Daarom ben je ook bij haar weggegaan om met een man te trouwen.quote:
Wel leuk dat je blijft proberen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Daarom ben je ook bij haar weggegaan om met een man te trouwen.
Volgens mij is elke vrouw lelijk in jouw ogen.
Maar ik ben blij dat ik geen contact meer met je heb.
Liever de deksel op mijn neus dan met mijn neus in de potjes van de spermabank zoals velen van jullie stiekem doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:46 schreef GGMM het volgende:
Oei, @:boze_eend dacht ook tof mee te doen en krijgt de deksel op zijn neus.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Arie Boomsma ben jij het? Kan jij deze mannen meenemen: @:Caland @:Buitendam @:coco @:tong80 @:Zipportal @:fetx @:Elan @:AFCNiels @:RensAjacied @:Gurneyisbestoke @:Adames @:3rr0r @:Scrummie @:AFCNiels @:Drizzt @:Wereldgozer @:lange_lans @:onlogisch @:GGMM @:Marsenal @:Lenny @:Maximus @:Lenny_Leonard
Die vinden dat wel leuk en hebben een beetje moeite met hun identiteit en geaardheid. Misschien kan je er nog een leuk programma van maken. 'Langs het veld maar in de kast.' Of zoiets.
Ik zie maar 2 moderators. Ze hebben er meer tochquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:00 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat het hele VBL clubje op de foto.
Gevoelige snaar geraakt merk ik. Let op je bloeddruk!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:18 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je weet dat oorlogen zijn gevochten te paard? Notabene de echte kerels die ervoor hebben gezorgd dat jij nu als een lapzwans op de bank kan liggen met je zak chips en schultenbrau om te vloeken naar je tv en denkende dat jij alles beter weet en kent dan de voetballers?
Ongegrond verklaard de reactie en verworpen.
Een oorverdovend krekelgeluid volgt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Arie Boomsma ben jij het? Kan jij deze mannen meenemen: @:Caland @:Buitendam @:coco @:tong80 @:Zipportal @:fetx @:Elan @:AFCNiels @:RensAjacied @:Gurneyisbestoke @:Adames @:3rr0r @:Scrummie @:AFCNiels @:Drizzt @:Wereldgozer @:lange_lans @:onlogisch @:GGMM @:Marsenal @:Lenny @:Maximus @:Lenny_Leonard
Die vinden dat wel leuk en hebben een beetje moeite met hun identiteit en geaardheid. Misschien kan je er nog een leuk programma van maken. 'Langs het veld maar in de kast.' Of zoiets.
Je hebt iets tegen negers? Vuile racist.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:14 schreef Questular het volgende:
Je hebt negersex in je naam staan, gooi jezelf weg gek.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:00 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat het hele VBL clubje op de foto.
Je moeder is een racistische sexneger.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt iets tegen negers? Vuile racist.
Dit is wel gay want je zegt negers? Niet eens negers en negerinnen. Dus met negersex bedoel je dat je dat wel lekker vind twee donkere mannen bij elkaar?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt iets tegen negers? Vuile racist.
Ik vind het ook niet kunnen maar blijkbaar valt hij op donkere mannen en wil hij seks met ze.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Je moeder is een racistische sexneger.
*negerinquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Je moeder is een racistische sexneger.
Erg lastig hé, de juiste persoon mentionen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Voetbal heeft een racisme probleem.
@:MikeyTT
Zeg kun jij dit niet even mergen met die sc van jullie?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:46 schreef GGMM het volgende:
Oei, @:boze_eend dacht ook tof mee te doen en krijgt de deksel op zijn neus.
Oké racist.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat bepaal ik lekker zelf, knuppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |