zowel DeKalb als Fulton County ... beide gebieden die 80% democratisch stemmen en waar nog een paar honderduizend votes gestemd gaaan worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 03:34 schreef L3gend het volgende:
Grootste deel van de stemmen komt nog van Atlanta, dus Democraten nog favoriet volgens NYT
Ja en dat dus iedere volgende vice-president dat dan ook zou kunnen doenquote:Op woensdag 6 januari 2021 04:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je moet toch wel flink van het padje zijn om te denken dat er overal checks en balances zijn, maar dat ze even een paar eeuwen vergeten zijn dat de vicepresident zomaar in zijn eentje even de verkiezing kan bepalen.
Had Al Gore die kennis maar gehad zeg!quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja en dat dus iedere volgende vice-president dat ook kan
Ben benieuwd of dat uiteindelijk uit de analyses weer zal blijken dat het ze de kop kost als Trump niet op het stembiljet staat, waardoor er kostbare stemmen van de Trumpanzees verloren gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:09 schreef Kijkertje het volgende:
Hier verbaas ik me ook nog steeds over:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:34 schreef AnneX het volgende:
Tis nie goe voor mijn hart nie.![]()
Dan zie ik het morgen wel.
Simply the best!quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:37 schreef Dutch_view het volgende:
Moet zeggen dat die website van de NY Times wel erg informatief is. Vooral de Estimated votes remaining.![]()
Die mis ik bij CNN.
Ja, zeker informatief. Ook wel handig om Nate Cohn daar bij te volgen die dat runt. Hij geeft aan dat de onzekerheid die nu nog in de naald zit echt freak events zijn, zoals verkeerde tabulatie of dat bv. DeKalb eigenlijk al geteld is, maar onder een andere county ingevoerd en meegenomen, waar het algoritme dan rekening mee houdt, maar waarvan wij mensen weten dat DeKalb nog wel daadwerkelijk moet binnenkomen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 04:37 schreef Dutch_view het volgende:
Moet zeggen dat die website van de NY Times wel erg informatief is. Vooral de Estimated votes remaining.![]()
Die mis ik bij CNN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |