Druk met donuts eten denk ik....quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:39 schreef trein2000 het volgende:
Zoveel zijn het er nou ook weer niet. Beetje politiekorps kan dit toch wel aan.
@Bocajquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:40 schreef NightDancert het volgende:
Je zal hier maar met droge ogen jarenlang Trump hebben lopen aanbidden
Wat denk je in Noord Korea, denk dat ze het op alle zenders live uitzenden daarquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef zyx1981 het volgende:
Snipers op het dak
Putin en Xi Jinping zitten nu in een Zoomcall samen lachend popcorn te eten.
But this is exactly who you arequote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[ twitter ]
Don Jr. vindt het niet ok
Nou dat is 1.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[ twitter ]
Geef ze eens ongelijk : "Is DIT die democratie die jullie willen?"quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat denk je in Noord Korea, denk dat ze het op alle zenders live uitzenden daar
'Alle zenders'quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat denk je in Noord Korea, denk dat ze het op alle zenders live uitzenden daar
Godver, eigenlijk zou je dan binnen toch een sentry gun moeten hebben die het hele zootje neermaait.quote:
Via de achterdeur.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Pence evacueren? Hoe dan?!
Enige optie is een helikopter, zou je zeggen.
Tunnels?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou het niet durvenquote:
Don’t start acting like the other sidequote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[ twitter ]
Met grof geweld denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Er zullen ongetwijfeld wel wat onbekende vluchtroutes zijn uitboet capitool.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Stevige woorden!quote:
Denk ik ook, ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef zyx1981 het volgende:
Snipers op het dak
jA mAaR aNtIfAquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Don’t start acting like the other side
Nee lul, ik heb de andere kant dit nog nooit zien doen. Zelfs “crooked Hillary” feliciteerde je 4 jaar geleden
Ja, maar je gaat je dan afvragen of het niet veiliger is om er te blijven, desnoods op het dak ofzo.quote:
Nee dat doet de burgemeesterquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:43 schreef Coelho het volgende:
Politie of leger wordt toch aangestuurd door Trump? Dan kan hij nog voorkomen dat er iets aan gedaan wordt ook...
Hij beseft dat hij een grote oepsie heeft gedaan.quote:
Vergeet kleine Rocketman nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef zyx1981 het volgende:
Snipers op het dak
Volgens CNN wordt over evacuatie gesproken en is hij misschien al weg, maar dat is nog onduidelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:45 schreef Bluesdude het volgende:
haha Pence kan ook aangevallen worden door de trumprebellen.
Hij is niet meer in het gebouw volgens CNN
Ze proberen het niet verder te escaleren door 't gevecht aan te gaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:39 schreef trein2000 het volgende:
Zoveel zijn het er nou ook weer niet. Beetje politiekorps kan dit toch wel aan.
JAAAAAAAA, monkyyy is er ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij beseft dat hij een grote oepsie heeft gedaan.
Geloof me: die zeggen nu gewoon "dit zijn allemaal Antifa-mensen vermomd als Trump-supporters; wij doen zoiets niet."quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:40 schreef NightDancert het volgende:
Je zal hier maar met droge ogen jarenlang Trump hebben lopen aanbidden
quote:
Probleem is wel dat het hele complex nu omsingeld is. NIet alleen het hoofdgebouw, ook de andere gebouwen, een aantal daarvan waren al hiervoor geevacueerd. Daarnaast dient het voorbereid te worden (auto's, bewaking) en dat is zichtbaar. Dan is het snel geregeld dat men ook bij de uitgang van de tunnel niet verder kan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:43 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld wel wat onbekende vluchtroutes zijn uitboet capitool.
Gast ze zijn binnen. Dit is een aanval op de democratie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ze proberen het niet verder te escaleren door 't gevecht aan te gaan
Het zijn 'bezorgde burgers'.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:46 schreef OProg het volgende:
In sommige landen omschrijven ze dit als gematigde rebellen.
Nee das ook wel waar ja. Waarschijnlijk gewoon iemand van de staf die nog wel een hersencel heeftquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat is ook geen Trump taalgebruik. Zal iemand van zijn campagne zijn die ook toegang heeft.
Ik gooi ook altijd graag een paar jerrycans benzine op een brandend huis.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
Stomme Pence ook. Zijn schuld
.
No fucks meer given door CNN de laatste tijd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:45 schreef heywoodu het volgende:
"President Trump has been spilling fuel like the Exxon Valdez."
Oh lord wat een ellende....quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:45 schreef Dutch_view het volgende:
Gevechten in het capitol
[ twitter ]
En jij maar denken dat de VS een beschaafde democratie was...quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:46 schreef Fugue het volgende:
Waar kijk ik in godsnaam naar ik geloof het gewoon niet
Ze blijven ze maar protesters noemen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gast ze zijn binnen. Dit is een aanval op de democratie.
Zou het?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:44 schreef alopio het volgende:
Donny heeft nu ook eens door dat dit toch wel iets te ver gaat.
MOSTLY PEACEFUL!!!quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze blijven ze maar protesters noemen.
Misschien moeten we Amerika bombarderen, wat democratie brengen.quote:
Een coup.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:46 schreef Fugue het volgende:
Waar kijk ik in godsnaam naar ik geloof het gewoon niet
Ik had de laatste tijd toch al niet zo veel zin om er op vakantie te gaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Tja, als dit vuurtje niet snel gedoofd wordt gaan we heel snel een totale implosie van de VS meemaken.
Dit is een terroristische aanslag. Binnen elke definitie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze blijven ze maar protesters noemen.
Ja, potjes en pannetjes waren toch best geinig nu. Al zien dat soort gasten dit waarschijnlijk wel als een inspiratie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:48 schreef Fugue het volgende:
Vallen die mongolen bij het torentje uiteindelijk nog wel mee
jah, die is al een paar jar aan de gang. En nee, dat is niet enkel Trump's schuld. Aan democratische kant zijn ook een heel stel polariserende ophitsers. Dat wreekt zich nuquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Tja, als dit vuurtje niet snel gedoofd wordt gaan we heel snel een totale implosie van de VS meemaken.
Als senator niet op z'n minst even op Windows + L tikken voor je vertrekt is wel matigquote:
Is dit een van de relschoppers of pers? Of allebei?quote:
Zit er met verbazing naar te kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:51 schreef pullup het volgende:
De reporter schuilt achter de bureautjes op bevel van de politie
[ afbeelding ]
Wordt nu geevacueerd. Daar lagen ook een tiental demonstraten op de grond met politie met automatische wapens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:51 schreef pullup het volgende:
De reporter schuilt achter de bureautjes op bevel van de politie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee..... het is rellen...
dit is een coupe:
[ afbeelding ]
T lijkt er verdacht veel op.quote:
Spontaan na een speech van el presidente.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:53 schreef Bluesdude het volgende:
je kunt het wel een spontane revolte noemen
Bij The Guardian maakte een columnist laatst de vergelijking met de underwear bomber: Puur het feit dat het enorm knullig is uitgevoerd maakt het niet minder ernstig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee..... het is rellen...
dit is een coupe:
[ afbeelding ]
Je kunt het ook gewoon een coup of een aanslag op de democratie noemen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:53 schreef Bluesdude het volgende:
je kunt het wel een spontane revolte noemen
Het is zeker een aanslag op de democratie, maar een coup is het gelukkig nog niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon een coup of een aanslag op de democratie noemen.
Een coup vereist een militaire aktie. Een opstand is een betere definitie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon een coup of een aanslag op de democratie noemen.
Couppoging.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is zeker een aanslag op de democratie, maar een coup is het gelukkig nog niet.
Allemaal ook rugzakjes mee. Hoeft er maar één bij te zitten die kwade bedoelingen heeft...quote:
Ze hebben veel versterkingen nodig voordat ze de boel schoon gaan vegenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef svann het volgende:
Duurt wel erg lang voor er assistentie komt.
Iets dergelijks was toch min of meer verwacht?
House of Cards!quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef pullup het volgende:
Zo zie je ook die kelders nog eens![]()
[ afbeelding ]
Zullen wel een hoop luiers liggen voor al die bejaarden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een metrotunnelquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:43 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld wel wat onbekende vluchtroutes zijn uitboet capitool.
Dat is het alquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Als dit soort grappen in andere staten gaan gebeuren, dan is de stront wel aan de knikker
Maar zoiets hebben we toch best wel gezien? Twee jaar geleden was er nog een coup in Sudan, en in de jaren daarvoor onder meer in Ethiopië, Burkina Faso, Mali, toch grotendeels vergelijkbare landen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef byah het volgende:
Op CNN blijven ze maar herhalen dat ze nog nooit zoiets gezien hebbenjoh, wen er maar aan
NPO 1 over 1 minuutquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:58 schreef Rianne84 het volgende:
RTL4 had blijkbaar een extra nieuwsuitzending
Ja, die journalist zei niet te mogen filmen in die ruimte, maar met honderden demonstranten binnen met mobielen is dit nu een enorme veiligheidslek geworden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit eigenlijk wel dé foto van de dag!quote:
Wel hetzelfde type mensen. Er worden grenzen doorbroken nu. Dit gaat over de grens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:48 schreef Fugue het volgende:
Vallen die mongolen bij het torentje uiteindelijk nog wel mee
Zeker, leuke beelden he!quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind dit eigenlijk wel dé foto van de dag!
En, ben jij blij nu? Is dit wat je wilde?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind dit eigenlijk wel dé foto van de dag!
In GA is dit ook aan de hand.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Als dit soort grappen in andere staten gaan gebeuren, dan is de stront wel aan de knikker
Daarom moet er opgehouden worden dit soort volk met fluwelen handschoentjes te behandelen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:00 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Wel hetzelfde type mensen. Er worden grenzen doorbroken nu. Dit gaat over de grens.
De national guard was ook niet nodig bij de BLM rellen die een stuk gewelddadiger waren (tot nog toe). Okee, men is een gebouw binnengekomen, maar echt gevechten en vernielingen hebben we nog niet gezien.quote:
Het is wel meer dan ik verwachtte...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:00 schreef probeer het volgende:
[..]
En, ben jij blij nu? Is dit wat je wilde?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Bensel het volgende:
[..]
De national guard was ook niet nodig bij de BLM rellen die een stuk gewelddadiger waren (tot nog toe). Okee, men is een gebouw binnengekomen, maar echt gevechten en vernielingen hebben we nog niet gezien.
Maar wel waar je op hoopte?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is wel meer dan ik verwachtte...
quote:In Washington geldt vanaf middernacht Nederlandse tijd een avondklok vanwege de bestorming van het parlement door aanhangers van president Trump. Burgemeester Muriel Bowser heeft dat besloten. Mensen mogen tot 12.00 uur donderdag niet de straat op.
Voor mensen met essentieel werk geldt de maatregel niet. Ook journalisten mogen hun werk blijven doen.
Echt he. wtfquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef gniffie het volgende:
Hopelijk doen ze rustig aan met die coup, we zitten midden in de reclame
ZE ZIJN BINNEN IN DE SENAATSZAAL! Dit is een terroristische actie...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Bensel het volgende:
[..]
De national guard was ook niet nodig bij de BLM rellen die een stuk gewelddadiger waren (tot nog toe). Okee, men is een gebouw binnengekomen, maar echt gevechten en vernielingen hebben we nog niet gezien.
Trump had de opdracht gegeven om BLM'ers te laten traangassen die in een parkje stonden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Bensel het volgende:
[..]
veel meer dan gewoon binnenlopen was het feitelijk nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
ZE ZIJN BINNEN IN DE SENAATSZAAL! Dit is een terroristische actie...
Alleen maar wat kleine vernielingen, kleine gevechten, kleine wapens getrokken en kleine inbraak. En ook een of andere politieke vergadering is nu gestopt. Een vergadering over democratie ofzo, zal vast niet zo belangrijk zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Bensel het volgende:
[..]
Stel hypocrieten, jarenlang het fikkie opstoken en nu geschokt doen als het brandje ongecontroleerd gaat woedenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:03 schreef Dutch_view het volgende:
bij fox zijn ze wel geschokt ook
https://www.livenewsnow.com/american/fox-news.html
newsmax just another day at the office
Exact. Maar dan zitten we met het volgende probleem van "Ze hebben onze vrijheid beknot!" en de bijbehorende golf van symphatie en zetels.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daarom moet er opgehouden worden dit soort volk met fluwelen handschoentjes te behandelen.
Eind baasquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:04 schreef monkyyy het volgende:
Burgemeester Bowser, prima naam. Jaloers.
Ehh. Dit is een aanslag op de democratie van de usa. Het parlement zn werk beletten, bezetten en verkiezingen niet accepteren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:04 schreef Bensel het volgende:
[..]
veel meer dan gewoon binnenlopen was het feitelijk niet
Even het bevestigen van de presidentsverkiezingen. Van die details.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Alleen maar wat kleine vernielingen, kleine gevechten, kleine wapens getrokken en kleine inbraak. En ook een of andere politieke vergadering is nu gestopt. Een vergadering over democratie ofzo, zal vast niet zo belangrijk zijn.
National Guard toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onzin. IN andere berichten zijn die onderweg.
Kleinigheidje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even het bevestigen van de presidentsverkiezingen. Van die details.
Heropvoeden a la oeigoerenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef nils7 het volgende:
De wappies zijn maar een kleine groep maar zo te zien hebben ze toch wat invloed (tot nu toe).
Maar na 6 januari wat gaan we aan dat volk doen?
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch nog wat geleerd van deze staatsgreep
Vernielingen heb ik niet gezien. Gevechten? Behalve wat schermutselingen die vrij normaal zijn bij een demonstratie ook niet. Inbraak: de politie liet het toe. Het is wel een openbaar gebouw feitelijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Alleen maar wat kleine vernielingen, kleine gevechten, kleine wapens getrokken en kleine inbraak. En ook een of andere politieke vergadering is nu gestopt. Een vergadering over democratie ofzo, zal vast niet zo belangrijk zijn.
Hopenlijk is het helemaal niemand. Als de eerste dode valt gaan er snel meer vallen ben ik bang voorquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk is het een Trumptard en geen congreslid of staf
En dan blijkt zo'n Trumpgool een Jim Jordan ofzo gepakt te hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk is het een Trumptard en geen congreslid of staf
M’n vriendin vond t wat ver gaan maar eigenlijk zie ik maar 1 oplossing en dat is hemzelf en z’n clan verbannen van Amerikaans grond gebied en producten of liever gewoon ter plekke een neksch.....quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
Ben beniewd waar Trump mee komt naast 'laat de politie hun werk doen'. Lamlul houdt vandaag eerst weer een speech met allerlei onzin om de boel lekker op scherp te zetten en op te jutten.
Zie eigenlijk alleen nog maar een scenario waar ie em peert naar een andere bananenrepubliek.
Ik zoudenken van niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef beantherio het volgende:
Vergeet de verkiezingen. Kan Trump na vandaag nog wel aanblijven?
kan hij nog wel afgezet worden is ook een goede vraagquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef beantherio het volgende:
Ik werk op een accountantskantoor, is voor mij een automatische reflex zodra ik m'n werkplek verlaatquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Graag gedaan
Vriendin wist het blijkbaar ook niet, die weet het nu ook. Topdag!
Laten we het hopen. Liegen, frauderen en opruiing deed het nog niet voor ze.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:09 schreef Heph844 het volgende:
Misschien ben ik een onverbeterlijke optimist, maar ik denk dat dit een echte wake up call gaat zijn voor de republikeinen
Je hebt even gemist in welk gebouw ze lopen te rellen en bij welke gelegenheid?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
Vernielingen heb ik niet gezien. Gevechten? Behalve wat schermutselingen die vrij normaal zijn bij een demonstratie ook niet. Inbraak: de politie liet het toe. Het is wel een openbaar gebouw feitelijk![]()
(neem dit even met een korrel zout. Uiteraard begrijp ik de ernst. maar vind het wel grappig dat de national guard niet mocht komen bij blm rellen, die geweldadiger, vernielzuchtiger waren dan het overlopen dat hier gebeurt. Men wandelt vrij rustig naar binnen, alsof het niets is. En nu wordt er gesmeekt om de national guard. NIet zo verwonderlijk dat dit afgewezen wordt nu
Dat vroeg ik me ook af. Stel, alles loopt met een sisser af, dan nóg moet dit staartjes krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:08 schreef beantherio het volgende:
Iedereen waar ik werk heeft toegang tot de dingen waar ik ook toegang toe heb, grotendeels dan, maar toch is het bij mij ook een reflex jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef gbm het volgende:
[..]
Ik werk op een accountantskantoor, is voor mij een automatische reflex zodra ik m'n werkplek verlaat
Je krijgt behoorlijk op je flikker als je het vergeet
De tering wat een boel achterlijkheid van één user.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
Vernielingen heb ik niet gezien. Gevechten? Behalve wat schermutselingen die vrij normaal zijn bij een demonstratie ook niet. Inbraak: de politie liet het toe. Het is wel een openbaar gebouw feitelijk![]()
(neem dit even met een korrel zout. Uiteraard begrijp ik de ernst. maar vind het wel grappig dat de national guard niet mocht komen bij blm rellen, die geweldadiger, vernielzuchtiger waren dan het overlopen dat hier gebeurt. Men wandelt vrij rustig naar binnen, alsof het niets is. En nu wordt er gesmeekt om de national guard. NIet zo verwonderlijk dat dit afgewezen wordt nu
Hooguit dat Trump ze hun gang laat gaan als ze in zijn voordeel rellen, vrees ik...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:09 schreef Heph844 het volgende:
Misschien ben ik een onverbeterlijke optimist, maar ik denk dat dit een echte wake up call gaat zijn voor de republikeinen
Niet meer op tijd, maar hem nog een keer impeachen (wat eigenlijk niet veel meer voorstelt dan een verkozen functionaris berechten) moet zeker kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
kan hij nog wel afgezet worden is ook een goede vraag
Op PBS is nu een republikein aan het woord... hij citeert conservatieve Tea Party-republikeinen die willen dat Trump per onmiddellijk 'ge-impeached' wordt. Zijn herhaaldelijke oproepen tot protest en zijn, tot een half uur geleden, herhaalde mededelingen dat Mike Pence een lafaard is, worden door hen gezien als 'treason'.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik hoor nu een knulletje er over vertellen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
Zeggen net dat iemand binnen in neergeschoten is (nog niet bevestigd)
Ze kunnen dat nog wel even in stemming brengen. De senaat en het huis zijn nu toch in de buurt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
kan hij nog wel afgezet worden is ook een goede vraag
Ik geloof er niks van. Die gaan vrolijk verder op de toer van Ted Cruz: de democraten hadden moeten begrijpen dat bijna de helft van het land denkt dat dit gestolen verkiezingen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:09 schreef Heph844 het volgende:
Ja, wij sturen dan meestal een mail rond vanuit die persoon dat ie trakteertquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iedereen waar ik werk heeft toegang tot de dingen waar ik ook toegang toe heb, grotendeels dan, maar toch is het bij mij ook een reflex ja
Hoewel het gevolg hier eerder zou zijn dat iemand je desktop op z'n kop zet of dat soort ongein
Inderdaad. Dat zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Die gaan vrolijk verder op de toer van Ted Cruz: de democraten hadden moeten begrijpen dat bijna de helft van het land denkt dat dit gestolen verkiezingen zijn.
Hey mootsquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoor nu een knulletje er over vertellen.
Oh, en dat is het probleem van de government, dat kan gewoon niet. Gewoon mensen aanvallen die het Capitol aanvallen
Mensen als Cruz worden hierdoor zwáár in de verdediging gedwongen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Die gaan vrolijk verder op de toer van Ted Cruz: de democraten hadden moeten begrijpen dat bijna de helft van het land denkt dat dit gestolen verkiezingen zijn.
Ja... hij zou iets hebben geroepen als TRUMP WON THE ELECTION.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:13 schreef Dutch_view het volgende:
Op CNN een foto van een demonstrant op de stoel van Pelosi
Hier wordt wel een bepaalde grens overschreden hoor. Dit is ongehoord. Geen idee wat de gevolgen zullen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef Aikara het volgende:
[..]
Misschien dat ie denkt dat het telt als je het vanuit die stoel roept?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja... hij zou iets hebben geroepen als TRUMP WON THE ELECTION.
Tijdens het lezen had ik na 'speaker Pelosi' iets anders verwacht dan 'is safe'. Wat een dag.quote:
je weet dat BLM ook rechtbanken aanviel? Je weet dat BLM agenten doodgeschoten heeft? Uiteraard weet ik dat. Maar ze liepen lettelijk binnen 10 minuten na het gebouw omsingeld te hebben naar binnen. NIet rennend, niet hysterisch niet met geweld. . Ze werden niet eens tegengehouden. Zo ver had het nooit moeten kunnen komen. Het hele security deel was gewoon bagger geregeld. Zo'n gebouw zou normaalgesproken niet te betreden moeten zijn, in elk geval niet zonder extreem geweld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je hebt even gemist in welk gebouw ze lopen te rellen en bij welke gelegenheid?
You and me bothquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdens het lezen had ik na 'speaker Pelosi' iets anders verwacht dan 'is safe'. Wat een dag.
Het bestormen van het capitool is al geen law & order.quote:
Remainquote:
Sure, "stand back and by" Donald. Flikkerstraal toch een heel eind op.quote:
Hee een alt-right troll die loopt te downplayen met "Ja maar BLM!!!"quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:15 schreef Bensel het volgende:
[..]
je weet dat BLM ook rechtbanken aanviel? Je weet dat BLM agenten doodgeschoten heeft? Uiteraard weet ik dat. Maar ze liepen lettelijk binnen 10 minuten na het gebouw omsingeld te hebben naar binnen. NIet rennend, niet hysterisch niet met geweld. . Ze werden niet eens tegengehouden. Zo ver had het nooit moeten kunnen komen. Het hele security deel was gewoon bagger geregeld. Zo'n gebouw zou normaalgesproken niet te betreden moeten zijn, in elk geval niet zonder extreem geweld.
Kameraad, dit zijn terroristen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:15 schreef Bensel het volgende:
[..]
je weet dat BLM ook rechtbanken aanviel? Je weet dat BLM agenten doodgeschoten heeft? Uiteraard weet ik dat. Maar ze liepen lettelijk binnen 10 minuten na het gebouw omsingeld te hebben naar binnen. NIet rennend, niet hysterisch niet met geweld. . Ze werden niet eens tegengehouden. Zo ver had het nooit moeten kunnen komen. Het hele security deel was gewoon bagger geregeld. Zo'n gebouw zou normaalgesproken niet te betreden moeten zijn, in elk geval niet zonder extreem geweld.
Dat was ook al niet zo gepland vanwege covid, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:18 schreef JohnBercow het volgende:
Maar met de wetenschap van nu, de inauguratie van Biden kan zo toch niet doorgaan als gepland op Capitol Hill? Die wordt gewoon in een kamertje ingezworen. Zou mij verbazen als ze daar een openbaar event van maken.
Leave it to a Trump supporter om een historisch foutieve vikinghelm erbij te pakken hoor, flikker opquote:
Dat doen we ook helaas...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:17 schreef beantherio het volgende:
Beelden vanuit het Amerikaanse paleis der democratie:
[ twitter ]On-ge-loof-lijk. Alsof je naar beelden uit een 3e wereldland zit te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |