quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:13 schreef JustinK het volgende:
Het is wachten op z'n volgende afscheidstopic
Of vanbuiten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Tevens: Big Brother kijken.Dan ben je echt dood vanbinnen.
Heeft hij weer iets om over te tweeten. Aangezien Braddie een womanizer en youtuber is richt hij zich nu op vrouwen van middelbare leeftijd, die zijn het makkelijkst.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Tevens: Big Brother kijken.Dan ben je echt dood vanbinnen.
Het Marc Showquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:18 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
BradgeTV is zo 2020... Het Marc Show gaat dit jaar groot worden.
Jezusquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft hij weer iets om over te tweeten. Aangezien Braddie een womanizer en youtuber is richt hij zich nu op vrouwen van middelbare leeftijd, die zijn het makkelijkst.
Van Bil met een Obees hebben we ook al laten pitchen bij John de Mol.
Leuk hequote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:26 schreef Sheffield het volgende:
Ik had het gemist. Maar 2 afscheidstopics om aan te kondigen dat het deze keer echt is.
Nu gaan we weer de cyclus in. Te beginnen met claimen dat het echt anders, hij volwassen is en nu beter kan relativeren
Geen idee. Misschien ben ik vanavond alweer weg, misschien blijf ik langer hangen. Zal je i.i.g vanzelf zien, want als ik wil aandachtshoeren ga ik wel weer live op YouTubequote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:29 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ben ik vanavond alweer weg, misschien blijf ik langer hangen. Zal je i.i.g vanzelf zien, want als ik wil aandachtshoeren ga ik wel weer live op YouTubeOf neem ik een filmpje op.
Oh. Dus hier wordt niet ge-aandachtshoereerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:29 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ben ik vanavond alweer weg, misschien blijf ik langer hangen. Zal je i.i.g vanzelf zien, want als ik wil aandachtshoeren ga ik wel weer live op YouTubeOf neem ik een filmpje op.
Als ik zo nodig wil dat mensen naar me kijken ga ik wel of live op YouTube of neem ik een video op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Oh. Dus hier wordt niet ge-aandachtshoereerd.
Genoteerd
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
ONZ / Braddie is terug!
Opvallend dat mijn topic wel gesloten wordt, maar deze niet.
Is een ouwequote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
ONZ / Braddie is terug!
Opvallend dat mijn topic wel gesloten wordt, maar deze niet.
En tussendoor nog een terugkeertopic JUI / Het is nog niet voorbij!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:18 schreef Sheffield het volgende:
Wow. Vorige keer gewoon 2 afscheidstopics
Ik heb ooit een poging gedaan om dit voor braddietopics in beeld te brengen. Het bleek bij de laatste cyclus vrij accuraat te zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor de bollebozen onder ons kan het een leuke uitdaging zijn om een formule voor de Braadcycli uit te broeden. Evenals de banen der planeten en eb en vloed is er vast een terugkerend patroon in te ontdekken.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Bijzonder hoe Braddietopics altijd dezelfde fases doorlopen, die elkaar steeds sneller opvolgen.
1. Braddie begint enthousiast een nieuwe topic, de sfeer is goed en er wordt veel gepost.
2. Braddie begint meer persoonlijke dingen te delen.
3. Dit levert vervolgens een hoop ongevraagde adviezen op, waar Braddie voor openstaat, maar waar vervolgens niets mee wordt gedaan. Braddie gaat minder posten in het topic, de rest juist meer.
4. Braddie krijgt verwijten en er worden oude koeien uit de sloot gehaald.
5. Braddie probeert zich eerst nog te verdedigen, maar geeft dit al snel op.
6. Het topic wordt op Braddies verzoek gesloten.
7. Er komt nog één nieuwe poging tot een topic, maar de sfeer bevalt Braddie niet.
8. Het topic wordt voorgoed gesloten, Braddie verlaat Fok! en mag niet meer besproken worden.
We zitten nu in fase 3 of 4.
Terugkomertje 384? Dat je jezelf nog serieus neemtquote:
Voor vrijdag 15 febr is hij weg. 2 flessen wijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef SuperwormJim het volgende:
*Zucht
Hoe voorspelbaar kun je zijn?![]()
Goed, de voorgaande braad-periodes zullen zich gewoon herhalen. Ik denk zo tegen de eerste of tweede week van februari dat er weer een afscheidstopic verschijnt.
Vooruit: zaterdag 6 februari om 21:24 uur.
Moet je bij FOK!-leiding zijn. Die blijft het faciliteren ipv die ruggengraatloze big gewoon voorgoed eraf mieteren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:05 schreef DX11 het volgende:
Ik word er wel een beetje moe van al die topics met wel / niet afscheid.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:44 schreef HermieHermann het volgende:
vorig jaar kwam er 20 kilo bij dus dit jaar gaan we voor 21
quote:
Ah joh, laat gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je bij FOK!-leiding zijn. Die blijft het faciliteren ipv die ruggengraatloze big gewoon voorgoed eraf mieteren.
Nee, dan zou hij wel live gaan op YouTubequote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:30 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je weer aandacht nodig? Triest figuur
Daar kijkt geen hond naar, behalve wat FOK!kers..... Weer wat aandacht genereren hier en meneertje Wajong is weer weg met veel bombariequote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:37 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, dan zou hij wel live gaan op YouTube
Eigenlijk blijft dat tekenend. Als je even geen fok wilt, dan log je uit. Maar bij de braad moet er altijd zo'n laatste aandachtsimpuls bevredigd wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daar kijkt geen hond naar, behalve wat FOK!kers..... Weer wat aandacht genereren hier en meneertje Wajong is weer weg met veel bombarie
Dat is hij vandaag al geweest. En de fijnproeverij-filmpjes komen ook weer terug dus aan youtube-aandacht geen gebrek!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:37 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, dan zou hij wel live gaan op YouTube
"deze gaat naar de overbuurman"quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is hij vandaag al geweest. En de fijnproeverij-filmpjes komen ook weer terug dus aan youtube-aandacht geen gebrek!
552 abonnees op kanaal A en 2401 op kanaal B, zijn niet alleen FOK!kers maar is goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daar kijkt geen hond naar, behalve wat FOK!kers..... Weer wat aandacht genereren hier en meneertje Wajong is weer weg met veel bombarie
Fokkers en autowekers, ook goed.quote:Op woensdag 6 januari 2021 03:33 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
552 abonnees op kanaal A en 2401 op kanaal B, zijn niet alleen FOK!kers maar is goed.
En Looijtjesquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:10 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Fokkers en autowekers, ook goed.
Je snapt hopelijk zelf ook dat er van die 2500 mensen 2495 geabonneerd zijn omdat ze hopen dat je weer eens wat mafs doet. Van die groep zit ook nog een klein deel constant alles op te slaan zodat ze dit op een later punt tegen je kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 03:33 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
552 abonnees op kanaal A en 2401 op kanaal B, zijn niet alleen FOK!kers maar is goed.
Wat heb je aan 2400 abonnees als 2300 daarvan je filmpjes niet eens kijken?quote:Op woensdag 6 januari 2021 03:33 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Behalve dat geen ene hond je filmpjes kijktquote:Op woensdag 6 januari 2021 03:33 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Het feit dat je hier post zegt genoeg: je bent nog steeds zijn moederquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:59 schreef Moira het volgende:
Hee ik ben in geen van de recente afscheidstopics genoemd, betekent dat dat ik eindelijk niet meer z’n moeder ben?
Jij blijft altijd mijn FOK! Moederquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:59 schreef Moira het volgende:
Hee ik ben in geen van de recente afscheidstopics genoemd, betekent dat dat ik eindelijk niet meer z’n moeder ben?
Jammer dat deze beide best sympathieke figuren zo worden gepest door een stel andere uitkeringstrekkers die niks beters te doen hebben met hun leven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Via Braddie wel uitgekomen bij Ad van Looij een andere uitkeringstrekker waar bradge elke keer gedoe mee heeft zou leuk zijn als hij ook op fok! komt
Daar krijgen beide natuurlijk wel de meeste aandacht en views van dat houdt ze beiden ook weer in de lucht youtube is net een virtuele sociale werkplaats op die manier.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Jammer dat deze beide best sympathieke figuren zo worden gepest door een stel andere uitkeringstrekkers die niks beters te doen hebben met hun leven.
Die paar ramptoeristen die daadwerkelijk bezorgers en poederbrieven sturen kunnen op die aantallen views en abonnees best gemist worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar krijgen beide natuurlijk wel de meeste aandacht en views van dat houdt ze beiden ook weer in de lucht youtube is net een virtuele sociale werkplaats op die manier.
Alsof er na de trolls en de 7 andere fokkers nog mensen overblijven die die filmpjes kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:01 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die paar ramptoeristen die daadwerkelijk bezorgers en poederbrieven sturen kunnen op die aantallen views en abonnees best gemist worden.
Met al zijn filmpjes kapot gedownvote kan je ook wel concluderen dat mensen genieten van zijn content jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:37 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Alsof er na de trolls en de 7 andere fokkers nog mensen overblijven die die filmpjes kijken
Shitquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het feit dat je hier post zegt genoeg: je bent nog steeds zijn moeder
En jij geen fuck met je opvoeding gedaan zo te lezenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:25 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Jij blijft altijd mijn FOK! Moeder
OPVOEDING!?quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Shit
[..]
En jij geen fuck met je opvoeding gedaan zo te lezen
Hij vindt dat Els dikke armen heeftquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:53 schreef einzeinz het volgende:
Braddie zit toch in Big Brother? Zou me verbazen dat hij vanuit het huis loopt te FOK!ken
Als het nou hierbij bleef he, was ik helemaal content.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Jammer dat deze beide best sympathieke figuren zo worden gepest door een stel andere uitkeringstrekkers die niks beters te doen hebben met hun leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment maken ze een verkeerde beweging en is het klaar.Vaarwel FOK! 2007-2021.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Als het nou hierbij bleef he, was ik helemaal content.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een idee wie het zijn dan ? Fokkers of gewoon random ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment maken ze een verkeerde beweging en is het klaar.Ik zwaai naar dieren.
Heb een idee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Al een idee wie het zijn dan ? Fokkers of gewoon random ?
[..]
Als het nou hierbij bleef he, was ik helemaal content.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien je bereid bent ze zoveel aandacht te geven overwegen de Looijtjes nu een reünieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment maken ze een verkeerde beweging en is het klaar.
Gezelligquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Aangezien je bereid bent ze zoveel aandacht te geven overwegen de Looijtjes nu een reünie
Die stalkers van Ad Looij die ook Braddie zijn gaan stalken sinds Braddie Ad niet met rust kon laten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Al een idee wie het zijn dan ? Fokkers of gewoon random ?
Klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Die stalkers van Ad Looij die ook Braddie zijn gaan stalken sinds Braddie Ad niet met rust kon laten.
Zeg ben jij de stalker!!!????quote:
Nee ik ben GratisKeyboardsquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeg ben jij de stalker!!!????
Ik hou jou in de gaten papoea!quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:03 schreef GratisKeyboards het volgende:
[..]
Nee ik ben GratisKeyboards
Wacht geef jij nou toe de stalker te zijnquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hou jou in de gaten papoea!
Ja ik stalk je helemaal de moederquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:06 schreef GratisKeyboards het volgende:
[..]
Wacht geef jij nou toe de stalker te zijn
[..]
Als het nou hierbij bleef he, was ik helemaal content.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je niet dat je ze een stuk makkelijker tegen de lamp zou kunnen laten lopen als je niet steeds (hier en op stream) zou laten weten wat je wel en niet van ze weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment maken ze een verkeerde beweging en is het klaar.
elke stream 30 keer zeggen dat je honderd camera's hebt hangen en dat de hele buurt ze in elkaar komt meppen als ze langskomen in plaats van niks zeggen en dat ze allang op camera staanquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Denk je niet dat je ze een stuk makkelijker tegen de lamp zou kunnen laten lopen als je niet steeds (hier en op stream) zou laten weten wat je wel en niet van ze weet?
Aandacht vragen = aandacht krijgenquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Die stalkers van Ad Looij die ook Braddie zijn gaan stalken sinds Braddie Ad niet met rust kon laten.
Wel chique hoor je persoonlijke knokploeg slechts een paar huizen verderop. Zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
elke stream 30 keer zeggen dat je honderd camera's hebt hangen en dat de hele buurt ze in elkaar komt meppen als ze langskomen in plaats van niks zeggen en dat ze allang op camera staan
prima tactiek toch
de bedreigingen en bezorgingen kunnen lekker doorgaan vanuit hun VPNetje
Maar helpt het ook?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:50 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wel chique hoor je persoonlijke knokploeg slechts een paar huizen verderop. Zou ik ook wel willen.
https://forum.fok.nl/user/history/493688quote:
Voor iemand die, naar eigen zeggen, geen tv kijkt, heeft Braddie buitengewone interesse van Big Brother en Temptation Island.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/493688
https://forum.fok.nl/user/history/494353
Helaas wel (hij is allebei)
Heb jij hem ooit kunnen betrappen op de waarheid spreken?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Voor iemand die, naar eigen zeggen, geen tv kijkt, heeft Braddie buitengewone interesse van Big Brother en Temptation Island.
Hij tweet ook graag over Lang Leve de Liefde.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Voor iemand die, naar eigen zeggen, geen tv kijkt, heeft Braddie buitengewone interesse van Big Brother en Temptation Island.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/493688
https://forum.fok.nl/user/history/494353
Helaas wel (hij is allebei)
Zit hij ook nog op twitter? Terwijl hij de hele dag de BB-streams in de gaten moet houden of er een vrouwelijke deelnemer ietwat naakt te zien is. Wat een drukbezet man is het ookquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij tweet ook graag over Lang Leve de Liefde.
Daar ging het een tijdje terug over LLdL iig, ik heb geen idee of hij er nog zo druk op is nu.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit hij ook nog op twitter? Terwijl hij de hele dag de BB-streams in de gaten moet houden of er een vrouwelijke deelnemer ietwat naakt te zien is. Wat een drukbezet man is het ook
Las hij zo af en toe maar eens een boek ipv de hele dag alleen maar oppervlakkig pulp tv kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:23 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit een boek zien lezen
Wat een arbeidsethos, daar kun je alleen maar respect voor hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit hij ook nog op twitter? Terwijl hij de hele dag de BB-streams in de gaten moet houden of er een vrouwelijke deelnemer ietwat naakt te zien is. Wat een drukbezet man is het ook
Ik wil Braddie wel zien in LLDL!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar ging het een tijdje terug over LLdL iig, ik heb geen idee of hij er nog zo druk op is nu.
😀quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Als ik op YouTube ‘BradgeTV’ opzoek, komt dit filmpje in de resultaten:
Het algoritme van YouTube herkent gewoon de Turkse neef van Braddie.
Ik wil zelf nog wel een keer het orgelwerk oppakken weer, maar niet de kroegmuziek van Brad, met alle respect.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las hij zo af en toe maar eens een boek ipv de hele dag alleen maar oppervlakkig pulp tv kijken.
Is dat fushia2?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Voor iemand die, naar eigen zeggen, redelijk gezond eet en geregeld beweegt, heeft Braddie een buitengewone pensquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
niets mis met een paar kilootjes extraquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:03 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Voor iemand die, naar eigen zeggen, redelijk gezond eet en geregeld beweegt, heeft Braddie een buitengewone pens
Ik ken mensen die in minder dingen uitblinkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:03 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Voor iemand die, naar eigen zeggen, redelijk gezond eet en geregeld beweegt, heeft Braddie een buitengewone pens
Was mooi ..paar maanden terug weer afvallen maar toch ff kleine pizza bestellen wat een baasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:03 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt staan de opbrengsten van een paar uurtjes streamen al gauw gelijk aan de kosten van een hotelovernachtingquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:26 schreef Modus het volgende:
4 watching now
Laat de 💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲 maar stromen!
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:47 schreef spinazieruiker het volgende:
Ongevraagd gecapturede filmpjes worden verwijderd, maar zonder toestemming foto's van Pakistaanse kindjes posten mag wel.
Dit kan alleen op FOK!
quote:Op zondag 10 januari 2021 22:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
In de livestream weer een geweldige smoes voor het niet afvallen: “ik ben een koukleum en omdat het al dagen koud is, kom ik niet buiten”. Aldus @:Thebradgetv , gekleed in een t-shirt met korte mouwen.
Het zou hem sieren als hij nou gewoon voor eens in al die jaren zou toegeven dat het hem geen reet interesseert dat hij zich dood vreet. Zal hem vast ook wel meer views opleveren als hij zijn kanaal daar op inricht.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
In de livestream weer een geweldige smoes voor het niet afvallen: “ik ben een koukleum en omdat het al dagen koud is, kom ik niet buiten”. Aldus @:Thebradgetv , gekleed in een t-shirt met korte mouwen.
Dus nu te koud en paar maanden geleden was het te warm.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2021 23:48 schreef einzeinz het volgende:
Zou leuk zijn mocht onze bekendste Youtuber volgend jaar meedoen aan jachtseizoen van StukTV.
Gewoon weer live streamen en pizza of kapsalon bestellen !!quote:Op zondag 10 januari 2021 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zou hem sieren als hij nou gewoon voor eens in al die jaren zou toegeven dat het hem geen reet interesseert dat hij zich dood vreet. Zal hem vast ook wel meer views opleveren als hij zijn kanaal daar op inricht.
In een rolstoel? Want lopen kan die niet als hij zo doorgaat.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:48 schreef einzeinz het volgende:
Zou leuk zijn mocht onze bekendste Youtuber volgend jaar meedoen aan jachtseizoen van StukTV.
Heeft die nog verklapt hoeveel kg nu?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
In een rolstoel? Want lopen kan die niet als hij zo doorgaat.
In oktober was het ook al te koud.quote:Op maandag 11 januari 2021 07:43 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dus nu te koud en paar maanden geleden was het te warm.
Zo schiet het niet op
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is nog steeds te koud om te wandelen, maar als je moeder je ziet met opgezwollen voeten en je half huilend smeekt, dan gaat die knop wel om.
Ik denk 150 nuquote:Op maandag 11 januari 2021 12:59 schreef spinazieruiker het volgende:
Alsof iemand met zijn lichaamsomvang iets merkt van de temperatuur
Godverdommequote:Op zondag 10 januari 2021 22:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hoe komen mensen steeds aan zijn adres dan ? Laat die toch zelf zien...zodat die weer aandacht krijgt ?quote:Op maandag 11 januari 2021 13:10 schreef Modus het volgende:
In streams heeft ie al meerdere keren aangegeven dat ie in zijn broek schijt om naar buiten te gaan vanwege de stalkers en bedreigingen.
Dat was in november/december, maar dat is geïmplodeerd en nu doen ze niks meer en praat hij telkens triomfantelijk over hoe ze erbij zijn. In Braddieland volgen nieuwe hoofdstukken elkaar in rap tempo op.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:10 schreef Modus het volgende:
In streams heeft ie al meerdere keren aangegeven dat ie in zijn broek schijt om naar buiten te gaan vanwege de stalkers en bedreigingen.
dan moet hij vooral doorgaan met erover praten in videos/streamsquote:Op maandag 11 januari 2021 13:10 schreef Modus het volgende:
Dat ze een keer gepakt zullen worden ja. Maar vooralsnog zie ik ze nog steeds in vrijwel elke stream opduiken.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat was in november/december, maar dat is geïmplodeerd en nu doen ze niks meer en praat hij telkens triomfantelijk over hoe ze erbij zijn. In Braddieland volgen nieuwe hoofdstukken elkaar in rap tempo op.
Mensen die praten doen niks. Zijn digitale bedreigingen. Schijt aan hebben Braad kom op man.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:10 schreef Modus het volgende:
In de chat? volgens mij zijn er geen stalkers meer voor zijn deur of in zijn tuin opgedoken, maar heb geen streams gekeken.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ze een keer gepakt zullen worden ja. Maar vooralsnog zie ik ze nog steeds in vrijwel elke stream opduiken.
Braddie is al jaren alle schaamte voorbij. De schaamte die hij moet voelen ervaart zijn moeder nu voor haar zoon.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik zou me kapot schamen als ik steeds zo een slechte smoesjes moest bedenken
Zeg gewoon eerlijk dat je er geen zin in hebt
In de streams van een andere vlogger duiken ze nog vaker op. Wordt het zelfs geloofd als ze doen of ze van de politie zijn. Wat een mindfuck moet het zijn als je voornamelijk leeft via een schermpje en het moeilijk te bepalen is wat echt is en wat niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ze een keer gepakt zullen worden ja. Maar vooralsnog zie ik ze nog steeds in vrijwel elke stream opduiken.
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:26 schreef Chia het volgende:
[..]
In de chat? volgens mij zijn er geen stalkers meer voor zijn deur of in zijn tuin opgedoken, maar heb geen streams gekeken.
Loop eens een dagje mee in BNW zou ik zeggenquote:Op maandag 11 januari 2021 13:28 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat een mindfuck moet het zijn als je voornamelijk leeft via een schermpje en het moeilijk te bepalen is wat echt is en wat niet.
Moeders staat straks weer met tranen in haar ogen voor de deurquote:Op maandag 11 januari 2021 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Braddie is al jaren alle schaamte voorbij. De schaamte die hij moet voelen ervaart zijn moeder nu voor haar zoon.
Toen hij daarvoor vreesde doken ze ook nog weleens in het eggie op. Voor een paar trollen in de chat van de stream is hij niet bang hoor!quote:
Braddie nu in streams: "maar weet je, ik negeer het gewoon lekker tegenwoordig"quote:Op maandag 11 januari 2021 13:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Toen hij daarvoor vreesde doken ze ook nog weleens in het eggie op. Voor een paar trollen in de chat van de stream is hij niet bang hoor!
Ja op deze manier stimuleert hij gewoon dat er een nieuw stalkkartel wordt geformeerd. Maar is wel weer een legitiem excuus om niet te wandelen.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Braddie nu in streams: "maar weet je, ik negeer het gewoon lekker tegenwoordig"
En gaat er vervolgens weer een half uur over door.
Gewoon even een paar baantjes in de noordzee, ga je de kou voelen doe je het goed.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:59 schreef spinazieruiker het volgende:
Alsof iemand met zijn lichaamsomvang iets merkt van de temperatuur
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Die stalkers/stakkers zijn wel het laagste volk dat er rond loopt. Ging gisteren weer erg ver met bedreigingen.
die knop draait wel vrij langzaamquote:Op maandag 11 januari 2021 12:56 schreef Chia het volgende:
[..]
In oktober was het ook al te koud.
[..]
Gewoon broodjes knakworst maar dan netjes geformuleerdquote:Op maandag 11 januari 2021 15:15 schreef Modus het volgende:
"For lunch, I had some bread.... with some sausage spread"
Ik denk bolletje leverworst. Dat vreet ie al jaren namelijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon broodjes knakworst maar dan netjes geformuleerd
hij zei brood en leverworst eet hij voornamelijk met een cracker of 12quote:Op maandag 11 januari 2021 15:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk bolletje leverworst. Dat vreet ie al jaren namelijk.
Paar kg op een dag ofzo
Beetje dit dus, alleen dan met leverworst ipv pannenkoekenmeel.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk bolletje leverworst. Dat vreet ie al jaren namelijk.
Paar kg op een dag ofzo
Dat is gezond want mag als je op dieet bentquote:Op maandag 11 januari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij zei brood en leverworst eet hij voornamelijk met een cracker of 12
Ohja crackers.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij zei brood en leverworst eet hij voornamelijk met een cracker of 12
Ik heb nieuws voor je. Mijn fijne motoriek is niet zo best, en het hele er omheen lullen is het hele idee van een stream, interactie en zo.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:09 schreef Leonos het volgende:
Kan ook geen liedje normaal spelen he, alleen maar doorheen lullen en veel fouten.
Interactiequote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Mijn fijne motoriek is niet zo best, en het hele er omheen lullen is het hele idee van een stream, interactie en zo.
Sjaquote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Waarom krijgt Braddie steeds een aandacht topic.
Maar maar, hoe gaat het met je gitaar?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Mijn fijne motoriek is niet zo best, en het hele er omheen lullen is het hele idee van een stream, interactie en zo.
Laat Leonos maar, hij is altijd zuur op zijn verjaardagquote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Moet je ook gaan vloggen als je aandacht wilt!!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Gezien het aantal complimenten in de chat zit denk ik de behandelgroep van kree ook mee te kijken.quote:
braddie zei dat hij geen aandacht wilde en alleen over big braddher wilde meelullen dus daarom heeft hij weer een username met Bradge erin in plaats van iets anoniemsquote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Zo gaat dat tegenwoordig, de grootste idioten komen in de spotlight te staan en krijgen de meeste aandacht. Zie ook figuren als Famke Louise en Lil Kleine.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Het zijn er een stuk meer. En buiten dat, commentaar hebben op mijn spel is oke. Maar het feit dat ik 2500 abonnees heb, dat er in de chat buiten de trolls/stalkers mensen complimenten geven zegt wel wat. Dan kunnen mensen hier wel roepen "uuuhhh hij maakt fouten, speelt nooit nummers af, uuuhhh uuhhhh" maar ik geef meer om de complimenten dan om het gezeik van een aantal toetsenbordridders.quote:
12? 4 op een dag is beter , met dan nog een bakje magere yoghurt als je honger hebt.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is gezond want mag als je op dieet bent
Ms zijn dat wel mensen die nog veel slechter zijn?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:41 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Het zijn er een stuk meer. En buiten dat, commentaar hebben op mijn spel is oke. Maar het feit dat ik 2500 abonnees heb, dat er in de chat buiten de trolls/stalkers mensen complimenten geven zegt wel wat. Dan kunnen mensen hier wel roepen "uuuhhh hij maakt fouten, speelt nooit nummers af, uuuhhh uuhhhh" maar ik geef meer om de complimenten dan om het gezeik van een aantal toetsenbordridders.
Als ik écht zo slecht was geweest hadden mensen in de chat dat ook wel gezegd namelijk en had ik niet zulke streams gehad, en werd ik óóók niet steeds door mensen uitgenodigd voor jamsessies etc.
Dus sshttt
ja dat blijkt echt uit dit epistelquote:Op maandag 11 januari 2021 15:41 schreef TheBradgeTV het volgende:
maar ik geef meer om de complimenten dan om het gezeik van een aantal toetsenbordridders.
Is goed Braddie. Ga nou maar wandelen ipv voor 2 man en een paardenkop een paar voorgeprogrammeerde liedjes afspelenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:41 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Het zijn er een stuk meer. En buiten dat, commentaar hebben op mijn spel is oke. Maar het feit dat ik 2500 abonnees heb, dat er in de chat buiten de trolls/stalkers mensen complimenten geven zegt wel wat. Dan kunnen mensen hier wel roepen "uuuhhh hij maakt fouten, speelt nooit nummers af, uuuhhh uuhhhh" maar ik geef meer om de complimenten dan om het gezeik van een aantal toetsenbordridders.
Als ik écht zo slecht was geweest hadden mensen in de chat dat ook wel gezegd namelijk en had ik niet zulke streams gehad, en werd ik óóók niet steeds door mensen uitgenodigd voor jamsessies etc.
Dus sshttt
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja dat blijkt echt uit dit epistel
Euh tsjaquote:Op maandag 11 januari 2021 15:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Gezien het aantal complimenten in de chat zit denk ik de behandelgroep van kree ook mee te kijken.
of een aqariumquote:Op maandag 11 januari 2021 15:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig, de grootste idioten komen in de spotlight te staan en krijgen de meeste aandacht. Zie ook figuren als Famke Louise en Lil Kleine.
Waarom zijn de bananen kromquote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Negatieve geotropie.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waarom zijn de bananen krom
Bananen groeien richting de zon...quote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waarom zijn de bananen krom
Braddie groeit in alle richtingenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Bananen groeien richting de zon...
...groeit Braddie richting de zon?
Djeezusquote:Op maandag 11 januari 2021 15:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Gezien het aantal complimenten in de chat zit denk ik de behandelgroep van kree ook mee te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:00 schreef Modus het volgende:
En weer LIVE.
Het lijkt wel een werkdag.Onze rijzende ster volgen is een dagtaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer gaan we laten zien dat het anders kanquote:Op maandag 11 januari 2021 22:02 schreef Solotovski het volgende:
Bijzonder om te zien hoe dezelfde mod toch weer een braddie topic opent waarvan hij dondersgoed weet dat het alleen maar resulteert in het belachelijk maken van Braddie.
Ja en Hitler hield van jodenquote:Op maandag 11 januari 2021 22:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dit keer gaan we laten zien dat het anders kan
Ben je er nog papoea?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:20 schreef Modus het volgende:
En alweer afgelopen"Volgende stream pas over 2 weken."
Ja vastEven een dagje cashen en dan twee weken vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De leven van een professioneel parttime vlogger![]()
We geven jou toch ook toegang?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:54 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is dit topic nog open? Waarom faciliteert fok het belachelijk maken van een minderbedeelde uit de samenleving?
Ja, lach het maar wegquote:
en verander bedreigt naar bedreigdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:30 schreef Leonos het volgende:
Stop met streamen, ga sporten, zoek een baan, regel je leven.
Heel goed bradge! Dit zorgt voor awareness.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:25 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ik geef nergens Ad Looij de schuldHetzelfde groepje wat Ad treiterde treitert mij, dat is wat ik in de video meld.
Zelfs als ik ze geen aandacht geef in streams of onder video's gaan ze door met dreigen. Het feit dat ze vorige maand daadwerkelijk om mijn woning heen stonden te zoeken naar camera's is dood eng. Het waren geen 9 onbetaalde bestellingen, maar 18.
Overigens heb ik deze video gemaakt omdat ik mensen wil waarschuwen voor deze achterlijke groep. En om te laten zien dat het bedreigen een heftig ding is..
Als je z'n video's niet leuk vind kijk je toch niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:30 schreef Leonos het volgende:
Stop met streamen, ga sporten, zoek een baan, regel je leven.
Ad Looij zit er niet achter.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Baas Bradgetv wordt constant met de dood bedreigd, hij kreeg 18 (onbetaalde) thuisbezorgd bestellingen in drie kwartier. Ene Ad Looij zit erachter van het 'Ad Looij' kartel (aldus Braddie). Verder berichten als 'ik snij je strot door' en 'mortier door je ruit', 'ik snij je remkabels door' enz.
Bron
Klacht: Het Ad Looij Kartel
Antiklacht: Braddie gaat door
[..]
Heel goed bradge! Dit zorgt voor awareness.
[..]
Als je z'n video's niet leuk vind kijk je toch niet?
Je geeft hem de schuld dat hij gestalkt wordt, net zo lang tot hij z'n hobby niet meer kan uitoefenen. Omgekeerde wereld???
Goed dat je het zegt, heb het aangepast.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:33 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ad Looij zit er niet achter.
Het groepje heet "Het Looij Kartel" omdat ze het ook op Ad Looij gemunt hadden in het begin voor dat ze over gegaan zijn op mij.
Ja dat inderdaad! Ad Looij is degene die door ze gestalkt werd/word. En dat groepje mongolen pakt zijn achternaam, vandaar nu dus ook "Het Looij Kartel"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Ad Looij heeft er niks mee te maken.Die kneusjes pakken gewoon Ad zijn achternaam.
Wou net zeggen.. Die man heeft een paar maanden terug zijn heup gebroken en zelfs toen zijn die kneuzen van "Het Looij Kartel" bij hem thuis bezig geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tuurlijk zit Ad daar niet zelf achter, die man heeft niet eens de energie om van de bank te komen.
Wat kunnen we hier tegen doen Bradge?quote:De groep is nu bezig op Tik Tok met mijn video's, Twitter zijn ze onder "Los Zevenbergos" ook nog bezig met bedreigingen aan zowel mijn adres, als dat van mijn ouders. En uiteraard hoef ik maar live te gaan op YouTube of er komen dreigementen.
Ik ga zeker niet kappen met mijn 2 YouTube kanalen vanwege bedreigingen. Dan geef ik ze juist wat ze willen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Erg treurig die bedreigingen. Maar er een filmpje over maken is echt keihard happen... iets wat die kneusjes graag willen zien.
Zou als ik hem was gewoon helemaal kappen met dat Youtube, maar hij geniet te veel van de aandacht.
Ik schrik hier wel van hoor, de tering wat een zooi krijgt die jongen over zich heenquote:
Op Twitter dat account rapporteren, maar verder niet veelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat kunnen we hier tegen doen Bradge?
Dit doen ze omdat ze het niet eens zijn met mijn manier van leven. Uitkering + Leuke hobby.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:37 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik schrik hier wel van hoor, de tering wat een zooi krijgt die jongen over zich heen
hij maakt misschien kut vids, maar dit heeft hij ook niet verdiend
Er zijn al een aantal maatregelen getroffen. Mochten ze de volgende keer weer voor mijn huis staan dan snijden ze zichzelf in de vingersquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:40 schreef Solotovski het volgende:
Als ze een keer voor je osso staan, bel me maar
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat ze die gasten zsm vinden en oppakken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:39 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Dit doen ze omdat ze het niet eens zijn met mijn manier van leven. Uitkering + Leuke hobby.
Zelfs als ik niet op ze reageer als ze weer eens achterlijk doen in mijn livestreams dan blijft het doorgaan, het is intens triest
Contact opgenomen met Thuisbezorgd? Wellicht kunnen zij het ip adres zien waar de bestellingen worden aangemaakt, en dat ip blokkeren? Weet niet of dat zo werkt hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:38 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Op Twitter dat account rapporteren, maar verder niet veel
Zulke dingen zijn ook niet handig om te zeggen maatquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:42 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Er zijn al een aantal maatregelen getroffen. Mochten ze de volgende keer weer voor mijn huis staan dan snijden ze zichzelf in de vingers
VPN is een bitch, heb een vriend bij de politie, die klagen ook steen en been omdat het zeer lastig op te sporen isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Contact opgenomen met Thuisbezorgd? Wellicht kunnen zij het ip adres zien waar de bestellingen worden aangemaakt, en dat ip blokkeren? Weet niet of dat zo werkt hoor
En vind je dat op zich onbegrijpelijk? Ben je 100% afgekeurd?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:39 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Dit doen ze omdat ze het niet eens zijn met mijn manier van leven. Uitkering + Leuke hobby.
Heeft weinig zin met vpn, dan doen ze het gewoon via ander ipquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Contact opgenomen met Thuisbezorgd? Wellicht kunnen zij het ip adres zien waar de bestellingen worden aangemaakt, en dat ip blokkeren? Weet niet of dat zo werkt hoor
Deze mensen hebben zelf pas een zieke hobby.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:39 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet op ze reageer als ze weer eens achterlijk doen in mijn livestreams dan blijft het doorgaan, het is intens triest
Ja, al lang gedaan. Thuisbezorgd heeft niet meer de optie om een adres te blokkeren. IP Adressen kunnen ze zien, maar die mogen ze alleen doorspelen aan de politie als het bezorgrestaurant zélf daar toestemming voor geeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
lekker boeiend wat of hoe hij leeft en wat zjin relatie met het uwv is, hier niet op in gaan bradge,quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:43 schreef Modus het volgende:
[..]
En vind je dat op zich onbegrijpelijk? Ben je 100% afgekeurd?
Geen reden voor dat restaurant om dat niet te doen, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:44 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ja, al lang gedaan. Thuisbezorgd heeft niet meer de optie om een adres te blokkeren. IP Adressen kunnen ze zien, maar die mogen ze alleen doorspelen aan de politie als het bezorgrestaurant zélf daar toestemming voor geeft.
je had laatst toch een stream waarin je vrolijk vertelde dat je de gegevens van de leider te pakken had? is daar nog iets mee gebeurdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:44 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ja, al lang gedaan. Thuisbezorgd heeft niet meer de optie om een adres te blokkeren. IP Adressen kunnen ze zien, maar die mogen ze alleen doorspelen aan de politie als het bezorgrestaurant zélf daar toestemming voor geeft.
Alsof ze daar echt gestaan hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:42 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Er zijn al een aantal maatregelen getroffen. Mochten ze de volgende keer weer voor mijn huis staan dan snijden ze zichzelf in de vingers
Nee misschien niet, maar misschien dat ze begrijpen dat ze hier niet met iemand te maken hebben die het maar over zich heen laat komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn ook niet handig om te zeggen maat
Wat ga je dan doen broeder?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:42 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets betaald, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen reden voor dat restaurant om dat niet te doen, toch?
Die zitten ook voor niets te rijden, of heb je al die 19 dingen betaald?
Ja maar zeg je er de ene dag niks van dan de andere dag wel, of op een ander medium. Of tegen die gozer die je wel kan vertrouwen al is hij ook gewoon onderdeel van die groep.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:39 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Je houdt ze wel allemaal lekker op de hoogte, zou k niet doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:47 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar misschien dat ze begrijpen dat ze hier niet met iemand te maken hebben die het maar over zich heen laat komen.
Ja, dat hebben ze.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:46 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Alsof ze daar echt gestaan hebben
Ik zeg gevalletje hartaanval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaarwel FOK! 2007-2021.
Voor het bestrijden van fraude/misbruik van uitkeringen heeft de overheid mensen in dienst.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:43 schreef Modus het volgende:
[..]
En vind je dat op zich onbegrijpelijk? Ben je 100% afgekeurd?
Nee, bleek niet de leider te zijn. Wel iemand die in dat groepje zit en zeker met veel dingen iets te maken heeft. Maar het is niet de leider.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je had laatst toch een stream waarin je vrolijk vertelde dat je de gegevens van de leider te pakken had? is daar nog iets mee gebeurd
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar ik weet niet waarom ik dit typ want je gaat je toch weer irriteren en ze voeden.
Dit is hoe ik het tegenwoordig doe. Niet reageren, direct blocken. Als er iets gebeurt dan gaat de microfoon en de camera uit en bespreek ik het niet. Maar ze blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren, alleen verwijderen. Gaat de bel zet je de microfoon/camera uit en zeg je ook niet wat er gebeurde.
En dat er filmpjes van je online staan ja lekker boeiend, dat heeft iedere streamer. Dat was jij van vroeger dus dat boeit niet.
Je hebt gvd net een video geüpload die daar specifiek over gaat, hou op met mequote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:51 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Dit is hoe ik het tegenwoordig doe. Niet reageren, direct blocken. Als er iets gebeurt dan gaat de microfoon en de camera uit en bespreek ik het niet. Maar ze blijven doorgaan.
Die filmpjes van mij van vroeger zijn inderdaad gelukkig niet meer een weerspiegeling van hoe ik nu ben, maar het is wel naar dat het online staat. Anderzijds zijn het mooie leermomenten
Ja, omdat ik het bespreekbaar wil maken, en andere mensen er op wil wijzen dat dit een serieus ding is. En ik wil die namen bekend hebben zodat mensen voor ze kunnen oppassenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hebt gvd net een video geüpload die daar specifiek over gaat, hou op met me
Hij exposed die clowns voor wat ze zijn!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:48 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze.Uhuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zit jij er ook gewoon bijquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij exposed die clowns voor wat ze zijn!!
Wat Braddie ook doet, het is nooit goed volgens sommigen
PS: allemaal ff dit reporten https://twitter.com/LosZevenbergos
johquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij er ook gewoon bij
Dan hebben ze zo weer een nieuw account.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welnee. Gisteren ging je het weeeeeeeeer voor de achthonderdste keer aan iemand uitleggen. En dan niet bepaald in 1 zinnetje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:51 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Dit is hoe ik het tegenwoordig doe. Niet reageren, direct blocken. Als er iets gebeurt dan gaat de microfoon en de camera uit en bespreek ik het niet. Maar ze blijven doorgaan.
Die filmpjes van mij van vroeger zijn inderdaad gelukkig niet meer een weerspiegeling van hoe ik nu ben, maar het is wel naar dat het online staat. Anderzijds zijn het mooie leermomenten
Nog gekker, hij zegt het letterlijk in een reactie nu op een openbaar forumquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer een vlog met petjesmeneer?quote:
Ik weet niet wie er achter dat twitter account zit, maar die persoon heeft serieus tijd te veel, wat een bullshit, en wat een hoop tijd wordt hier in gestoken zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zwaar kansloos inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:00 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er achter dat twitter account zit, maar die persoon heeft serieus tijd te veel, wat een bullshit, en wat een hoop tijd wordt hier in gestoken zeg.
kansloos
Doe ik al best vaak maar Twitter haalt alleen berichten weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |