Jullie onderlinge band zal dan ook nooit verbroken worden dankzij van een zeker gifjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
nee ik was het nietmaar je bent verder wel lief hoor, maar ik ga je niet hosselen
ik geloof je. Niemand doet datquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie onderlinge band zal dan ook nooit verbroken worden dankzij van een zeker gifje
Edit: huh hoe kwam ik ineens bij die post uit van uren terug. Ik lees de sc niet terug, echt niet!
Welke inzichten van Davy draag jij na alle jaren nog altijd met je mee?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:54 schreef GGMM het volgende:
Is Davy nou nog steeds over die awards bezig?
'mad', 'jelly' en 'het zit diep'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke inzichten van Davy draag jij na alle jaren nog altijd met je mee?
Dat zinnen met meer dan een woord of 5, laat staan meerdere zinnen achter elkaar (een tekst) eigenlijk vrij nutteloos zijn. Godverdomme doe ik het weer verkeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke inzichten van Davy draag jij na alle jaren nog altijd met je mee?
Prima aflevering. 7/10quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Graag een review van afl 2 van Big Brudder. @:fetx
(lol)quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben zelf ook ooit bijna flauwgevallen na een griepprik![]()
Er was niet echt handig geprikt, maar had dat ook weer niet zien aankomen
Bedankt voor de mention.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:59 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik mis hier wat reacties @:Caland
Wat een poppenkast.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:59 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ook gereageerdquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:59 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hoe hard we het ook proberen, er is slechts één echte influencer. Spijtig dat jij geen like aan hem hebt uitgedeeld op dit screenshot. Ik hoop dat je dit alsnog gedaan hebt.quote:
Ik doe niet aan twitter.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe hard we het ook proberen, er is slechts één echte influencer. Spijtig dat jij geen like aan hem hebt uitgedeeld op dit screenshot. Ik hoop dat je dit alsnog gedaan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |