Je hebt je best gedaan, en dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja dat dacht ik op te lossen door heel duidelijk te zeggen dat je ook alleen op categorieën mocht stemmen die je leuk vond.
Maar dat hielp dus NIKS
Bedankt maatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, en dat waardeer ik.
Niet meer dan 200 willen betalen, door de coronamaatregelen hebben ze geen andere inkomsten namelijk dus je kan wel wat korting krijgenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens een dame slide zojuist mijn DM in. Wat is mijn play
En vraag meteen even of ze ook aan GFE en PZC doet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet meer dan 200 willen betalen, door de coronamaatregelen hebben ze geen andere inkomsten namelijk dus je kan wel wat korting krijgen
Ik ga je nu al vertellen dat ik het dan in ga vullen!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Reken maar dat ik volgend jaar een nieuwe poging waag!
Heb je nog een goede review?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En vraag meteen even of ze ook aan GFE en PZC doet.
Lekker maat. Volgende week zondag weer nieuwe bestellen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Meubeltjes trouwens binnen en een deel al in elkaar gezet, ik ben een tevreden man
Ik heb er nog één over de moeder van @onlogischquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er nog één over de moeder van @:onlogisch
Anita, Papendrecht, Priveontvangst
03-08-20, 22:07
Ik zal wel niet goed gezocht hebben , want ik kan me niet voorstellen dat Anita hier nog niet besproken is. Maar goed ik kon ze hier niet (meer) vinden.
Anita is een lieverd. Ik geloof dat ze het niet zo`n tof idee vond om hier op de site te staan, en ik geloof ook niet dat ze reclame nodig heeft.
Maar toch , Ik vind haar een toppertje.
Afspraak maken gaat telefonisch lekker makkelijk en snel en het adres is makkelijk te vinden , voldoende parkeerplaatsen en redelijk anoniem te bereiken.
Bij binnenkomst gelijk een kus en de vraag of je wat wil drinken. Wassen en eventueel douchen kan in de badkamer ,wat voor mij fijn is want ik kom meestal van mijn werk en wil graag fris en fruitig ten tonele verschijnen. Eerst wel even betalen maar dan gaat het spel beginnen.
Anita is een blonde stevige dame (niet dik) van rond de 50 met prachtige blauwe kijkers.
We hadden meteen een klik. Ze babbelt er gezellig op los maar als je subtiel je aandacht op haar lichaam verlegd dan snoer je haar zo de mond.
Ze houd wel erg van wat voorspel en gebeft worden is helemaal haar ding, maar ze zal zeker jouw pieterman ook voldoende aandacht geven.
Gewoon een heerlijke GFE alle standjes geen gedoe met doekjes en vraagt regelmatig wat de volgende actie wordt.
Na een uurtje in de hemel wilde ik nog niet terug naar aarde, dus maar met een half uurtje verlengd om nog even van deze engel te kunnen genieten.
Ze let wel op de tijd, een uur is een uur , en dat is haar goed recht natuurlijk. Maar in dat uur krijg je wel dik waar voor je geld is mijn mening.
Een verdiende like.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
9 stemmen bij VBL awards![]()
Kijk Buitendam hier glunderen
Geeneens 1 simpele podiumplaats scorenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
9 stemmen bij VBL awards![]()
Kijk Buitendam hier glunderen
Dat worden slapeloze nachtenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens 1 simpele podiumplaats scoren
Jullie onderlinge band zal dan ook nooit verbroken worden dankzij van een zeker gifjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
nee ik was het nietmaar je bent verder wel lief hoor, maar ik ga je niet hosselen
ik geloof je. Niemand doet datquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie onderlinge band zal dan ook nooit verbroken worden dankzij van een zeker gifje
Edit: huh hoe kwam ik ineens bij die post uit van uren terug. Ik lees de sc niet terug, echt niet!
Welke inzichten van Davy draag jij na alle jaren nog altijd met je mee?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:54 schreef GGMM het volgende:
Is Davy nou nog steeds over die awards bezig?
'mad', 'jelly' en 'het zit diep'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke inzichten van Davy draag jij na alle jaren nog altijd met je mee?
Dat zinnen met meer dan een woord of 5, laat staan meerdere zinnen achter elkaar (een tekst) eigenlijk vrij nutteloos zijn. Godverdomme doe ik het weer verkeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke inzichten van Davy draag jij na alle jaren nog altijd met je mee?
Prima aflevering. 7/10quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Graag een review van afl 2 van Big Brudder. @:fetx
(lol)quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben zelf ook ooit bijna flauwgevallen na een griepprik![]()
Er was niet echt handig geprikt, maar had dat ook weer niet zien aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |