eten hebt strooi je er wat suiker overheen en wordt het misschien nog wat. Dit zijn homo's die denken dat als ze genoeg testosteron tonen ze hetero worden of op zijn minst hetero overkomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:21 schreef pferdfahrer het volgende:
Kijk ze een voor een uit het riool kruipen dan![]()
Ook heel stoer praten om het feit dat het gewoon latente kastnichten zijn proberen te verbloemen.
Ziedend nog steeds dat je faaltopic is gesloten?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
En wat is nu de klacht?
Of is het hebben van klacht ook al optioneel in KLB?
Dat was de vraag niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ziedend nog steeds dat je faaltopic is gesloten?
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag. Wellicht heb je een beetje moeite met de lange vraagstelling.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hoe heb je er precies last van dat er zogenaamd geen klacht in zou zitten?
Misschien moet je eens een cursusje begrijpend lezen volgen naast je wanprestaties als mod zijnde.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag. Wellicht heb je een beetje moeite met de lange vraagstelling.
Ik zal het proberen in te korten voor je: Wat is je klacht?
*als modquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een cursusje begrijpend lezen volgen naast je wanprestaties als mod zijnde.
Ik heb hier een kleine simpele oefening voor je.
1a. Wat voor een klacht zou je uit de TT kunnen herleiden?
In de TT staat niets klachtwaardigs.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een cursusje begrijpend lezen volgen naast je wanprestaties als mod zijnde.
Ik heb hier een kleine simpele oefening voor je.
1a. Wat voor een klacht zou je uit de TT kunnen herleiden?
Interpunctie, pas het toe.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit gaat helemaal nergens meer naartoe ik gooi dit topic op slot.
Make mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |