Dit vind ik niet zo'n goed idee, sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zeg kun jij dit niet even mergen met die sc van jullie?
Ik vraag yvonne wel dan. Aan jou heb ik ook niksquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo'n goed idee, sorry
Als je vies eten hebt strooi je er wat suiker overheen en wordt het misschien nog wat. Dit zijn homo's die denken dat als ze genoeg testosteron tonen ze hetero worden of op zijn minst hetero overkomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:21 schreef pferdfahrer het volgende:
Kijk ze een voor een uit het riool kruipen dan![]()
Ook heel stoer praten om het feit dat het gewoon latente kastnichten zijn proberen te verbloemen.
Ziedend nog steeds dat je faaltopic is gesloten?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
En wat is nu de klacht?
Of is het hebben van klacht ook al optioneel in KLB?
Dat was de vraag niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ziedend nog steeds dat je faaltopic is gesloten?
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag. Wellicht heb je een beetje moeite met de lange vraagstelling.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hoe heb je er precies last van dat er zogenaamd geen klacht in zou zitten?
Misschien moet je eens een cursusje begrijpend lezen volgen naast je wanprestaties als mod zijnde.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook dat is geen antwoord op mijn vraag. Wellicht heb je een beetje moeite met de lange vraagstelling.
Ik zal het proberen in te korten voor je: Wat is je klacht?
*als modquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een cursusje begrijpend lezen volgen naast je wanprestaties als mod zijnde.
Ik heb hier een kleine simpele oefening voor je.
1a. Wat voor een klacht zou je uit de TT kunnen herleiden?
In de TT staat niets klachtwaardigs.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een cursusje begrijpend lezen volgen naast je wanprestaties als mod zijnde.
Ik heb hier een kleine simpele oefening voor je.
1a. Wat voor een klacht zou je uit de TT kunnen herleiden?
Interpunctie, pas het toe.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit gaat helemaal nergens meer naartoe ik gooi dit topic op slot.
Make mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |