Want?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 05:47 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Ook Biden gooit nog wat olie op het vuur. Domme en onnodige tweet.
Ja, ja, meneer stuurde meteen de national guard...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 04:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij zegt zowaar wat zinnige dingen. Dat zal dan wel onderdeel van een deal zijn geweest vermoed ik.
[ twitter ]
Wat gaat er nu gebeuren @:summers? Ben ik oprecht benieuwd naar.
Edit:
[ twitter ]
Vandaar zijn 'zinnige' toespraak![]()
Dit is een LEUGEN!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 06:27 schreef Ixnay het volgende:
Trump is het presidentschap kwijtgeraakt als gevolg van diefstal.
De bewijslast ligt bij jou.quote:
Bewijs is overrated daarom beweer jij met je hypocriete geneuzel al maanden dat er onbewezen diefstal is. De logica van extremistische trumpvolgers.quote:
Bewijs die diefstal eerst maar eens, of stop met ongefundeerde laster.quote:
Eens. Waarom vergelijken met BLM. Het is al erg genoeg zoals het is en Trump (en zijn aanhangers) brengen zichzelf al genoeg schade toe.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 05:47 schreef Chivaz het volgende:
Niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 06:27 schreef Ixnay het volgende:
"Loss" will niet zeggen dat je een verliezer bent, of dat je een wedstrijd of een verkiezing verloren hebt. Je gebruikt het ook als je iets of iemand bent kwijtgeraakt. "I lost my keys"
Trump is het presidentschap kwijtgeraakt als gevolg van diefstal.
Trump heeft niet de verkiezingen verloren en dat erkent hij dus ook niet.
Jammer is wel dat hij gewoon gelijk heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 05:47 schreef Chivaz het volgende:
Iedereen denkt het, hij zegt het.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Jammer is wel dat hij gewoon gelijk heeft.
Volgens sommige gebruikers hier bestaat discriminatie niet he. Dus kan het ook niet zo zijn dat BLM aanhangers anders bejegend worden dan neo-nazi'squote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Jammer is wel dat hij gewoon gelijk heeft.
Probleem blijft toch dat er meer dan 74 miljoen kiezers op Trump hebben gestemd. Dat zijn niet allemaal terroristen. Biden zal daar toch iets mee moeten doen. En en deel van deze mensen hebben legitieme redenen om zich zorgen te maken over hun toekomst en hoopte dat Trump daar wat aan zou doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Kijk de echte Trump supporters! Je zult er maar bij willen horen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer genoeg is er maar 1 terrorist doodgeschoten. Gelukkig zullen er nog velen voor jaren worden opgesloten.
Het wordt heel moeilijk voor Biden om de enorme schade die Trump heeft toegebracht aan het land, te herstellen. Dat gaat niet lukken in 4 jaar. Het is voor Biden 4 jaar puinruimen. Hopelijk is er over 4 jaar een goede president beschikbaar om Amerika weer op de been te helpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Probleem blijft toch dat er meer dan 74 miljoen kiezers op Trump hebben gestemd. Dat zijn niet allemaal terroristen. Biden zal daar toch iets mee moeten doen. En en deel van deze mensen hebben legitieme redenen om zich zorgen te maken over hun toekomst en hoopte dat Trump daar wat aan zou doen.
Dit is ANTIFA toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Kijk de echte Trump supporters! Je zult er maar bij willen horen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer genoeg is er maar 1 terrorist doodgeschoten. Gelukkig zullen er nog velen voor jaren worden opgesloten.
Maakt niet per se uit. Het is sowieso de schuld van iemand anders.quote:
De vraag zal vooral zijn of het bipartisan systeem kan overleven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Probleem blijft toch dat er meer dan 74 miljoen kiezers op Trump hebben gestemd. Dat zijn niet allemaal terroristen. Biden zal daar toch iets mee moeten doen. En en deel van deze mensen hebben legitieme redenen om zich zorgen te maken over hun toekomst en hoopte dat Trump daar wat aan zou doen.
Natuurlijk hebben die mensen legitieme redenen om zich zorgen te maken. Maar terug naar de jaren vijftig gaat niet gebeuren. Het milieu affakkelen gaat niet helpen. En de grenzen dichtgooien schaadt vooral de VS zelf.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
De VS moet overstappen op een meerpartijenstelsel. Bij gebrek aan alternatieven opereren complotdenkers, nazi's en andere radicalen onder de vlag van de Republikeinen. Dat schept bepaalde verwachtingen bij de partij, waardoor zij in een vicieuze cirkel belandt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
De vraag zal vooral zijn of het bipartisan systeem kan overleven.
Dat kan enkel als beide partijen bereid zijn samen te werken en niet het streven is zelf macht te winnen, door beleid van de ander te blokkeren.
Verder denk ik dat er voor de VS ook de noodzaak ontstaat een beter sociaal en medisch vangnet te hebben.
In continentaal Europa was dat de manier waarop men voorkwam dat er een grote bevolkingsgroep ontstond die het idee had 'toch niks te verliezen te hebben' (zowel in de 19e als 20e eeuw kende Europa ook grote fases van politieke instabiliteit, rond 1848, 1870, 1919 en 1930)
Je was mij net voor pompom...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
@:Bocaj? @:4moreyears? Duiding?
Hoe gaat Trump precies 'veel eerder' een gooi doen naar het presidentschap?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je was mij net voor pompom...
Kan alleen maar zeggen: "Dank je wel pappie!"
En inderdaad 'Our journey just has begon!'
We gaan niet weg, we blijven! Trump 2024... of niet al veel eerder!
And God Bless America!
Dat is verder geen enkele garantie dat het beter wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De VS moet overstappen op een meerpartijenstelsel.
Over 2 weken trekken de republikeinen de stekker uit trump, en word hij uit het kamp gegooid.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je was mij net voor pompom...
Kan alleen maar zeggen: "Dank je wel pappie!"
En inderdaad 'Our journey just has begon!'
We gaan niet weg, we blijven! Trump 2024... of niet al veel eerder!
And God Bless America!
We zullen het allemaal wel gaan meemaken!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Over 2 weken trekken de republikeinen de stekker uit trump, en word hij uit het kamp gegooid.
En dan kan hij vrolijk solo verder schreeuwen en jammeren en waarschijnlijk een bende rechtszaken verwachten.
En misschien wel een rechtszaak ivm een coup poging de president immuniteit is hij straks kwijt en dan is hij het bokje.
Misschien draait ie nog wel de bak in,
Je moet weten dat ik heel fok! al jaren uitlach bij elke reactie die ik hier achterlaat...quote:
Dat komt waarschijnlijk doordat je niet wordt gehinderd door kennis van zaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je moet weten dat ik heel fok! al jaren uitlach bij elke reactie die ik hier achterlaat...
Idd, jij was ook nooit een trump-aanhanger, maar volgde gewoon wat er gebeurde... 😉quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We zullen het allemaal wel gaan meemaken!
Haha onzin, maar ik zeg wat in mij omkomt en daar zit inderdaad geen filter tussen!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:26 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat je niet wordt gehinderd door kennis van zaken.
Ik blijf een Trump aanhanger... He is family you know?!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:27 schreef RM-rf het volgende:
Idd, jij was ook nooit een trump-aanhanger, maar volgde gewoon wat er gebeurde... 😉
Ik verwacht dat we dat de komende heel vaak gaan horen van de Trump-meelopers, dat zijzelf nooit specie Trump-aanhangers waren.
Of een gevoel voor humorquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:26 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat je niet wordt gehinderd door kennis van zaken.
Misschien is het toch handig om af en toe eens na te denken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haha onzin, maar ik zeg wat in mij omkomt en daar zit inderdaad geen filter tussen!
Je bent een Groupy?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik blijf een Trump aanhanger... He is family you know?!
Maak je maar geen zorgen!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien is het toch handig om af en toe eens na te denken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je bent een Groupy?
Een beetje als de One-Direction fans die nog steeds hopen dat de band 'enkel een pauze maakt'?
Ik moet zeggen dat ik daar wel respect voor heb 👍
Zulke mensen die dan over 5 jaar nog steeds in een Trump2020-T-shirt lopen met rode maga cap
Dan doe ik m'n Beto2018 T-shirt aan
Toch maak ik me zorgen over mensen als jij. Mensen als jij maken kapot wat er in al die jaren opgebouwd is. Ik zeg niet dat je die bedoeling hebt, maar het gebeurt wel.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:45 schreef Hallojo het volgende:
Mensen als jij maken kapot wat er in al die jaren opgebouwd is.
Democratie bijvoorbeeld.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:00 schreef Hallojo het volgende:
Als je een leugen maar lang genoeg herhaalt, gaan mensen het vanzelf geloven. Daar had meneer Goebbels gelijk in.
In vind dat mensen die de 2e wereld oorlog er (weer) bij halen meteen 'af' zijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:00 schreef Hallojo het volgende:
Als je een leugen maar lang genoeg herhaalt, gaan mensen het vanzelf geloven. Daar had meneer Goebbels gelijk in.
Waarom zouden we niet mogen leren van de geschiedenis? Als het om de Turkse dictator gaat is het geen probleem, maar als het om de Amerikaanse dictator gaat, dan mag dat ineens niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In vind dat mensen die de 2e wereld oorlog er (weer) bij halen meteen 'af' zijn!
Jij bent dus 'af', goodbye!
Door te claimen dat ras een rol heeft gespeeld in deze rellen. Hij negeert voor het gemak even de rellen afgelopen jaar waar meerdere doden zijn gevallen en er voor miljoenen dollars aan schade was. In steden zoals Portland, Seattle, Atlanta werd de politie beknopt in hun optreden.quote:
Nee dat doe jij, wat hier over gaat en politieke structuur die Trump handhaaft kan je naast de manier van de nazi partij leggen, de boodschap is misschien anders, maar de manier waarop is het zelfde.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In vind dat mensen die de 2e wereld oorlog er (weer) bij halen meteen 'af' zijn!
Jij bent dus 'af', goodbye!
Jij bent degene die zegt dat het een leugen is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 06:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De bewijslast ligt bij jou.
[ twitter ]
Welkom in het wereldje van Trump, hij hoeft niks aan te tonen..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij bent degene die zegt dat het een leugen is.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:38 schreef Ixnay het volgende:
Laatste nieuws.
De afgrijselijke dictator Joseph Biden is het middels een zeer laf, frauduleus en anti-democratisch proces uiteindelijk alsnog gelukt om de macht over te nemen over de Verenigde Staten.
Volgens de aanstaande dictator speelt ras een belangrijke rol bij hoe de autoriteiten hebben opgetreden tijdens de protesten eerder deze week in Washington. Dit is de eerste officiële aanval op de echte Amerikaan. Niet lang na zijn aanstelling zal hij samen met Kamala Harris de aanval op de echte Amerikaan voortzetten.
Samen met andere communistische wereldleiders is het doel om een wereldregering te stichten waarbij een definitief einde wordt gemaakt aan de natiestaat.
Onder dwang heeft zijn tegenstander, de huidige president Donald Trump een verkiezingsnederlaag moeten erkennen. Ondanks alle bewijzen die er zijn van fraude. Er is door het aankomende regime gedreigd met een gevangenisstraf als hij zijn nederlaag niet erkent.
Laatste nieuws van de echte geloofwaardige media.
linksbuiten van Ajax, is helaas niet mogelijk... hij kan immers niet tegen zijn verlies!quote:
Ziet eruit als een goed feestjequote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:11 schreef mcmlxiv het volgende:
Go Team Biden! So much winning.
Voor de liefhebbers, nog wat sfeerbeelden van het afscheidsfeestje van Team Trump
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Trump verliest is het de schuld van Studio Sport.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
linksbuiten van Ajax, is helaas niet mogelijk... hij kan immers niet tegen zijn verlies!
al lijkt het me wel grappig als hij You are fake media tegen een scheids gaat schreeuwen!
In principe is de VS een meer partijen stelsel. Er bestaan ook werkelijk andere partijen, zoals de groenen en libertarians, maar die komen gewoon nooit aan bod en dat komt eigenlijk maar door één ding: The winner takes all. Doordat hele staten aan 1 winnaar worden toegekend maken kleinere, opkomende partijen bij voorbaad geen kans en is de boel hopeloos verdeeld in 2 (samengeklonterde) mega partijen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
De VS moet overstappen op een meerpartijenstelsel. Bij gebrek aan alternatieven opereren complotdenkers, nazi's en andere radicalen onder de vlag van de Republikeinen. Dat schept bepaalde verwachtingen bij de partij, waardoor zij in een vicieuze cirkel belandt.
In ons systeem belanden die radicalen veelal bij een kleine partij of een PVV, waar we door de opzet van ons systeem toch weinig van hebben te vrezen.
Jup het mooiste zou zijn dat beide grote volledig uit elkaar flikkeren in kleine partijen, want onderling is er ook heel veel verdeeldheid!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In principe is de VS een meer partijen stelsel. Er bestaan ook werkelijk andere partijen, zoals de groenen en libertarians, maar die komen gewoon nooit aan bod en dat komt eigenlijk maar door één ding: The winner takes all. Doordat hele staten aan 1 winnaar worden toegekend maken kleinere, opkomende partijen bij voorbaad geen kans en is de boel hopeloos verdeeld in 2 (samengeklonterde) mega partijen.
Het gaat niet lang meer duren of er is nog maar 1 partij over, de democraten, en dat op zich is geen goede ontwikkeling.
Het is bijna een natuurwet dat zodra er nog maar één partij over is, dat deze uit elkaar valt door interne verschillen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:00 schreef theguyver het volgende:
Jup het mooiste zou zijn dat beide grote volledig uit elkaar flikkeren in kleine partijen, want onderling is er ook heel veel verdeeldheid!
nja kijk naar België, gezeik tussen walonie en Vlaanderen, misschien moeten ze eens de wet aanpassen bedoel het maken van een coalitie daar duurt elke keer jaren en ze zetten elke keer weer een nieuw record neer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is bijna een natuurwet dat zodra er nog maar één partij over is, dat deze uit elkaar valt door interne verschillen.
...maar het lukt sommige andere landen toch ook al een poosje.
Feitelijk heb je dan een alsnog een soort dictatuur.
laat 'waarschijnlijk' maar weg. Dat is gewoon zeker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:46 schreef Hallojo het volgende:
Het zal waarschijnlijk niet zo zijn dat met de nederlaag van Trump de leugens ineens op zullen houden. Helaas.
Een kiesdrempel zou wel eens ingevoerd mogen worden hier, maar verder vooral zo laten, wat partijen betreft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:19 schreef theguyver het volgende:
nja kijk naar België, gezeik tussen walonie en Vlaanderen, misschien moeten ze eens de wet aanpassen bedoel het maken van een coalitie daar duurt elke keer jaren en ze zetten elke keer weer een nieuw record neer.
gewoon iets simpels zoals bijvb een coalitie moet uit max 3 partijen bestaan hoeft niet perse een meerderheid te zijn van 50% nja iets in die geest.
Ik ben echt een noob op dit soort politiek gebied.
Er zit dan nog wel wat wetgeving, mogelijk, in de weg. Nog los van de huidige verzuiling van het land.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:00 schreef theguyver het volgende:
Jup het mooiste zou zijn dat beide grote volledig uit elkaar flikkeren in kleine partijen, want onderling is er ook heel veel verdeeldheid!
Nja +-200 jaar geleden moesten ze zonodig onafhankelijk zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Een kiesdrempel zou wel eens ingevoerd mogen worden hier, maar verder vooral zo laten, wat partijen betreft.
België is een typisch voorbeeld van 2 totaal verschillende 'volkeren' tot elkaar veroordelen. Beetje hetzelfde als in het M.O. Grenzen getrokken door "derden", zonder rekening met de bevolking te houden.
Hak het gewoon in 2 en voeg het bij NL, danwel FR.
Dit klinkt als de hersenspinselen van een waanzinnige.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:38 schreef Ixnay het volgende:
Laatste nieuws.
De afgrijselijke dictator Joseph Biden is het middels een zeer laf, frauduleus en anti-democratisch proces uiteindelijk alsnog gelukt om de macht over te nemen over de Verenigde Staten.
Volgens de aanstaande dictator speelt ras een belangrijke rol bij hoe de autoriteiten hebben opgetreden tijdens de protesten eerder deze week in Washington. Dit is de eerste officiële aanval op de echte Amerikaan. Niet lang na zijn aanstelling zal hij samen met Kamala Harris de aanval op de echte Amerikaan voortzetten.
Samen met andere communistische wereldleiders is het doel om een wereldregering te stichten waarbij een definitief einde wordt gemaakt aan de natiestaat.
Onder dwang heeft zijn tegenstander, de huidige president Donald Trump een verkiezingsnederlaag moeten erkennen. Ondanks alle bewijzen die er zijn van fraude. Er is door het aankomende regime gedreigd met een gevangenisstraf als hij zijn nederlaag niet erkent.
LOLquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij bent degene die zegt dat het een leugen is.
Biden een dictator? Andere communistische wereldleiders? Bewijzen van fraude?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:38 schreef Ixnay het volgende:
Laatste nieuws.
Dit verzon hij zelf he.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:54 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Biden een dictator? Andere communistische wereldleiders? Bewijzen van fraude?
Maar het verhaal van ras dat nu ten onrechte de wereld in wordt geholpen is inderdaad schrijnend. Schrikbarend wat voor bizarre narratieven er worden verzonnen door bepaalde media outlets. Het allerergste is nog wel dat dit enkel voor meer verdeeldheid gaat zorgen.
Helaas doet de president elect die de verbinding wou opzoeken hier ook heel hard aan mee. Van Harris had ik dit wel verwacht maar niet van Biden die het land bijeen wou brengen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:54 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Biden een dictator? Andere communistische wereldleiders? Bewijzen van fraude?
Maar het verhaal van ras dat nu ten onrechte de wereld in wordt geholpen is inderdaad schrijnend. Schrikbarend wat voor bizarre narratieven er worden verzonnen door bepaalde media outlets. Het allerergste is nog wel dat dit enkel voor meer verdeeldheid gaat zorgen.
Voor dat zooitje ongeregeld bij het capitool is dat nog veel te zacht uitgedrukt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:02 schreef Bocaj het volgende:
And the Cancel Culture will go on...
Ik heb die Anderson Cooper van CNN altijd een soort Android gevonden... (Een soort Commander Data van StarTrek)
Eng mannetje... Maargoed, CNN beschouwt de Trumpaanhangers dus ook weer als Deplorabels...
Onzin, voor het merendeel gewone mensen zoals jij en ik...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Voor dat zooitje ongeregeld bij het capitool is dat nog veel te zacht uitgedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |