Je bedoelt denk ik ZLVBLquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Wij in KLB zijn de nette beschaafde mensen en blijven altijd rustig.
Het is maar een spelletje met 12 latente kerels
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:28 schreef pferdfahrer het volgende: Het is maar een spelletje met 12 latente kerels die achter een balletje aanhuppelen en al liggen te janken bij een klein tikje. Totaal niks mannelijks aan.
Trainer rent er ook achteraanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
12 latente kerels die achter een bal aanhuppelen.
Zeker dat je het over voetbal hebt?
Aldus degene die zelfs met campagne voeren geen enkele stem heeft binnen weten te halen.quote:
IK mocht geen campagne voeren, heb er 2 bans voor gehad van meerdere dagenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:37 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Aldus degene die zelfs met campagne voeren geen enkele stem heeft binnen weten te halen.
D4E_____!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:52 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
IK mocht geen campagne voeren, heb er 2 bans voor gehad van meerdere dagen
Vaak staan er nog een paar extra te lanterfanten op het veld. 12 rennende kerels is nog ruim genomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
12 latente kerels die achter een bal aanhuppelen.
Zeker dat je het over voetbal hebt?
Zo zou ik Beugelsdijk toch niet kunnen omschrijven hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Van alle “sporten” is voetbal zeker een van de minst mannelijke. Geen wonder ook dat de bekendste uitoefenaar van de sport een mega-nicht is.
Kijk eens dom? Ja, ho maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Het is maar een spelletje met 12 latente kerels die achter een balletje aanhuppelen
Dit is het befaamde amoebeteam? Zie al dat er inmiddels wat schuim is overkomen waaien vanuit dat riool.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:04 schreef onlogisch het volgende:
Wel jammer dat je met dit topic mannen als @:Caland @:Buitendam @:coco @:tong80 @:Zipportal @:fetx @:Elan @:AFCNiels @:RensAjacied @:Gurneyisbestoke @:Adames @:3rr0r @:Scrummie @:AFCNiels @:Drizzt @:Wereldgozer @:lange_lans over één kam scheert
Je zus op een driewieler.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit is het befaamde amoebeteam? Zie al dat er wat schuim is overkomen waaien vanuit dat riool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |