het zijn gewoon verschillende kandidaten...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk eerder twee of nul.
Waarom zou je op een democraat en een republikein stemmen?
Toch wel zielig voor Trump, ben je president en krijg je nog steeds beroerde informatie voorgeschoteld van je slaafjes.quote:
Ah, ben je weer aan het sealioning?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Is dit nou dat 'beschaafde' en 'progressieve' deel van het volk?
Nog 1:52 dan worden de polls geslotenquote:
Denk dat het een beetje CNN stijl was om wat Breakings aan te kondigen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:01 schreef Tocadisco het volgende:
Raar dat ze al met een exit poll komen als de stembussen nog open zijn.
Jawel, maar alleen met andere vragenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kut CNN. Er kwam helemaal geen exit poll op de beloofde tijd.
Nu, de eerste bij cnn ziet er niet goed uit voor de Dems.quote:
Met....... (je verwacht het niet!).... My Pillow Guyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Kijkertje op 05-01-2021 23:36:45 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:The political advocacy organization backed by the billionaire Charles Koch is encouraging Congress to certify President-elect Joe Biden’s Electoral College victory.
The move comes as several of the network’s Republican beneficiaries in Congress plan to object to the results.
“Joe Biden is the president-elect, and we support the process and certification of his election,” Lo Isidro, a spokesman for the Koch-backed Americans for Prosperity, said in a statement.
“Our top priority is building broad support around policies to end the pandemic and put Americans on a path to recover stronger while working against — and providing better alternatives to — destructive policies sold on empty promises that we know won’t work,” the statement said.
The statement comes as other business-friendly organizations, including the U.S. Chamber of Commerce and the Business Roundtable, pushed back against a group of GOP senators and House members who say they plan to object to the Electoral College results.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Met....... (je verwacht het niet!).... My Pillow Guy![]()
[ twitter ]
en nog meer van dat soort wappies
Haha, wat een domheid bij elkaar. Vergelijkbaar met dat ze nu allemaal naakt elkaar in de reet aan het neuken waren en dan roepen dat het een 'aids-spreading-event is'. Ze zijn zo trots deze jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Ik kon er ook om lachen. 6,7,8,9 maanden terug. Voor covid. Nu ben ik het punt al voorbij dat ik niet meer geloof dat dit goed komt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:16 schreef Puddington het volgende:
Ik kan er om lachen, maar dit soort groepen hebben dus werkelijk fascistische neigingen en zijn bereid de democratie omver te werpen, desnoods met geweld. Baken van het vrije westen, m'n reet.
De overheid kan vast wel ergens wat afvalbakken op de kop tikken en alles daarin dumpen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuw of de presidentiele bibliotheek van Trump er ooit komt. Is hij wel toe verplicht geloof ik.
Ik kan er eerlijk gezegd helemaal niet om lachen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:16 schreef Puddington het volgende:
Ik kan er om lachen, maar dit soort groepen hebben dus werkelijk fascistische neigingen en zijn bereid de democratie omver te werpen, desnoods met geweld. Baken van het vrije westen, m'n reet.
Die geestelijk beperkten boffen maar, onze schoolreisjes waren met de bus in plaats van met het vliegtuig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:11 schreef chroestjov het volgende:
Mitt Romney had geen goede vlucht:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |