De Republikeinen hebben de stemmen van het Trump-volgvolk hard nodig en die zijn nu boos op ze. Komt bij dat de Democraten een hele intensieve campagne gevoerd hebben terwijl het bij de Republikeinen een zooitje wasquote:Op woensdag 6 januari 2021 02:31 schreef MoreDakka het volgende:
Ik verwacht overigens makkelijke overwinningen voor de Republikeinen in Georgia. Trump doet niet meer mee en er zijn genoeg mensen die denken dat Biden oppermachtig is als hij het volledige Congress in handen krijgt.
Hoezo? De Reps kunnen alleen nog winnen als ze ineens allerlei ballots gaan dumpen. Vraag maar aan trumpisten hoe zoiets werkt. Die kunnen dat feilloos uitleggen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:40 schreef Dutch_view het volgende:
De stemmen van vandaag uit de stemhokjes moeten nog komen. De grote vraag is zijn er voldoende Reps op komen dagen. De Dems moeten zich zeker nog niet rijk rekenen
En je hebt de stemmachines van Hugo Chavez nogquote:Op woensdag 6 januari 2021 02:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? De Reps kunnen alleen nog winnen als ze ineens allerlei ballots gaan dumpen. Vraag maar aan trumpisten hoe zoiets werkt. Die kunnen dat feilloos uitleggen.
Trump heeft trouwens best goede ideen gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
En je hebt de stemmachines van Hugo Chavez nog
quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? De Reps kunnen alleen nog winnen als ze ineens allerlei ballots gaan dumpen. Vraag maar aan trumpisten hoe zoiets werkt. Die kunnen dat feilloos uitleggen.
Echt he! Zag ook ergens een file met oude mensen in auto's waarvan sommige maar in de auto bleven slapenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
NIKS geregeld dus. "Hier heb je een pallet vaccins, zoek 't maar uit!"
interssant is dat juist in de 'mostly election day' batches een veel minder grote Republican afwijking zit dan verwacht...quote:
quote:
Excuus, idd 2 van de 2, maar een groot deel van Atlanta moet nog binnen komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 03:31 schreef AnneX het volgende:
Bij Fox 70% geteld. De Reps liggen voor met 0.1%
Nou ja, fingers crossed. Durfde nog niet naar cnn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 03:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
1 van de twee, maar een groot deel van Atlanta moet nog binnen komen.
zowel DeKalb als Fulton County ... beide gebieden die 80% democratisch stemmen en waar nog een paar honderduizend votes gestemd gaaan worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 03:34 schreef L3gend het volgende:
Grootste deel van de stemmen komt nog van Atlanta, dus Democraten nog favoriet volgens NYT
Ja en dat dus iedere volgende vice-president dat dan ook zou kunnen doenquote:Op woensdag 6 januari 2021 04:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je moet toch wel flink van het padje zijn om te denken dat er overal checks en balances zijn, maar dat ze even een paar eeuwen vergeten zijn dat de vicepresident zomaar in zijn eentje even de verkiezing kan bepalen.
Had Al Gore die kennis maar gehad zeg!quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja en dat dus iedere volgende vice-president dat ook kan
Ben benieuwd of dat uiteindelijk uit de analyses weer zal blijken dat het ze de kop kost als Trump niet op het stembiljet staat, waardoor er kostbare stemmen van de Trumpanzees verloren gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:09 schreef Kijkertje het volgende:
Hier verbaas ik me ook nog steeds over:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:34 schreef AnneX het volgende:
Tis nie goe voor mijn hart nie.![]()
Dan zie ik het morgen wel.
Simply the best!quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:37 schreef Dutch_view het volgende:
Moet zeggen dat die website van de NY Times wel erg informatief is. Vooral de Estimated votes remaining.![]()
Die mis ik bij CNN.
Ja, zeker informatief. Ook wel handig om Nate Cohn daar bij te volgen die dat runt. Hij geeft aan dat de onzekerheid die nu nog in de naald zit echt freak events zijn, zoals verkeerde tabulatie of dat bv. DeKalb eigenlijk al geteld is, maar onder een andere county ingevoerd en meegenomen, waar het algoritme dan rekening mee houdt, maar waarvan wij mensen weten dat DeKalb nog wel daadwerkelijk moet binnenkomen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:37 schreef Dutch_view het volgende:
Moet zeggen dat die website van de NY Times wel erg informatief is. Vooral de Estimated votes remaining.![]()
Die mis ik bij CNN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |