abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:27:43 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197286550
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Biden een dictator? Andere communistische wereldleiders? Bewijzen van fraude?

Maar het verhaal van ras dat nu ten onrechte de wereld in wordt geholpen is inderdaad schrijnend. Schrikbarend wat voor bizarre narratieven er worden verzonnen door bepaalde media outlets. Het allerergste is nog wel dat dit enkel voor meer verdeeldheid gaat zorgen.
Dit verzon hij zelf he.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:02:37 #222
65846 Bocaj
47th President.
pi_197287349
And the Cancel Culture will go on...

Ik heb die Anderson Cooper van CNN altijd een soort Android gevonden... (Een soort Commander Data van StarTrek)

Eng mannetje... Maargoed, CNN beschouwt de Trumpaanhangers dus ook weer als Deplorabels...
pi_197287618
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Biden een dictator? Andere communistische wereldleiders? Bewijzen van fraude?

Maar het verhaal van ras dat nu ten onrechte de wereld in wordt geholpen is inderdaad schrijnend. Schrikbarend wat voor bizarre narratieven er worden verzonnen door bepaalde media outlets. Het allerergste is nog wel dat dit enkel voor meer verdeeldheid gaat zorgen.
Helaas doet de president elect die de verbinding wou opzoeken hier ook heel hard aan mee. Van Harris had ik dit wel verwacht maar niet van Biden die het land bijeen wou brengen.
Nog interessanter is hoe de media omgaat met Bidens uitspraken, ik verwacht nog veel meer wegkijken en goedpraten van de media de komende 4 jaar.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:16:16 #224
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197287655
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:02 schreef Bocaj het volgende:
And the Cancel Culture will go on...

Ik heb die Anderson Cooper van CNN altijd een soort Android gevonden... (Een soort Commander Data van StarTrek)

Eng mannetje... Maargoed, CNN beschouwt de Trumpaanhangers dus ook weer als Deplorabels...
Voor dat zooitje ongeregeld bij het capitool is dat nog veel te zacht uitgedrukt.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:19:15 #225
65846 Bocaj
47th President.
pi_197287742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:16 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Voor dat zooitje ongeregeld bij het capitool is dat nog veel te zacht uitgedrukt.
Onzin, voor het merendeel gewone mensen zoals jij en ik...
(Raddraaiers heb je overal en ook daar...)

pi_197287854
twitter

De samenzweringstheorieën die rondgaan dat Antifa volk tussen de Trumpers rond liepen zijn dus gewoon waar. Neemt natuurlijk niet weg dat die idioten op rechts nog steeds verantwoordelijk zijn voor hun daden.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:26:50 #227
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197287908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:14 schreef Chivaz het volgende:
Helaas doet de president elect die de verbinding wou opzoeken hier ook heel hard aan mee. Van Harris had ik dit wel verwacht maar niet van Biden die het land bijeen wou brengen.
Nog interessanter is hoe de media omgaat met Bidens uitspraken, ik verwacht nog veel meer wegkijken en goedpraten van de media de komende 4 jaar.
Met een hoop republikeinse Trump stemmers valt prima die verbinding te maken, maar met de groep die bij het capitool was valt net zo min te praten als met een aantal users hier.

& dan gaat pappen en nathouden echt niet werken. Gewoon keihard met de waarheid confronteren. Laat ze zien en voelen dat dit echt niet kan. Er is een grens overschreden. Je verdenkingen uit je in de rechtzaal binnen een democratie, "trial by combat" is voor despoten in 3de wereld landen.

Helaas zal er een groep blijven die je never nooit niet overtuigd krijgt van hun totale ongelijk. So be it.

Als de republikeinen slim genoeg zijn om Trump politiek buiitenspel te zetten, is het sowieso een stuk makkelijker om tot verzoening te komen. Zowel binnen het land als binnen de republikeinse partij.

Als schreeuwer langs de zijlijn zonder 'voter base' heeft ie stukken minder invloed.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:30:18 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197288005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:19 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nou, aangezien je nieuw bent op BNW zal ik even wat uitleggen.
Er word hier geregeld gesproken over het brainwashen van mensen, op verschillende manieren.
Veel BNW-ers zijn er van overtuigd dat dit met regelmaat voor komt.
Jij en de mensen in de video en de BNW-rs die dit geregeld aanhaalden, zijn ook nu de gene die gebrainwasht worden door een Trump!
Zijn dat normale mensen, ja hoor zijn er genoeg, ze weten alleen niet dat ze gebrainwasht zijn.

Mooie is, stel het word weer eens aangehaald ben jij een mooi schoolvoorbeeld kan ik naar dit topic wijzen!
pi_197288075
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:19 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Jij mischien, ik hou mij verre van dit soort "evenmenten". Normale mensen geloven niet in samenzweringen waar geen enkel bewijs voor geleverd kan worden zoals Trumps fraude gelul wat zijn eigen advocaten voor de rechter niet eens durven te herhalen.
pi_197288104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De dubbele standaard is er, die zal ook blijven en ik vrees enkel erger worden. Dat kan een desastreuze uitwerking hebben op de VS. Nog vele malen erger dan de huidige polarisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2021 16:34:53 ]
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:34:52 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197288111
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:24 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
De samenzweringstheorieën die rondgaan dat Antifa volk tussen de Trumpers rond liepen zijn dus gewoon waar. Neemt natuurlijk niet weg dat die idioten op rechts nog steeds verantwoordelijk zijn voor hun daden.
^O^ ook tuig!
Maar er waren een aantal prominenten uit geplukt als die hard trumporters de gast met de bull Horns, die gast die in kantoortje zat.
En nog heel wat anderen.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:38:43 #232
65846 Bocaj
47th President.
pi_197288199
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:24 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
CNN ontkent... :')
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:40:08 #233
65846 Bocaj
47th President.
pi_197288235
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:30 schreef theguyver het volgende:
Mooie is, stel het word weer eens aangehaald ben jij een mooi schoolvoorbeeld kan ik naar dit topic wijzen!
Doen! Ik sta overal achter en schaam mij niet.
pi_197288236
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:38 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Al over je verdriet heen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197288247
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:26 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Met een hoop republikeinse Trump stemmers valt prima die verbinding te maken, maar met de groep die bij het capitool was valt net zo min te praten als met een aantal users hier.

& dan gaat pappen en nathouden echt niet werken. Gewoon keihard met de waarheid confronteren. Laat ze zien en voelen dat dit echt niet kan. Er is een grens overschreden. Je verdenkingen uit je in de rechtzaal binnen een democratie, "trial by combat" is voor despoten in 3de wereld landen.

Helaas zal er een groep blijven die je never nooit niet overtuigd krijgt van hun totale ongelijk. So be it.

Als de republikeinen slim genoeg zijn om Trump politiek buiitenspel te zetten, is het sowieso een stuk makkelijker om tot verzoening te komen. Zowel binnen het land als binnen de republikeinse partij.

Als schreeuwer langs de zijlijn zonder 'voter base' heeft ie stukken minder invloed.
Eens, alleen is de grens al zeker een paar jaar geleden overschreden met het circus rond Kavanaugh. Ik vind dat de media ook een kwalijke rol heeft gespeeld de afgelopen vier jaar. Aan de ene kant het geweld en intimidatie van politici goed praten en normaliseren met uiteindelijk dit als gevolg. Ik denk dat er de komende paar jaar geen verzoening gaat komen tenzij de economie weer aantrekt en er een nieuwe verbindende leider opstaat.
pi_197288339
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:34 schreef Dejannn het volgende:

[..]

De dubbele standaard is er, die zal ook blijven en ik vrees enkel erger worden. Dat kan een desastreuze uitwerking hebben op de VS. Nog vele malen erger dan de huidige polarisatie.
Daar ben ik dus bang voor, er is niemand die de media een halt toeroept. De Democraten spinnen er garen bij, de media verdient een hoop geld met sensatie en de tegenstander voelt zich steeds minder gehoord. Dit kan inderdaad nog goed fout gaan de komende jaren.
Biden liet eens een keer vallen dat hij een Republikein als Vice President wou hebben, dat zou misschien niet eens zo’n slecht idee zijn om dat als regel in te voeren. De verliezer van de verkiezingen moet dan maar genoegen nemen met een rol als Vice President.
pi_197288348
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:38 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik verwacht ook niet anders.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:47:51 #238
65846 Bocaj
47th President.
pi_197288419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jij mischien, ik hou mij verre van dit soort "evenmenten". Normale mensen geloven niet in samenzweringen waar geen enkel bewijs voor geleverd kan worden zoals Trumps fraude gelul wat zijn eigen advocaten voor de rechter niet eens durven te herhalen.
Eerlijk gezegd zul je mij daar ook niet gauw vinden... maar ik begrijp ze volkomen!
Mogelijke fraude meldingen waren er naar mijn mening genoeg, al had een ingestelde commissie het écht kunnen laten onderzoeken... Dat hebben ze nu nagelaten om welke reden dan ook...
Maar ik blijf erbij dat men het wel had moeten onderzoeken om conspiracy in de toekomst tegen te gaan...
Nu laat men mensen gewoon in de kou staan... (vooral mensen die het toch al niet zo op hebben met macht etc.)
Ik vergelijk ze een beetje met de potten en pannen protesters hier in Nederland... maar die stonden weer om een hele andere reden daar...
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:49:47 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197288456
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Daar ben ik dus bang voor, er is niemand die de media een halt toeroept. De Democraten spinnen er garen bij, de media verdient een hoop geld met sensatie en de tegenstander voelt zich steeds minder gehoord. Dit kan inderdaad nog goed fout gaan de komende jaren.
Biden liet eens een keer vallen dat hij een Republikein als Vice President wou hebben, dat zou misschien niet eens zo’n slecht idee zijn om dat als regel in te voeren. De verliezer van de verkiezingen moet dan maar genoegen nemen met een rol als Vice President.
Dat zou ook op zich wel kunnen aangezien er voor verkiezingen etc zijn.
Meen dat ik dit dikke 12 jaar geleden ook al eens op had gegooid toen Obama won, maar wie ben ik om dat aan te raden in de VS.
Het zou op zich kunnen maar er zitten wat haken en ogen aan omdat ze elkaar nogal tegen kunnen werken en proberen elkaar uit het zadel te werpen.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 16:52:22 #240
65846 Bocaj
47th President.
pi_197288520
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Al over je verdriet heen?
Zeker!
Maar serieus CNN ontkent echt.
Hier...