Deze fout kan gewoon niet, user maxi-mus.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je er nu al vuistdiep in?
Ga maar weer weg van VBL.
jouquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen zoals jou werden na de oorlog kaal geschoren.
Jouquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen zoals jou werden na de oorlog kaal geschoren.
eensquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze fout kan gewoon niet, user maxi-mus.
Hoho, de kappers zijn dicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:34 schreef Buitendam het volgende:
Deze TS dient kaalgeschoren door de straten teworden gesleurd (heeft z’n oma ervaring mee (lol)).
Vieswoestquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:34 schreef Buitendam het volgende:
Deze TS dient kaalgeschoren door de straten te worden gesleurd (heeft z’n oma ervaring mee (lol)).
Ik vind dat altijd de opperamoebe van een team idd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:39 schreef Questular het volgende:
Voetbal is wel aardig verpest door het gedrag van voetballers tegenwoordig.
En users die naar een bepaalde voetbalclub hinten in hun naam, UI of handtekening komen in een speciaal gedeelte in de hel terecht.
Jij hebt een nieuw woordje geleerd of niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:41 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd de opperamoebe van een team idd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:39 schreef Questular het volgende:
Voetbal is wel aardig verpest door het gedrag van voetballers tegenwoordig.
En users die naar een bepaalde voetbalclub hinten in hun naam, UI of handtekening komen in een speciaal gedeelte in de hel terecht.
Misschien kan je er zelf ook wat van leren, ik bedoel het gemiddelde opleidingsniveau in VBL is enkel de basisschool of vbo zwakstroom.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt een nieuw woordje geleerd of niet?
Dan zit ik met twee universitaire masters gelukkig ver boven het zelf bepaalde gemiddelde van oppergod @pferdfahrerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Misschien kan je er zelf ook wat van leren, ik bedoel het gemiddelde opleidingsniveau in VBL is enkel de basisschool of vbo zwakstroom.
Roep vooral die wappie erbijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, thanks
@:PSVcl pik je dit?
Van alle idioten met voetbalclubs in de naam is hij wel de leukste om in je topic te betrekkenquote:
Ja daarom, die is zelf nog bezig het wiel uit te vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Van alle idioten met voetbalclubs in de naam is hij wel de leukste om in je topic te betrekken
Je weet dat oorlogen zijn gevochten te paard? Notabene de echte kerels die ervoor hebben gezorgd dat jij nu als een lapzwans op de bank kan liggen met je zak chips en schultenbrau om te vloeken naar je tv en denkende dat jij alles beter weet en kent dan de voetballers?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Over latente kerels in te strakke broeken gesproken; Paardrijden is geen sport.
Paardrijden is voor meisjes in een wat jongere leeftijdscategorie die hun maagdenvlies door willen hebben of met de clit tegen het zadel aan willen rijden. De enige mannen/jongens die ik ken die paardrijden doen dit op zijn "brokebackmountains" zeg maar.
(Als ts een meisje is snap ik zijn obsessie aangaande paarden overigens prima.)
Niet iedereen heeft een walvis als moeder.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het enige schuim dat overstroomt komt uit de kut van je moeder.
En dit.quote:
Voetbal heeft een racisme probleem.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:14 schreef Questular het volgende:
Je hebt negersex in je naam staan, gooi jezelf weg gek.
Paardrijden is voor vrouwen en flikkertjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:18 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je weet dat oorlogen zijn gevochten te paard? Notabene de echte kerels die ervoor hebben gezorgd dat jij nu als een lapzwans op de bank kan liggen met je zak chips en schultenbrau om te vloeken naar je tv en denkende dat jij alles beter weet en kent dan de voetballers?
Ongegrond verklaard de reactie en verworpen.
Nice. Toch maar eens een keer langs de manege.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Over latente kerels in te strakke broeken gesproken; Paardrijden is geen sport.
Paardrijden is voor meisjes in een wat jongere leeftijdscategorie die hun maagdenvlies door willen hebben of met de clit tegen het zadel aan willen rijden. De enige mannen/jongens die ik ken die paardrijden doen dit op zijn "brokebackmountains" zeg maar.
(Als ts een meisje is snap ik zijn obsessie aangaande paarden overigens prima.)
Sorry had gefaald omdat ik hier niet woon en foutjes maak.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:34 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Nice. Toch maar eens een keer langs de manege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |